Auteur Topic: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee  (gelezen 12408 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cuypers

  • Leden
  • Berichten: 99
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: november 09, 2021, 10:29:16 pm »
Jelle Vossen in Eleven Insiders vandaag..

"Als het slecht gaat, is de trainer de eerste altijd, waarop geschoten wordt.
Het is ook de schuld van de spelers, onze coach kan moeilijk zelf goals maken of ballen tegen houden."

Nog zo'n uispraak: De protest fans die we zien, heel jong, in het zwart gekleed.. de mooie momenten met francky hebben ze nooit beleefd.. etc etc

Hier de volledige aflevering met Jelle
https://open.spotify.com/episode/4FFF23iAYTnk5kiQkhcfau
Kun je zeggen welke minuut ongeveer die dwaze uitspraken van jonge mannetjes kwam?

Min 41:45 exact.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: november 10, 2021, 11:07:31 am »
Tot enkele jaren geleden hadden goed voetballende ploegen schrik om naar ons te komen...nu worden we meestal gewoon afgemaakt. Gelukkig scoorde Theo nog tegen Cercle.
Foute tactische keuzes,spelers nt vaak op positie, weinig vertrouwen, spelers die hun zones nt mogen verlaten.
Jaarlijks terugkerend fenomeen...precies ne vaste cyclus.
Als ge dan Union ziet spelen....centrum middenvelders duiken op voor doel, gaan hun flanken helpen......
Het ergste is dat het niet gaat veranderen.
We kunnen echter alleen maar voor de volle 100 procent achter de spelers staan en het beste hopen!
Als ik Union zie spelen, daar zie ik daar ene Damien Marcq spelen ...
Heel vreemd, geraakt hier niet vooruit en is daar bijna een dartel veulen.

Maar ja, het ligt aan de spelers ... .

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: november 10, 2021, 11:21:14 am »
Jelle Vossen was ook wel zelfkritisch hoor in dat gesprek.
Zegt ook dat de spelers hun verantwoordelijkheid hebben.
Gaf in het interview ook aan dat hij graag met Vigen speelt (slimme speler die weet wanneer te infiltreren bijvoorbeeld).

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: november 10, 2021, 11:47:46 am »
Jelle Vossen was ook wel zelfkritisch hoor in dat gesprek.
Zegt ook dat de spelers hun verantwoordelijkheid hebben.
Gaf in het interview ook aan dat hij graag met Vigen speelt (slimme speler die weet wanneer te infiltreren bijvoorbeeld).

Ja als hij achter de spits kan spelen.. maar niet op rechts..

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: november 10, 2021, 01:07:57 pm »
Tot enkele jaren geleden hadden goed voetballende ploegen schrik om naar ons te komen...nu worden we meestal gewoon afgemaakt. Gelukkig scoorde Theo nog tegen Cercle.
Foute tactische keuzes,spelers nt vaak op positie, weinig vertrouwen, spelers die hun zones nt mogen verlaten.
Jaarlijks terugkerend fenomeen...precies ne vaste cyclus.
Als ge dan Union ziet spelen....centrum middenvelders duiken op voor doel, gaan hun flanken helpen......
Het ergste is dat het niet gaat veranderen.
We kunnen echter alleen maar voor de volle 100 procent achter de spelers staan en het beste hopen!
Als ik Union zie spelen, daar zie ik daar ene Damien Marcq spelen ...
Heel vreemd, geraakt hier niet vooruit en is daar bijna een dartel veulen.

Maar ja, het ligt aan de spelers ... .
Marcq was hier de tweede ronde ook één van de sterkhouders hoor.Zelfs kapitein.Maar zover ik hoorde wilde hij niet(veel)inleveren.Heeft ook maar op het einde van de transferperiode getekend bij union.Was dat of niets

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: november 10, 2021, 02:41:06 pm »
Marcq deed het bij ons vorig jaar ook goed. Maar werd (hier ook) weggeblazen en had idd een vet contract. Nu plots gaan blazen dat het een fout was dat hij weg moest, is zever in pakjes van 1 kg hé zeg ! Kijk eens vooruit, ipv achteruit! Wat voor zin heeft dat? Vossen? Intelligente speler. Altijd blij geweest dat hij voor ons kwam sjotten. Heeft ook recht van spreken, vind ik. Want, ofwel zijn ze te braaf, ofwel moeten ze hun mond houden. Bossut, Bostyn, Vossen, De Bock, ...die mannen mogen toch wel hun mening zeggen als die hen gevraagd wordt, zeker? Of niet? En dat van die mannetjes in het zwart? Wat is daar nu mis mee? Heeft hij gelogen misschien (en neen, ik val hier NIEMAND persoonlijk aan). Wat Jelle bedoelt, is dat het vaak om "zich manifesteren" gaat, waarbij men vooral in beeld wil komen, gezien wil worden. Zie je vb al (ook van andere teams) vuurwerk, rookbommen....zonder sociale media, en zonder dat de match op tv zou komen? Tuurlijk niet ! Want dan heb je je enkel bij die paar duizend in het stadion laten opmerken. Dat is wat hij wil zeggen, ook. Los van wie gelijk heeft (die discussie voer ik niet, die kan je nimmer of te nooit winnen). Maar respect voor Jelle, om wie hij is, wat hij doet (scoren, tiens ! ) en ook...om zijn mening !

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: november 10, 2021, 03:54:23 pm »
Marcq was goed in Charleroi en in Union onder trainer Mazzu. Een trainer die een ploeg kan zetten en een trainer die weet hoe je Marcq moet gebruiken. In het systeem Dury paste Marcq totaal niet, moest veel te veel kilometers lopen. Marcq is geen loper, verre van zelfs.
SV TILL I DIE

Offline loroji

  • Leden
  • Berichten: 89
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: november 10, 2021, 07:23:35 pm »
Beetje dubbel gevoel met Marcq.
Heeft ons veel geld gekost om hem hier te krijgen, maar door zijn klierkoorts heeft hij dit bedrag nooit kunnen waarmaken. Het laatste jaar kwam hij vaker beter voor de dag, maar ik snap essevee dat ze liever zagen dat Marcq (mede door zijn niveau amper te kunnen evenaren) wat loon inleverde. Zijn goed recht om ergens anders te gaan waar ze meer willen betalen. Alsook denk ik dat Marcq maar weinig voeling met de club had. Velen van ons namen hem (terecht) op de korrel in het begin, maar was op het einde ook nooit echt geapprecieerd door de meesten. Opnieuw mede door de verwachtigingen voor het bedrag dat essevee voor hem neergelegd heeft. Ookal kon hij hier weinig aan doen, want van klierkoorts is geweten dat het niet makkelijk is om weer helemaal op niveau te komen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: november 10, 2021, 10:05:38 pm »
Marcq deed het bij ons vorig jaar ook goed. Maar werd (hier ook) weggeblazen en had idd een vet contract. Nu plots gaan blazen dat het een fout was dat hij weg moest, is zever in pakjes van 1 kg hé zeg ! Kijk eens vooruit, ipv achteruit! Wat voor zin heeft dat? Vossen? Intelligente speler. Altijd blij geweest dat hij voor ons kwam sjotten. Heeft ook recht van spreken, vind ik. Want, ofwel zijn ze te braaf, ofwel moeten ze hun mond houden. Bossut, Bostyn, Vossen, De Bock, ...die mannen mogen toch wel hun mening zeggen als die hen gevraagd wordt, zeker? Of niet? En dat van die mannetjes in het zwart? Wat is daar nu mis mee? Heeft hij gelogen misschien (en neen, ik val hier NIEMAND persoonlijk aan). Wat Jelle bedoelt, is dat het vaak om "zich manifesteren" gaat, waarbij men vooral in beeld wil komen, gezien wil worden. Zie je vb al (ook van andere teams) vuurwerk, rookbommen....zonder sociale media, en zonder dat de match op tv zou komen? Tuurlijk niet ! Want dan heb je je enkel bij die paar duizend in het stadion laten opmerken. Dat is wat hij wil zeggen, ook. Los van wie gelijk heeft (die discussie voer ik niet, die kan je nimmer of te nooit winnen). Maar respect voor Jelle, om wie hij is, wat hij doet (scoren, tiens ! ) en ook...om zijn mening !
Ik ben volledig akkoord dat ze zijn contract niet hebben verlengd, daarvoor bracht hij veel te weinig bij.
Ik kan enkel maar vaststellen dat Marcq wel kwaliteiten heeft die we hier niet zagen.

Hetzelfde bijvoorbeeld met een Walsh en Desart, vond ze bij ons ook heel matig.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: november 11, 2021, 11:31:07 am »
Beetje dubbel gevoel met Marcq.
Heeft ons veel geld gekost om hem hier te krijgen, maar door zijn klierkoorts heeft hij dit bedrag nooit kunnen waarmaken. Het laatste jaar kwam hij vaker beter voor de dag, maar ik snap essevee dat ze liever zagen dat Marcq (mede door zijn niveau amper te kunnen evenaren) wat loon inleverde. Zijn goed recht om ergens anders te gaan waar ze meer willen betalen. Alsook denk ik dat Marcq maar weinig voeling met de club had. Velen van ons namen hem (terecht) op de korrel in het begin, maar was op het einde ook nooit echt geapprecieerd door de meesten. Opnieuw mede door de verwachtigingen voor het bedrag dat essevee voor hem neergelegd heeft. Ookal kon hij hier weinig aan doen, want van klierkoorts is geweten dat het niet makkelijk is om weer helemaal op niveau te komen.
Was ook niet geliefd omdat hij na een verliesmatch in Charleroi een beetje stond te grappen met zijn ex collega's.
SV TILL I DIE

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: november 12, 2021, 12:58:41 pm »
Speelt ook nog maar de laatste 3 matchen hoor. Ervoor vooral de bank warmhouden...

Ik heb meer wroeging bij Robert Muhren. Alweer aan de top van de 2e klasse in Holland. Ander niveau, I know, maar had het toch graag eens op LT gezien...

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: november 13, 2021, 10:54:44 am »
Speelt ook nog maar de laatste 3 matchen hoor. Ervoor vooral de bank warmhouden...

Ik heb meer wroeging bij Robert Muhren. Alweer aan de top van de 2e klasse in Holland. Ander niveau, I know, maar had het toch graag eens op LT gezien...

is normaal he dat hij veel scoort, als je elk seizoen tegen 10 b-eltallen speelt.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : 06/11/2021 - 16.15u : KAS Eupen - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: november 13, 2021, 07:28:32 pm »
Speelt ook nog maar de laatste 3 matchen hoor. Ervoor vooral de bank warmhouden...

Ik heb meer wroeging bij Robert Muhren. Alweer aan de top van de 2e klasse in Holland. Ander niveau, I know, maar had het toch graag eens op LT gezien...

is normaal he dat hij veel scoort, als je elk seizoen tegen 10 b-eltallen speelt.
Kan best wel zijn, maar Muhren heeft NOOIT een eerlijke kans gekregen. Waarom die Kainourgios wel en hij niet ??   >:( >:( >:( >:( >:(