Auteur Topic: [NB] Essevee - Germinal Beerschot  (gelezen 7143 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #60 Gepost op: oktober 19, 2009, 09:11:49 pm »
www.sporza.be
Zie ook analyse van Stef Wijnants !!

Een kleine bloemlezing van Wijnants over SVZW  ;)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #61 Gepost op: oktober 19, 2009, 09:26:13 pm »
Dus als ik het goed begrijp...

Moet een of andere gefrustreerde Germinal Beerschot-speler Essevee beschuldigen van betonvoetbal om het hele land ervan te overtuigen dat Essevee een betonvoetbalploeg is.

En zijn een 5e plaats in het klassement, overwinningen tegen al de 'groten' die Belgi? telt, fantastische wedstrijden met aanvallend combinatievoetbal, een schitterend transferbeleid en technisch enorm sterke spelers als Berrier h??l misschien genoeg om het land ervan te overtuigen dat Essevee toch h??l misschien een plaats heeft in de subtop, en h??l misschien geen betonvoetbalploeg is.

We zijn op de goede weg, zelfs onze fameuze media beginnen het in te zien!

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #62 Gepost op: oktober 19, 2009, 10:13:13 pm »
scheids was gewoon zwak. Fluitte inconsequent zowel in ons voordeel als nadeel.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #63 Gepost op: oktober 20, 2009, 01:49:42 am »
schitterend hoe al die ratten met hun bende mauve riooljournalisten op hun bek gaan.
moesten pers? voor de match lachen ip btv met ons "amateurisme".
lekker debiel die journalisten: een 16jarige scoort per accident 2keer: direct figuur van de week.
ook het voorbeeld van F.Joos van tommeloze inzet (bij ons) vond ik weer zwaar over het paard getild.

chapeau voor de hele ploeg. ploeg maar voort ,laat je vooral nie van de wijs brengen en blijf met beide voeten op de grond!


Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #64 Gepost op: oktober 20, 2009, 08:11:55 am »
Aan de rust vond hij 'GBA goed meevoetballen' ...
Hij zal 'tijdens' de rust bedoeld hebben...  :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #65 Gepost op: oktober 20, 2009, 10:49:24 am »
Terug dank aan Joos.  Op stubru.  Zulte waregem was alweer fenomenaal.  5 aanvallende ingestelde spelers ook.  Was echt super enthousiast over ons. En terecht.
Kun je dat ergens terug vinden?

site van stubru, en ook vandenbempt op sporza vol lof.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #66 Gepost op: oktober 20, 2009, 11:47:47 am »
Nog even enkele opmerkingen van mijn kant, nu ik efkes tijd heb.

Buysse heeft een supermatch gespeeld. Makiese was in het begin van de match aan het dutsen, liep nauwelijks (een slechte dag wsh), maar Buysse hield voor het eerste half uur de volledige linkerflank voor zijn rekening in zowel verdedigend als aanvallend opzicht. Een grote chapeau voor hem!

Ik denk ook dat de wissel van Taravel voor Colpaert de kentering was. Het was namelijk zo dat op het moment dat het nog redelijk ging voor GBA, dat we op het middenveld soms een man te weinig hadden, met enkel Lutte. Doordat Colpaert inviel die ook veel op het middenveld speelt, kreeg VanNieuwenhuyze vaak steun van achter hem. Colpaert heeft regelmatig de bal herverovert op het middenveld en zo met Lutte opnieuw de aanval te starten.( om daarna terug de verdediging te doen). Ik ben eens benieuwd naar zaterdag tegen Standard.
Ik ben dan ook blij dat Colpaert zeker op het veld zal staan zodat hij een paar weken een basisplaats heeft. Jammer voor Taravel, maar het een verstuiking, die is rap terug en zo kan Steve spelen, die het ook verdient.

Verder viel me op dat Berrier minder aan de bal kwam en wat hij deed, dat hij dat goed deed ( met oa een assist). Dat betekent dat de ploeg goed draait en dat deze niet rond Berrier draait. Op die manier kunnen we ook zonder Berrier spelen, maar een Berrier in vorm is uiteraard altijd een meerwaarde.

Ook Sammy had niet veel werk, maar heeft de ballen in de lucht altijd mooi klemvast gepakt en dat was in het begin van de competitie ook al anders. Ik heb weer de Sammy gezien van vorig seizoen.

Op naar Sclessin!!!

« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2009, 11:50:05 am door sv_forever »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #67 Gepost op: november 02, 2009, 10:45:34 am »
ik moet terugkomen op dees match: bij deze noteer ik de denigrerende reacties van ne speler van gba en die strontcoach van gba na de match ip gent...blijkbaar hebben ze nog niet genoeg voetballes gehad van zoelte...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #68 Gepost op: november 02, 2009, 07:20:57 pm »
ik moet terugkomen op dees match: bij deze noteer ik de denigrerende reacties van ne speler van gba en die strontcoach van gba na de match ip gent...blijkbaar hebben ze nog niet genoeg voetballes gehad van zoelte...

waarmee nogmaals bewezen is dat bijvoorbeeld vele antwerpenaren, brabanders en limburgers het consequent hebben over "zulte" als het gaat over ons, dus niet enkel pakweg kortrijkenaars.

ons "zultenaren" of "zulte" noemen ligt nog steeds gevoelig bij vele van onze supporters . ons zo noemen door kortrijkenaars is uiteraard om ons te pesten , bij die andere gewoon uit onwetendheid.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #69 Gepost op: november 02, 2009, 08:06:26 pm »
ik moet terugkomen op dees match: bij deze noteer ik de denigrerende reacties van ne speler van gba en die strontcoach van gba na de match ip gent...blijkbaar hebben ze nog niet genoeg voetballes gehad van zoelte...

Is van niet beter weten, geen slechte wil denk ik. Doet altijd pijn natuurlijk, maar niks aan te doen. Vele media gebruiken doorgaans 'Zulte', heel af en toe ook eens 'Waregem'.

Essevee lijkt me een mooie oplossing. ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #70 Gepost op: november 02, 2009, 09:54:23 pm »
ik moet terugkomen op dees match: bij deze noteer ik de denigrerende reacties van ne speler van gba en die strontcoach van gba na de match ip gent...blijkbaar hebben ze nog niet genoeg voetballes gehad van zoelte...

Is van niet beter weten, geen slechte wil denk ik. Doet altijd pijn natuurlijk, maar niks aan te doen. Vele media gebruiken doorgaans 'Zulte', heel af en toe ook eens 'Waregem'.

Essevee lijkt me een mooie oplossing. ;)

Toch zal je vaak merken dat op het moment er denigrerend gedaan wordt over essevee, dat vooral dan gesproken wordt over en ik dicteer: 'Ocharme zulte', vooral door die van GBA, maar bon...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Germinal Beerschot
« Reactie #71 Gepost op: november 02, 2009, 10:05:03 pm »
ik moet terugkomen op dees match: bij deze noteer ik de denigrerende reacties van ne speler van gba en die strontcoach van gba na de match ip gent...blijkbaar hebben ze nog niet genoeg voetballes gehad van zoelte...

Is van niet beter weten, geen slechte wil denk ik. Doet altijd pijn natuurlijk, maar niks aan te doen. Vele media gebruiken doorgaans 'Zulte', heel af en toe ook eens 'Waregem'.

Essevee lijkt me een mooie oplossing. ;)

Toch zal je vaak merken dat op het moment er denigrerend gedaan wordt over essevee, dat vooral dan gesproken wordt over en ik dicteer: 'Ocharme zulte', vooral door die van GBA, maar bon...

Ahja, Antwerpenaren... What can you do. ;)