Auteur Topic: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem  (gelezen 7006 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
[VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Gepost op: oktober 22, 2012, 06:20:45 pm »
Op zaterdag 27 oktober staat Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem (amai!) op het programma...

Na het 0-3 verlies tegen Lokeren is de club aan revanche toe.

'k Denk dat er een groot kwaliteitsverschil is tussen beide ploegen dus mo?t deze wedstrijd gewonnen worden wat mij betreft, willen we in die top 6 blijven staan.

Allen daarheen en hopelijk MEER supporters deze keer dan op de laatste verplaatsing in Lier...
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2012, 06:52:11 pm door ortem »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #1 Gepost op: oktober 22, 2012, 09:25:04 pm »
ga jij dan alvast al mee naar Waasland-Beveren  ;)  ?


en je maakt beter een "nieuwe poll" dan kan er gestemd worden in een voorbereiding ;)

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #2 Gepost op: oktober 22, 2012, 10:24:27 pm »
ga jij dan alvast al mee naar Waasland-Beveren  ;)  ?


en je maakt beter een "nieuwe poll" dan kan er gestemd worden in een voorbereiding ;)

Daar mag je zeker van zijn, net zoals op lierse ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #3 Gepost op: oktober 23, 2012, 10:48:44 am »
ga jij dan alvast al mee naar Waasland-Beveren  ;)  ?


en je maakt beter een "nieuwe poll" dan kan er gestemd worden in een voorbereiding ;)

Daar mag je zeker van zijn, net zoals op lierse ;)
Wij gaan altijd met de auto met een man of 4-5, tenzij er andere verplichtingen zijn, maar meestal zijn wij op post!   ;)
SV TILL I DIE

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #4 Gepost op: oktober 23, 2012, 06:05:31 pm »
Zou sonck al speelgerechtigd zijn bij hen ?

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #5 Gepost op: oktober 24, 2012, 11:22:28 am »
ja met sonck erbij zal het al wat lastiger worden. :)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #6 Gepost op: oktober 24, 2012, 12:33:42 pm »
WB zeker niet onderschatten. Bezig gezien tegen Anderlecht en dat was eigenlijk niet slecht. Ik zie ons niet op het gemak gaan winnen.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #7 Gepost op: oktober 24, 2012, 01:17:23 pm »
WB zeker niet onderschatten. Bezig gezien tegen Anderlecht en dat was eigenlijk niet slecht. Ik zie ons niet op het gemak gaan winnen.

Zeg, zeg! Sinds dit jaar mogen we niet meer tevreden zijn met gelijke spelen. Wij moeten tegen ?lke ploeg (behalve de G5) winnen, elk ander resultaat is schandalig... Heb ik toch begrepen hier op het forum.

fox

  • Gast
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #8 Gepost op: oktober 24, 2012, 03:01:20 pm »
WB zeker niet onderschatten. Bezig gezien tegen Anderlecht en dat was eigenlijk niet slecht. Ik zie ons niet op het gemak gaan winnen.

Zeg, zeg! Sinds dit jaar mogen we niet meer tevreden zijn met gelijke spelen. Wij moeten tegen ?lke ploeg (behalve de G5) winnen, elk ander resultaat is schandalig... Heb ik toch begrepen hier op het forum.

Waasland Beveren staat voorlaatste. Natuurlijk mag je daar niet tevreden zijn met een gelijkspel. Waar zijn we eigenlijk mee bezig als je je tevreden zou stellen met 1 punt op verplaatsing bij degradatiekandidaat 1. Niet dat het uberhaupt tot u gaat doordringen hoor, maar goed, uw schrijnend gebrek aan enige vorm van ambitie is wat er schort bij veel Belgische sporters. Dat is 1 van de belangrijkste oorzaken van het verschil tussen een winnaar en een loser. Jij etaleert de losermentaliteit. De man die zich eventueel kan verzoenen met een gelijkspel tegen een zwakkere tegenstander.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #9 Gepost op: oktober 24, 2012, 03:05:23 pm »
WB zeker niet onderschatten. Bezig gezien tegen Anderlecht en dat was eigenlijk niet slecht. Ik zie ons niet op het gemak gaan winnen.

Zeg, zeg! Sinds dit jaar mogen we niet meer tevreden zijn met gelijke spelen. Wij moeten tegen ?lke ploeg (behalve de G5) winnen, elk ander resultaat is schandalig... Heb ik toch begrepen hier op het forum.

Waasland Beveren staat voorlaatste. Natuurlijk mag je daar niet tevreden zijn met een gelijkspel. Waar zijn we eigenlijk mee bezig als je je tevreden zou stellen met 1 punt op verplaatsing bij degradatiekandidaat 1. Niet dat het uberhaupt tot u gaat doordringen hoor, maar goed, uw schrijnend gebrek aan enige vorm van ambitie is wat er schort bij veel Belgische sporters. Dat is 1 van de belangrijkste oorzaken van het verschil tussen een winnaar en een loser. Jij etaleert de losermentaliteit. De man die zich eventueel kan verzoenen met een gelijkspel tegen een zwakkere tegenstander.

Tuurlijk moeten we daar voor de overwinning gaan, we hebben sowieso een betere ploeg en het is inderdaad tegen ??n van de degradatiekandidaten. Niettemin blijft dit een wedstrijd op verplaatsing, en dat is altijd moeilijk, heeft niks met losermentaliteit te maken. Elke wedstrijd moet gespeeld worden, hoeveel mensen hadden verwacht dat we thuis met 0-3 gingen verliezen van Lokeren?! Ik wil maar zeggen: hou je voetjes op de grond, we hebben een jong team dat nog veel fouten zal maken.

fox

  • Gast
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #10 Gepost op: oktober 24, 2012, 04:23:53 pm »
Als dit al een moeilijke wedstrijd is, waar ben je dan mee bezig zeg. Waasland Beveren is GEEN moeilijke wedstrijd, het is 1 van de gemakkelijkste van het seizoen.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #11 Gepost op: oktober 24, 2012, 04:27:39 pm »
WB zeker niet onderschatten. Bezig gezien tegen Anderlecht en dat was eigenlijk niet slecht. Ik zie ons niet op het gemak gaan winnen.

Zeg, zeg! Sinds dit jaar mogen we niet meer tevreden zijn met gelijke spelen. Wij moeten tegen ?lke ploeg (behalve de G5) winnen, elk ander resultaat is schandalig... Heb ik toch begrepen hier op het forum.

Waasland Beveren staat voorlaatste. Natuurlijk mag je daar niet tevreden zijn met een gelijkspel. Waar zijn we eigenlijk mee bezig als je je tevreden zou stellen met 1 punt op verplaatsing bij degradatiekandidaat 1. Niet dat het uberhaupt tot u gaat doordringen hoor, maar goed, uw schrijnend gebrek aan enige vorm van ambitie is wat er schort bij veel Belgische sporters. Dat is 1 van de belangrijkste oorzaken van het verschil tussen een winnaar en een loser. Jij etaleert de losermentaliteit. De man die zich eventueel kan verzoenen met een gelijkspel tegen een zwakkere tegenstander.

Tuurlijk moeten we daar voor de overwinning gaan, we hebben sowieso een betere ploeg en het is inderdaad tegen ??n van de degradatiekandidaten. Niettemin blijft dit een wedstrijd op verplaatsing, en dat is altijd moeilijk, heeft niks met losermentaliteit te maken. Elke wedstrijd moet gespeeld worden, hoeveel mensen hadden verwacht dat we thuis met 0-3 gingen verliezen van Lokeren?! Ik wil maar zeggen: hou je voetjes op de grond, we hebben een jong team dat nog veel fouten zal maken.

Ge draait rond de pot!

We mogen met niets minder dan 3 punten tevreden zijn. Voetjes op de grond houden om een match tegen W-B, de voorlaatste, te spelen,...?? Man, man, man, wat een angstige, onambitieuze haas ben jij.  Ze staan niet alleen voorlaatste maar ze hebben ook nog eens het zwakste elftal van eerste nationale.

btw: uw vergelijking met het thuis verliezen van Lokeren, slaat nergens op.  Lokeren is immers een veel betere ploeg dan   W-B, ?n we speelden zonder Colpaert en Malanda.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #12 Gepost op: oktober 24, 2012, 04:58:24 pm »
Een loser, een onambitieuze haas, leuk zeg zo'n forum. Ik zeg nochtans letterlijk dat we daar voor de overwinning moeten gaan. Mijn punt, dat ik eigenlijk om te lachen maakte, was dat sommigen hier voorafgaand aan quasi elke wedstrijd (tegen Bergen, tegen Lokeren, tegen Beveren,...) zeggen 'drie punten en niks minder'. Op de duur vond/vind ik dat vrij overdreven (en lachwekkend), ??n omdat we van heel ver komen (de voorbije seizoen waren niet bepaald om blij van te worden), en twee omdat het me kort door de bocht lijkt. We kennen een goede start, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat we plots iedereen gaan kapot spelen - zie Bergen, zie Lokeren, zie Anderlecht.

Uiteraard hebben we een betere ploeg dan Beveren, maar het blijft een verplaatsing bij zo'n typische ploeg waar Essevee in het verleden al tegen heeft bewezen het heel moeilijk te hebben. Vandaar: absoluut voor de driepunter gaan, maar liefst met de voetjes op de grond. Gelukkig, heb ik de indruk, slagen ze daar binnen het bestuur en binnen de ploeg goed in.

Oh ja, en foxie, je (gekende) omhooggevallen uitspraken ? la "niet dat het uberhaupt tot u gaat doordringen hoor, maar goed, uw..." mag je achterwege laten. We verschillen van mening, dat is allemaal niet zo erg hoor.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #13 Gepost op: oktober 24, 2012, 06:04:11 pm »
Een loser, een onambitieuze haas, leuk zeg zo'n forum. Ik zeg nochtans letterlijk dat we daar voor de overwinning moeten gaan. Mijn punt, dat ik eigenlijk om te lachen maakte, was dat sommigen hier voorafgaand aan quasi elke wedstrijd (tegen Bergen, tegen Lokeren, tegen Beveren,...) zeggen 'drie punten en niks minder'. Op de duur vond/vind ik dat vrij overdreven (en lachwekkend), ??n omdat we van heel ver komen (de voorbije seizoen waren niet bepaald om blij van te worden), en twee omdat het me kort door de bocht lijkt. We kennen een goede start, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat we plots iedereen gaan kapot spelen - zie Bergen, zie Lokeren, zie Anderlecht.

Uiteraard hebben we een betere ploeg dan Beveren, maar het blijft een verplaatsing bij zo'n typische ploeg waar Essevee in het verleden al tegen heeft bewezen het heel moeilijk te hebben. Vandaar: absoluut voor de driepunter gaan, maar liefst met de voetjes op de grond. Gelukkig, heb ik de indruk, slagen ze daar binnen het bestuur en binnen de ploeg goed in.

Oh ja, en foxie, je (gekende) omhooggevallen uitspraken ? la "niet dat het uberhaupt tot u gaat doordringen hoor, maar goed, uw..." mag je achterwege laten. We verschillen van mening, dat is allemaal niet zo erg hoor.

In bijna meer dan de helft van jouw posts praat je over "we komen van heel ver, vorig seizoen dit, vorig seizoen dat...". Vorig seizoen hadden we het inderdaad moeilijk door de verkeerde keuzes binnen het bestuur (het aanstellen van coach Kalezic, PDC ging wat hoog van de toren blazen, ...). We zijn nu in het seizoen 2012-2013 en alles verloopt nu v??l beter dan vorig seizoen waarover jij het de hele tijd hebt. We hebben een veel betere coach (die zijn transfers zelf kiest en veel beter met zijn spelers kan omgaan) dan vorig seizoen. PDC houdt zich al v??l meer op de achtergrond dan vorig seizoen en houdt zich nu enkel bezig met het commerci?le en het financi?le, en dus niet meer met het sportieve.

Bekijk het nu eens vanuit de huidige situatie, die van het huidige seizoen en niet de hele tijd vanuit het standpunt van vorig seizoen(en) aub... Vorig seizoen is verleden tijd! We hebben een sterke spelerskern (dan vorig seizoen) met heel wat mogelijkheden, veel meer creativiteit en technische bagage. Vorig seizoen zou ik dit ook niet gezegd hebben, maar ik (en o.a. fox) bekijk het vanuit het huidige seizoen met de huidige spelerskern en de huidige medische staf. En als ik het daaruit bekijk kunnen we enkel tevreden zijn met een overwinning in Beveren en niets anders als je het mij vraagt.
« Laatst bewerkt op: oktober 24, 2012, 06:06:37 pm door ortem »

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #14 Gepost op: oktober 24, 2012, 06:17:45 pm »
Een loser, een onambitieuze haas, leuk zeg zo'n forum. Ik zeg nochtans letterlijk dat we daar voor de overwinning moeten gaan. Mijn punt, dat ik eigenlijk om te lachen maakte, was dat sommigen hier voorafgaand aan quasi elke wedstrijd (tegen Bergen, tegen Lokeren, tegen Beveren,...) zeggen 'drie punten en niks minder'. Op de duur vond/vind ik dat vrij overdreven (en lachwekkend), ??n omdat we van heel ver komen (de voorbije seizoen waren niet bepaald om blij van te worden), en twee omdat het me kort door de bocht lijkt. We kennen een goede start, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat we plots iedereen gaan kapot spelen - zie Bergen, zie Lokeren, zie Anderlecht.

Uiteraard hebben we een betere ploeg dan Beveren, maar het blijft een verplaatsing bij zo'n typische ploeg waar Essevee in het verleden al tegen heeft bewezen het heel moeilijk te hebben. Vandaar: absoluut voor de driepunter gaan, maar liefst met de voetjes op de grond. Gelukkig, heb ik de indruk, slagen ze daar binnen het bestuur en binnen de ploeg goed in.

Oh ja, en foxie, je (gekende) omhooggevallen uitspraken ? la "niet dat het uberhaupt tot u gaat doordringen hoor, maar goed, uw..." mag je achterwege laten. We verschillen van mening, dat is allemaal niet zo erg hoor.

In bijna meer dan de helft van jouw posts praat je over "we komen van heel ver, vorig seizoen dit, vorig seizoen dat...". Vorig seizoen hadden we het inderdaad moeilijk door de verkeerde keuzes binnen het bestuur (het aanstellen van coach Kalezic, PDC ging wat hoog van de toren blazen, ...). We zijn nu in het seizoen 2012-2013 en alles verloopt nu v??l beter dan vorig seizoen waarover jij het de hele tijd hebt. We hebben een veel betere coach (die zijn transfers zelf kiest en veel beter met zijn spelers kan omgaan) dan vorig seizoen. PDC houdt zich al v??l meer op de achtergrond dan vorig seizoen en houdt zich nu enkel bezig met het commerci?le en het financi?le, en dus niet meer met het sportieve.

Bekijk het nu eens vanuit de huidige situatie, die van het huidige seizoen en niet de hele tijd vanuit het standpunt van vorig seizoen(en) aub... Vorig seizoen is verleden tijd! We hebben een sterke spelerskern (dan vorig seizoen) met heel wat mogelijkheden, veel meer creativiteit en technische bagage. Vorig seizoen zou ik dit ook niet gezegd hebben, maar ik (en o.a. fox) bekijk het vanuit het huidige seizoen met de huidige spelerskern en de huidige medische staf. En als ik het daaruit bekijk kunnen we enkel tevreden zijn met een overwinning in Beveren en niets anders als je het mij vraagt.

Akkoord hoor, ik zal er wat t? voorzichtig in zijn. Beveren (uit) lijkt me enkel zo'n typische match waar we punten laten liggen, zo'n beetje als in de beker tegen een mindere tegenstander waar tegen we 'moeten' winnen. We zullen zien.

En dat ik (te vaak) over vorig seizoen praat, ook akkoord, alleen stoort het me een beetje - denk ik - dat men zo snel vergeet. Vorig seizoen het overdreven negatieve gedoe, degradatie, en dan nu moeten we tegen elke andere tegenstander (Lokeren, Beveren, Leuven,...) ab-so-luut de driepunter pakken, zoniet hebben we gefaald. Mja... Uiteraard staan we er nu beter voor en op zich doet vorig seizoen er niks meer toe, maar toch, mark my words: het zal hier gezellig zijn als we eens vier matchen op rij zouden verliezen. Het kortzichtige, dat stoort me. Het doel is en blijft linkerkolom, wat sommigen hier ook beweren beter te weten dan het eigenste bestuur.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #15 Gepost op: oktober 24, 2012, 07:32:00 pm »
zijn er bussen voor deze match?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #16 Gepost op: oktober 24, 2012, 07:56:16 pm »
zijn er bussen voor deze match?

Jawel hoor....maar niet makkelijk te vinden h?  :-\ :-\

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #17 Gepost op: oktober 24, 2012, 08:44:51 pm »
Met de auto, is niet veel verder dan Lokeren!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #18 Gepost op: oktober 24, 2012, 09:19:02 pm »
Voor de mensen die met de auto gaan:

Normaal gezien moet je de afrit Haasdonk nemen maar de weg naar Beveren ligt open. De omleiding verloopt via de afrit van Sint Niklaas. Dus best wat vroeger vertrekken. Je kan ook de afrit Haasdonk nemen - dan links richting Beveren en net voor de borden van de werken ga je recht. Je komt dan in een "boerebaantje", dit volg je tot aan het einde en dan ga je naar links. Je rijdt constant rechtdoor tot je in het centrum van Haasdonk komt dan kan je terug rijden via de borden van het stadion. De omweg is 5 minuten maar is toch korter of de offici?le omleiding te volgen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] Waasland-Beveren - SV Zulte Waregem
« Reactie #19 Gepost op: oktober 25, 2012, 08:57:53 am »
laatste keer dat ze in eerste klasse zaten zijn we daar volgens mij in de regen gewoon met lege handen teruggekeerd en was het ??n van de slechtste matchen ooit die ik van essevee heb gezien. elke wedstrijd op verplaatsing is moeilijk. maar geloof in winst (vooral als we hen onder druk zetten)