Auteur Topic: [38] BERAHINO Saido  (gelezen 34705 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #60 Gepost op: december 19, 2020, 09:34:18 am »
Berahino in na 5min spelen
Berahino eruit ja 75min wedstrijd...

jammer....

Het was een juiste beslissing om Berahino naar Charleroi te laten gaan. We zijn van zijn loonf af, hebben een paar K huurgeld gekregen en de Bayat's zullen hem wel ergens weten te verpatsen, hopelijk met wat meerwaarde voor ons.  Niet meer doen in de toekomst. dergelijke spelers halen. In Engeland moeten ze hem ook niet meer.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #61 Gepost op: december 19, 2020, 10:04:22 am »
Heb paar matchen van Charleroi gezien en ook die van gisteren. Berahino steekt er zeker niet bovenuit, speelt zoals bij ons. Niet goed dus.
SV TILL I DIE

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #62 Gepost op: december 19, 2020, 12:04:07 pm »
Als hij zo blijft spelen, zal de optie zeker niet gelicht worden, vrees ik.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #63 Gepost op: december 19, 2020, 12:42:33 pm »
Als hij zo blijft spelen, zal de optie zeker niet gelicht worden, vrees ik.

Dat is wel de enige mogelijkheid er nog geld aan te verdienen denk ik. Er zal wel wat opgenomen zijn in dat contract
Op het einde van het seizoen kan ie anders gratis weg.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #64 Gepost op: december 19, 2020, 01:31:02 pm »
Als hij zo blijft spelen, zal de optie zeker niet gelicht worden, vrees ik.

Dat is wel de enige mogelijkheid er nog geld aan te verdienen denk ik. Er zal wel wat opgenomen zijn in dat contract
Op het einde van het seizoen kan ie anders gratis weg.
hoeveel is de optie? Iemand weet van

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #65 Gepost op: december 19, 2020, 04:12:58 pm »
Als hij zo blijft spelen, zal de optie zeker niet gelicht worden, vrees ik.

Dat is wel de enige mogelijkheid er nog geld aan te verdienen denk ik. Er zal wel wat opgenomen zijn in dat contract
Op het einde van het seizoen kan ie anders gratis weg.
hoeveel is de optie? Iemand weet van

Op football manager 21, 3 miljoen..

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #66 Gepost op: december 20, 2020, 10:12:14 am »
Als hij zo blijft spelen, zal de optie zeker niet gelicht worden, vrees ik.

Dat is wel de enige mogelijkheid er nog geld aan te verdienen denk ik. Er zal wel wat opgenomen zijn in dat contract
Op het einde van het seizoen kan ie anders gratis weg.
hoeveel is de optie? Iemand weet van

Op football manager 21, 3 miljoen..
Kpijze da ze 't kommaatje misplaatst hebben...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #67 Gepost op: december 20, 2020, 10:34:17 am »
Als hij zo blijft spelen, zal de optie zeker niet gelicht worden, vrees ik.

Dat is wel de enige mogelijkheid er nog geld aan te verdienen denk ik. Er zal wel wat opgenomen zijn in dat contract
Op het einde van het seizoen kan ie anders gratis weg.
hoeveel is de optie? Iemand weet van

Op football manager 21, 3 miljoen..
Kpijze da ze 't kommaatje misplaatst hebben...
Misschien MET vrouw(en) inbegrepen  ;D

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #68 Gepost op: december 20, 2020, 10:35:54 am »
Als hij zo blijft spelen, zal de optie zeker niet gelicht worden, vrees ik.

Dat is wel de enige mogelijkheid er nog geld aan te verdienen denk ik. Er zal wel wat opgenomen zijn in dat contract
Op het einde van het seizoen kan ie anders gratis weg.
hoeveel is de optie? Iemand weet van

Op football manager 21, 3 miljoen..
Kpijze da ze 't kommaatje misplaatst hebben...
Op football manager 21 staat de aankoopoptie op 3 miljoen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #69 Gepost op: augustus 19, 2021, 06:23:43 pm »
Saido Berahino (Zulte Waregem) denkt niet aan transfer: “Mij weer in de ploeg knokken blijft het doel”
19-08-21 via Het Laatste Nieuws

Na een weinig geslaagde uitleenbeurt aan Sporting Charleroi, keerde Saido Berahino (28) afgelopen zomer terug naar Zulte Waregem voor het laatste deel van zijn driejarig contract. Met sindsdien amper twee korte invalbeurten kan de Britse Burundees geen vrede hebben, maar toch zegt hij niet met een transfer in het hoofd te zitten. “Ik denk nog altijd dat ik van waarde kan zijn voor de ploeg als ik me weer in de basis kan knokken.”

In zijn eerste campagne bij de fusieclub van (toen nog) het Regenboogstadion, deed Berahino de fans geregeld dansen op de banken. Met Cyle Larin vormde hij een stevige offensieve tandem, getuige ook zijn zes competitie- en twee bekergoals in 22 optredens. Maar na de komst van Jelle Vossen én om de coronacrisis financieel het hoofd te kunnen bieden, zette Essevee zowel Larin als Berahino in het uitstalraam. Tot een transfer van de Canadese spits kwam het niet, Larin keerde wel succesvol terug naar Besiktas dat hem had uitgeleend aan Zulte Waregem. Berahino van zijn kant scoorde vorig seizoen met de ogen dicht tijdens de voorbereiding, maar hield het bij amper twee goals in de moeilijke augustusmaand van Essevee.

De verhoopte transfermiljoenen stroomden niet binnen, enkel Sporting Charleroi bleek bereid om hem op huurbasis een seizoen naar het Stade du Pays te halen. “En daar liep het aanvankelijk bijzonder vlot”, brengt Berahino in herinnering. “Mijn nieuwe club was heel sterk aan het seizoen begonnen, maar toch zette de coach (Karim Belhocine, red.) mij meteen in de ploeg . Een beter bewijs kon ik niet krijgen dat hij in mij geloofde. Ik scoorde ook in mijn eerste wedstrijden (op Genk en tegen Cercle Brugge, red), maar dan stokte het raderwerk en daar werd ik na een tijdje het slachtoffer van.”

Eén goal kan alles veranderen
Berahino speelde uiteindelijk slechts veertien wedstrijden voor de Carolo’s. Toch keerde hij niet gedesillusioneerd naar Zulte Waregem terug. “Ik besefte natuurlijk wel dat mijn uitleenbeurt geen succes was geworden. Het was ‘a crazy season’ omdat er geen supporters bij de wedstrijden waren, maar ik ga zeker niet beweren dat ik bij Charleroi geen eerlijke kans heb gekregen. Bij mijn terugkeer hier kon ik ook wel begrijpen dat de coach (Francky Dury, red.) in de eerste plaats rekende op de nieuw aangetrokken spelers en op die jongens die hem vorig seizoen goede diensten bewezen, want al bij al deed Zulte Waregem het toen vele maanden toch uitstekend. Maar ik blijf ervan overtuigd dat ik zelf ook van waarde kan zijn voor het team. Veel heeft een spits niet nodig om vertrouwen op te doen. Eén goaltje kan volstaan.”

Dat doelpunt scoorde Berahino net niet tijdens zijn laatste invalbeurt, tegen Standard. “Jammer, want ik kwam echt in een uitstekende positie tegenover de bezoekende keeper”, beseft hij. “Hopelijk krijg ik snel een nieuwe kans om die misser recht te zetten. Ik praat elke dag met de coach, hij weet dat ik nog altijd wil blijven knokken om mijn plaats in de ploeg weer af te dwingen. Het is zeker niet zo dat ik naar eind augustus snak of met een transfer in mijn hoofd loop. Tijdens de voorbereiding heb ik een goeie partij gespeeld tegen Charleroi en daarin gescoord, waarom zou ik dat niet kunnen herhalen nu het echt om de punten gaat?”

Bron: https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/saido-berahino-zulte-waregem-denkt-niet-aan-transfer-mij-weer-in-de-ploeg-knokken-blijft-het-doel~af4c4246/

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #70 Gepost op: maart 12, 2022, 05:44:19 pm »
Scoort een hattrick voor Sheffield vandaag

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #71 Gepost op: maart 13, 2022, 10:38:45 am »
https://www.youtube.com/watch?v=4dbRDULzjOw de 3 goals van Berahino dit weekend.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #72 Gepost op: mei 22, 2022, 10:51:55 am »
Berahino zijn contract werd niet verlengd bij Sheffield.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [38] BERAHINO Saido
« Reactie #73 Gepost op: augustus 31, 2022, 07:55:04 pm »
Berahino naar limassol