Auteur Topic: [OEF] Essevee - Willem II  (gelezen 6287 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #20 Gepost op: oktober 10, 2009, 09:30:02 am »
Matchke dat niet zo veel voorstelde. De tweede helft was bij momenten oersaai  :P Willem II speelde inderdaad met een soort van oorlogsmentaliteit. En het gedrag van de speler die rood kreeg was echt allesbehalve: truitje uittrekken en op de grond gooien, weigeren naar de kleedkamer te vertrekken, de supporters nog wat uitdagen als hij dan toch vertrekt.  ???

Lebbihi niet zo indrukwekkend als je het mij vraagt. Het was natuurlijk maar z'n eerste match en we moeten hem wat tijd geven. Maar ik zag bijvoorbeeld een veel te korte terugspeelbal, waaruit gemakkelijk een doelkans voor de tegenstander gecre?erd kon worden. Als je dan supporters op de tribune hoort zeggen dat Buysse 100% zeker uit de ploeg vliegt als Lebbihi helemaal terug is... Toch wat vreemd. Buysse is ook best een goeie speler.

En op de koop toe nog een zondvloed na de match, waardoor we nog nat thuiskwamen ook  ::) Het was trouwens levensgevaarlijk op de weg zo'n half uur na de match, door die overvloedige regen. Als die zondvloed er anderhalf uur eerder was geweest, was de match waarschijnlijk stilgelegd.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #21 Gepost op: oktober 10, 2009, 10:07:25 am »
Dachalet maakte ook voor mij een stevige indruk, sterk in duels, goed met het hoofd...hij heeft gisteren zeker ook een visitekaartje afgegeven aan Dury.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #22 Gepost op: oktober 10, 2009, 10:51:48 am »
Dachalet maakte ook voor mij een stevige indruk, sterk in duels, goed met het hoofd...hij heeft gisteren zeker ook een visitekaartje afgegeven aan Dury.

Ah ik dacht dat niemand het zou zeggen ;)
Won al zijn kopduels en geeft zich 100%
Hoor ook dat hij het altijd bij de beloften goed doet

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #23 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:08:49 am »
Dachalet maakte ook voor mij een stevige indruk, sterk in duels, goed met het hoofd...hij heeft gisteren zeker ook een visitekaartje afgegeven aan Dury.

Ah ik dacht dat niemand het zou zeggen ;)
Won al zijn kopduels en geeft zich 100%
Hoor ook dat hij het altijd bij de beloften goed doet
Dury zou hem beter eens een kans geven bij het eerste elftal. En dhaene eens op de bank zetten.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #24 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:23:39 am »
Dachalet maakte ook voor mij een stevige indruk, sterk in duels, goed met het hoofd...hij heeft gisteren zeker ook een visitekaartje afgegeven aan Dury.

Ah ik dacht dat niemand het zou zeggen ;)
Won al zijn kopduels en geeft zich 100%
Hoor ook dat hij het altijd bij de beloften goed doet
Dury zou hem beter eens een kans geven bij het eerste elftal. En dhaene eens op de bank zetten.

Was ik inderdaad vergeten te vermelden. Speelde inderdaad een goeie match en verdient ook een plaats in het elftal. Anders is het moeilijk om hem te plaatsen, maar gezien de huidige vorm van Dhaene wil ik hem gerust wel wat matchen zien meespelen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #25 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:27:31 am »
Vooral uitkijken naar de eerste speelminuten van Yopa. Bij Willem II lopen toch enkele goeie voetballers rond. Herinner me van de vorige partij Demouge, Zijler en Henrique ...

In de Eredivisie hebben ze het momenteel wel erg moeilijk, maar het blijft een aardige club.  Jammer dat we thuis spelen vnv, een tripje naar Tilburg zou uiteraard een feestje zijn geweest.  Nu moeten we ons echt opladen om af te komen.  Maar blijkbaar is onze grond hier heilig...  ;)
Zeg, superjodeke, ge kunt ze anders volgende week nog ne keer gaan bekijken ?, ze moeten aanstaande zaterdag in de competitie naar de ArenA... Makkie volgens mij.  ;)

Ik weet het mijn beste, kzal u eens wat zeggen e.  Ik blijf speciaal rond de kerktoren volgende week voor Waregem - Beerschot, als dat niet positief is.  Op 1 november zijn we natuurlijk van de partij voor Ajax - Feyenoord.
De clash tussen hollandse vergane glorie *geeuw*

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #26 Gepost op: oktober 10, 2009, 11:55:18 am »
nja idd, de kans dat d'haene naast de ploeg valt is vrij klein, weer een zwakke schakel... en eindelijk kan buysse de concurrentie aangaan met lebihi!!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #27 Gepost op: oktober 10, 2009, 01:32:36 pm »
Buysse heeft nu concurrentie en dat goed hem mss scherp(zoals vorig jaar met Reina)
D'haene zou ik toch eens uit de ploeg laten en Miguel in de plaats, voor de rest denk ik dat we terug gaan keren naar de oude 4-5-1
Met Colpaert en Hyland controlerend, Roelandts infiltrerend en Berrier en Matton vanop de flank, Diepe spits wordt dan Nfor, Jammer voor Teddy en Makiese, maar ik denk dat het zo wordt

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #28 Gepost op: oktober 10, 2009, 01:40:40 pm »
Buysse heeft nu concurrentie en dat goed hem mss scherp(zoals vorig jaar met Reina)
D'haene zou ik toch eens uit de ploeg laten en Miguel in de plaats, voor de rest denk ik dat we terug gaan keren naar de oude 4-5-1
Met Colpaert en Hyland controlerend, Roelandts infiltrerend en Berrier en Matton vanop de flank, Diepe spits wordt dan Nfor, Jammer voor Teddy en Makiese, maar ik denk dat het zo wordt

Makiese zal echt niet van het veld gaan. Die heeft de laatste 4 matchen 5 keer gescoord. Daar kan je niet naastkijken.

Offline superjood 2

  • Leden
  • Berichten: 11
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #29 Gepost op: oktober 10, 2009, 02:18:19 pm »
Vooral uitkijken naar de eerste speelminuten van Yopa. Bij Willem II lopen toch enkele goeie voetballers rond. Herinner me van de vorige partij Demouge, Zijler en Henrique ...

In de Eredivisie hebben ze het momenteel wel erg moeilijk, maar het blijft een aardige club.  Jammer dat we thuis spelen vnv, een tripje naar Tilburg zou uiteraard een feestje zijn geweest.  Nu moeten we ons echt opladen om af te komen.  Maar blijkbaar is onze grond hier heilig...  ;)
Zeg, superjodeke, ge kunt ze anders volgende week nog ne keer gaan bekijken ?, ze moeten aanstaande zaterdag in de competitie naar de ArenA... Makkie volgens mij.  ;)

Ik weet het mijn beste, kzal u eens wat zeggen e.  Ik blijf speciaal rond de kerktoren volgende week voor Waregem - Beerschot, als dat niet positief is.  Op 1 november zijn we natuurlijk van de partij voor Ajax - Feyenoord.
De clash tussen hollandse vergane glorie *geeuw*

Met dat verschil dat die ene vergane glorie al jaren na elkaar die andere van de mat speelt.  Tot groot jolijt van de fans uiteraard...  Jammer dat we vanuit 010 dit seizoen geen volk over de vloer krijgen.  ;D  Als we straks met de Europa League in Hamburg zullen staan zal je wel anders piepen...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #30 Gepost op: oktober 10, 2009, 03:35:37 pm »
Vooral uitkijken naar de eerste speelminuten van Yopa. Bij Willem II lopen toch enkele goeie voetballers rond. Herinner me van de vorige partij Demouge, Zijler en Henrique ...

In de Eredivisie hebben ze het momenteel wel erg moeilijk, maar het blijft een aardige club.  Jammer dat we thuis spelen vnv, een tripje naar Tilburg zou uiteraard een feestje zijn geweest.  Nu moeten we ons echt opladen om af te komen.  Maar blijkbaar is onze grond hier heilig...  ;)
Zeg, superjodeke, ge kunt ze anders volgende week nog ne keer gaan bekijken ?, ze moeten aanstaande zaterdag in de competitie naar de ArenA... Makkie volgens mij.  ;)

Ik weet het mijn beste, kzal u eens wat zeggen e.  Ik blijf speciaal rond de kerktoren volgende week voor Waregem - Beerschot, als dat niet positief is.  Op 1 november zijn we natuurlijk van de partij voor Ajax - Feyenoord.
De clash tussen hollandse vergane glorie *geeuw*

Met dat verschil dat die ene vergane glorie al jaren na elkaar die andere van de mat speelt.  Tot groot jolijt van de fans uiteraard...  Jammer dat we vanuit 010 dit seizoen geen volk over de vloer krijgen.  ;D  Als we straks met de Europa League in Hamburg zullen staan zal je wel anders piepen...
Dit gaat over Essevee - Willem II, Ajax doet hier niks terzake.
SV TILL I DIE

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #31 Gepost op: oktober 11, 2009, 06:27:10 pm »
Buysse heeft nu concurrentie en dat goed hem mss scherp(zoals vorig jaar met Reina)
D'haene zou ik toch eens uit de ploeg laten en Miguel in de plaats, voor de rest denk ik dat we terug gaan keren naar de oude 4-5-1
Met Colpaert en Hyland controlerend, Roelandts infiltrerend en Berrier en Matton vanop de flank, Diepe spits wordt dan Nfor, Jammer voor Teddy en Makiese, maar ik denk dat het zo wordt
dat moet je zeker niet geloven. als je zulte-waregem wilt zien achteruit gaan in het klassement moet je 4-5-1 spelen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #32 Gepost op: oktober 11, 2009, 06:47:37 pm »
Vorig jaar nochtans dezelfde opstelling ;)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #33 Gepost op: oktober 12, 2009, 05:53:18 pm »
...
Dit gaat over Essevee - Willem II, Ajax doet hier niks terzake.
Doet Ajax eigenlijk ?berhaupt ooit wel eens terzake?
 ;)

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #34 Gepost op: oktober 12, 2009, 08:33:46 pm »
ajax??? is da geen wasprodukt?
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #35 Gepost op: oktober 12, 2009, 10:22:31 pm »
dachelet was eerste helft rechtsback en vond hem van de betere spelers. versta niet was dury tegen die gast heeft. heeft minstens even veel talent als buysse. is jong, heeft snelheid, kracht...eigenlijk zit er toekomst in die gast
willem II was enorm potig. je kan zien dat die ploeg onderaan staat. komisch dat bij de uitsluiting de trainer vraagt aan de speler om van het veld te gaan en hij het niet doet. wat later vraagt de kapitein het via de scheids en de speler gaat meteen van het veld.......

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [OEF] Essevee - Willem II
« Reactie #36 Gepost op: oktober 13, 2009, 11:30:43 am »
dachelet was eerste helft rechtsback en vond hem van de betere spelers. versta niet was dury tegen die gast heeft. heeft minstens even veel talent als buysse. is jong, heeft snelheid, kracht...eigenlijk zit er toekomst in die gast
willem II was enorm potig. je kan zien dat die ploeg onderaan staat. komisch dat bij de uitsluiting de trainer vraagt aan de speler om van het veld te gaan en hij het niet doet. wat later vraagt de kapitein het via de scheids en de speler gaat meteen van het veld.......
ja je weet al veel langer of vandaag dat dury een koppig manneke is he.al hij zegt zwart is het geen wit he. wat doe je er aan??