Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 78691 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #40 Gepost op: maart 03, 2014, 01:32:53 pm »
De verkooporganisatie en de communicatie is een CHAOS, wat mij betreft! In Lokeren is iedereen, voor alle 19 000 kaarten, naar t secretariaat gemoeten, inclusief de fanclubs. Hier hoor je: ik vraag vak A, maar krijg vak E, etc etc...moesten veel fanclubs zich wat opener/communicatiever opstellen, het zou hen heel wat extra leden kunnen opleveren...iemand die weet hoeveel kaarten nu al verkocht zijn? Bron!?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #41 Gepost op: maart 03, 2014, 01:55:23 pm »
De verkooporganisatie en de communicatie is een CHAOS, wat mij betreft! In Lokeren is iedereen, voor alle 19 000 kaarten, naar t secretariaat gemoeten, inclusief de fanclubs. Hier hoor je: ik vraag vak A, maar krijg vak E, etc etc...moesten veel fanclubs zich wat opener/communicatiever opstellen, het zou hen heel wat extra leden kunnen opleveren...iemand die weet hoeveel kaarten nu al verkocht zijn? Bron!?
2. Het is al jaren een pijnpunt... Je moet zelf op zoek gaan naar alle info en meestal vind je het ook niet, omdat er niet voldoende gecommuniceerd wordt.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #42 Gepost op: maart 03, 2014, 07:53:59 pm »
Zit er nog veel beweging in de ticketverkoop? Iemand die er zicht op heeft?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #43 Gepost op: maart 03, 2014, 07:55:58 pm »
Zit er nog veel beweging in de ticketverkoop? Iemand die er zicht op heeft?
de twijfelaars beginnen overtuigd te raken :)
denk dikke rijen nog aan secretariaat, niet?


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.183
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #44 Gepost op: maart 03, 2014, 07:57:07 pm »
Zit er nog veel beweging in de ticketverkoop? Iemand die er zicht op heeft?

Denk dat we aan nog geen 17.000 man zitten.
Lees overal op facebook dat er nog supportersclubs zijn die mensen zoeken voor hun bus.

Mits winst zaterdag, zie ik weer schot in de zaak komen!

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #45 Gepost op: maart 03, 2014, 08:17:14 pm »
Denk dat we aan nog geen 17.000 man zitten.
Lees overal op facebook dat er nog supportersclubs zijn die mensen zoeken voor hun bus.

Mits winst zaterdag, zie ik weer schot in de zaak komen!

Vrees er ook voor ze. Natuurlijk, de laatste twee matchen waren uitwedstrijden. Heeft er zeker ook iets mee te maken ivm ticketverkoop (reclame, verkoopgelegenheid,..). Ik vind de communicatie ivm bussen en ticketverkoop ook wel zeer zwak van Essevee. Het minste wat ze konden doen is een overzicht plaatsen van de supporterclubs met de bussen op de site. Dat komt er (denk ik) omdat Essevee ook weinig, of niet goed genoeg communiceert met de supporterclubs...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #46 Gepost op: maart 03, 2014, 08:22:43 pm »
Akkoord, als er info komt, wordt dit via mond aan mond reclame verspreid! Ik krijg de indruk dat ze daar bij Essevee denken: "Allemaal niet nodig, loopt wel vanzelf..." Nu, t mag geen reden zijn om van de bekerfinale geen topdag te maken! Maar mensen branden van nieuwsgierigheid om meer info...en op onze honger blijven zitten, geeft geen goed gevoel!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #47 Gepost op: maart 03, 2014, 08:41:16 pm »
De Communicatie is idd dramatisch geweest, begon eigenlijk al 1 dag na de halve finale door te zeggen dat
Er al 250 bussen gevraagd waren en de indruk te geven dat die al volzaten, nog voor er 1 ticket verkocht was  ::)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #48 Gepost op: maart 03, 2014, 11:50:57 pm »
Altijd maar zagen op die communicatie, we weten het ondertussen wel! Leg eens een andere plaat op aub..
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #49 Gepost op: maart 04, 2014, 08:16:09 am »
Pringless? Weet jij het? Dan ben je de enige, man! Communicatie met de supporters, dat vind jij dus niet nodig! Goed bezig, man...nog niet door dat wij hopen dat er dat hier iemand vd club leest en doorstuurt...?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.183
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #50 Gepost op: maart 04, 2014, 11:02:15 am »
Altijd maar zagen op die communicatie, we weten het ondertussen wel! Leg eens een andere plaat op aub..

We moeten GVD blijven zagen tot wanneer ze het eens door hebben

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #51 Gepost op: maart 04, 2014, 12:27:26 pm »
Inderdaad want het is een oud zeer...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #52 Gepost op: maart 04, 2014, 03:19:35 pm »
Inderdaad want het is een oud zeer...

Wie houdt er jullie tegen om een (open) brief/mail te sturen?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #53 Gepost op: maart 04, 2014, 05:09:51 pm »
Pringless? Weet jij het? Dan ben je de enige, man! Communicatie met de supporters, dat vind jij dus niet nodig! Goed bezig, man...nog niet door dat wij hopen dat er dat hier iemand vd club leest en doorstuurt...?
Nee ik weet het ook niet, en ik erger mij er ook aan. Maar door er constant over te zagen en te klagen zal het ook niet helpen. Neem dan zelfs eens het initiatief. Zagen is gemakkelijk, initiatief pakken das wat anders.
SV TILL I DIE

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #54 Gepost op: maart 04, 2014, 05:54:29 pm »
We moeten GVD blijven zagen tot wanneer ze het eens door hebben

Ofwel wachten op een camera of  microfoon... :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #55 Gepost op: maart 05, 2014, 11:31:20 am »
Nog zo iets belachelijk!  Er is een essevee village die start om 15u en stopt rond 19u,19u30 (de muziek toch).

Ik hoor nu dat de meeste bussen inclusief onze bussen (half time) pas vertrekken om 16u??? 
Rijden, eens stoppen, parkeren, en wandelen naar de village.  Tzal vlug 18u30 zijn of msh later met wat pech.  Das wel serieus stom.  Dus dat betekent dat er vele mensen heel die village gaan missen of zullen overslaan.  Weeral slechte regeling.  Die van Lokeren zullen er wel al massaal staan tegen 14u-15u.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #56 Gepost op: maart 05, 2014, 12:11:55 pm »

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #57 Gepost op: maart 05, 2014, 01:00:33 pm »
Iemand stand van tickets? Heb het gevoel dat ze weinig gebeurd
Liberta per gli ultras!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #58 Gepost op: maart 05, 2014, 02:43:46 pm »
Iemand stand van tickets? Heb het gevoel dat ze weinig gebeurd

Heb ook dat gevoel.  Lijkt wel of we geen finale spelen.  Weinig tralala rond en hype enz...  De twijfelaars en mindere diehards moet je nu overtuigen en meekrijgen.  Maar er is nada info en quasi geen reclame.  Vlot gestart naar +-16000 tickets en nu ligt het plots stil.  Toch denk ik dat we minstens aan 18000-19000 zullen zitten.  Maar info a.u.b.!  En ook sommige bussen die maar aanzetten om 16u en anderen om 14u en anderen om 15u.  Iedereen moet daar samen ambi maken in die village.  Winnen tegen club in een leuke match met veel ambi zal wel nog een pakje tickets doen verkopen en als we dat in Gent nog eens kunnen overdoen zou dat heel goed zijn.  En niet enkel voor tickets, maar ook voor heel het team.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #59 Gepost op: maart 05, 2014, 03:36:04 pm »
Heb ook dat gevoel.  Lijkt wel of we geen finale spelen.  Weinig tralala rond en hype enz...  De twijfelaars en mindere diehards moet je nu overtuigen en meekrijgen.  Maar er is nada info en quasi geen reclame.  Vlot gestart naar +-16000 tickets en nu ligt het plots stil.  Toch denk ik dat we minstens aan 18000-19000 zullen zitten.  Maar info a.u.b.!  En ook sommige bussen die maar aanzetten om 16u en anderen om 14u en anderen om 15u.  Iedereen moet daar samen ambi maken in die village.  Winnen tegen club in een leuke match met veel ambi zal wel nog een pakje tickets doen verkopen en als we dat in Gent nog eens kunnen overdoen zou dat heel goed zijn.  En niet enkel voor tickets, maar ook voor heel het team.

Om organisatorische redenen, namelijk het voorkomen van een verkeersdrukte, kan je niet alle 250 bussen op 1 tijdstip laten toekomen in Brussel in combinatie met alle mensen die met hun auto of busje komen. Het is spijtig maar het kan helaas niet anders. Het is trouwens maar 10 minuten stappen van parking C naar het atomium en als je dus om 16u vertrekt en rond 17u toekomt dan kan je om 17u10 reeds het feest induiken. Dat is nog 3u voor de aftrap. En er zal pas heel veel ambiance inzitten zodra het grootste deel volk toekomt, dat wordt weeral kicken  :D