Auteur Topic: Oefenprogramma 2021-2022  (gelezen 90800 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #200 Gepost op: juli 21, 2020, 08:52:44 pm »
Wat is het nut om de meeste a spelers 20min op te stellen?

Waarom waren er RWDM supps?

Bestuur.. Je ziet maar, wij hebben op dit moment geen volwaardige bank!
Persoonlijk denk ik dat het basisteam, wat nu wellicht maar 20 minuten heeft gespeeld, de volgende wedstrijd langer dan 45 minuten zal spelen. Buiten De Bock, Opare en Dompé die echt nog ritme nodig hebben. Zoals hier eerder aangegeven is het wel duidelijk dat in de breedte er werkelijk niks zit. Niet in de jeugd, en de Soisalo's, Sylla's met alle respect eruit.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #201 Gepost op: juli 22, 2020, 12:14:20 pm »
De volgende twee oefenmatchen tegen St Truiden en Gent zullen pas laten zien wat we waard zijn.
Waarschijnlijk een typeploeg en meer inzet. Competitie is dan ook niet meer ver af en de spelers zullen gaan inzien dat het vanaf dan serieus wordt, werken dus. Of dat voldoende zal zijn, is een andere vraag. Hopelijk wel.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #202 Gepost op: juli 22, 2020, 12:27:44 pm »
Hier nog eens de vraag:

Hoe komt het dat er zoveel RWDM-supporters aanwezig waren?   ::)

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 130
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #203 Gepost op: juli 22, 2020, 12:59:56 pm »
Voor alle duidelijkheid, ik heb nog geen enkele oefenmatch gezien maar toch vraag ik me af wat al die uiterst negatieve commentaren hier doen.
Dit is een testperiode van spelers en systemen waarbij ze hopelijk ook wel zullen inzien wie allemaal onvoldoende scoort maar je moet er nu nog niet staan. Als je alles wint in de voorbereiding dan krijg je gegarandeerd tegen je doos in de eerste "echte" matchen.
Dat er een 10 moet bijkomen en wat grinta weet iedereen ondertussen. De transferperiode is nog ontzettend lang en welke ploeg heeft zich al uitgebreid versterkt? Bijna geen enkele. Blijf dus allemaal kalm en heb wat vertrouwen in onze club. Den Tony is nie gek en haat kapitaalsvernietiging. Hij zal zeker zijn club niet laten degraderen.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #204 Gepost op: juli 22, 2020, 01:22:38 pm »
Voor alle duidelijkheid, ik heb nog geen enkele oefenmatch gezien maar toch vraag ik me af wat al die uiterst negatieve commentaren hier doen.
Dit is een testperiode van spelers en systemen waarbij ze hopelijk ook wel zullen inzien wie allemaal onvoldoende scoort maar je moet er nu nog niet staan. Als je alles wint in de voorbereiding dan krijg je gegarandeerd tegen je doos in de eerste "echte" matchen.
Dat er een 10 moet bijkomen en wat grinta weet iedereen ondertussen. De transferperiode is nog ontzettend lang en welke ploeg heeft zich al uitgebreid versterkt? Bijna geen enkele. Blijf dus allemaal kalm en heb wat vertrouwen in onze club. Den Tony is nie gek en haat kapitaalsvernietiging. Hij zal zeker zijn club niet laten degraderen.

Hij haat kapitaalsvernietiging, das ne goeien.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #205 Gepost op: juli 22, 2020, 01:56:55 pm »
Hier nog eens de vraag:

Hoe komt het dat er zoveel RWDM-supporters aanwezig waren?   ::)

Omdat ze getipt waren...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #206 Gepost op: juli 22, 2020, 07:36:25 pm »
Hier nog eens de vraag:

Hoe komt het dat er zoveel RWDM-supporters aanwezig waren?   ::)
Ik veronderstel dat ze wisten dat het deze keer op het oefencomplex was ipv in het stadion zoals de vorige matchen tegen "grotere" ploegen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #207 Gepost op: juli 22, 2020, 08:52:30 pm »
Hier nog eens de vraag:

Hoe komt het dat er zoveel RWDM-supporters aanwezig waren?   ::)
Ik veronderstel dat ze wisten dat het deze keer op het oefencomplex was ipv in het stadion zoals de vorige matchen tegen "grotere" ploegen.
Het was een supporter van RWDM die zorgde voor de beelden, is dus normaal dat die zijn mede-supporters op de hoogte bracht van waar er werd gespeeld, als ge niet wil dat er supporters zijn van de tegenstrever dan moet je maar zelf zorgen voor de live-stream en zeker niet een supporter van RWDM dit laten doen.
Ik

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #208 Gepost op: juli 23, 2020, 10:15:36 am »
Het was een supporter van RWDM die zorgde voor de beelden, is dus normaal dat die zijn mede-supporters op de hoogte bracht van waar er werd gespeeld, als ge niet wil dat er supporters zijn van de tegenstrever dan moet je maar zelf zorgen voor de live-stream en zeker niet een supporter van RWDM dit laten doen.
Ik
lol wat heeft dit er nu mee te zien;
volgens mij zijn samenscholingen op het publiek domein nog niet toegelaten. laat staan daar staan roepen en tieren...  maar bon, we weten dat wettelijkheid in dat hellhole slechts een faits-divers is natuurlijk; typisch

Online Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 504
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #209 Gepost op: juli 23, 2020, 10:39:28 am »
Niet druk in maken. Wij hebben tenminste niet moeten recht staan om zo een snertmatch te zien.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #210 Gepost op: juli 24, 2020, 10:23:16 am »
Het was een supporter van RWDM die zorgde voor de beelden, is dus normaal dat die zijn mede-supporters op de hoogte bracht van waar er werd gespeeld, als ge niet wil dat er supporters zijn van de tegenstrever dan moet je maar zelf zorgen voor de live-stream en zeker niet een supporter van RWDM dit laten doen.
Ik
lol wat heeft dit er nu mee te zien;
volgens mij zijn samenscholingen op het publiek domein nog niet toegelaten. laat staan daar staan roepen en tieren...  maar bon, we weten dat wettelijkheid in dat hellhole slechts een faits-divers is natuurlijk; typisch
Heeft er alles mee te zien.  Spelen we op ons hoofdterrein dan kunnen ze zelfs niet binnen en dat weten ze in Molenbeek ook wel! 
Van zodra dat die RWDM-mannen wisten dat het niet op ons hoofdterrein was en op een openbare zichtbaar terrein zagen ze hun kans vrij om toch te gaan, er waren trouwens ook andere mensen aanwezig.  Als ge de samenscholing ziet bij sommige cafés in Waregem(met meer dan honderd man)dan zijn we qua 'wettelijkheid' niet beter!   

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #211 Gepost op: juli 24, 2020, 12:27:25 pm »
Het was een supporter van RWDM die zorgde voor de beelden, is dus normaal dat die zijn mede-supporters op de hoogte bracht van waar er werd gespeeld, als ge niet wil dat er supporters zijn van de tegenstrever dan moet je maar zelf zorgen voor de live-stream en zeker niet een supporter van RWDM dit laten doen.
Ik
lol wat heeft dit er nu mee te zien;
volgens mij zijn samenscholingen op het publiek domein nog niet toegelaten. laat staan daar staan roepen en tieren...  maar bon, we weten dat wettelijkheid in dat hellhole slechts een faits-divers is natuurlijk; typisch
Heeft er alles mee te zien.  Spelen we op ons hoofdterrein dan kunnen ze zelfs niet binnen en dat weten ze in Molenbeek ook wel! 
Van zodra dat die RWDM-mannen wisten dat het niet op ons hoofdterrein was en op een openbare zichtbaar terrein zagen ze hun kans vrij om toch te gaan, er waren trouwens ook andere mensen aanwezig.  Als ge de samenscholing ziet bij sommige cafés in Waregem(met meer dan honderd man)dan zijn we qua 'wettelijkheid' niet beter!
terras boven met uitkijk op oefenveld was open....

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #212 Gepost op: juli 24, 2020, 02:51:19 pm »
Morgen is het terug IN het stadion ipv op het oefenterrein dus ze hebben eruit geleerd.  :D

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #213 Gepost op: juli 24, 2020, 02:57:12 pm »
Morgen is het terug IN het stadion ipv op het oefenterrein dus ze hebben eruit geleerd.  :D

Hopelijk met livestream.

Edit: Livestream op fb-pagina van STVV
« Laatst bewerkt op: juli 24, 2020, 04:20:24 pm door San Iker »

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #214 Gepost op: juli 25, 2020, 11:16:46 am »
Als we straks niet kunnen winnen van STVV, dan ziet het er beroerd uit wat mij betreft.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.293
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #215 Gepost op: juli 25, 2020, 04:04:56 pm »
Ploegsamenstelling???
Wel al 1 - 0 na 3', doelpunt Bruno.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.293
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #216 Gepost op: juli 25, 2020, 04:10:03 pm »
Bansen, Opare, Pletinckx, Deschacht, Humphreys, Govea, Sissako, Vossen, Bruno, Srarfi en  Marcq

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #217 Gepost op: juli 25, 2020, 04:13:07 pm »
1-1 pinanty

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #218 Gepost op: juli 25, 2020, 04:19:09 pm »
de ploeg in geel is beter.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #219 Gepost op: juli 25, 2020, 04:25:20 pm »
We missen vooral Seck en Saido mijn gedacht