Auteur Topic: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )  (gelezen 8125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
[VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Gepost op: oktober 04, 2009, 06:05:18 pm »
Volgend weekend geen competititevoetbal in eerste klasse wegens de interland belgie-turkije, dus is de volgende wedstrijd op 17/10 (maar wel om 18 uur 's avonds) : thuiswedstrijd tegen gba.

misschien bij ons weer met hyland in de ploeg, misschien bij gba met mats rits ?

post hier jullie verwachtingen, voorspellingen, ...  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #1 Gepost op: oktober 04, 2009, 09:28:47 pm »
Ik hoop dat we winnen, al is het maar omdat veel van die GBa sups een grote mond hebben.
Het is moeilijk inschatten wat het wordt. Veel ploegen spelen heel wisselvallig, zo ook GBA. Het zal afwachten worden of ze een beetje in vorm zijn die dag, maar er liggen zeker mogelijkheden.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #2 Gepost op: oktober 05, 2009, 11:55:14 am »
Belangrijke wedstrijd tegen een rechtstreekse concurrent voor de felbegeerde play-offplaatsen!
( Naast Anderlecht, Bruhhe, Standard en Gent zie ik onszelf en GBA - en heel misschien KVM- als de voornaamste kandidaten voor de resterende 2 plaatsjes. )
Een kwaliteitsvolle ploeg die sinds de vervanging van Aim? Antheunis door Jos Daerden ook resultaten begint te halen.
Het vertrouwen bij onze troepen moet echter stillekesaan toch terug aan 't groeien zijn na de laatste 2 mooie overwinningen en daarom geloof ik ook echt dat we het kunnen halen tegen GBA.
Echt een wedstrijd waar ik naar uitkijk.
Prono : 3-1.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #3 Gepost op: oktober 05, 2009, 12:08:12 pm »
Heel belangrijke match volgens mij.  De echte test of we die eerste 6plekken waardig zijn.
GB is een goed ploegje maar idd zeer wisselvallig, op momenten dat het moet komen
ze af en toe wel iets tekort.  Hopelijk tegen ons ook.
Misschien zijn ze daar inderdaad al aan het zweven en vergeten ze dat het op het veld
moet gebeuren.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #4 Gepost op: oktober 05, 2009, 12:29:44 pm »
Met onze verbeterende resultaten gaan er natuurlijk minder en minder ploegen ons komen onderschatten. Het wordt idd een moeilijke match. Toch winnen we: 3-1 (weeral)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #5 Gepost op: oktober 05, 2009, 04:06:37 pm »
Zolang ze geen muur vormen zie ik ons winnen.
SV TILL I DIE

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #6 Gepost op: oktober 05, 2009, 11:37:59 pm »
Als je wil meedoen voor de top zes, dan moet je deze wedstrijd gewoon winnen. Wetende dat je drie punten kunt uitlopen op een rechtstreekse concurrent + met Club Brugge - AA Gent, Moeskroen - Sint-Truiden en Racing Genk - KV Mechelen in het vooruitzicht KUNNEN we een schitterende zaak doen.

Prono: 2 - 1  8) 
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline superjood 2

  • Leden
  • Berichten: 11
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #7 Gepost op: oktober 09, 2009, 05:34:32 pm »
Zolang ze geen muur vormen zie ik ons winnen.

Beerschot een muur?  Beetje beter het voetbal volgen e...  ;)  Mss brengen ze wel "de lange wapper" mee.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #8 Gepost op: oktober 09, 2009, 06:10:40 pm »
Zolang ze geen muur vormen zie ik ons winnen.

Beerschot een muur?  Beetje beter het voetbal volgen e...  ;)  Mss brengen ze wel "de lange wapper" mee.
Zeg ik dat Beerschot een muur is? Ik zeg zolang ze geen muur vormen zie ik ons winnen. Rc genk was zogezegd ook geen muur maar toch ...
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #9 Gepost op: oktober 10, 2009, 01:38:46 pm »
Zolang ze geen muur vormen zie ik ons winnen.

Beerschot een muur?  Beetje beter het voetbal volgen e...  ;)  Mss brengen ze wel "de lange wapper" mee.

Rocky Peeters voetbalt ondertussen in Cyprus, dus ik snap niet waar je naartoe wilt ;)

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #10 Gepost op: oktober 10, 2009, 07:09:26 pm »
Als wij winnen , en STVV en Mechelen verliest , dan staan we 4des 8)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #11 Gepost op: oktober 10, 2009, 07:12:30 pm »
Als, als, als... Zelf eerst winnen!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #12 Gepost op: oktober 11, 2009, 09:05:10 am »
Als, als, als... Zelf eerst winnen!

Inderdaad, en we gaan meehelpen door alles te geven, veel te roepen en te scanderen.
Als er overal wat mensen zijn die mee roepen, dan krijgen we de ganse tribune wel mee. Ik zit nu alleen vooraan in O, maar de corige match ben ik er toch in geslaagd om de mesnen rondom mij en daarna de ganse tribune mee te krijgen. Steun van achter is uiteraard altijd welkom. Wie zit er hier nog allemaal in de O-tribune? ( Ik zit op de 3de rij)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #13 Gepost op: oktober 12, 2009, 10:16:54 am »
Zolang ze geen muur vormen zie ik ons winnen.

Beerschot een muur?  Beetje beter het voetbal volgen e...  ;)  Mss brengen ze wel "de lange wapper" mee.
Zeg ik dat Beerschot een muur is? Ik zeg zolang ze geen muur vormen zie ik ons winnen. Rc genk was zogezegd ook geen muur maar toch ...
Dat klopt. Die mannen van GBA zetten ook altijd nen nek op dat zij aanvallend en attractief voetbal brengen. Niets is minder waar vorig jaar kwamen ze op een diefje via VD Bergh op 0-2, essevee speelde geen goeie match maar kon door veel ijver en inzet de 'paarse' muur alsnog slopen en verdiend een punt uit de brand slepen.
Zelfs in hun topseizoen met Losada was hun aanvallend voetbal met een korreltje zout te nemen. Het was attractief en snel countervoetbal dat ze brachten waarin ze bij balverlies massaal terugplooiden en dat met een old fashion libero D. Dheedene 5 meter achter de verdediging. Soit het doet natuurlijk niets af aan hun verdienste toen.
En voor de media is GBA uiteraard nog altijd een aanvallende ploeg.

Wees er maar zeker van dat Joske Daerden komende zaterdag zal uitgaan van een stevige organisatie met veel volk achter de bal. Kwaliteit hebben ze genoeg om het ons moeilijk te maken. Een wedstrijd met het oog op een voorlopige zesde (vijfde) plaats.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #14 Gepost op: oktober 12, 2009, 05:24:26 pm »

Wees er maar zeker van dat Joske Daerden komende zaterdag zal uitgaan van een stevige organisatie met veel volk achter de bal. Kwaliteit hebben ze genoeg om het ons moeilijk te maken. Een wedstrijd met het oog op een voorlopige zesde (vijfde) plaats.
t'Is wel vrijdagavond. Ik zou niet graag hebben dat ge daar moederziel alleen staat.

Online sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #15 Gepost op: oktober 12, 2009, 05:46:39 pm »
Uhm, t'is toch nu zaterdag om 18u zu ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #16 Gepost op: oktober 12, 2009, 08:46:22 pm »
Ik dacht toch ook zaterdag 18u?
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #17 Gepost op: oktober 12, 2009, 09:01:27 pm »
T'is zonder twijfel, nu zaterdag om 18u hoor ;)

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #18 Gepost op: oktober 13, 2009, 12:42:43 pm »
T'is zonder twijfel, nu zaterdag om 18u hoor ;)
Danke, of ik stond daar alleen.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] : Essevee - GBA (zat 17/10 om 18u )
« Reactie #19 Gepost op: oktober 13, 2009, 02:46:35 pm »
T'is zonder twijfel, nu zaterdag om 18u hoor ;)
Danke, of ik stond daar alleen.
Ze zouden u goed gehoord hebben tot op 't veld  ;)