Auteur Topic: [NB] BvB : Essevee - Ronse  (gelezen 4066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
[NB] BvB : Essevee - Ronse
« Gepost op: oktober 28, 2009, 11:02:51 pm »
Wedstrijd geindigd op 3-0, doelpunten van d'haene , ernemann en chevalier .

wanneer is de trekking voor de volgende ronde, en wanneer is de volgende speeldag eigenlijk ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #1 Gepost op: oktober 28, 2009, 11:19:23 pm »
?15 , 3-0, PUNT.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #2 Gepost op: oktober 29, 2009, 12:09:34 am »
Leek mij af en toe op een oefenpartijtje.
Chevalier was in mijn ogen de enige met wat inzet.
Voor de rest gewonnen, op naar zaterdag.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #3 Gepost op: oktober 29, 2009, 12:42:34 am »
Wedstrijd geindigd op 3-0, doelpunten van d'haene , ernemann en chevalier .

wanneer is de trekking voor de volgende ronde, en wanneer is de volgende speeldag eigenlijk ?

Trekking op 4 november. De volgende speeldag weet ik niet. Maar ik gok ergens in januari.
No pain, no gain.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #4 Gepost op: oktober 29, 2009, 08:06:26 am »
Formaliteit deze match, weinig inzet, geeuw @ Ronse ( ze waren aanwezig hoor :-D 10 man en ne peirdekop)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #5 Gepost op: oktober 29, 2009, 09:18:33 am »
Leek mij af en toe op een oefenpartijtje.
Chevalier was in mijn ogen de enige met wat inzet.
Voor de rest gewonnen, op naar zaterdag.
Ook Colpaert toonde een gezonde gretigheid.
Voor de rest een best el nuttige match. De 'nieuwe' jongens die hun kans kregen zullen Dury vooralsnog niet veel doen twijfelen:
Sadik: te weinig aanwezig, legde een paar keer ongelukkig terug en had op hoekschop kunnen (moeten) scoren. Conclusie: Nfor blijft certitude
Yopa: technisch vrij vaardig had ik de indruk maar het levert allemaal niet veel op. conclusie: voorlopig geen concurrentie voor Makiese.
Lebbihi: Goeie pass en voorzet maar ook een paar twijfelachtige interventies wat in de 2e helft bijna in een tegendoelpunt resulteerde. Was het Buysse geweest dan had hij wellicht een fluitconcert op zijn kop gekregen. Wat mij betreft hoeft Buysse zich vooralsnog geen zorgen te maken.
Ernemann: De enige nieuweling die mij kon bekoren, niet alleen door zijn heerlijk doelpunt maar ook door zijn vista en traptechniek. Een jongen die in de nabije toekomst een rol kan gaan vertolken op links.

Dat het voor de rest maar een saaie bedoening was is geen verrassing. Buiten Brugge trouwens nergens monsterscores en bovendien heel wat ploegen nog in moeilijkheden. Alles bij mekaar de klus degelijk geklaard.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #6 Gepost op: oktober 29, 2009, 09:37:12 am »
Het was weer prachtig geregeld van onze veiligheidsmensen om de supporters onder te brengen in VAK T. En dan verwondert zijn als die van ronse beginnen te zingen van alle boeren zijn homo's, racing is de ploeg van stad, zulte en waregem iere, .. dat er reactie komt van de thuissupporters. Komen ze dan doodleuk zeggen " de camera's staan op jullie gericht". Voila thuissupporters weer maar eens int zak gezet.

VOor de rest eerste helft was niet zo goed, tweede helft beter en een logische overwinning.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #7 Gepost op: oktober 29, 2009, 11:01:27 am »
Het was weer prachtig geregeld van onze veiligheidsmensen om de supporters onder te brengen in VAK T. En dan verwondert zijn als die van ronse beginnen te zingen van alle boeren zijn homo's, racing is de ploeg van stad, zulte en waregem iere, .. dat er reactie komt van de thuissupporters. Komen ze dan doodleuk zeggen " de camera's staan op jullie gericht". Voila thuissupporters weer maar eens int zak gezet.

VOor de rest eerste helft was niet zo goed, tweede helft beter en een logische overwinning.

Die gasten zijn allemaal van waregem bijna die er waren.  Ken ze maar al te goed, van zien toch vooral.  Zijn brugge fans of anderlecht allemaal. En kwamen gewoon kijken omdat er 2 vrienden van hen bij ronse spelen.

Offline svzwboys

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #8 Gepost op: oktober 29, 2009, 12:06:09 pm »
Wedstrijd geindigd op 3-0, doelpunten van d'haene , ernemann en chevalier .

wanneer is de trekking voor de volgende ronde, en wanneer is de volgende speeldag eigenlijk ?

volgende ronde is op 23 december volgens mij :)

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #9 Gepost op: oktober 29, 2009, 12:47:16 pm »
1e helft slaapverwekkend
2e helft beter, maar laag tempo.

Ernemann is wel knap ingevallen. Die kerel heeft techniek en zijn goal was heel knap.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #10 Gepost op: oktober 29, 2009, 02:28:48 pm »
Wedstrijd geindigd op 3-0, doelpunten van d'haene , ernemann en chevalier .

wanneer is de trekking voor de volgende ronde, en wanneer is de volgende speeldag eigenlijk ?

volgende ronde is op 23 december volgens mij :)

Kan niet denk ik, want 25 of 26 december is er match ook.  En daar zit nog keer kerstdag en kerstavond tussen.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #11 Gepost op: oktober 29, 2009, 05:35:21 pm »
Verplicht nummertje afgewerkt zoals het hoort : een aantal gasten matchritme laten opdoen, gemakkelijk gewonnen en geen gekwetsten.
Ernemann inderdaad goeie invalbeurt, Yopa bedroevend zwak, Sadik niet gezien en Lebihhi is ( momenteel ) inderdaad geen bedreiging voor Buysse.
Verder geen woorden aan vuilmaken.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #12 Gepost op: oktober 29, 2009, 05:42:37 pm »
Het was weer prachtig geregeld van onze veiligheidsmensen om de supporters onder te brengen in VAK T. En dan verwondert zijn als die van ronse beginnen te zingen van alle boeren zijn homo's, racing is de ploeg van stad, zulte en waregem iere, .. dat er reactie komt van de thuissupporters. Komen ze dan doodleuk zeggen " de camera's staan op jullie gericht". Voila thuissupporters weer maar eens int zak gezet.

VOor de rest eerste helft was niet zo goed, tweede helft beter en een logische overwinning.

Die gasten zijn allemaal van waregem bijna die er waren.  Ken ze maar al te goed, van zien toch vooral.  Zijn brugge fans of anderlecht allemaal. En kwamen gewoon kijken omdat er 2 vrienden van hen bij ronse spelen.

en ze hadden allemaal snel naar ronse om een sjaal en een truike geweest ??

PS. LOL @ samenvatting virton-kvk: 5 sec waar gewoon mist te zien was

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #13 Gepost op: oktober 29, 2009, 06:19:07 pm »
Verplicht nummertje afgewerkt zoals het hoort : een aantal gasten matchritme laten opdoen, gemakkelijk gewonnen en geen gekwetsten.
Ernemann inderdaad goeie invalbeurt, Yopa bedroevend zwak, Sadik niet gezien en Lebihhi is ( momenteel ) inderdaad geen bedreiging voor Buysse.Verder geen woorden aan vuilmaken.
+1
Had graag Yopa aan de rust gewisseld voor die nr.9 van Ronse ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #14 Gepost op: oktober 30, 2009, 12:51:52 am »
Verplicht nummertje afgewerkt zoals het hoort : een aantal gasten matchritme laten opdoen, gemakkelijk gewonnen en geen gekwetsten.
Ernemann inderdaad goeie invalbeurt, Yopa bedroevend zwak, Sadik niet gezien en Lebihhi is ( momenteel ) inderdaad geen bedreiging voor Buysse.Verder geen woorden aan vuilmaken.
+1
Had graag Yopa aan de rust gewisseld voor die nr.9 van Ronse ;)

De Mossel? :D

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #15 Gepost op: oktober 30, 2009, 07:43:16 am »
Schandalig dat er "zogezegd" geen kaarten meer waren voor de P..., 15 euro mogen dokken voor een oefenmatchke! Hoe zeggen ze dat nu ook al weer? Zet je abonnees in de zak!! Flauw

fox

  • Gast
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #16 Gepost op: oktober 30, 2009, 09:40:45 am »
Schandalig dat er "zogezegd" geen kaarten meer waren voor de P..., 15 euro mogen dokken voor een oefenmatchke! Hoe zeggen ze dat nu ook al weer? Zet je abonnees in de zak!! Flauw

Het was geen oefenwedstrijd, het was een wedstrijd voor de beker van Belgie. Voor de oefenwedstrijd tegen Willem 2 mochten abonnees wel gratis binnen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #17 Gepost op: oktober 30, 2009, 10:12:49 am »
Waarom ze die van Ronse gvd nie apart hebben gezet.
SV TILL I DIE

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #18 Gepost op: oktober 30, 2009, 10:31:36 am »
Wedstrijd geindigd op 3-0, doelpunten van d'haene , ernemann en chevalier .

wanneer is de trekking voor de volgende ronde, en wanneer is de volgende speeldag eigenlijk ?

Trekking op 4 november. De volgende speeldag weet ik niet. Maar ik gok ergens in januari.
23 december wordt die gespeeld dacht ik, maar ben niet zeker

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] BvB : Essevee - Ronse
« Reactie #19 Gepost op: oktober 30, 2009, 11:24:21 am »
De wedstrijd was gewoon slecht georganiseerd. Er waren toch een aantal mankementen. Supporters van Ronse die bij ons iets moeten komen drinken, die in onze vakken staan, ... en de kantines waren nu niet bepaald super goed geregeld. Soit, volgende keer beter.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje