Auteur Topic: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!  (gelezen 8901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!
« Reactie #80 Gepost op: maart 02, 2013, 09:00:27 am »
Wat een verplaatsing naar Anderlecht !! Oververdiende overwinning van Essevee !!  Wie nog ne keer wil nagenieten, hier een "sfeerreportage" van een klein kwartierke ...
"De kijk van Joost" door GVh-TV.

http://www.youtube.com/watch?v=3tGehPE8TPQ&feature=youtu.be

Kiekevel krijg k ervan...  :)
-SVZW Forever-

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!
« Reactie #81 Gepost op: maart 02, 2013, 09:01:41 am »
Met deze overwinning eindigen we ook zeker en vast als tweede in competitie. En naar mijn gedacht is dit ook de stand die in rekening wordt gebracht om de TV-gelden te verdelen.

Als dit klopt heeft de strategie van PDC gewerkt: de investering in Hazard verdient zichzelf terug met hogere TV inkomsten bij een goede klassering.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!
« Reactie #82 Gepost op: maart 03, 2013, 09:24:53 pm »
VRAAG

Voor de wedstrijd hing ik boven mijn witte logovlag van Zulte Waregem naast de rood-groene bache. Na de wedstrijd was die opeens "verschwunden".

Iemand gezien welke 'supporter' ze heeft meegenomen (en zelf ongetwijfeld nooit zal uithangen)?

Bruikbare tips mag je me sturen via pm.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!
« Reactie #83 Gepost op: maart 04, 2013, 01:45:33 pm »
Ik twijfel niet aan het feit dat RSCA kampioen zal spelen ?, net zomin ik er aan twijfel dat Essevee het ze nog ferm moeilijk kan/zal maken. Anderlecht speelde geen goeie match, maar dat lag minstens evenzeer aan het feit dat we ze niet lieten voetballen dan aan een vormdip. Als je als Anderlecht zijnde, zo'n wanprestatie op de mat legt... dan moet je je bek houden, nederig zijn en vooral niet zeiken over het feit dat het team waartegen je verloor geen kampioenmakers heeft, vooral als die van uzelf in den achterzak van Godeau zaten. Amen.

Qu?? Nuytinck zegt letterlijk dat ze ons serieus nemen, dat we heel Belgi? verbazen, en dat we een bedreiging zijn. Lijkt me vrij nederig?

Dat van die kampioenenmakers vind ik trouwens nog zo geen onjuiste uitspraak, een absolute topper (? la Mbokani) zouden we misschien wel eens kunnen gebruiken, zeker als we blessures gaan hebben (Hazard, Berrier, Delaplace).

Nuytinck zegt dat ze ons serieus pakken maar kan het niet laten toch commentaar te geven ivm die kampioenmakers. Laat Mbokani trouwens maar waar ie is, rode kaarten voor natrappen en de daaraan vasthangende sancties kunnen we missen als kiespijn.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!
« Reactie #84 Gepost op: maart 05, 2013, 11:09:34 am »
VRAAG

Voor de wedstrijd hing ik boven mijn witte logovlag van Zulte Waregem naast de rood-groene bache. Na de wedstrijd was die opeens "verschwunden".

Iemand gezien welke 'supporter' ze heeft meegenomen (en zelf ongetwijfeld nooit zal uithangen)?

Bruikbare tips mag je me sturen via pm.

Ongelooflijk... kwil uw hoop niet afpakken maar ben al veel vlaggen kwijtgeraakt op deze manier.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!
« Reactie #85 Gepost op: maart 06, 2013, 01:17:27 pm »
is nooit goed te praten


1 oplossing : er zelf  beter op letten spijtig genoeg ...