Auteur Topic: Essevee.be (Officieel)  (gelezen 84531 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: SVZW.be
« Reactie #80 Gepost op: juni 23, 2007, 10:17:06 pm »
Ooow, sorry

ik vind allesinds die lay-out van diene fotosite heel mooi ...

Offline Hamas

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: SVZW.be
« Reactie #81 Gepost op: juni 24, 2007, 09:10:05 pm »
Het reclamebureau Mink zal aankomend seizoen niet meer op de shorts van de spelers staan maar dit betekent niet dat het stopt met de samenwerking tussen hen en Zulte Waregem. Zo zal Mink de nieuwe website van SV Zulte Waregem onder handen nemen en mogelijk ook de lay-out van het SVZW-magazine veranderen en verbeteren.
sv5381.be

Het werd tijd dat er een bommetje gegooid werd in ons webteam !!  ;)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: SVZW.be
« Reactie #82 Gepost op: juni 24, 2007, 09:24:54 pm »
en ier klaptie vlaams diejen hamas amai zeg ge lert ook vlug van taaal veranderen

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: SVZW.be
« Reactie #83 Gepost op: juli 04, 2007, 10:20:57 am »
Op donderdag 5 juli kunnen er de ganse dag problemen optreden op www.svzw.be!

Dit naar aanleiding van de volledige overschakeling naar een gloednieuwe offici?le website.

Wij hopen hiermee opnieuw een stap in de goede richting te zetten om de communicatie naar onze supporters nog te verbeteren.

www.svzw.be

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: SVZW.be
« Reactie #84 Gepost op: juli 04, 2007, 05:29:37 pm »
Ook hier zet de professionalisering zich blijkbaar in...
De mensen die zich jarenlang belangeloos ingezet hebben om de website draaiende te houden worden aan de kant geschoven voor gasten die ze dik zullen moeten betalen in de plaats.
Als de kwaliteit van de site daar drastisch mee verbeterd, voor mij niet gelaten, maar sta mij toe om daar toch mijn vraagtekens bij te plaatsen...
Alweer een stukje familiale charme van de club dat verloren gaat.  :'(

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: SVZW.be
« Reactie #85 Gepost op: juli 04, 2007, 05:41:06 pm »
Ook hier zet de professionalisering zich blijkbaar in...
De mensen die zich jarenlang belangeloos ingezet hebben om de website draaiende te houden worden aan de kant geschoven voor gasten die ze dik zullen moeten betalen in de plaats.
Als de kwaliteit van de site daar drastisch mee verbeterd, voor mij niet gelaten, maar sta mij toe om daar toch mijn vraagtekens bij te plaatsen...
Alweer een stukje familiale charme van de club dat verloren gaat.  :'(


zoals je zegt ALWEER!!!!

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: SVZW.be
« Reactie #86 Gepost op: juli 04, 2007, 05:43:18 pm »
Ook hier zet de professionalisering zich blijkbaar in...
De mensen die zich jarenlang belangeloos ingezet hebben om de website draaiende te houden worden aan de kant geschoven voor gasten die ze dik zullen moeten betalen in de plaats.
Als de kwaliteit van de site daar drastisch mee verbeterd, voor mij niet gelaten, maar sta mij toe om daar toch mijn vraagtekens bij te plaatsen...
Alweer een stukje familiale charme van de club dat verloren gaat.  :'(
zo denderend vind ik die layout van de nieuwe fotosite totaal niet!
als ze van de offici?le site ook zo'n kakafonie van kleuren gaan maken stel ik mij toch vragen bij hoe professioneel ze dan wel mogen zijn...
de originele witte site, die in het begin van vorig seizoen online was, was stukken beter!!

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: SVZW.be
« Reactie #87 Gepost op: juli 04, 2007, 06:38:59 pm »
Het uitzich vind ik niet zo belangrijk, maar hij moet gewoon up-to-date blijven en daar moet nog aan gewerkt worden vind ik toch...



Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: SVZW.be
« Reactie #88 Gepost op: juli 04, 2007, 07:12:27 pm »
Het uitzich vind ik niet zo belangrijk, maar hij moet gewoon up-to-date blijven en daar moet nog aan gewerkt worden vind ik toch...
daar heb je gelijk in,
maar wat ik mij afvraag is, heeft een reclamebureau tijd om de website van een eerste klasse-ploeg up-to-date te houden?
nuja we zullen wel zien!

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: SVZW.be
« Reactie #89 Gepost op: juli 04, 2007, 11:46:53 pm »
Wie zegt er dat ze die gasten dik moeten betalen...

Alweer, ja alweer, negatieve berichtgeving zonder enig echte reden. Kword er moe van.
« Laatst bewerkt op: juli 05, 2007, 06:51:08 am door tomassi »

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: SVZW.be
« Reactie #90 Gepost op: juli 05, 2007, 01:20:59 am »
Wie zegt er dat ze die gasten dik moeten betalen...

Alweer, ja alweer, negatieve berichtgeving zonder enig echte reden. Kwordt er moe van.

En gelijk hebben! Ik begin het ook stilaan beu te worden. Mensen toch, heb hier maanden geleden gelezen dat die gasten gingen stoppen met sponsoring op de uitrusting maar dat ze wel nog betrokken gingen blijven. Misschien is de nieuwe website en het onderhouden ervan wel hun manier van sponseren? Echt waar gasten, muggeziften kan altijd maar er komt een tijd dat we vooruit moeten en om de visie van het bestuur waar te maken moeten er soms dingen veranderen. Vergeet ook de initiatieven naar supportersclub en zo niet, we worden echt wel verwend hoor door het bestuur, dus cut the fucking crap en ga gewoon achter de spelers staan. Het zijn nog altijd die mannen die het moeten waarmaken voor ons. Dankt U

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: SVZW.be
« Reactie #91 Gepost op: juli 05, 2007, 09:04:50 am »
Wie zegt er dat ze die gasten dik moeten betalen...

Alweer, ja alweer, negatieve berichtgeving zonder enig echte reden. Kwordt er moe van.

En gelijk hebben! Ik begin het ook stilaan beu te worden. Mensen toch, heb hier maanden geleden gelezen dat die gasten gingen stoppen met sponsoring op de uitrusting maar dat ze wel nog betrokken gingen blijven. Misschien is de nieuwe website en het onderhouden ervan wel hun manier van sponseren? Echt waar gasten, muggeziften kan altijd maar er komt een tijd dat we vooruit moeten en om de visie van het bestuur waar te maken moeten er soms dingen veranderen. Vergeet ook de initiatieven naar supportersclub en zo niet, we worden echt wel verwend hoor door het bestuur, dus cut the fucking crap en ga gewoon achter de spelers staan. Het zijn nog altijd die mannen die het moeten waarmaken voor ons. Dankt U
zoals ik al zei, we zullen wel zien...

Offline mattiasb2

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: SVZW.be
« Reactie #92 Gepost op: juli 05, 2007, 03:12:50 pm »
ik zie dat de site veranderd is...
er staat meer en juiste, up-to-date informatie in, maar de vormgeving kon toch wel stukken beter...

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: SVZW.be
« Reactie #93 Gepost op: juli 05, 2007, 03:17:53 pm »
Ziet er  mij wel een goeie site uit, alleen werkt de foto bij het verwelkomingsscherm niet, en ook da fotoke links bovenaan in het menu :(
« Laatst bewerkt op: juli 05, 2007, 03:37:29 pm door Mattieke »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: SVZW.be
« Reactie #94 Gepost op: juli 05, 2007, 03:22:18 pm »
Komt wel goed, heb er wel vertrouwen in.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: SVZW.be
« Reactie #95 Gepost op: juli 05, 2007, 03:41:27 pm »
Welke foto komt dan in het verwelkomingsscherm ? Ik kan die foto nie zien ..

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: SVZW.be
« Reactie #96 Gepost op: juli 05, 2007, 03:42:25 pm »
ziet er toch wel zeer goed uit, en veel informatie.

die foto kan ik ook (nog) niet zien



Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: SVZW.be
« Reactie #97 Gepost op: juli 05, 2007, 03:44:00 pm »
zelf een verslag van de oefenmatch tegen oudenaarde! mooi mooi. 't is mij wel opgevallen dat de volledige site op minkworks.be staat. Wat als hun sponsoring voorbij is?



Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: SVZW.be
« Reactie #98 Gepost op: juli 05, 2007, 03:45:15 pm »
ja mooie site :) meer info enzo.
de vormgeving kan inderdaad wel nog beter :) maar das et minst belangrijk eigelijk voor mij.
op de fotosite werken alle foto's wel niet meer ..;

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: SVZW.be
« Reactie #99 Gepost op: juli 05, 2007, 03:46:18 pm »
Da zal allemaal nog wel in orde komen denkk
ja mooie site :) meer info enzo.
de vormgeving kan inderdaad wel nog beter :) maar das et minst belangrijk eigelijk voor mij.
op de fotosite werken alle foto's wel niet meer ..;