Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 237352 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1200 Gepost op: oktober 08, 2021, 03:54:07 pm »
Gouden generatie heeft 1x een halve finale gehaald. Proficiat..
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1201 Gepost op: oktober 08, 2021, 06:05:30 pm »
Gouden generatie heeft 1x een halve finale gehaald. Proficiat..
Correctie : 2 keer...
2 keer verloren tegen Frankrijk. ( WK en gisteren )

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1202 Gepost op: november 14, 2021, 10:30:23 am »
Ondanks de kwalificatie toch weer geen geweldige prestatie van onze Rode Duivels tegen Estland.
Tegen een matige tegenstander beperken ze zich tot puur resultaatvoetbal.  Ik vermoed dat de balcirculatie op hun training hoger ligt dan in de wedstrijd van gisteren.  Gelukkig kunnen we af en toe nog genieten van een splijtende pass van De Bruyne. Benteke stelde niet teleur als vervanger van Lukaku.
Het enige positieve vond ik dat bij balverlies de juiste mentaliteit getoond werd om de bal snel terug te veroveren. Maar in balbezit vond ik de opbouw te traag om de score verder uit te diepen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1203 Gepost op: november 14, 2021, 10:47:57 am »
Ondanks de kwalificatie toch weer geen geweldige prestatie van onze Rode Duivels tegen Estland.
Tegen een matige tegenstander beperken ze zich tot puur resultaatvoetbal.  Ik vermoed dat de balcirculatie op hun training hoger ligt dan in de wedstrijd van gisteren.  Gelukkig kunnen we af en toe nog genieten van een splijtende pass van De Bruyne. Benteke stelde niet teleur als vervanger van Lukaku.
Het enige positieve vond ik dat bij balverlies de juiste mentaliteit getoond werd om de bal snel terug te veroveren. Maar in balbezit vond ik de opbouw te traag om de score verder uit te diepen.

Waarom zou je u als nr 1 inspannen tegen een land als Estland, als de spelers nu al klagen van teveel matchen te moeten spelen... wat ik ergens begrijp.

Resultaatvoetbal, job done, en terug naar hun club.
Spijtig voor de supporters maar ik kan dat toch "deels" plaatsen.

Als je hoort dat Clement vraagt om niet teveel te laten spelen dan ben ik er zeker van dat andere grotere clubs dat ook doen.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1204 Gepost op: november 14, 2021, 11:09:08 am »
Ondanks de kwalificatie toch weer geen geweldige prestatie van onze Rode Duivels tegen Estland.
Tegen een matige tegenstander beperken ze zich tot puur resultaatvoetbal.  Ik vermoed dat de balcirculatie op hun training hoger ligt dan in de wedstrijd van gisteren.  Gelukkig kunnen we af en toe nog genieten van een splijtende pass van De Bruyne. Benteke stelde niet teleur als vervanger van Lukaku.
Het enige positieve vond ik dat bij balverlies de juiste mentaliteit getoond werd om de bal snel terug te veroveren. Maar in balbezit vond ik de opbouw te traag om de score verder uit te diepen.

Waarom zou je u als nr 1 inspannen tegen een land als Estland, als de spelers nu al klagen van teveel matchen te moeten spelen... wat ik ergens begrijp.

Resultaatvoetbal, job done, en terug naar hun club.
Spijtig voor de supporters maar ik kan dat toch "deels" plaatsen.

Als je hoort dat Clement vraagt om niet teveel te laten spelen dan ben ik er zeker van dat andere grotere clubs dat ook doen.

Als het over oefenwedstrijden gaat, kan ik daar nog akkoord mee gaan, maar het gaat hier toch over een kwalificatiewedstrijd voor het WK!  Als je dan gaat klagen, is het tijd voor je voetbalpensioen.
In aanloop naar het WK 2022 mag je toch verwachten, dat er iets meer mag te zien zijn dan gewoon controlevoetbal. 

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1205 Gepost op: november 15, 2021, 03:13:39 pm »
Dit zijn veredelde oefenmatchen tegen die voetbaldwergen. Maar toch moet er meer uit te halen zijn dan nu het geval was. Helaas zie je dat een E. Hazard totaal uit vorm is, komt het ooit nog goed met hem?
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1206 Gepost op: november 15, 2021, 05:29:25 pm »
Dit zijn veredelde oefenmatchen tegen die voetbaldwergen. Maar toch moet er meer uit te halen zijn dan nu het geval was. Helaas zie je dat een E. Hazard totaal uit vorm is, komt het ooit nog goed met hem?

Voetbaltechnisch zie je dat hij het nog altijd kan maar het is pijnlijk duidelijk dat hij matchritme mist (cfr. kans alleen op doel).
Ook fysiek oogt hij nu wel in orde imo.

Ik geloof dus dat het nog goed kan komen met hem mits hij een nieuwe ploeg vindt waar hij veel speelgelegenheid krijgt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1207 Gepost op: november 17, 2021, 12:02:30 am »
Flauw potje voetbal tegen Wales.
Ok, pak nieuwe spelers, maar het droop er vanaf dat het niet van moeten was.

Benieuwd naar WK zelf.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1208 Gepost op: november 17, 2021, 11:54:33 am »
Ben ik nu de enige die vind dat Club hoog genoeg is voor Deketelaere?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1209 Gepost op: november 17, 2021, 03:09:58 pm »
Ben ik nu de enige die vind dat Club hoog genoeg is voor Deketelaere?
Je moet die jongen nog wat tijd geven. Speelt nog maar zijn 2e seizoen op het hoogste niveau. Toonde wel al op CL niveau dat hij beter is dan de Belgische competitie.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1210 Gepost op: november 17, 2021, 03:28:15 pm »
Ben ik nu de enige die vind dat Club hoog genoeg is voor Deketelaere?

Je moet die jongen nog wat tijd geven. Speelt nog maar zijn 2e seizoen op het hoogste niveau. Toonde wel al op CL niveau dat hij beter is dan de Belgische competitie.

idd 1 slechte/matige match zegt niet veel

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1211 Gepost op: november 17, 2021, 05:58:42 pm »
Ben ik nu de enige die vind dat Club hoog genoeg is voor Deketelaere?

Je moet die jongen nog wat tijd geven. Speelt nog maar zijn 2e seizoen op het hoogste niveau. Toonde wel al op CL niveau dat hij beter is dan de Belgische competitie.

idd 1 slechte/matige match zegt niet veel
vind dit al langer dan gisteren...