Auteur Topic: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?  (gelezen 31793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.792
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #220 Gepost op: maart 04, 2023, 09:57:40 am »
Misschien is het wel zo dat de andere VIP ruimtes er nu bijstaan voor Piet Snot en het dus geen win-win situatie geworden is.
kant hoofdtribune zijn business seats wel goed vol

kant vijver is da nu restaurant geloof ik
ma ni altijd gebruikt
was vroeger ook ni altijd VIP,
maar is al beter uitgebaat geweest dan nu
(stonden daar al keer zetelkes achter glas ook,
zoals kant hoofdtribune, maar die zijn terug weg nu.
is daar ook een ruimte om buiten te gaan (ni boven maar gelijk verdiep))
maw kant vijver moet en kan eigenlijk beter
mss bedoelt Mogul dat?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.697
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #221 Gepost op: maart 04, 2023, 10:10:22 am »
Misschien is het wel zo dat de andere VIP ruimtes er nu bijstaan voor Piet Snot en het dus geen win-win situatie geworden is.

Die andere moesten volgens mij sowieso vrijgemaakt worden om te gaan renoveren/verbouwen/afbreken en vernieuwen. Deze plannen zijn nu weliswaar voor verschillende redenen uitgesteld tot nader order natuurlijk. Maar is dat dan slecht bezig zijn? Dat is een lange termijnplan die door corona nog wat langer is geworden.

VIPS : zitten goe (VIP corner)
Harde kern : zitten goe (sfeer tribune)
Families : zitten goe (familie tribune)
Bezoekers : zitten goe (Van Thuyne)

Dan hebben we nog de hoofdtribune en de vijvertribune, het is nu ook niet dat deze vervallen zijn of ze rot zijn of de champignons weelderig groeien zoals in Brugge.

Ook binnen het stadion is alles proper en netjes hoor. De zalen, perszaal, burelen, spelerskwartier ...
Training complex : zitten goe (nieuw)
Ik ben van mening dat alles wat geüpgraded moest worden effectief geüpgraded is.

Is alles zoals het initieel op plan stond? neen, maar we hebben dan ook geen eindeloze zak geld. Men heeft volgens mij gedaan wat kon en zelfs iets meer.

Om dan nadien te zeggen dat het allemaal niet goed is, niet niet voldoende opbrengt en dat het niet is wat men had verwacht vind ik totaal niet correct. Daarom ik erop reageer.

De beperkte euro's die we ter beschikking hebben kunnen we helaas maar één keer uitgeven. Enkele seizoenen geleden begon het sportief slechter te gaan en is men gestopt met bouwen en meer geld in spelers gaan steken. Iedereen herinnert zich de woorden nog om (weer) "meer te investeren in benen dan stenen". Dit zijn voor mij beslissingen van een goed bestuur en niet van dromers gelijk Decuyper die zouden kiezen voor het uiterlijk vertoon (asap nieuw stadion).

Dusja ik heb het idd moeilijk met mensen roeptoeteren dat de VIP corner niet is wat men er van verwacht zonder concrete cijfers of bronnen.

Als ik me niet vergis was/is de VIP corner reeds betaald (mede door sponsor(s) en vooral Stad Waregem (verkoop gronden waterfront torens)) en is de opbrengst dus puur winst. Ik herinner me ergens gelezen te hebben (kost/opbrengst), maar ik zoek het nog even op. @boer uit waregem wist jij dit niet?

Ja, 'elke' supporter wil PO1 halen, Europees spelen, de beste (plan A) spelers halen, een afgewerkt stadion hebben ... helaas zijn we Essevee en moeten we zaaien naar de zak. Soms eens weelderig, maar al even vaak of zelfs meer met de riem toe. En door de evolutie van modern voetbal meer en meer met de riem toe helaas. Ik wou dat het ook anders was...

En ja, ik ben ook teleurgesteld in de resultaten maar ik durf ook inzien dat het jaar na jaar moeilijker wordt en we in het verleden ook al een paar keer geluk hebben gehad.

En voor alle duidelijkheid ik hoop/reken nog steeds op het behoud. Lukt het niet, dan blijf ik even grote supporter... TOPE!


Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #222 Gepost op: maart 04, 2023, 11:35:25 am »
@frederik, ik dacht dat het idd zo was. Bouw gefinancierd met verkoop projectgrond.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.378
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #223 Gepost op: maart 04, 2023, 11:35:32 am »
Misschien is het wel zo dat de andere VIP ruimtes er nu bijstaan voor Piet Snot en het dus geen win-win situatie geworden is.

Die andere moesten volgens mij sowieso vrijgemaakt worden om te gaan renoveren/verbouwen/afbreken en vernieuwen. Deze plannen zijn nu weliswaar voor verschillende redenen uitgesteld tot nader order natuurlijk. Maar is dat dan slecht bezig zijn? Dat is een lange termijnplan die door corona nog wat langer is geworden.

VIPS : zitten goe (VIP corner)
Harde kern : zitten goe (sfeer tribune)
Families : zitten goe (familie tribune)
Bezoekers : zitten goe (Van Thuyne)

Dan hebben we nog de hoofdtribune en de vijvertribune, het is nu ook niet dat deze vervallen zijn of ze rot zijn of de champignons weelderig groeien zoals in Brugge.

Ook binnen het stadion is alles proper en netjes hoor. De zalen, perszaal, burelen, spelerskwartier ...
Training complex : zitten goe (nieuw)
Ik ben van mening dat alles wat geüpgraded moest worden effectief geüpgraded is.

Is alles zoals het initieel op plan stond? neen, maar we hebben dan ook geen eindeloze zak geld. Men heeft volgens mij gedaan wat kon en zelfs iets meer.

Om dan nadien te zeggen dat het allemaal niet goed is, niet niet voldoende opbrengt en dat het niet is wat men had verwacht vind ik totaal niet correct. Daarom ik erop reageer.

De beperkte euro's die we ter beschikking hebben kunnen we helaas maar één keer uitgeven. Enkele seizoenen geleden begon het sportief slechter te gaan en is men gestopt met bouwen en meer geld in spelers gaan steken. Iedereen herinnert zich de woorden nog om (weer) "meer te investeren in benen dan stenen". Dit zijn voor mij beslissingen van een goed bestuur en niet van dromers gelijk Decuyper die zouden kiezen voor het uiterlijk vertoon (asap nieuw stadion).

Dusja ik heb het idd moeilijk met mensen roeptoeteren dat de VIP corner niet is wat men er van verwacht zonder concrete cijfers of bronnen.

Als ik me niet vergis was/is de VIP corner reeds betaald (mede door sponsor(s) en vooral Stad Waregem (verkoop gronden waterfront torens)) en is de opbrengst dus puur winst. Ik herinner me ergens gelezen te hebben (kost/opbrengst), maar ik zoek het nog even op. @boer uit waregem wist jij dit niet?

Ja, 'elke' supporter wil PO1 halen, Europees spelen, de beste (plan A) spelers halen, een afgewerkt stadion hebben ... helaas zijn we Essevee en moeten we zaaien naar de zak. Soms eens weelderig, maar al even vaak of zelfs meer met de riem toe. En door de evolutie van modern voetbal meer en meer met de riem toe helaas. Ik wou dat het ook anders was...

En ja, ik ben ook teleurgesteld in de resultaten maar ik durf ook inzien dat het jaar na jaar moeilijker wordt en we in het verleden ook al een paar keer geluk hebben gehad.

En voor alle duidelijkheid ik hoop/reken nog steeds op het behoud. Lukt het niet, dan blijf ik even grote supporter... TOPE!
Als er 1 blunder is gemaakt, is het megalomane van ons stadion en vooral : de ligging. Alleen al de combinatie om 2 grote woontorens en alles wat er rond staat  (hotel, kantoorgebouwen,...) te combineren met een voetbalstadion... wie verzint toch zoiets. In alle steden waar een nieuw stadion wordt gebouwd, gaat men juist weg van de drukte van woningen, appartementen,.... (dat was zelfs in Brugge de eerste optie) en wij doen wij :  juist het tegenovergestelde. En dan kom je in een scenario terecht dat het stadion aan de buitenkant moet overeenstemmen met de omgeving. Het resultaat :een half afgewerkt stadion dat nooit zal afgewerkt geraken. Ook veel te veel groot en sfeerloos. We kunnen misschien doen zoals STVV. Daar is het ook om zeep, maar daar rendeert het ten minste.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 967
  • 4451
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #224 Gepost op: maart 04, 2023, 11:44:27 am »
Misschien is het wel zo dat de andere VIP ruimtes er nu bijstaan voor Piet Snot en het dus geen win-win situatie geworden is.

Die andere moesten volgens mij sowieso vrijgemaakt worden om te gaan renoveren/verbouwen/afbreken en vernieuwen. Deze plannen zijn nu weliswaar voor verschillende redenen uitgesteld tot nader order natuurlijk. Maar is dat dan slecht bezig zijn? Dat is een lange termijnplan die door corona nog wat langer is geworden.

VIPS : zitten goe (VIP corner)
Harde kern : zitten goe (sfeer tribune)
Families : zitten goe (familie tribune)
Bezoekers : zitten goe (Van Thuyne)

Dan hebben we nog de hoofdtribune en de vijvertribune, het is nu ook niet dat deze vervallen zijn of ze rot zijn of de champignons weelderig groeien zoals in Brugge.

Ook binnen het stadion is alles proper en netjes hoor. De zalen, perszaal, burelen, spelerskwartier ...
Training complex : zitten goe (nieuw)
Ik ben van mening dat alles wat geüpgraded moest worden effectief geüpgraded is.

Is alles zoals het initieel op plan stond? neen, maar we hebben dan ook geen eindeloze zak geld. Men heeft volgens mij gedaan wat kon en zelfs iets meer.

Om dan nadien te zeggen dat het allemaal niet goed is, niet niet voldoende opbrengt en dat het niet is wat men had verwacht vind ik totaal niet correct. Daarom ik erop reageer.

De beperkte euro's die we ter beschikking hebben kunnen we helaas maar één keer uitgeven. Enkele seizoenen geleden begon het sportief slechter te gaan en is men gestopt met bouwen en meer geld in spelers gaan steken. Iedereen herinnert zich de woorden nog om (weer) "meer te investeren in benen dan stenen". Dit zijn voor mij beslissingen van een goed bestuur en niet van dromers gelijk Decuyper die zouden kiezen voor het uiterlijk vertoon (asap nieuw stadion).

Dusja ik heb het idd moeilijk met mensen roeptoeteren dat de VIP corner niet is wat men er van verwacht zonder concrete cijfers of bronnen.

Als ik me niet vergis was/is de VIP corner reeds betaald (mede door sponsor(s) en vooral Stad Waregem (verkoop gronden waterfront torens)) en is de opbrengst dus puur winst. Ik herinner me ergens gelezen te hebben (kost/opbrengst), maar ik zoek het nog even op. @boer uit waregem wist jij dit niet?

Ja, 'elke' supporter wil PO1 halen, Europees spelen, de beste (plan A) spelers halen, een afgewerkt stadion hebben ... helaas zijn we Essevee en moeten we zaaien naar de zak. Soms eens weelderig, maar al even vaak of zelfs meer met de riem toe. En door de evolutie van modern voetbal meer en meer met de riem toe helaas. Ik wou dat het ook anders was...

En ja, ik ben ook teleurgesteld in de resultaten maar ik durf ook inzien dat het jaar na jaar moeilijker wordt en we in het verleden ook al een paar keer geluk hebben gehad.

En voor alle duidelijkheid ik hoop/reken nog steeds op het behoud. Lukt het niet, dan blijf ik even grote supporter... TOPE!
Als er 1 blunder is gemaakt, is het megalomane van ons stadion en vooral : de ligging. Alleen al de combinatie om 2 grote woontorens en alles wat er rond staat  (hotel, kantoorgebouwen,...) te combineren met een voetbalstadion... wie verzint toch zoiets. In alle steden waar een nieuw stadion wordt gebouwd, gaat men juist weg van de drukte van woningen, appartementen,.... (dat was zelfs in Brugge de eerste optie) en wij doen wij :  juist het tegenovergestelde. En dan kom je in een scenario terecht dat het stadion aan de buitenkant moet overeenstemmen met de omgeving. Het resultaat :een half afgewerkt stadion dat nooit zal afgewerkt geraken. Ook veel te veel groot en sfeerloos. We kunnen misschien doen zoals STVV. Daar is het ook om zeep, maar daar rendeert het ten minste.
Een stadion in het midden van het centrum heeft juist zijn charmes volgens mij.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.697
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #225 Gepost op: maart 04, 2023, 12:06:20 pm »
Als er 1 blunder is gemaakt, is het megalomane van ons stadion en vooral : de ligging. Alleen al de combinatie om 2 grote woontorens en alles wat er rond staat  (hotel, kantoorgebouwen,...) te combineren met een voetbalstadion... wie verzint toch zoiets. In alle steden waar een nieuw stadion wordt gebouwd, gaat men juist weg van de drukte van woningen, appartementen,.... (dat was zelfs in Brugge de eerste optie) en wij doen wij :  juist het tegenovergestelde. En dan kom je in een scenario terecht dat het stadion aan de buitenkant moet overeenstemmen met de omgeving. Het resultaat :een half afgewerkt stadion dat nooit zal afgewerkt geraken. Ook veel te veel groot en sfeerloos. We kunnen misschien doen zoals STVV. Daar is het ook om zeep, maar daar rendeert het ten minste.

Een stadion in het midden van het centrum heeft juist zijn charmes volgens mij.

Voor de ene een blunder, voor de andere een geniale zet.

Voor mij een geniale zet en dit voor meerdere redenen.

Een stadion moet ook geld genereren buiten op matchdagen, anders is dat een ZEER grote kost om elke 14d amper 1 dag te gebruiken. Elk logisch denkend persoon met een beetje economische kennis moet dit inzien.

Dus moet je uw stadion ook kunnen "uitbaten" buiten matchdagen. Hoe doe je dit? Door commerciële en retail ruimtes te integreren en dat is nu net wat Essevee gedaan heeft.

Voorbeeld : Tan wil direct geld sturen voor een nieuw stadion als ze in Kortrijk een bouwvergunning krijgen met de toelating om ook commerciële en retail activiteiten uit te baten, maar dit wil stad Kortrijk niet. Hij beseft/weet ook dat een stadion een te grote kost is om enkel en alleen maar om de 14d eens één dag te gebruiken... en geef hem es ongelijk.

In vele andere steden is er geen plek voor een stadion binnen de stadskern, anders deden ze het direct.
Tevens hebben wij het voordeel van enorm veel parking (Jeugdcentrum, Expo, langs de zuiderlaan en verbindingsweg, Parkings Zuiderpromenade, Hippodroom) in de buurt én op wandelafstand iets wat in andere steden ook vaak niet zo is.
Waarom zouden we verhuizen als we daar extra parking moeten aanleggen, terwijl het waar we nu zitten reeds voorhanden is/was.

Stel dat ze een nieuw stadion bouwden op bijvoorbeeld de gronden waar nu de Blauwpoort zal komen, zouden dan Synergie, Parkhotel, CM, Sportdienst, VDAB, Delen, Norriq, Yuso, Bistro Berto, Basic Fit... komen? Misschien enkele wel, maar helemaal niet allemaal, want het is veel te ver van het centrum.

Ik vind sport, amusement en toerisme zo dichtbij het centrum een meerwaarde!
Een matchke meepikken en erna enen gaan drinken op de markt, waar kan dit nog. Zou nog leuker zijn mochten de matchen weer vroeger zijn ook. Is meteen ook weer een win-win voor Waregem de handelaars en horeca. Ok, ze gaan er hun jaaromzet niet mee verdubbelen, maar elk beetje telt.

Enne ... "wie zoiets verzind" die woontorens, hotel en commerciële ruimtes gezorgd hebben voor de centen voor de vip corner. Een gebouw dat dus grotendeels cash is betaald en van dag 1 geld opbrengt. Wat een geniale zet is dat wel niet!  ... er zijn er dan die zeggen dat het een slechte beslissing/investering was. 8)


Het is maar hoe je het allemaal bekijkt hé ;)
 



« Laatst bewerkt op: maart 04, 2023, 12:28:59 pm door Frederik »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.792
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #226 Gepost op: maart 04, 2023, 01:27:55 pm »
onze ligging niet goed?
bwa
ge rijd autostrade af
en 5min later zijde stadion

en de kern van het centrum raakt het stadion
pal erin kunde ni zeggen vind ik
mensen zagen da parking expo te ver is van het centrum
dus zeggen dat dan plots te dicht ligt….

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #227 Gepost op: maart 04, 2023, 01:40:25 pm »
onze ligging niet goed?
bwa
ge rijd autostrade af
en 5min later zijde stadion

en de kern van het centrum raakt het stadion
pal erin kunde ni zeggen vind ik
mensen zagen da parking expo te ver is van het centrum
dus zeggen dat dan plots te dicht ligt….
Prachtige locatie, 1 van de mooiste in eerste met die vijvers.
Tis blijkbaar niets goed aan onze club.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.697
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #228 Gepost op: maart 04, 2023, 01:42:06 pm »
onze ligging niet goed?
bwa
ge rijd autostrade af
en 5min later zijde stadion

en de kern van het centrum raakt het stadion
pal erin kunde ni zeggen vind ik
mensen zagen da parking expo te ver is van het centrum
dus zeggen dat dan plots te dicht ligt….

Prachtige locatie, 1 van de mooiste in eerste met die vijvers.

Idd!

Tis blijkbaar niets goed aan onze club.

Bij sommigen toch  :-X


Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #229 Gepost op: maart 05, 2023, 12:12:27 am »
onze ligging niet goed?
bwa
ge rijd autostrade af
en 5min later zijde stadion

en de kern van het centrum raakt het stadion
pal erin kunde ni zeggen vind ik
mensen zagen da parking expo te ver is van het centrum
dus zeggen dat dan plots te dicht ligt….

Prachtige locatie, 1 van de mooiste in eerste met die vijvers.

Idd!

Tis blijkbaar niets goed aan onze club.

Bij sommigen toch  :-X

Allez bon, de ligging van het stadion is goed, tot zover het goeie nieuws.  ::)
We zijn er vet mee in 1B, dat zal nogal volk trekken tegen Club NXT en Lommel. Nog meer goed nieuws, parking zal er zeker genoeg zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.751
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #230 Gepost op: maart 05, 2023, 09:58:59 am »
onze ligging niet goed?
bwa
ge rijd autostrade af
en 5min later zijde stadion

en de kern van het centrum raakt het stadion
pal erin kunde ni zeggen vind ik
mensen zagen da parking expo te ver is van het centrum
dus zeggen dat dan plots te dicht ligt….

Prachtige locatie, 1 van de mooiste in eerste met die vijvers.

Idd!

Tis blijkbaar niets goed aan onze club.

Bij sommigen toch  :-X

Allez bon, de ligging van het stadion is goed, tot zover het goeie nieuws.  ::)
We zijn er vet mee in 1B, dat zal nogal volk trekken tegen Club NXT en Lommel. Nog meer goed nieuws, parking zal er zeker genoeg zijn.
2.
De ligging is goed, wat ze doen bij de U23 is goed, onze jeugdwerking is goed, de sociale participaties zijn goed, G-voetbal,Essevee united.  Maar wanneer je zoiets schrijft lezen ze het niet, wanneer je terechte kritiek geeft dan is het direct' er is niks goed', zo zijn ze.  Doet de club er alles aan om niet te zakken?  Nee, dat doen ze niet, ze blijven Leye steunen, dan kan je niet zeggen dat ze er alles aan doen.  En ja, nu nog een andere trainer geeft geen enkele garantie om het te doen slagen, maar met Leye gaat het zeker niet lukken, tenzij men geld geeft aan 'derden', maar dat gaan we hopelijk NIET doen( en waar zouden we het geld halen?)
Uw opmerking is meer dan terecht en zal ook een invloed hebben op 'die heel succesvolle VIP-tribune' die ons amper geld koste en ons stinkend rijk maakt.  Het zal invloed hebben op onze jeugd, op de u23.  Maar ja, als ge daar dan kritiek op hebt, op het niet adequaat handelen van bestuur op het belangrijkste in de club, het voortbestaan in 1A of gewoon 'het voortbestaan', op falende mensen in hun functie,op de communicatie van de club naar de supporters toe, op de te hoge lonen, op het niet goed kunnen afhandelen van transfers en spelers, dan ben je heel negatief en is er niks goeds aan de club.  En volgens sommigen waren dit jarenlang RODDELS !  En al die mensen die vragen achter bronnen, van wie krijgt Frederik zijn bronnen?  En zijn die gekleurd of niet?  Ik ga mijn bron niet verklappen maar het is iemand die wel weet hoe het eraan toegaat bij de club. 
Einde verhaal hierover, ik heb alles geschreven wat ik moest schrijven, het zal geen zoden aan de dijk veranderen want sommige mensen hier doen El Sahhaf verbleken  :).

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 767
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #231 Gepost op: maart 05, 2023, 12:41:59 pm »
onze ligging niet goed?
bwa
ge rijd autostrade af
en 5min later zijde stadion

en de kern van het centrum raakt het stadion
pal erin kunde ni zeggen vind ik
mensen zagen da parking expo te ver is van het centrum
dus zeggen dat dan plots te dicht ligt….

Prachtige locatie, 1 van de mooiste in eerste met die vijvers.

Idd!

Tis blijkbaar niets goed aan onze club.

Bij sommigen toch  :-X

Allez bon, de ligging van het stadion is goed, tot zover het goeie nieuws.  ::)
We zijn er vet mee in 1B, dat zal nogal volk trekken tegen Club NXT en Lommel. Nog meer goed nieuws, parking zal er zeker genoeg zijn.
2.
De ligging is goed, wat ze doen bij de U23 is goed, onze jeugdwerking is goed, de sociale participaties zijn goed, G-voetbal,Essevee united.  Maar wanneer je zoiets schrijft lezen ze het niet, wanneer je terechte kritiek geeft dan is het direct' er is niks goed', zo zijn ze.  Doet de club er alles aan om niet te zakken?  Nee, dat doen ze niet, ze blijven Leye steunen, dan kan je niet zeggen dat ze er alles aan doen.  En ja, nu nog een andere trainer geeft geen enkele garantie om het te doen slagen, maar met Leye gaat het zeker niet lukken, tenzij men geld geeft aan 'derden', maar dat gaan we hopelijk NIET doen( en waar zouden we het geld halen?)
Uw opmerking is meer dan terecht en zal ook een invloed hebben op 'die heel succesvolle VIP-tribune' die ons amper geld koste en ons stinkend rijk maakt.  Het zal invloed hebben op onze jeugd, op de u23.  Maar ja, als ge daar dan kritiek op hebt, op het niet adequaat handelen van bestuur op het belangrijkste in de club, het voortbestaan in 1A of gewoon 'het voortbestaan', op falende mensen in hun functie,op de communicatie van de club naar de supporters toe, op de te hoge lonen, op het niet goed kunnen afhandelen van transfers en spelers, dan ben je heel negatief en is er niks goeds aan de club.  En volgens sommigen waren dit jarenlang RODDELS !  En al die mensen die vragen achter bronnen, van wie krijgt Frederik zijn bronnen?  En zijn die gekleurd of niet?  Ik ga mijn bron niet verklappen maar het is iemand die wel weet hoe het eraan toegaat bij de club. 
Einde verhaal hierover, ik heb alles geschreven wat ik moest schrijven, het zal geen zoden aan de dijk veranderen want sommige mensen hier doen El Sahhaf verbleken  :).

Mogul, op veel punten geef ik je gelijk en ook wat je zegt over de trainer. Leye moest meer gedaan hebben met een halve ploeg spelers (bossut, bruls, gano, derijck, ciranno, )die zeker eerste klasse waardig zijn. Andere ploegen hebben een kern samengesteld met procentueel veel meer onbekende buitenlanders.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.792
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #232 Gepost op: maart 22, 2023, 08:53:18 am »
KV Oostende staat te koop: Chinese eigenaars van Wolverhampton
tonen interesse om club over te nemen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230322_92720555



mooi stukje dit:
De kustclub zal op dit moment moeite hebben
om zijn proflicentie in eerste zit te halen,
want er is een financieel tekort: er is sprake van 5 à 7 miljoen euro



mooi om dit over te nemen eigenlijk…
10m vraagprijs en zo een putje..
chique dinges…
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2023, 08:56:28 am door Boer uit Waregem »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.751
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #233 Gepost op: maart 22, 2023, 11:07:37 am »
KV Oostende staat te koop: Chinese eigenaars van Wolverhampton
tonen interesse om club over te nemen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230322_92720555



mooi stukje dit:
De kustclub zal op dit moment moeite hebben
om zijn proflicentie in eerste zit te halen,
want er is een financieel tekort: er is sprake van 5 à 7 miljoen euro



mooi om dit over te nemen eigenlijk…
10m vraagprijs en zo een putje..
chique dinges…
En dan vraag ik mij af hoe wij onze licentie gaan halen?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.125
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #234 Gepost op: maart 22, 2023, 12:10:55 pm »
Waarom zouden wij geen licentie halen ?

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #235 Gepost op: maart 22, 2023, 12:11:34 pm »
KV Oostende staat te koop: Chinese eigenaars van Wolverhampton
tonen interesse om club over te nemen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230322_92720555



mooi stukje dit:
De kustclub zal op dit moment moeite hebben
om zijn proflicentie in eerste zit te halen,
want er is een financieel tekort: er is sprake van 5 à 7 miljoen euro



mooi om dit over te nemen eigenlijk…
10m vraagprijs en zo een putje..
chique dinges…
En dan vraag ik mij af hoe wij onze licentie gaan halen?

Dat gij het niet weet lijkt me wiedes
Maar maak je geen zorgen , ze gaan geen uitleg aan jou komen vragen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.751
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #236 Gepost op: maart 22, 2023, 06:25:53 pm »
Waarom zouden wij geen licentie halen ?

-10 miljoen eigen vermogen, hoeveel verlies hadden we vorig boekjaar, hoeveel schulden hebben we?  Ik weet wel, zolang Tony en Co garant staan gaat die commissie waarschijnlijk niks doen of anders moeten ze 3/4de van de ploegen uit 1A en 1B geen licentie geven.  Maar eerlijk, met zo'n cijfers zoals de onze(en zoveel anderen) zou je in feite geen licentie mogen krijgen, maar goed we weten allemaal dat dit zo niet is. 





EDIT: quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2023, 06:55:06 pm door Frederik »

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 953
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #237 Gepost op: maart 22, 2023, 06:59:20 pm »
Waarom zouden wij geen licentie halen ?

-10 miljoen eigen vermogen, hoeveel verlies hadden we vorig boekjaar, hoeveel schulden hebben we?  Ik weet wel, zolang Tony en Co garant staan gaat die commissie waarschijnlijk niks doen of anders moeten ze 3/4de van de ploegen uit 1A en 1B geen licentie geven.  Maar eerlijk, met zo'n cijfers zoals de onze(en zoveel anderen) zou je in feite geen licentie mogen krijgen, maar goed we weten allemaal dat dit zo niet is. 





EDIT: quote gecorrigeerd
Hebben ver van de slechtste cijfers in eerste klasse.
Als ze eens streng gaan zijn komen er wel genoeg andere clubs voor ons in de problemen.
En dat zou een goede zaak zijn.
Als men het niet meer toelaat dat men zo veel extern geld in een club mag pompen moet de rest ook niet volgen.
Gaat het hele systeem terug veel gezonder maken.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.378
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #238 Gepost op: maart 22, 2023, 10:39:49 pm »
KV Oostende staat te koop: Chinese eigenaars van Wolverhampton
tonen interesse om club over te nemen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230322_92720555



mooi stukje dit:
De kustclub zal op dit moment moeite hebben
om zijn proflicentie in eerste zit te halen,
want er is een financieel tekort: er is sprake van 5 à 7 miljoen euro



mooi om dit over te nemen eigenlijk…
10m vraagprijs en zo een putje..
chique dinges…
Fosun is een van de grootste chinese holdings die bestaan, die totaal niet vergelijkbaar met die Chinese triene van een paar jaar geleden bij Roeselare. Bovendien : Fosun : dat Mendez, de wereld grootste voetbalmakelaar. Je ziet dat bij Wolverhampton : allemaal Portugezen.  Ook Famalicao en Porto zit in meneer zijn broekzak. Weet niet goed wat te denken daarvan. Aan de ene kant : massa's geld (Wolves was destijds ook failliet) dus bestaanszekerheid, aan de andere kant : in jeugdwerking geen enkele interesse. Zullen nog wel bij andere eersteklassers komen kijken.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.792
  • Essevee!
Re: Een nieuwe (buitenlandse) investeerder?
« Reactie #239 Gepost op: maart 22, 2023, 10:55:06 pm »
KV Oostende staat te koop: Chinese eigenaars van Wolverhampton
tonen interesse om club over te nemen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230322_92720555



mooi stukje dit:
De kustclub zal op dit moment moeite hebben
om zijn proflicentie in eerste zit te halen,
want er is een financieel tekort: er is sprake van 5 à 7 miljoen euro



mooi om dit over te nemen eigenlijk…
10m vraagprijs en zo een putje..
chique dinges…
Fosun is een van de grootste chinese holdings die bestaan, die totaal niet vergelijkbaar met die Chinese triene van een paar jaar geleden bij Roeselare. Bovendien : Fosun : dat Mendez, de wereld grootste voetbalmakelaar. Je ziet dat bij Wolverhampton : allemaal Portugezen.  Ook Famalicao en Porto zit in meneer zijn broekzak. Weet niet goed wat te denken daarvan. Aan de ene kant : massa's geld (Wolves was destijds ook failliet) dus bestaanszekerheid, aan de andere kant : in jeugdwerking geen enkele interesse. Zullen nog wel bij andere eersteklassers komen kijken.
kweet
mo ze vragen 10m
en hun licentie mss niet in orde…

dus eigenlijk moet het rap gaan voor huidige eigenaar
en in onderhandelen win je meestal als je tijd hebt…

sorry voor de KVO vrienden
maar ik hoop…..

ps
kijkt die gast dan ni beter vo Gent over te kopen….