Auteur Topic: [NB] Essevee-moeskroen  (gelezen 14084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #20 Gepost op: september 20, 2009, 11:27:11 am »
Vertrouwen, dat is het! Sommigen zijn hier echt stekeblind! Niet te doen! Die zege, dat hadden onze gasten nodig! Dat moet daarmee beginnen! En die zege, daar heb je geluk voor nodig (tegen Kortrijk treffen wij de paal, nu treft Moeskroen de paal en hebben wij geluk). Sommigen hier/in de tribune denken echt dat bepaalde spelers ineens minder trainen, niet meer willen, ...bla bla bla. Wel als ge er zo kortzichtig over denkt, blijf dan thuis! We hebben een voorbereiding gespeeld die gewoon t? goed was, naar resultaten toe. Wanneer je dan in de competitie eens niet wint (ik spreek nog niet over verlies), dan hangt dat in de kopjes. Want het is de ploeg die vertrouwen mist, niet 1 of 2 spelers welbepaald. Natuurlijk is het dan logisch dat we een "zwart schaap" zoeken, dan komt iedereen uit bij Roelandts.

nie overdrijven h? en zeker nie generaliseren.
ik zat in westel daar gingen ze er 150% voor. meerdere bronnen bevestigen dat er nu wa wrijvingen waren in de groep. wat d? oorzaak was van het feit dat alle het goei van westel tegen kortrik verdwenen was, who knows? kunnen enkel vaststellen dat de "herder zijn kudde schapen had verlaten"...

deg?ne die toch ??n zwart schaap zochten... hebben gevraagd en gekregen: een lauwe overwinningsbegroeting van de spelerskern. alhoewel ik vind dat je je als spelersgroep hier boven moet stellen.
?n daarenboven als ge als supporter al niet ontgoocheld moogt zijn achter een derde keer gepakt te zijn door de aartsrivaal.... waar gaan we dan naar toe.

het viel mij trouwens op hoe weinig volk er beneden stond...

Al? de overwinning is binnen. Matton deed idd de match kantelen.
Te verbeteren: Bossut relance en zekerheid. Al? bruhhe en gent: 2 matchen voor glorie....


Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #21 Gepost op: september 20, 2009, 11:32:38 am »
Oef, gewonnen  :)

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #22 Gepost op: september 20, 2009, 11:46:11 am »
 :o :o ge moogt zeggen wat je wilt de drie punten zijn binnen o.k. .maar ze konden toch VEEL beter!

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #23 Gepost op: september 20, 2009, 12:41:41 pm »
Over de wedstrijd: T was zeker niet goed, maar in voetbal tellen nog altijd de punten, die hebben we dan ook  :).

Over t algemeen vond ik ons te zwak in de duels, de afvallende bal was in de meeste gevallen voor Moeskroen, wat eigenlijk niet mag als je met 2 verdedigende middenvelders speelt! Nochtans waren we de eerste 7 min goed begonnen met enkele mooie combinaties en dan de strafschop. Dan terug geen concentratie na het doelpunt. Weliswaar wordt de bal uit de handen getikt van Bossut maar moeilijk te zien voor de scheids (floot veel te kort naar mijn gedacht), lijnrechter moest dit mss wel opgemerkt hebben. Verder was het ook duidelijk dat Moeskroen voor een punt kwam. Ze kwamen er gevaarlijk uit maar dit enkel en alleen omdat we veel te slordig waren in de opbouw en te nonchalant en te zwak in de pressing op de bal in balverlies. Tel daar nog enkele positionele fouten bij op en je krijgt een zwak Essevee te zien. Uiteindelijk sleepten we nog de 3 punten binnen, mss wel lichtjes onverdiend (na de REUZE kansen, zeker een stuk of 4-5, die Moeskroen kreeg)  but who cares??
Ook 1 conclusie: Hyland wordt gemist op t middenveld!!!

Individueel:
Sammy: Niet in zijn beste vorm, maar toch meer dan degelijk (kan niet elke week top zijn he)

Minne: 1 van zijn mindere wedstrijden dit seizoen. Ongelukkig balverlies bij het tegendoelpunt.

D'Haene en Taravel: wisselen al het hele seizoen ups met downs af. De ballen worden te gemakkelijk tussendoor gestoken. D'Haene doet toch 1 keer per match een misser waar er gevaar door komt. (wrm niet doorschuiven naar de verdedigende middenvelder soms?)

Buysse: Man herpak je toch eens, het betert al met t begin van t seizoen maar tis jammergenoeg nog altijd zwak. Sorry. Wordt veel te gemakkelijk gepasseerd met passes en op snelheid. Ook soms nochalant in de opbouw en wil de achterlijn in aanvallend opzicht maar niet opzoeken :-[. Mss met de terugkeer van Lebbihi gaat hij scherper spelen  ::)

Lutte: 1 woord: ZWAK. Mist matchritme na de blessure maar was gisteren nergens vond ik.

Colpaert: vond ik een redelijke match spelen, soms wat slordig in de opbouw. Mist Hyland naast zich.

Makiese: veel snelheid, gericht naar doel, gevaarlijk, efficient (zoals vorig seizoen  :D) maar linksmidden is zijn positie niet. Bewjst voorgaande door 2 x te scoren.

Berrier: was gisteren nergens,mocht vervangen worden. Kan gebeuren. (alhoewel we dit seizoen de echte berrier nog niet gezien hebben). Hij is beter centraal. Revanche tegen Brugge Franck.

Roelandts: gisteren ook zwak. Kwam de bal niet vragen, kon het spel niet verleggen, liep niet al te veel en verloor te veel duels. (Mist ook Hyland achter zich  :-\).

Nfor: veel werkkracht en inzet maar zat de voorbije matchen niet in zijn beste vorm. (mss een terugslag van het gemiste deel in de voorbereiding?) Terechte vervanging vond ik.

Matton: mss wel het beste nieuws van de avond. Is terug, bracht direct schwung in het elftal, zwerfde over het veld en verdeelde. (Hopelijk reageert hij goed op de wedstrijd na zijn blessure de volgende dagen en dan is hij volledig terug.)

Sadik: Nog niet te vlug roepen maar mss hebben we wel eindelijk onze targetman gevonden. Sterk aan de bal, duelkracht, balletje bijhouden en goed afleggen. Met een goal en een assist bewees hij zijn potenti?le waarde.


Dan even over het BOE-geroep. Wat heb ik mij weer ge?rgerd. Nfor werd terecht vervangen door Dury.
Ok het spel was slecht en dit mag je laten horen maar 1 of 2 maal is voldoende. Dan terug de ploeg steunen (wat ook gebeurde naar het einde toe.)
En dan nog om Teddy roepen dat vond ik er helemaal over. Gisteren was niet het moment om hem in te brengen (akkoord mss voor berrier maar de trainer liet hem staan, "vertrouwen geven", nu weet Franck dat als hij eens heel slecht speelt, de trainer blijft geloven in hem). Maar je hoort me niet zeggen dat Berrier niet mocht vervangen worden.
Teddy was niet de geschikte man om in te brengen diep in de punt. 1 wijsheid telt in het voetbal: de trainer heeft altijd gelijk.
Dury zijn vurige reacties maakte dit ook meer dan duidelijk na de 2-1.

Dury mocht je dit lezen (wat hoogstwaarschijnlijk niet het geval is  :P). Gisteren heb je gehandeld zoals het hoort. (Berrier buiten beschouwing gelaten eer ik hier reactie krijg)

Keep up the good work Dury!!!!!

Franky Dury = Essevee
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #24 Gepost op: september 20, 2009, 01:30:26 pm »
Vertrouwen, dat is het! Sommigen zijn hier echt stekeblind! Niet te doen! Die zege, dat hadden onze gasten nodig! Dat moet daarmee beginnen! En die zege, daar heb je geluk voor nodig (tegen Kortrijk treffen wij de



deg?ne die toch ??n zwart schaap zochten... hebben gevraagd en gekregen: een lauwe overwinningsbegroeting van de spelerskern. alhoewel ik vind dat je je als spelersgroep hier boven moet stellen.
?n daarenboven als ge als supporter al niet ontgoocheld moogt zijn achter een derde keer gepakt te zijn door de aartsrivaal.... waar gaan we dan naar toe.

het viel mij trouwens op hoe weinig volk er beneden stond...

Al? de overwinning is binnen. Matton deed idd de match kantelen.
Te verbeteren: Bossut relance en zekerheid. Al? bruhhe en gent: 2 matchen voor glorie....



Hoe zou je zelf zijn, je wint dan eens een match en roept het hele publiek op een man die hele match op de bank zat....

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #25 Gepost op: september 20, 2009, 02:27:20 pm »
Iedereen blijkt nu Berrier beter te vinden centraal, waarschijnlijk omdat hij dit seizoen iets beter voor de dag kwam toen hij centraal moest spelen om het blessureleed op te lossen. Maar dit zou voor Berrier toch geen excuus mogen zijn. Hij heeft vorig seizoen toch meermaals bewezen dat hij de snelheid en techniek bezit om een perfecte aanvallende flankspeler te zijn?
Inzet en motivatie straalt Berrier op dit moment (mede door de tegenvallende resultaten?) niet uit en blinkt vooral uit in frustratie en gemor. Ik hoop ?cht dat we snel de oude Berrier terugzien en dat hij opnieuw kan uitblinken en terug de rest van het team op sleeptouw kan nemen.
En moest Roelandts daarbij een sprintje meer trekken en Matton zijn beste vorm vinden zijn we volgens mij vertrokken!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #26 Gepost op: september 20, 2009, 02:32:04 pm »
De spelers waren gisteren diep ontgoocheld in de reactie van de supporters. Opnieuw 'supporter' komt van 'to support' ... Met een fluitconcert steekt je niets in je zakken. De beleving in de tribunes was weer 0,0. Moest de energie van uitfluiten in het aanmoedigen gestoken worden, zou het al beter zijn.

Ik vind het schitterend voor Dury dat zijn wissels de match beslissen. Zo zet hij iedereen die hem uitfloot voor de wissel mooi in z'n hemd en moeten al die mannen schoon hun mond houden. Een trainer wordt afgerekend op misstappen, maar blijkbaar niet bejubbeld bij al het goede, door sommigen. Laat die man z'n werk doen (hij kan het), ondersteun de ploeg en we zullen veel verder geraken!

PS : Roelandts draaide VEEL BETER met Matton rond zich !
Webteam SV Zulte Waregem

Online goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #27 Gepost op: september 20, 2009, 02:35:43 pm »
daarmee dat ze het publiek niet kwamen groeten na de overwinning... gebeurd anders ook nooit

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #28 Gepost op: september 20, 2009, 03:25:57 pm »
Ik vind het schitterend voor Dury dat zijn wissels de match beslissen. Zo zet hij iedereen die hem uitfloot voor de wissel mooi in z'n hemd en moeten al die mannen schoon hun mond houden. Een trainer wordt afgerekend op misstappen, maar blijkbaar niet bejubbeld bij al het goede, door sommigen. Laat die man z'n werk doen (hij kan het), ondersteun de ploeg en we zullen veel verder geraken!

Amen.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #29 Gepost op: september 20, 2009, 03:43:50 pm »
het "boe" geroep vin ik ook fout, en doe er dus ook niet aan mee. Ik zit in vak R en daar was er rond minuut 60 toch wel wat aanmoediging te bespeuren. Het gefluit bij de wissel van Nfor kan ik ook niet echt plaatsen, en sadik er in voor nfor is de juiste keuze, Teddy is voor zover dat ik weet GEEN targetspits/kopbalsterk

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #30 Gepost op: september 20, 2009, 03:50:38 pm »
Ik heb me ook doodge?rgerd aan de 2000 voetbaltrainers die aan de kant van de vijvers zaten, en die het allemaal beter wisten.  
Maar dat is dan weer typisch het kritische essevee-publiek zeker ?

Wij willen van de spelers zien dat ze inzet tonen.  Als ze inzet tonen maar de actie lukt niet, dan vind ik het nog steeds de moeite waard om te applaudisseren.  Dat heet achter de ploeg staan.  Door bij elke slecht gegeven pass te beginnen fluiten en roepen bereik je maar ??n ding, nl. dat de spelers zelf geen acties meer DURVEN opzetten.  En wat krijg je als gevolg ? Nog m??r gefluit en geroep...  ::)

Over de match zelf : Ik vond Lutte hard werken, in de tweede helft zat hij er duidelijk door en kon hij het niet meer belopen, maar hij bleef proberen.  De kritiek die ik hier en daar over hem lees kan ik wel begrijpen, maar Lutte is Maradona niet.  (waarmee ik wil aantonen dat hij het van zijn werkkracht moet hebben en niet van de techniek)

Het was niet goed en dat is jammer : maar we hebben de 3 punten en dat is het allerbelangrijkste.  


Op naar Jan Breydel ! (Met Matton er bij en misschien eens Sadik laten starten ?)

1 - 2 :

Sadik en een gelukte (!) vrij trap van Berrier !!!  


Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #31 Gepost op: september 20, 2009, 03:59:42 pm »
Ik wil hier toch even een lans breken voor Sadik. Stond waar hij moest staan, kopt bij de 3de goal de bal perfect door en Berrier had plots een afspeelpunt.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #32 Gepost op: september 20, 2009, 04:47:04 pm »
dat de spelers teleurgesteld waren gisteren zal mij worst wezen....Feit is als ik zo werk zoals sommige van de ploeg doen,sta ik morgen op straat.Mogen wij dan als "gewone" werkmens onze mening niet uiten tegenover de "gladiatoren" van de 21ste eeuw????
Sorry hoor,volkomen terecht dat er eens gefloten wordt....
en nee,ik was er niet bij want na hun wanprestatie van vorige week had ik geen zin om af te zakken naar het stadion....
Voor sommige hier weer beginnen over echte supporter of niet;Ik ga al 20 jaar kijken zowel uit als thuis dus ben zeker geen successupporter
Volledig met eens dat je altijd u ploeg hoort te steunen,maar als sommige spelers op het veld lopen als kippen zonder kop is het ook ons recht(mss onze plicht) om ze eens goed wakker te schutten....

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #33 Gepost op: september 20, 2009, 05:25:43 pm »
Over de wedstrijd: T was zeker niet goed, maar in voetbal tellen nog altijd de punten, die hebben we dan ook  :).

Over t algemeen vond ik ons te zwak in de duels, de afvallende bal was in de meeste gevallen voor Moeskroen, wat eigenlijk niet mag als je met 2 verdedigende middenvelders speelt! Nochtans waren we de eerste 7 min goed begonnen met enkele mooie combinaties en dan de strafschop. Dan terug geen concentratie na het doelpunt. Weliswaar wordt de bal uit de handen getikt van Bossut maar moeilijk te zien voor de scheids (floot veel te kort naar mijn gedacht), lijnrechter moest dit mss wel opgemerkt hebben. Verder was het ook duidelijk dat Moeskroen voor een punt kwam. Ze kwamen er gevaarlijk uit maar dit enkel en alleen omdat we veel te slordig waren in de opbouw en te nonchalant en te zwak in de pressing op de bal in balverlies. Tel daar nog enkele positionele fouten bij op en je krijgt een zwak Essevee te zien. Uiteindelijk sleepten we nog de 3 punten binnen, mss wel lichtjes onverdiend (na de REUZE kansen, zeker een stuk of 4-5, die Moeskroen kreeg)  but who cares??
Ook 1 conclusie: Hyland wordt gemist op t middenveld!!!

Individueel:
Sammy: Niet in zijn beste vorm, maar toch meer dan degelijk (kan niet elke week top zijn he)

Minne: 1 van zijn mindere wedstrijden dit seizoen. Ongelukkig balverlies bij het tegendoelpunt.

D'Haene en Taravel: wisselen al het hele seizoen ups met downs af. De ballen worden te gemakkelijk tussendoor gestoken. D'Haene doet toch 1 keer per match een misser waar er gevaar door komt. (wrm niet doorschuiven naar de verdedigende middenvelder soms?)

Buysse: Man herpak je toch eens, het betert al met t begin van t seizoen maar tis jammergenoeg nog altijd zwak. Sorry. Wordt veel te gemakkelijk gepasseerd met passes en op snelheid. Ook soms nochalant in de opbouw en wil de achterlijn in aanvallend opzicht maar niet opzoeken :-[. Mss met de terugkeer van Lebbihi gaat hij scherper spelen  ::)

Lutte: 1 woord: ZWAK. Mist matchritme na de blessure maar was gisteren nergens vond ik.

Colpaert: vond ik een redelijke match spelen, soms wat slordig in de opbouw. Mist Hyland naast zich.

Makiese: veel snelheid, gericht naar doel, gevaarlijk, efficient (zoals vorig seizoen  :D) maar linksmidden is zijn positie niet. Bewjst voorgaande door 2 x te scoren.

Berrier: was gisteren nergens,mocht vervangen worden. Kan gebeuren. (alhoewel we dit seizoen de echte berrier nog niet gezien hebben). Hij is beter centraal. Revanche tegen Brugge Franck.

Roelandts: gisteren ook zwak. Kwam de bal niet vragen, kon het spel niet verleggen, liep niet al te veel en verloor te veel duels. (Mist ook Hyland achter zich  :-\).

Nfor: veel werkkracht en inzet maar zat de voorbije matchen niet in zijn beste vorm. (mss een terugslag van het gemiste deel in de voorbereiding?) Terechte vervanging vond ik.

Matton: mss wel het beste nieuws van de avond. Is terug, bracht direct schwung in het elftal, zwerfde over het veld en verdeelde. (Hopelijk reageert hij goed op de wedstrijd na zijn blessure de volgende dagen en dan is hij volledig terug.)

Sadik: Nog niet te vlug roepen maar mss hebben we wel eindelijk onze targetman gevonden. Sterk aan de bal, duelkracht, balletje bijhouden en goed afleggen. Met een goal en een assist bewees hij zijn potenti?le waarde.


Dan even over het BOE-geroep. Wat heb ik mij weer ge?rgerd. Nfor werd terecht vervangen door Dury.
Ok het spel was slecht en dit mag je laten horen maar 1 of 2 maal is voldoende. Dan terug de ploeg steunen (wat ook gebeurde naar het einde toe.)
En dan nog om Teddy roepen dat vond ik er helemaal over. Gisteren was niet het moment om hem in te brengen (akkoord mss voor berrier maar de trainer liet hem staan, "vertrouwen geven", nu weet Franck dat als hij eens heel slecht speelt, de trainer blijft geloven in hem). Maar je hoort me niet zeggen dat Berrier niet mocht vervangen worden.
Teddy was niet de geschikte man om in te brengen diep in de punt. 1 wijsheid telt in het voetbal: de trainer heeft altijd gelijk.
Dury zijn vurige reacties maakte dit ook meer dan duidelijk na de 2-1.

Dury mocht je dit lezen (wat hoogstwaarschijnlijk niet het geval is  :P). Gisteren heb je gehandeld zoals het hoort. (Berrier buiten beschouwing gelaten eer ik hier reactie krijg)

Keep up the good work Dury!!!!!

Franky Dury = Essevee
Colpaert slordig in de opbouw? Vanwaar vertrok de fase met de penalty?
En er waren nog fases die bij hem vertrokken waar goede aktie uit kwamen.
Al gezien hoe en wanneer ze hem aanspelen?
Roelandts mist Hyland? wat Roelandts mist is een beetje meer inzet en werkkracht, en ego wat verminderen!
De centrale verdegers zijn te zeker van hun speelkansen, keken weer naar het tegen doelpunt!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #34 Gepost op: september 20, 2009, 05:38:09 pm »
Hoe zou je zelf zijn, je wint dan eens een match en roept het hele publiek op een man die hele match op de bank zat....

kijk eens naar een reactie als die van trollie...
Like i said. nen speler moet het meeste verstand hebben, en zijn supporters dat vergeven.
Daarenboven stel ik mij de vraag hoeveel van die gasten die nul kritiek verdragen aanwezig waren in Westel etc... Aanwezige supporters deden alles om de spelers naar de overwinning te schreeuwen...
Kan mij wel vinden in de kritiek dat er thuis soms vlugger recht staan om boe te roepen dan de spelers aan te moedigen.
Al? op naar een heel belangrijk 2luik: ideaal om het blazoen tot in 't detail op te poetsen...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #35 Gepost op: september 20, 2009, 05:50:12 pm »
De spelers waren gisteren diep ontgoocheld in de reactie van de supporters. Opnieuw 'supporter' komt van 'to support' ... Met een fluitconcert steekt je niets in je zakken. De beleving in de tribunes was weer 0,0. Moest de energie van uitfluiten in het aanmoedigen gestoken worden, zou het al beter zijn.

Ik vind het schitterend voor Dury dat zijn wissels de match beslissen. Zo zet hij iedereen die hem uitfloot voor de wissel mooi in z'n hemd en moeten al die mannen schoon hun mond houden. Een trainer wordt afgerekend op misstappen, maar blijkbaar niet bejubbeld bij al het goede, door sommigen. Laat die man z'n werk doen (hij kan het), ondersteun de ploeg en we zullen veel verder geraken!

PS : Roelandts draaide VEEL BETER met Matton rond zich !

Na de rust is er nochtans een tijdlang veel sfeer geweest, maar dan ongeveer een kwartier voor het einde is dat dan omgeslagen in gemor door de vele slechte passes en het geklungel soms. Het fluitconcert en boegeroep deed bij mij soms echt hartzeer. Mensen die nu klagen van inzet hebben volgens mij een andere match gezien of staren zich blind op het feit dat we niet in de top 6 staan. Inzet was er gisteren overduideliujk bij de meerderheid van de spelers en dan bedoel ik ook Roelandts die zelfs meerdere keren gesprint heeft naar de hoek om nog de bal te gaan halen. Dat zijn we anders niet van hem gewend.
De enigste die mij wat tegenviel was Taravel, wat inzet betreft dan, veel te nonchalant. Die heeft misschien concurrentie nodig om scherp te blijven.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.936
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #36 Gepost op: september 20, 2009, 05:55:11 pm »
ik versta nie wrm dat iedereen taravel zo slecht vindt..
nie gezien hoe da d'haene 2x heel simpel werd uitgekapt en bijna 2x goal was??

sv74

  • Gast
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #37 Gepost op: september 20, 2009, 06:00:48 pm »
Vertrouwen, dat is het! Sommigen zijn hier echt stekeblind! Niet te doen! Die zege, dat hadden onze gasten nodig! Dat moet daarmee beginnen! En die zege, daar heb je geluk voor nodig (tegen Kortrijk treffen wij de paal, nu treft Moeskroen de paal en hebben wij geluk). Sommigen hier/in de tribune denken echt dat bepaalde spelers ineens minder trainen, niet meer willen, ...bla bla bla. Wel als ge er zo kortzichtig over denkt, blijf dan thuis! We hebben een voorbereiding gespeeld die gewoon t? goed was, naar resultaten toe. Wanneer je dan in de competitie eens niet wint (ik spreek nog niet over verlies), dan hangt dat in de kopjes. Want het is de ploeg die vertrouwen mist, niet 1 of 2 spelers welbepaald. Natuurlijk is het dan logisch dat we een "zwart schaap" zoeken, dan komt iedereen uit bij Roelandts. Omdat dat iemand is die op zijn techniek teert. Vorig jaar SVZW-Moeskroen gezien? Roelandts liep toen geen meter meer dan gisteren, maar scoorde 2 heel mooie goals en dan is/was het hier van "genoten van de acties van Kevin"...Meert, Berrier zijn wel lopers, gasten die zelfs het veld oversteken, achter een ongrijpbare bal. Dat noemen sommigen dan "inzet", nutteloze meters afleggen. Nfor geeft een slechte pass...het fluitconcert begint. Denk je dat Ernest zelf niet weet dat hij minder is, ...dat het ?cht nodig is om dat met een paar duizend nog eens attent op te maken? We hebben, op enkele na een z??r kritisch publiek, supporters ga ik ze niet noemen! Bekijk de reacties hier na de match...we winnen, tanken vertrouwen en t is weer alleen maar kritiek...enkelen wanen zich veel beter dan de trainer. Bekijk misschien ook eens het proflel van de tegenstrever op het veld, dan wordt het misschien duidelijk waarom onze coach voor een Sadik koos ipv Teddy...Indertijd werd Barrios hier ook op handen gedragen...29 heerlijke overstapjes en dan...balverlies en tegengoal. Sorry gasten, maar t moest eruit! Laat ons op FCB niet verliezen...Dan zullen we misschien met ons allen iets positiever ingesteld zijn. Wat brengt een fluitconcert nu bij aan een speler? Vul zelf maar in! Come on boeren!  ;)

Nogmaals, Nfor werd niet uitgefloten omdat hij slecht was, DE VERVANGING werd uitgefloten!  En daarbij het publiek stond achter de ploeg!  Waarom kan de trainer dat niet benadrukken ipv te spreken over budgetten en wat weet ik veel.  Het is inderdaad wel zo dat we geen vertrouwen hebben voor het moment,daar moet ik je gelijk in geven.  
Ik heb juist Stijn Meert (hij denkt 3 weken andere knie)tegengekomen op de markt, van ambras in de ploeg is er zeker geen sprake, dat is positief!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #38 Gepost op: september 20, 2009, 06:09:12 pm »
Vertrouwen, dat is het! Sommigen zijn hier echt stekeblind! Niet te doen! Die zege, dat hadden onze gasten nodig! Dat moet daarmee beginnen! En die zege, daar heb je geluk voor nodig (tegen Kortrijk treffen wij de paal, nu treft Moeskroen de paal en hebben wij geluk). Sommigen hier/in de tribune denken echt dat bepaalde spelers ineens minder trainen, niet meer willen, ...bla bla bla. Wel als ge er zo kortzichtig over denkt, blijf dan thuis! We hebben een voorbereiding gespeeld die gewoon t? goed was, naar resultaten toe. Wanneer je dan in de competitie eens niet wint (ik spreek nog niet over verlies), dan hangt dat in de kopjes. Want het is de ploeg die vertrouwen mist, niet 1 of 2 spelers welbepaald. Natuurlijk is het dan logisch dat we een "zwart schaap" zoeken, dan komt iedereen uit bij Roelandts. Omdat dat iemand is die op zijn techniek teert. Vorig jaar SVZW-Moeskroen gezien? Roelandts liep toen geen meter meer dan gisteren, maar scoorde 2 heel mooie goals en dan is/was het hier van "genoten van de acties van Kevin"...Meert, Berrier zijn wel lopers, gasten die zelfs het veld oversteken, achter een ongrijpbare bal. Dat noemen sommigen dan "inzet", nutteloze meters afleggen. Nfor geeft een slechte pass...het fluitconcert begint. Denk je dat Ernest zelf niet weet dat hij minder is, ...dat het ?cht nodig is om dat met een paar duizend nog eens attent op te maken? We hebben, op enkele na een z??r kritisch publiek, supporters ga ik ze niet noemen! Bekijk de reacties hier na de match...we winnen, tanken vertrouwen en t is weer alleen maar kritiek...enkelen wanen zich veel beter dan de trainer. Bekijk misschien ook eens het proflel van de tegenstrever op het veld, dan wordt het misschien duidelijk waarom onze coach voor een Sadik koos ipv Teddy...Indertijd werd Barrios hier ook op handen gedragen...29 heerlijke overstapjes en dan...balverlies en tegengoal. Sorry gasten, maar t moest eruit! Laat ons op FCB niet verliezen...Dan zullen we misschien met ons allen iets positiever ingesteld zijn. Wat brengt een fluitconcert nu bij aan een speler? Vul zelf maar in! Come on boeren!  ;)

Nogmaals, Nfor werd niet uitgefloten omdat hij slecht was, DE VERVANGING werd uitgefloten!  En daarbij het publiek stond achter de ploeg!  Waarom kan de trainer dat niet benadrukken ipv te spreken over budgetten en wat weet ik veel.  Het is inderdaad wel zo dat we geen vertrouwen hebben voor het moment,daar moet ik je gelijk in geven.  

Ik heb juist Stijn Meert (hij denkt 3 weken andere knie)tegengekomen op de markt, van ambras in de ploeg is er zeker geen sprake, dat is positief!

Eerste helft niks. Tweede helft ??n kwartier, om daarna opnieuw een halfuur alles en iedereen uit te fluiten.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee-moeskroen
« Reactie #39 Gepost op: september 20, 2009, 06:16:18 pm »
ik versta nie wrm dat iedereen taravel zo slecht vindt..
nie gezien hoe da d'haene 2x heel simpel werd uitgekapt en bijna 2x goal was??

lol idd, lees dan dit artikel ip facebook van Taravel vandaag (uit extravoetbal):

Zulte dans la douleur...

Zulte endort Mouscron et l'emporte
A Mouscron, ce match ?tait l'occasion d'une totale refonte de l'effectif. Djukic laissait pas mal de titulaires sur le banc pour remettre un peu d'ordre dans l'?quipe. Les Hurlus se laissaient cependant surprendre t?t dans le match, sur une sortie hasardeuse Slovenciak fauchait Makiese qui se faisait justice lui m?me sur p?nalty. Quelques minutes plus tard Lestienne ?galisait sur une bourde de Bossut. Mouscron allait alors faire le si?ge du camp de Zulte, sans jamais subir une grande r?sistance. Les hommes de Dury passaient d'ailleurs compl?tement ? c?t? de leur premi?re mi-temps, c'est grace a un grand Taravel que le score reste de parit?. Apr?s la pause, m?me sc?nario. Les Hurlus dominent le match, mais manquent d'efficacit? tandis que Zulte la joue sans aucune conviction... que de passivit?. Et pourtant... Sadik puis Makiese offraient la victoire ? Zulte sans que cela soit m?rit?. Hold up parfait pour Franky Dury bien aid? par des Mouscronnois qui avaient laiss? trainer les cl?s. 3-1 au marquoir.

Of hoe ons Franstalige vrienden de match zagen LOL

Maar de eerste titel werd wel nog toegevoegd door Taravel (of zijn profielbeheerder)..... (denk ik)
« Laatst bewerkt op: september 20, 2009, 06:17:49 pm door gunther »