Auteur Topic: [NB] Cercle - Essevee  (gelezen 15263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: augustus 17, 2009, 05:53:28 pm »
hoeveel punten hebben we in totaal gehaald tegen
lokeren uit
genk thuis
cercle uit
anderlecht thuis
westerlo uit

ik weet het niet meer juist maar ik denk dat we toen op een totaal kwamen van
lokeren (weet ik niet meer denk gelijkgespeeld) 1 punt
genk verloren blijven op 1 punt
cercle weet ik niet meer maar denk ook gelijk gespeeld 2 punten
thuis tegen anderlecht gewonnen 5 punten
en westerlo uit verloren blijven op 5 punten

enkel cercle en lokeren weet ik niet meer van buiten dus we zouden na 5 speeldagen 5 punten gehaald hebben als we dit kunnen evenaren zou het ook al lijkt het niet goed toch niet echt een heel slechte start zijn! moesten we gewonnen hebben cercle vorig jaar dan is het natuurlijk geen goede start  :)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: augustus 17, 2009, 05:57:24 pm »
in cercle hebben we vorig jaar verloren

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: augustus 17, 2009, 05:58:11 pm »
hoeveel punten hebben we in totaal gehaald tegen
lokeren uit
genk thuis
cercle uit
anderlecht thuis
westerlo uit

ik weet het niet meer juist maar ik denk dat we toen op een totaal kwamen van
lokeren (weet ik niet meer denk gelijkgespeeld) 1 punt
genk verloren blijven op 1 punt
cercle weet ik niet meer maar denk ook gelijk gespeeld 2 punten
thuis tegen anderlecht gewonnen 5 punten
en westerlo uit verloren blijven op 5 punten

enkel cercle en lokeren weet ik niet meer van buiten dus we zouden na 5 speeldagen 5 punten gehaald hebben als we dit kunnen evenaren zou het ook al lijkt het niet goed toch niet echt een heel slechte start zijn! moesten we gewonnen hebben cercle vorig jaar dan is het natuurlijk geen goede start  :)

In cercle verloren, in Lokeren verloren => 3 punten.
SV TILL I DIE

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: augustus 17, 2009, 06:01:17 pm »
hoeveel punten hebben we in totaal gehaald tegen
lokeren uit
genk thuis
cercle uit
anderlecht thuis
westerlo uit

ik weet het niet meer juist maar ik denk dat we toen op een totaal kwamen van
lokeren (weet ik niet meer denk gelijkgespeeld) 1 punt
genk verloren blijven op 1 punt
cercle weet ik niet meer maar denk ook gelijk gespeeld 2 punten
thuis tegen anderlecht gewonnen 5 punten
en westerlo uit verloren blijven op 5 punten

enkel cercle en lokeren weet ik niet meer van buiten dus we zouden na 5 speeldagen 5 punten gehaald hebben als we dit kunnen evenaren zou het ook al lijkt het niet goed toch niet echt een heel slechte start zijn! moesten we gewonnen hebben cercle vorig jaar dan is het natuurlijk geen goede start  :)

In cercle verloren, in Lokeren verloren => 3 punten.

met andere woorden we hebben al 3 punten meer dan vorig seizoen!!
dus als we nu verliezen van anderlecht hebben we als je de wedstrijden vergelijk al evenveel punten als vorig seizoen met een match minder. die tegen westerlo!! dus mensen al bij al niet zo een hele slechte start!! natuurlijk als we de wedstrijden zien moesten we toch al min. 5 punten gehad hebben :) maar het geluk zal wel eens aan onze kan komen!! ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: augustus 17, 2009, 06:02:30 pm »
Nie vergeten dat wij ook veel punten pakten tegen Bergen, Dender en Tubeke en andere ploegen misschien niet ...
Webteam SV Zulte Waregem

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: augustus 17, 2009, 06:09:53 pm »
je zal niet elk jaar winnen van standard, club en anderlecht
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2009, 07:30:40 pm door vervaecke »

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: augustus 17, 2009, 06:49:20 pm »
nee maar nu gaan we meschien wel winnen van westerlo gelijk hoe als je de vergelijking maakt zijn we eigenlijk nie zo heel slecht bezig!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: augustus 18, 2009, 02:22:53 am »
Nie vergeten dat wij ook veel punten pakten tegen Bergen, Dender en Tubeke en andere ploegen misschien niet ...
en hoeveel spelen nu in eerste? ...
soit, belgie heeft duidelijk gemaakt wat het wil: 5 ploegen voor de eerste 5, de rest 'for the rest' zijnde 6des of niet....
alez, en maar klagen,... de boer, die ploegde voort. ;-)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: augustus 18, 2009, 08:17:21 am »
hoeveel punten hebben we in totaal gehaald tegen
lokeren uit
genk thuis
cercle uit
anderlecht thuis
westerlo uit

ik weet het niet meer juist maar ik denk dat we toen op een totaal kwamen van
lokeren (weet ik niet meer denk gelijkgespeeld) 1 punt
genk verloren blijven op 1 punt
cercle weet ik niet meer maar denk ook gelijk gespeeld 2 punten
thuis tegen anderlecht gewonnen 5 punten
en westerlo uit verloren blijven op 5 punten

enkel cercle en lokeren weet ik niet meer van buiten dus we zouden na 5 speeldagen 5 punten gehaald hebben als we dit kunnen evenaren zou het ook al lijkt het niet goed toch niet echt een heel slechte start zijn! moesten we gewonnen hebben cercle vorig jaar dan is het natuurlijk geen goede start  :)

Akkoord dat we niet hoeven te panikeren (als het d?t is wat je bedoelt). Maar ik denk dat de meesten (zoals ik) het moeilijk hebben met het feit dat er m??r ingezeten had... Mede door de arbitrage, maar ook mede door de nonchalance van de ploeg op sommige momenten. Een beetje meer KAMPFGEIST, meer 'smeerlapke zijn', meer 'tanden tonen' zou sommige spelers geen kwaad doen. En dan heb ik het niet over Meertie.

En zoals iemand hierboven ook al zei: we gaan niet ieder jaar winnen van Brugge, Standard en A'lecht.
Ik vrees voor zaterdag. Maar desalniettemin zal mijn stem kapot zijn zondagochtend. Komaan SV !

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: augustus 18, 2009, 10:23:48 am »
goeie en eerlijke commentaar van Glen deboeck. ;)

Online essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: augustus 18, 2009, 10:45:51 am »
je zal niet elk jaar winnen van standard, club en anderlecht

We doen het toch wel al ieder jaar min of meer.  Standard: 4x verslaan en 2x gelijk, anderlecht 2x verslaan en 2x gelijk, brugge 4x verslaan

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: augustus 18, 2009, 11:30:14 am »
kvind het spijtig dat er hier zo kritisch tov enkelen wordt gereageerd. moesten we spelers hebben die een gans jaar super spelen speelden ze niet bij ons. we moeten het zeggen zoals het is... als er enkelen s minder spelen wordt het moeilijk te winnen. maar van spelniveau moeten we niet klagen! we spelen niet slecht...
akkoord....buysse was minder de eerste matchen, Colpaert zat naast de bal zaterdag, Makies miste tegen Lokeren doeltreffendheid maar we spelen veel constanter dan twee, drie jaren geleden (remember wedstrijd op Beveren, op Cercle twee jaar geleden... die wedstrijden zijn er toch uit
Inderdaad altijd die kritiek op Dury, Buysse, Roelandts...Als er ??n in de fout ging zaterdag was het Colpaert: een blunder van formaat ,laat ons eerlijk zijn, en weg 3 punten! Gelukkig blijft Colpaert hier bizar genoeg vrijwel gespaard van kritiek. Wat mij betreft geen probleem want die jongen zal er zelf het hart van in zijn, getuige zijn reactie na de goal. Maar stel je voor dat Buysse of Roelandts een gat in de lucht had gestampt.
Voor mezelf heb ik al drie matchen gezien waarin essevee zeer degelijk voetbalt. Ze waren 3 keer de beste ploeg en dit met soms goed combinatievoetbal. Alleen loont het in Belgi? beter te trainen op fopduiken e.d. Of anders gezegd: we proberen positief voetbal te brengen (datgene waar in de media steeds over gezaagd wordt), maken geen zware fouten maar na 3 speeldagen hebben we wel al een pak gele kaarten en 2 straschoppen tegen.
Soms denk ik dat we niet leep genoeg zijn? In de afgelopen 3 wedstrijden waren er voor ons ook een paar fases waarin we met een goeie duik wel een strafschop konden versieren (bv. chevalier tegen Genk) maar we bleven recht?
Zijn we leep genoeg om aanstaande zaterdag in het eerste duel met Wasylewski als een blok te neer te gaan?

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: augustus 18, 2009, 11:34:41 am »
dat is waar. die blunder van Colpaert was er serieus over. maar ja we kunnen het hem niet echt kwalijk nemen. iedere speler maakt wel eens fouten he. ;)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: augustus 18, 2009, 12:03:40 pm »
Afgelopen zaterdag was voor mij echt wel ??n van de grootste ontgoochelingen van de laatste jaren... ( de 2 nederlagen tegen onze erfvijand niet meegerekend natuurlijk )
Ja, de wedstrijdleiding was ons niet goed gezind.
Ja, we hadden misschien de volle buit gehaald mits een aantal vervangingen om tijd te winnen.
Ja, een aantal spelers haalde niet het gewenste niveau.
Ja, onze kern is behoorlijk smal.
Ja, onze tegenstanders passen zich volledig aan aan onze manier van spelen en kruipen steeds met heel veel volk achter de bal.
Maar waar we niet blind mogen voor blijven ( net als tegen Genk trouwens ), is het feit dat de wedstrijd eigenlijk al lang gespeeld had moeten zijn!
We spelen dominant en mooi voetbal en cre?ren in iedere wedstrijd voldoende kansen om aanspraak te kunnen maken op de 3 punten, maar dan moet je het ook afmaken.
Deze ploeg heeft alles om de top 6 te halen, maar mist momenteel nog wat wat maturiteit / leepheid / koelbloedigheid / realiteitszin of hoe je het ook wilt noemen om naast het goeie voetbal ook de bijhorende punten te pakken.
Maar goed, ik heb er het volste vertrouwen in dat dit in de komende weken / maanden kan ( en ook zal ) keren en dat we echt wel zullen meedoen voor die zo begeerde 6de plaats.
Te beginnen komend week-end tegen Anderlecht.

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.705
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: augustus 18, 2009, 01:25:05 pm »
We hebben een beetje meer LELEU-factor nodig !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: augustus 18, 2009, 01:45:27 pm »
Die fout van Colpaert vind ik te begrijpen, iedereen schopt die bal maar naar voren in de hoop dat de scheidsrechter affluit, maar dat doet hij niet en daardoor is iedereen minder geconcentreerd. En zo ook Colpaert, in begin van de match zou dat nooit voorgevallen zijn, het is een zware fout maar ik kan het begrijpen.
SV TILL I DIE

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: augustus 18, 2009, 07:13:44 pm »
man man man :P

al die frustratie hier.

voor te beginnen: ik heb de match niet gezien, door de hervorming enal mis ik de eerste 4 speeldagen.

Dus over de match ga ik zwijgen, maar wat lees ik hier allemaal zeg...

"Dury MOEST gewisseld hebben", stel nu dat die speler dat er in komt in de 89" ofzo de blunder maakt en foley maakt de goal. dan krijgen we "Waarom eeft dury den diene gewisseld".

Trouwens wissels zouden totaal niet mogen gemaakt zijn om tijd te rekken. Vo mijn part zou wisselen in blessure tijd niet toegelaten mogen zijn

Anyway op naar de volgenden

Ik blijf erbij dat als F.D. had beginnen wisselen, de 3 punten binnen waren.  Iedereen zag dat Cercle op zoek ging naar die gelijkmaker en er iets zat aan te komen, welja gebruik dan waar je recht op hebt om tijd te winnen.  Nee, F.D. vraagt zich in de krant af wat er allemaal gebeurde in de slotfase.  Daarvoor moeje slim zijn e ::)  Hij probeert de schuld weer duidelijk in andermans schoenen te schuiven.
Op de bank zaten deze 3 veldspelers:

Van Blundert
Waeghe
Dachelet

3 spelers die wat mij betreft niet meekunnen in 1e.

Stel je eens voor dat hij er ??n van die mannen had ingebracht, en zij geblunderd hadden... wat ging je dan allemaal niet gezegd hebben??

Het gaat hier wel over tijd winnen, niet over de geschikte speler vinden.