Auteur Topic: [VB] Essevee - rc genk  (gelezen 9083 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #20 Gepost op: augustus 04, 2009, 01:34:57 am »
ik stel voor hein aan 't spit zaterdagavond zo zal onze franky hem iets gemakkelijker binnenkrijgen want sedert hein bij genk vertoeft is hij er niet op verlicht! ;D ;D

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #21 Gepost op: augustus 04, 2009, 07:38:09 am »
vorig jaar onze eerste thuismatch (zoals dees jaar)
onterecht verloren tegen een zwak genk

hoppelijk(we zullen) ze dees jaar ons puntjes niet laten afsnoepen
allen aanwezig zaterdag 20 h  in het regenboogstadion

Onze eerste thuismatch was toen tegen Lokeren, het werd (hoe kan het ook anders) 0-0. Tegen Genk speelden we pas op de vierde speeldag.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #22 Gepost op: augustus 04, 2009, 07:59:41 am »
Ik lees net in de krant dat Joao Carlos er zaterdag niet bij is. Dat betekent dat hun sterkste schakel in zowel defensie als aanval wegvalt. Goed nieuws voor ons, minder voor mijn megascore :)  (al kan dat laatste me in dat geval gestolen worden)

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.031
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #23 Gepost op: augustus 04, 2009, 09:58:23 am »
Ik lees net in de krant dat Joao Carlos er zaterdag niet bij is. Dat betekent dat hun sterkste schakel in zowel defensie als aanval wegvalt. Goed nieuws voor ons, minder voor mijn megascore :)  (al kan dat laatste me in dat geval gestolen worden)
Wat is de reden dat hij er niet bij zal zijn? Is toch een aderlating voor Genk, vormt op zijn eentje het grootste deel van hun verdediging...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #24 Gepost op: augustus 04, 2009, 10:12:59 am »
Ik lees net in de krant dat Joao Carlos er zaterdag niet bij is. Dat betekent dat hun sterkste schakel in zowel defensie als aanval wegvalt. Goed nieuws voor ons, minder voor mijn megascore :)  (al kan dat laatste me in dat geval gestolen worden)
Wat is de reden dat hij er niet bij zal zijn? Is toch een aderlating voor Genk, vormt op zijn eentje het grootste deel van hun verdediging...

een trage schijnbeweging van Hein? Ik vermoed dat hij er gewoon bij zal zijn jongens!!!

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #25 Gepost op: augustus 04, 2009, 10:14:13 am »
Hoe komt het dat Joao Carlos er niet bij is ? Das natuurlijk een wereld van verschil.

Matoukou is de zwakke schakel in de Genkse verdediging, dat moeten we uitbuiten zaterdag. Ook Tiago en Cornelis laten zich soms makkelijk ringeloren.


EDIT: Joao liep een verrekking op aan de mediale knieband en speelt zaterdag niet in Waregem.
 
« Laatst bewerkt op: augustus 04, 2009, 10:36:32 am door -JoNaThAn- »

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #26 Gepost op: augustus 04, 2009, 06:50:27 pm »
Hoe komt het dat Joao Carlos er niet bij is ? Das natuurlijk een wereld van verschil.

Matoukou is de zwakke schakel in de Genkse verdediging, dat moeten we uitbuiten zaterdag. Ook Tiago en Cornelis laten zich soms makkelijk ringeloren.


EDIT: Joao liep een verrekking op aan de mediale knieband en speelt zaterdag niet in Waregem.
 


Dit staat op de website van krc Genk, dus zou wel eens kunnen dat Joa Carlos er toch bij zal zijn!

Van het geblesseerdenfront weinig nieuws ...

Voor Carlos, mediale band, is het even rusten geblazen. De Genkse centrale verdediger zal een aantal dagen out zijn. Voor Tiago, die nog niet aan het trainen is, is het een groot vraagteken of hij speelklaar geraakt tegen zaterdag. Jelle Vossen, speelde zaterdag bij de beloften, omdat dat zijn eerste match in drie weken was. Wegens allerlei kleinere blessures en ongemakken kwam hij in het laatste deel van de voorbreiding amper in aanmerking voor wedstrijden. Hij is nu wel terug in orde en pikt terug voluit aan bij de groep. Een zelfde verhaal wat Joneleit betreft. Die heeft al sedert enkele weken last van een griep en is nu nog steeds niet 100% in orde. Hij traint weer met de groep maar is nog steeds niet 100% fit.       

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #27 Gepost op: augustus 05, 2009, 12:07:21 am »
Ik zou Genk toch niet onderschatten hoor, we zullen het slim moeten spelen en vooral afwerken.
Wie moeten wij allemaal missen voor deze match:Colpaert,Ludwin,nog nieuwe blessures?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #28 Gepost op: augustus 05, 2009, 10:09:16 am »
Dat over colpaert is nog niet zeker.
En anders gewoon een 4-4-2 met Nfor-Makiese vooraan, of Chevalier

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #29 Gepost op: augustus 05, 2009, 11:04:44 am »
(BREDA ST?PHANE(41) -DENS TOM(22) -VANACKERE PATRICK(28) -GELDHOF FREDERIK(4))

En we zijn vereerd! De meest opvallende man van de openingsspeeldag komt naar de gaverbeek. Zeker al geen thuisarbiter....

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #30 Gepost op: augustus 05, 2009, 11:10:16 am »
Dat we gaan winnen is nog niet zeker, het gaat zeer moeilijk zijn daar Genk de 1e speeldag verloren heeft.
Dat de 1e thuismatch spannend zal zijn staat als een paal boven water. Winst voor ons brengt ons een heel mooie 4/6.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.771
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #31 Gepost op: augustus 05, 2009, 01:21:55 pm »
Br?da is onvoorspelbaar en ene die niet eens communiceert met de spelers. zo enen die met kaarten smijt en niets zegt tegen de spelers.
twee van die drie rode kaarten waren terecht....maar voor de rest was hij niet goed. Zo moest Donk er eigenlijk met een tweede geel ook van gevlogen zijn en zag iedereen dat het van Cordaro wel een zware tackle was maar hij voor de bal ging en hij de speler niet wou raken.
Daar zie je het verschil tussen een De Bleeckere, Gumienny. die laatste kan ook rare dingen doen maar aangezien hij beter communiceert voorkomt hij veel problemen.

vervaecke

  • Gast
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #32 Gepost op: augustus 05, 2009, 01:29:56 pm »
Zonder colpaert er bij wordt dit de opstelling tegen genk.

                          bossut
minne       dhaene            taravel       buysse

                       hyland    
    nfor                         roelandts   meert
                   berrier

                        makiese

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #33 Gepost op: augustus 05, 2009, 02:01:12 pm »
Zonder colpaert er bij wordt dit de opstelling tegen genk.

                          bossut
minne       dhaene            taravel       buysse

                       hyland    
    nfor                         roelandts   meert
                   berrier

                        makiese
Berrier die aanvallender speelt dan Nfor en Roelandts?? Dat zou alvast ook de eerste keer zijn

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #34 Gepost op: augustus 05, 2009, 04:59:34 pm »
namen zullen wel kloppen denk ik

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #35 Gepost op: augustus 05, 2009, 06:32:52 pm »
Hyland alleen als buffer? Dat wordt moeilijk, wetende dat Roelandts en Nfor niet van het meeverdedigende type zijn. Maar zoals gezegd, de namen kloppen waarschijnlijk wel.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #36 Gepost op: augustus 05, 2009, 09:54:32 pm »
Hyland alleen als buffer? Dat wordt moeilijk, wetende dat Roelandts en Nfor niet van het meeverdedigende type zijn. Maar zoals gezegd, de namen kloppen waarschijnlijk wel.
Toen Nfor nog op rechts speelde(zijn eerste maand toen Leye nog in de punt stond) toen  verdedigde hij heel goed mee

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #37 Gepost op: augustus 06, 2009, 03:15:02 am »
ik denk dat we de 3 punten zullen thuishouden met ruime overwinning!
prono: 3-1! komaan essevee!!

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #38 Gepost op: augustus 06, 2009, 09:49:45 am »
Hopelijk een goed gevuld stadion (met de cong?) periode en evenveel ambiance als de laatste thuiswedstrijden vorig seizoen.

Opstelling
                                                   Bossut
Minne                           Dhaene                     Taravel                 Buysse

Nfor                                             Hyland                                Meert
                                          Berrier             Roelandts
                                                 Makiese     

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.697
Re: [VB] Essevee - rc genk
« Reactie #39 Gepost op: augustus 06, 2009, 10:20:29 am »
Het zal er op aankomen dat onze verdediging bij de pinken is en geen domme goals slikt! Aanvallend zal het dan wel loslopen.