Auteur Topic: Oefenprogramma 2021-2022  (gelezen 90810 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #300 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:19:45 pm »
Wat is de blessure van Bossut?
Hoofd, been?
Viel flauw na een toevallige botsing tegen eerst de knie van Botaka en dan de grond. Bijkwam maar stond er voor 8-9 minuten.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #301 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:21:42 pm »
Hopelijk is blessure van Opare ook niet te ernstig, want je ziet Van hecke of Saoisalo moest daar dan gaan spelen.
Daar moet nog een back-up komen.
Op links zetten ze dan nog eerder Thiel dan Kainourgios.

Idd, een 10 blijf knelpuntberoep bij ons. Moet men toch zien. Maar men wil het niet zien, anders moet je of Saido of Jelle op de bank zetten

Het middenveld blijft dus een “probleem”
Seck-Sissako werkt niet. En als je dan al geen 10 he t die rust kan brengen staan die 2 ook te rap onder druk. In mijn ogen is daar ook nog versterking nodig.

Achterin speelden ze goed.
Voorin was het om zeep nadat we met 10 vielen.
Opare leek mij alleen maar moe. Ik vrees voor Bossut toch.

Idd, hersenschudding?? Leek maar rare beweging te maken met zijn armen (efkes weggeweest?)
Op twitter zei men dat het bloederig was. Dus mss enkel gapende wonde? Laat ons hopen dat het dat maar is.

Bansen redde ook wel knappe poging

@pamfluit, ik zeg zeker niet dat het slecht was e.
Maar door die 2 op het middenveld komen wij soms rap onder druk te staan.
Hopelijk alleen een hersenschudding en geen andere problemen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #302 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:34:24 pm »
Ik hoop dat die van ons beseffen dat ze er nog niet zijn na deze winst in de oefenpot
en dat de andere teams die al speelden dat wel denken, van hohja oefenmatchke niet erg....

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #303 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:37:27 pm »
Ik hoop dat die van ons beseffen dat ze er nog niet zijn na deze winst in de oefenpot
en dat de andere teams die al speelden dat wel denken, van hohja oefenmatchke niet erg....
2. Maar wij moeten dat denken ook wanneer wij een oefenpot verliezen. Ik heb beschamende dingen geleerd na de wedstrijden tegen OHL (die niemand heeft gezien) en RWDM.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 772
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #304 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:41:39 pm »
De manier waarop marq inkwam zegt toch ook genoeg, maar ziekenhuis ballen na 5 min op het veld te staan.
Er staat al iets vind ik, maar nu nog een 2tal echte versterkingen aantrekken een 10 en een targetspits. In de 2de helft zag je dat we vooraan niemand hebben die in de lucht een duel kan winnen en de bal kan bijhouden.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #305 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:46:41 pm »
De manier waarop marq inkwam zegt toch ook genoeg, maar ziekenhuis ballen na 5 min op het veld te staan.
Er staat al iets vind ik, maar nu nog een 2tal echte versterkingen aantrekken een 10 en een targetspits. In de 2de helft zag je dat we vooraan niemand hebben die in de lucht een duel kan winnen en de bal kan bijhouden.
Een Larin dus...

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #306 Gepost op: augustus 01, 2020, 01:54:20 pm »
De manier waarop marq inkwam zegt toch ook genoeg, maar ziekenhuis ballen na 5 min op het veld te staan.
Er staat al iets vind ik, maar nu nog een 2tal echte versterkingen aantrekken een 10 en een targetspits. In de 2de helft zag je dat we vooraan niemand hebben die in de lucht een duel kan winnen en de bal kan bijhouden.
Een Larin dus...
Een Larin die kan afmaken...

Offline Esseveefan1

  • Leden
  • Berichten: 23
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #307 Gepost op: augustus 01, 2020, 02:55:20 pm »
De manier waarop marq inkwam zegt toch ook genoeg, maar ziekenhuis ballen na 5 min op het veld te staan.
Er staat al iets vind ik, maar nu nog een 2tal echte versterkingen aantrekken een 10 en een targetspits. In de 2de helft zag je dat we vooraan niemand hebben die in de lucht een duel kan winnen en de bal kan bijhouden.
Een Larin dus...
Een Larin die kan afmaken...
Ik zou hem gewoon halen. Ook al is hij duur. En dan berahino op de 10

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #308 Gepost op: augustus 01, 2020, 03:13:09 pm »
Rode kaart Srarfi na akkefietje met( Odjidja toevallig ?!)

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #309 Gepost op: augustus 01, 2020, 03:39:33 pm »
Ik lees hier heel bizarre reacties na deze oefenwedstrijd  ??? Ik vond ons goed spelen en makkelijk standhouden tot de rode kaart. Het duo Seck - Sissako is echt goed en complementair. Sterk in het drukzetten, positiespel, duels, verdelen van het spel, infiltraties als het nodig is,... Ja, er waren eens schoonheidsfouten maar na die rode kaart en die 2 hebben het meeste gelopen. Heel sterk was Opare en Berahino. Die berahino is écht onze beste speler, zijn gemeten passes, looplijnen, het bijhouden van de bal,...

Grootste teleurstelling: Vossen. Zijn doelpunt was prachtig maar zo veel balverlies en geen enkele bal gerecupereerd. Wat is er met die Vossen gebeurd? Marcq was de 2e grootste teleurstelling zoals iemand anders aangeeft. Zoveel slechte passes in zo een korte invalbeurt is al tragisch, maar na 5 minuten in een omschakelmoment maar zo traag terug positie kiezen: triestig van zo een Marcq!

Hopen dat Sammy zijn blessure meevalt want het zag er echt niet goed uit. Alle vertrouwen ook in Bansen natuurlijk.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.934
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #310 Gepost op: augustus 01, 2020, 04:02:13 pm »
Bossut heeft schedelfractuur en zware hersenschudding
Wordt overgebracht naar UZ Gent

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #311 Gepost op: augustus 01, 2020, 04:14:26 pm »
Bossut heeft schedelfractuur en zware hersenschudding
Wordt overgebracht naar UZ Gent

Dit kan einde carriere betekenen vrees ik
Deze week nog interview gezien met Didulica

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #312 Gepost op: augustus 01, 2020, 04:15:29 pm »
Zou Seck niet eens op de tien te proberen zijn? Is altijd aanspeelbaar en loopt zich gemakkelijk vrij.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #313 Gepost op: augustus 01, 2020, 04:33:29 pm »
Bossut heeft schedelfractuur en zware hersenschudding
Wordt overgebracht naar UZ Gent

Dit kan einde carriere betekenen vrees ik
Deze week nog interview gezien met Didulica
Hangt af van hoe zwaar de schedelfractuur is. Misschien hebben wij een nieuwe goalkeeper nodig. Bansen lijkt mij te onzeker op doel. En hij was rampzalig dit jaar.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #314 Gepost op: augustus 01, 2020, 05:29:52 pm »
Bossut heeft schedelfractuur en zware hersenschudding
Wordt overgebracht naar UZ Gent

Dit kan einde carriere betekenen vrees ik
Deze week nog interview gezien met Didulica
Hangt af van hoe zwaar de schedelfractuur is. Misschien hebben wij een nieuwe goalkeeper nodig. Bansen lijkt mij te onzeker op doel. En hij was rampzalig dit jaar.

Bansen rampzalig  ???
Soms een onzeker. Maar als die een paar matchen kan spelen lijkt hij mij wel een kanshebber voor de 1 positie.

Als ze toch een nieuwe gaan halen, keuze genoeg nu. Verhulst volgens mij dan grootste kanshebber.
Je hebt nog Teunckens, Didilon, zelfs Bolat is nog vrij  :D

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #315 Gepost op: augustus 01, 2020, 05:34:34 pm »
Bossut heeft schedelfractuur en zware hersenschudding
Wordt overgebracht naar UZ Gent

Dit kan einde carriere betekenen vrees ik
Deze week nog interview gezien met Didulica
Hangt af van hoe zwaar de schedelfractuur is. Misschien hebben wij een nieuwe goalkeeper nodig. Bansen lijkt mij te onzeker op doel. En hij was rampzalig dit jaar.

Bansen rampzalig  ???
Soms een onzeker. Maar als die een paar matchen kan spelen lijkt hij mij wel een kanshebber voor de 1 positie.

Als ze toch een nieuwe gaan halen, keuze genoeg nu. Verhulst volgens mij dan grootste kanshebber.
Je hebt nog Teunckens, Didilon, zelfs Bolat is nog vrij  :D
Eike heeft geen clean-sheet gemaakt in de 10-tal wedstrijden hij heeft gespeeld. En ja, dat 7-0 in Anderlecht... Weliswaar sommige wedstrijden zonder Deschacht en Pletinckx.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #316 Gepost op: augustus 01, 2020, 05:41:28 pm »
Alle gedachten nu bij Sammy hoor,wat erg,hoop dat alles goedkomt.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #317 Gepost op: augustus 01, 2020, 05:50:03 pm »
Ik hoop dat die van ons beseffen dat ze er nog niet zijn na deze winst in de oefenpot
en dat de andere teams die al speelden dat wel denken, van hohja oefenmatchke niet erg....
Maar owe als we verliezen hé, dan paniek paniek paniek. Wat een grap toch.

Alle gedachten bij Sammy, en vanaf de competitie knallen voor hem oa.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #318 Gepost op: augustus 01, 2020, 08:43:14 pm »
Tellen de rode kaarten in de oefenwedstrijd mee in de competitie ? Iemand weet van?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #319 Gepost op: augustus 01, 2020, 08:51:53 pm »
Tellen de rode kaarten in de oefenwedstrijd mee in de competitie ? Iemand weet van?
??? Tuurlijk niet.