Auteur Topic: SVZW-Fancard  (gelezen 7231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline uitroepteken

  • Leden
  • Berichten: 112
SVZW-Fancard
« Gepost op: augustus 25, 2008, 09:20:14 pm »
Weet er iemand al iets meer hierover? Wanneer beschikbaar? Waar kunnen we deze gebruiken?

Het seizoen is nu toch al zo'n 2 weken aan de gang...

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2008, 09:23:08 pm »
ik dacht hier al eens ergens gelezen in de supporterslokalen te verkrijgen ? wat zijn de voordelen ervan ? waar gebruik je die kaart ?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2008, 09:29:36 pm »
http://www.colonoboys.be/bericht9.htm

dit zou al uw vragen moeten beantwoorden. :)

Offline uitroepteken

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #3 Gepost op: augustus 25, 2008, 09:41:25 pm »
Startschot wordt gegeven op 17/08, maar ik heb nog nergens dat startschot gehoord...  ;)

Ben lid van de Klauwaert, maar onze fancard hebben we nog niet gekregen, dus ik dacht we proberen het op het forum eens!

SC-F

  • Gast
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #4 Gepost op: augustus 26, 2008, 07:56:54 am »
Startschot wordt gegeven op 17/08, maar ik heb nog nergens dat startschot gehoord...  ;)

Ben lid van de Klauwaert, maar onze fancard hebben we nog niet gekregen, dus ik dacht we proberen het op het forum eens!

Stelde me net dezelfde vraag. Ben ook lid van een lokaal maar ook bij ons nog geen enkel teken van leven inzake de fankaart. Weet er iemand hier meer over?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #5 Gepost op: augustus 26, 2008, 10:02:53 am »
Ik heb dezelfde vraag vorige week gesteld aan de verantwoordelijke van onze supclub en kreeg volgend antwoord:
"Dat klopt, want de lidkaarten worden pas eind deze week of begin
volgende week verwacht.
Van zodra ze in mijn bezit zijn laat ik u ze geworden."

...dus ik denk dat we ze eerstdaags mogen verwachten

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #6 Gepost op: augustus 26, 2008, 10:27:42 am »
Ik heb dezelfde vraag vorige week gesteld aan de verantwoordelijke van onze supclub en kreeg volgend antwoord:
"Dat klopt, want de lidkaarten worden pas eind deze week of begin
volgende week verwacht.
Van zodra ze in mijn bezit zijn laat ik u ze geworden."

...dus ik denk dat we ze eerstdaags mogen verwachten


Dit is normaal wel de verwachting. Alles hangt natuurlijk af of jullie supporterslokaal haar ledenlijst reeds doorgegeven heeft aan SVZW. Tot 2 weken geleden hadden slechts enkele supporterslokalen dit gedaan. Ondanks onze uitdrukkelijke vraag vanwege supportersraad... Misschien best eens navragen bij je supporterslokaal!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #7 Gepost op: augustus 26, 2008, 07:14:32 pm »
de ledenlijst van de klauwaert bvb is al meerdere keren (aangepast) aan svzw gegeven,  maar ook wij hebben op vandaag geen lid/spaarkaarten mogen ontvangen ; ze zouden ergens tussen china en waregem vertoeven......ook wij wachten af !

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #8 Gepost op: augustus 27, 2008, 07:18:56 pm »
de ledenlijst van de klauwaert bvb is al meerdere keren (aangepast) aan svzw gegeven,  maar ook wij hebben op vandaag geen lid/spaarkaarten mogen ontvangen ; ze zouden ergens tussen china en waregem vertoeven......ook wij wachten af !

geen enkel lokaal tot nog toe


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #9 Gepost op: augustus 30, 2008, 09:36:45 am »
pieter jan van essevee is zijnen toer aan het doen naar de lokalen met de kaarten, dus nog beetse geduld en ze zit in uldre portefulde !

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #10 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:21:18 pm »
Weet iemand de winkels waar we onze ESSEVEE-4-U-CARD kunnen gebruiken? Vind die niet terug op de offici?le site.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #11 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:57:29 pm »
Weet iemand de winkels waar we onze ESSEVEE-4-U-CARD kunnen gebruiken? Vind die niet terug op de offici?le site.

komt normaal gezien binnenkort op de website


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #12 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:58:39 pm »
Zeker al Giks.

Rafa

  • Gast
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #13 Gepost op: augustus 31, 2008, 02:05:10 pm »
Op persconferentie is dat gezegd geweest. GIKS alleszins en er komen grote stickers bij deelnemende winkels.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #14 Gepost op: september 17, 2008, 04:49:02 pm »
Hummm

Reeds 4 (eigenlijk zelfs 5) speeldagen ver en nog steeds niks van nieuws te rapen over die ESSEVEE 4 U - kaart...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #15 Gepost op: september 17, 2008, 06:30:17 pm »
we zullen het maar steken op "de club is dan ook nog in volle professionel ontwikkeling h?  ;) "

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #16 Gepost op: september 17, 2008, 07:01:16 pm »
Nieuws over de Essevee 4U - kaart:

Deze week is men volop bezig het netwerk af te werken (terminals enz.) bij de meewerkende winkels en zelfstandigen.

Eens zowel bij hen als in het stadion het systeem volledig functioneert, zal de kaart kunnen gebruikt worden. Op dat moment zal ook de lijst met deelnemende winkels (op dit moment 25 tal) op internet verschijnen.

Nog even geduld dus!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #17 Gepost op: september 17, 2008, 08:16:42 pm »
Nieuws over de Essevee 4U - kaart:

Deze week is men volop bezig het netwerk af te werken (terminals enz.) bij de meewerkende winkels en zelfstandigen.

Eens zowel bij hen als in het stadion het systeem volledig functioneert, zal de kaart kunnen gebruikt worden. Op dat moment zal ook de lijst met deelnemende winkels (op dit moment 25 tal) op internet verschijnen.

Nog even geduld dus!

Bedankt voor de info.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #18 Gepost op: oktober 01, 2008, 06:38:24 pm »
Nieuws over de Essevee 4U - kaart:

Deze week is men volop bezig het netwerk af te werken (terminals enz.) bij de meewerkende winkels en zelfstandigen.

Eens zowel bij hen als in het stadion het systeem volledig functioneert, zal de kaart kunnen gebruikt worden. Op dat moment zal ook de lijst met deelnemende winkels (op dit moment 25 tal) op internet verschijnen.

Nog even geduld dus!

Bedankt voor de info.

Twee weken verder en nog eens dezelfde vraag...

Nog nieuws i.v.m. de deelnemende winkels wat betreft de ESSEVEE 4 U CARD ???
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: SVZW-Fancard
« Reactie #19 Gepost op: oktober 01, 2008, 06:55:00 pm »
Kartouch, worde gij betaald per vraag daj stelt msh??

Het volledige project rond de Essevee 4U-kaart zal ten laatste rond 15 oktober operationeel zijn. Momenteel worden de laatste contacten met handelaars afgehandeld. Ff geduld nog dus!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"