Auteur Topic: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee  (gelezen 13597 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: september 19, 2021, 10:40:58 am »
Doumbia zal eerst speelgerechtigd moeten zijn... Papieren die niet tijdig klaar geraken of wat?

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 720
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: september 19, 2021, 11:16:10 am »
Inderdaad met 11-11 verliezen we nooit die mats maar met als en als win je geen matsen ook ! Volgende week moeten we opnieuw met dezelfde mentaliteit spelen gelijk gisteren en we gaan er dicht bijzitten !!!!

Dat kan je niet op voorhand zeggen.
Door met 10 te vallen heb je automatisch de klik in je hoofd dat je moet knokken.
Mss was dat bij 11-11 niet het geval.

De inbreng van Seck begrijp ik niet.
Die kerel speelde al geen matchen meer sinds juli en dat terwijl je eigenlijk een Boya gaat halen voor die plaats…

Pletinckx, haal die aub uit de ploeg. Elke match heeft die wel een goal op zijn kap

Gelukkig is het intelligentie niveau van Pletinckx dubbel zo hoog als sommigen op dit forum, om al die bagger over zich heen te laten gaan.
Als ge verliest is de kans groot dat een verdediger een fout heeft gemaakt

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: september 19, 2021, 11:19:48 am »
Domme tackle : akkoord
Rood : niet akkoord

Dury zegt achteraf dat het terecht was..
Die kan zo natuurlijk Doumbia makkelijker brengen..

Dat Doumbia en Boya in de ploeg : dat is een feit. Ze moeten opbrengen. En die rode kaart was gewoon dom van een al even domme voetballer. Hij krijgt nu zijn Cissako. Maar ik vind hem eigenlijk de teleurstelling van het seizoen voor onze ploeg. We zouden hem best nog proberen te verkopen. We hebben nog 3 dagen.
Dus, hij pakt voor de eerste keer rood bij ons en het is daarom een domme speler?  Meité pakte ook eens een 'domme' rode kaart in de match tegen Kortrijk.  Sissako was tot nu toe onze meest constant op goed niveau spelende middenvelder dit seizoen.    Ik blijf erbij, die fout van Srarfi was imo echt rood, maar die van Sissako was gewoon geel.   

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: september 19, 2021, 11:27:08 am »
Inderdaad met 11-11 verliezen we nooit die mats maar met als en als win je geen matsen ook ! Volgende week moeten we opnieuw met dezelfde mentaliteit spelen gelijk gisteren en we gaan er dicht bijzitten !!!!

Dat kan je niet op voorhand zeggen.
Door met 10 te vallen heb je automatisch de klik in je hoofd dat je moet knokken.
Mss was dat bij 11-11 niet het geval.

De inbreng van Seck begrijp ik niet.
Die kerel speelde al geen matchen meer sinds juli en dat terwijl je eigenlijk een Boya gaat halen voor die plaats…

Pletinckx, haal die aub uit de ploeg. Elke match heeft die wel een goal op zijn kap

Gelukkig is het intelligentie niveau van Pletinckx dubbel zo hoog als sommigen op dit forum, om al die bagger over zich heen te laten gaan.
Als ge verliest is de kans groot dat een verdediger een fout heeft gemaakt
Verleden week kreeg hij bij onze eerste drie goals ook al de bagger over zijnen kop, zelfs dat hands was zijn fout.  Maar progressie maakt hij niet, ik zou graag eens onze verdediging zien in een 4-mans verdediging en focus op het verdedigen ipv met 10 man de laatste 10 minuten nog veel teveel risico's nemen en er niet alles aan doet om de verdediging te helpen(Boya bleef op de bank).

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: september 19, 2021, 11:29:28 am »
Al die kenners hier…en werkelijk niemand die de tackle van Sissako oerdom vond? Bal of niet, het was driest en met zijn 2 voeten vooruit! Dat is donkerrood, punt ! (Uitroepteken) Met hem erbij verliezen we nooit. Bal Gano net naast, Srarfi op de lat…maar neen…t is weer allemaal door en door slecht natuurlijk. Typisch…klopt als een bus dat onze successo’s liever thuisblijven dan zich eens te laten horen, maar…achter het team blijven staan. KVM, Charleroi, … hebben wel die trouwe achterban. Win je tegen KVK, dan sta je weer 9de. En dan zal t hier zijn zoals na KVO, de helft minder reacties. Want neersabelen is uiteraard veel leuker dan positief zijn. Noem mij maar de positieve Isidoor ! Ik ben voorts 41 jaar, begeleider van een U15 jeugdploeg, dus…ik ken wel degelijk het spelletje, hoor  :o. Maar bovenal sta ik optimistisch in t leven en ben ik al 35 jaar hondstrouw aan Essevee ! Jullie ook?
Donkerrood inderdaad Fredje. Maar zonder hem verliezen we nooit? Aan die toekomstvoorspellingen hebben we helemaal niets. We staan weer 15de(!). Buiten dat, ga ik u eens confronteren met wat voor onzin u uitkraamt over Mechelen en Charleroi.

Wat in Waregem ondertussen al jaren aan de gang is, ging in die 2 clubs NOOT waar geweest zijn als het van de fans afging. Charleroi heeft vorig seizoen nog uit protest het veld overgenomen en Bayat uit zijn kot gelokt op Belhoucine eruit te gooien. Terwijl die club al jaren het veel beter doet dan ons! Mechelen heeft in 2017 striemende fluitconcerten gebruikt en spelers en bestuur opgewacht in de hooftribune na de wedstrijd om hen duidelijk te maken dat Yannick Ferreira eruit MOEST. Beide supportersclubs zijn 100 keer strenger en doen er ook alles aan om de coach in kwestie eruit te krijgen. Wij zouden beter daar een voorbeeld aan geven, want genoeg is genoeg.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: september 19, 2021, 11:45:47 am »
Al die kenners hier…en werkelijk niemand die de tackle van Sissako oerdom vond? Bal of niet, het was driest en met zijn 2 voeten vooruit! Dat is donkerrood, punt ! (Uitroepteken) Met hem erbij verliezen we nooit. Bal Gano net naast, Srarfi op de lat…maar neen…t is weer allemaal door en door slecht natuurlijk. Typisch…klopt als een bus dat onze successo’s liever thuisblijven dan zich eens te laten horen, maar…achter het team blijven staan. KVM, Charleroi, … hebben wel die trouwe achterban. Win je tegen KVK, dan sta je weer 9de. En dan zal t hier zijn zoals na KVO, de helft minder reacties. Want neersabelen is uiteraard veel leuker dan positief zijn. Noem mij maar de positieve Isidoor ! Ik ben voorts 41 jaar, begeleider van een U15 jeugdploeg, dus…ik ken wel degelijk het spelletje, hoor  :o. Maar bovenal sta ik optimistisch in t leven en ben ik al 35 jaar hondstrouw aan Essevee ! Jullie ook?

2
3

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: september 19, 2021, 11:55:06 am »
Inderdaad met 11-11 verliezen we nooit die mats maar met als en als win je geen matsen ook ! Volgende week moeten we opnieuw met dezelfde mentaliteit spelen gelijk gisteren en we gaan er dicht bijzitten !!!!

Dat kan je niet op voorhand zeggen.
Door met 10 te vallen heb je automatisch de klik in je hoofd dat je moet knokken.
Mss was dat bij 11-11 niet het geval.

De inbreng van Seck begrijp ik niet.
Die kerel speelde al geen matchen meer sinds juli en dat terwijl je eigenlijk een Boya gaat halen voor die plaats…

Pletinckx, haal die aub uit de ploeg. Elke match heeft die wel een goal op zijn kap

Gelukkig is het intelligentie niveau van Pletinckx dubbel zo hoog als sommigen op dit forum, om al die bagger over zich heen te laten gaan.
Als ge verliest is de kans groot dat een verdediger een fout heeft gemaakt

En terechte bagger.
Ewoud heeft bij veel tegendoelpunten boter op het hoofd
Ciranni, die speelt ook niet goed hoor. En dat is nog een understatement.
Rap Sormo daar zetten en centraal eens proberen met Hubert en Boya. Want Pletinckx en Humphreys zijn niets zonder Deschacht. Schandalig eigenlijk.
En zet desnoods een echt linksback op de positie als LB. De enige die we hebben is Wout De Buyser

Hoe simpel krijgen wij weer goals binnen dit seizoen.
Je moet verdedigen als stieren en niet zoals Cameron gisteren bij het 2de doelpunt

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: september 19, 2021, 01:03:03 pm »
goede inzet tijdens de match tegen Union, na vroege rode kaart (streng maar terecht naar mijn mening) dan komen we gelijk 😉😉 en denk je oké! je zou dan denken we gooien de boel toe, we brengen alle defensieve kracht die we hebben, de buyser de poorter, neen we blijven gaan voor winst..en wat gebeurd er de 2 1 valt alsnog (seck) staat te slapen... conclusie : #weergeenresultaat (en noem mij aub weer geen zaag fzo) tis de realiteit.....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: september 19, 2021, 02:56:07 pm »
Domme tackle : akkoord
Rood : niet akkoord

Dury zegt achteraf dat het terecht was..
Die kan zo natuurlijk Doumbia makkelijker brengen..
Doumbia?
Seck bedoelde…

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: september 19, 2021, 03:48:25 pm »
Al die kenners hier…en werkelijk niemand die de tackle van Sissako oerdom vond? Bal of niet, het was driest en met zijn 2 voeten vooruit! Dat is donkerrood, punt ! (Uitroepteken) Met hem erbij verliezen we nooit. Bal Gano net naast, Srarfi op de lat…maar neen…t is weer allemaal door en door slecht natuurlijk. Typisch…klopt als een bus dat onze successo’s liever thuisblijven dan zich eens te laten horen, maar…achter het team blijven staan. KVM, Charleroi, … hebben wel die trouwe achterban. Win je tegen KVK, dan sta je weer 9de. En dan zal t hier zijn zoals na KVO, de helft minder reacties. Want neersabelen is uiteraard veel leuker dan positief zijn. Noem mij maar de positieve Isidoor ! Ik ben voorts 41 jaar, begeleider van een U15 jeugdploeg, dus…ik ken wel degelijk het spelletje, hoor  :o. Maar bovenal sta ik optimistisch in t leven en ben ik al 35 jaar hondstrouw aan Essevee ! Jullie ook?
Het was niet met de twee voeten vooruit! In andere landen en Europees geven ze daar zelfs geen geel voor, zelfs hier meestal niet en imo terecht.   En is dit hier een opbod van hoe lang we al hondstrouw aan Essevee zijn?  Hoe langer supporter hoe meer belang dat je hebt, hoe meer dat je te zeggen hebt?  Ik heb geen enkele bekerfinale gemist, ook niet die in 1974, ik was in Milan, maar ik was ook in Templeuve, tientallen jaren geen enkele match gemist, na de fusie was het minder(wel altijd abonnement) en veel minder op verplaatsing door het bewust kapot maken van fc 4451 en door de combi-regelingen, maar mijn opinie is niet belangrijker dan een opinie van iemand die nog maar pas 3,4 jaar fan is.
Ik val ook de spelers niet aan, ik val de verantwoordelijke aan, we verliezen ONNODIGE punten door hem.  En ik ben vooral negatief door hem, niet door de transfers en de kwaliteit die we wel hebben.  Dus ja, ik blijf achter de spelers en de ploeg staan, maar al een tijdje niet meer achter de coach.  Imo met rede.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: september 19, 2021, 09:59:18 pm »
De buren op voorsprong na cadeautje van DeSart
(handspel en dus strafschop)
duel voetbal op het randje, straatvechterkes 1e klas.
Vandendriesch kon al rood krijgen
Dhaene mag duwen en tijdrekken
Fixelle kon al 4x geel krijgen

tzal ni vo broekventjes en dommekloten zijn
want ze dagen goe uit
dus reageren en ge zijt gesjarelt…

tzal der verdomme moeten op zijn van minuut 1 tot minuut 99

ik vraag me luidop af
zou het nu wel keer een belangrijke Derby zijn ipv een matchke
zoals een ander voor onze Francky?
zijn laatste Derby thuis, dus je zou denken van jawel…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: september 19, 2021, 10:46:11 pm »
De buren op voorsprong na cadeautje van DeSart
(handspel en dus strafschop)
duel voetbal op het randje, straatvechterkes 1e klas.
Vandendriesch kon al rood krijgen
Dhaene mag duwen en tijdrekken
Fixelle kon al 4x geel krijgen

tzal ni vo broekventjes en dommekloten zijn
want ze dagen goe uit
dus reageren en ge zijt gesjarelt…

tzal der verdomme moeten op zijn van minuut 1 tot minuut 99

ik vraag me luidop af
zou het nu wel keer een belangrijke Derby zijn ipv een matchke
zoals een ander voor onze Francky?
zijn laatste Derby thuis, dus je zou denken van jawel…

er is nog altijd PO 2. Dus laatste derby zou betekenen dat Dury mag vertrekken...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: september 20, 2021, 08:06:08 am »
De buren op voorsprong na cadeautje van DeSart
(handspel en dus strafschop)
duel voetbal op het randje, straatvechterkes 1e klas.
Vandendriesch kon al rood krijgen
Dhaene mag duwen en tijdrekken
Fixelle kon al 4x geel krijgen

tzal ni vo broekventjes en dommekloten zijn
want ze dagen goe uit
dus reageren en ge zijt gesjarelt…

tzal der verdomme moeten op zijn van minuut 1 tot minuut 99

ik vraag me luidop af
zou het nu wel keer een belangrijke Derby zijn ipv een matchke
zoals een ander voor onze Francky?
zijn laatste Derby thuis, dus je zou denken van jawel…

er is nog altijd PO 2. Dus laatste derby zou betekenen dat Dury mag vertrekken...
Tis bedoeling da wij die halen en de VK deruit ligt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: september 20, 2021, 11:33:21 am »
We staan weer schoon te blinken op plaats 15. Nogal een geluk dat Beerschot het enorm slecht doet.. Dit zijn gewoon terug de cijfers, 8/24 .. Ook weeral 16 tegendoelpunten, dit zijn er gemiddeld 2 per match.

Je kan wel zeggen dat je hier en daar pech heb gehad door de ref ed. Maar de cijfers spreken voor zich..
SV TILL I DIE

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: september 20, 2021, 07:08:13 pm »
We staan weer schoon te blinken op plaats 15. Nogal een geluk dat Beerschot het enorm slecht doet.. Dit zijn gewoon terug de cijfers, 8/24 .. Ook weeral 16 tegendoelpunten, dit zijn er gemiddeld 2 per match.

Je kan wel zeggen dat je hier en daar pech heb gehad door de ref ed. Maar de cijfers spreken voor zich..

Ja, maar we ‘moeten blijven hard werken’, dat zijn zo van die dooddoeners die we nu al 3,5 jaar krijgen. Ik zie dat we een sterkere ploeg dan de laatste 2 jaar maar dat we weer achteraan staan. En dan moet onze befaamde dip nog komen: een reeks van 1 op 30 of 24 zoals we de laatste jaren altijd gehad hebben onder onze topcoach…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: september 20, 2021, 07:52:24 pm »
We staan weer schoon te blinken op plaats 15. Nogal een geluk dat Beerschot het enorm slecht doet.. Dit zijn gewoon terug de cijfers, 8/24 .. Ook weeral 16 tegendoelpunten, dit zijn er gemiddeld 2 per match.

Je kan wel zeggen dat je hier en daar pech heb gehad door de ref ed. Maar de cijfers spreken voor zich..

Ja, maar we ‘moeten blijven hard werken’, dat zijn zo van die dooddoeners die we nu al 3,5 jaar krijgen. Ik zie dat we een sterkere ploeg dan de laatste 2 jaar maar dat we weer achteraan staan. En dan moet onze befaamde dip nog komen: een reeks van 1 op 30 of 24 zoals we de laatste jaren altijd gehad hebben onder onze topcoach…
Het is op.  We hebben weer maar 30% van de punten : 8/24. We staan voorlaatste. Als we de komende match verliezen, dan moet de stekker uit de samenwerking met Franky Dury. Het is echt jammer dat het zo ver gekomen is. Zelfs de laatste believers (o.a mezelf) hebben het opgegeven.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: september 20, 2021, 08:53:33 pm »
We staan weer schoon te blinken op plaats 15. Nogal een geluk dat Beerschot het enorm slecht doet.. Dit zijn gewoon terug de cijfers, 8/24 .. Ook weeral 16 tegendoelpunten, dit zijn er gemiddeld 2 per match.

Je kan wel zeggen dat je hier en daar pech heb gehad door de ref ed. Maar de cijfers spreken voor zich..

Ja, maar we ‘moeten blijven hard werken’, dat zijn zo van die dooddoeners die we nu al 3,5 jaar krijgen. Ik zie dat we een sterkere ploeg dan de laatste 2 jaar maar dat we weer achteraan staan. En dan moet onze befaamde dip nog komen: een reeks van 1 op 30 of 24 zoals we de laatste jaren altijd gehad hebben onder onze topcoach…

Sormo : beste man van het seizoensbegin op RB. Wat gebeurt er. Men zet hem op LB en het trekt op niets meer. Als je ieder jaar 20 transfers doet, kan daar dan nooit eens prioriteit worden gegeven aan een alternatieve LB. Neen, dien onnozele Griek was onze man van de toekomst op die positie. Iedereen zag het.... Dit is onmogelijk. Ondertussen zit die kerel al 3 maand zonder ploeg. Ik ben die leugens en excuses van Dury werkelijk kotsbeu. Ik hoop stiekem dat we tegen de Veekaa verliezen. Ik kan het niet meer aanzien. Allez : diene Sissako. Die fout. Dat is toch 100% verantwoordelijkheid van trainer die een speler al uitzonderlijk 2 jaar onder zijn hoede heeft. En dan nog maar Doumbia halen. Waarom ??? Zuiver sportief kan je dit nooit verklaren. We hebben al zoveel middenvelders.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: september 21, 2021, 12:50:56 am »
En we kunnen zagen en klagen mezelf inclusief. Ma wie dacht dat we gingen punten pakken tegen union .... In union ...  Het enigste dat we ons zelf kunnen beklagen is dat we geen punten gepakt hebben tegen Cercle de rest waren het degelijke matchen veel beter dan vorig seizoen. Nu moeten we onze rug rechten tegen Kvk en mooie thuis overwinning halen en daarna searing die moeten we ook punten pakken en we zijn weer vertrokken ....

Ma ik wil geen tactische blunders meer zien.


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 8 : 18/09/2021 - 18.30u : Union SG - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: september 21, 2021, 07:47:38 pm »
En we kunnen zagen en klagen mezelf inclusief. Ma wie dacht dat we gingen punten pakken tegen union .... In union ...  Het enigste dat we ons zelf kunnen beklagen is dat we geen punten gepakt hebben tegen Cercle de rest waren het degelijke matchen veel beter dan vorig seizoen. Nu moeten we onze rug rechten tegen Kvk en mooie thuis overwinning halen en daarna searing die moeten we ook punten pakken en we zijn weer vertrokken ....

Ma ik wil geen tactische blunders meer zien.
Uuuh, degelijke matchen? De catastrofe van tegen kluup vergeten zeker?!