Auteur Topic: [NB] Cercle - Essevee  (gelezen 15190 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: augustus 16, 2009, 10:58:07 am »
Wisselen ????? Wie moest erin ???? Waeghe, Dachelet ???? Arbitrage m'n kloten. Incompetentie troef zeg !

Makiese kon hij er toch inbrengen.
Zat niet op de bank, was licht geblesseerd denk ik

Amai, die ook al...
jup :s slechts Waeghe, Van Zundert, Goeman en Dachelet zaten op de bank.

Dat Erneman, Matton en Lebbihi maar rap trg zijn!

Weet iemand hoe lang ze nog out zijn?

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:03:21 am »
Heel erg spijtig...  Kopjes niet laten hangen en volgende week de volle buit tegen RSCA !
En ik zou blij zijn mocht Teddy een paar goeie elleboogstoten zou verkopen aan Wasyl.  (de schandaligste speler op de belgische velden)



Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:10:52 am »
Heel erg spijtig...  Kopjes niet laten hangen en volgende week de volle buit tegen RSCA !
En ik zou blij zijn mocht Teddy een paar goeie elleboogstoten zou verkopen aan Wasyl.  (de schandaligste speler op de belgische velden)




Inderdaad. Dit weekend lapte hij het weer. En waarom wordt er daar niets aan gedaan?
No pain, no gain.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:11:11 am »
Feit.

Vorig seizoen haalden we thuis tegen Genk, uit op Cercle en uit op Lokeren volgens mij 1/9 in totaal dus echt reden tot paniek is er niet, maar dan moeten we volgende week wel winnen tegen Anderlecht :P
Was zelfs een 0/9 als ik mij niet vergis... Op Cercle zeker verloren met 2-0, thuis tegen Genk ook en dacht op Lokeren ook...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:29:31 am »
Feit.

Vorig seizoen haalden we thuis tegen Genk, uit op Cercle en uit op Lokeren volgens mij 1/9 in totaal dus echt reden tot paniek is er niet, maar dan moeten we volgende week wel winnen tegen Anderlecht :P
Was zelfs een 0/9 als ik mij niet vergis... Op Cercle zeker verloren met 2-0, thuis tegen Genk ook en dacht op Lokeren ook...

klopt: 2-1 verlies in lokeren, 1-3 thuis tegen genk en 2-0 in cercle denk ik.
als we volgende week winnen (wordt wel heel moeilijk) staan we weer bij de eerste zeven.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:34:19 am »
Echt zielig hoe sommige na 3 wedstrijden alweer op Dury zijn kap zitten.
Volgens mij gaan er dit jaar enorm veel "esseveefans" ontgoocheld zijn, de lat ligt bij sommige iets te hoog gegrepen waarbij de druk en verwachtingen daardoor niet altijd kunnen worden ingelost. Ik vond dat het niveau van gans de wedstrijd zeker niet slecht was, hadden we die zeer lichte penalty niet tegengekregen dan waren de 3 punten binnen.
Niet vergeten: we hebben nog niet verloren dit seizoen!! De vorige seizoenen zijn we ook gestart met een 3/9

we hadden inderdaad 7/9 kunnen hebben, zonder de belachelijke penalties die genk en cercle hebben gekregen stonden we nu naast gent op plaats 2. Het ontbreekt ons een beetje aan geluk, we zijn al 3 matchen de betere ploeg maar door omstandigheden lukt het niet. maar dat komt wel nog, het voetbal is niet slecht, alleen de foutjes moeten eruit (bij onszelf maar ook bij de scheidsrechters)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:46:51 am »
Heb het eens nagekeken en vorig jaar hadden we 4/15 en zijn we nog 5de geeindigd dus reden tot paniek zie ik nie in en volgende week tegen Anderlecht is het thuis en die mannen hebben een zware verplaatsing naar Lyon deze week .
Natuurlijk is rsca de ploeg in vorm maar ze kunnen nie blijven winnen ? met opnieuw een punt ben ik al dik tevreden !!!!!

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:56:57 am »

(bv. enkele feiten van gisteren: speler van cercle maakt een fout, 5sec. later schiet hij de bal nog weg => geel, of toch geen geel?? + Chevalier is alleen door en wordt opzettelijk neergehaald => rood, of toch geen rood?? de speler kreeg zelfs geen kaart, maar dat ontgaat mij eventjes + Buffel wordt aangetikt door Hyland in de zestien, Deboeck heeft zijn spelers goed opgeleid, direct neergaan, maar Buffel was "direct" vergeten, gaat 3sec. later neer => swalbe => geel voor Buffel, of toch penalty??,...)

100% terecht, zo'n thuisfluiter. Zeker het "bal wegschieten"incident was frappant

sv74

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:03:22 pm »
Het is inderdaad niet leuk om buiten de tijd nog de drie punten kwijt te spelen.  En de scheidsrechters hebben ons nu al tweemaal in de zak gezet, maar die tweede goal mag er nooit komen,jammer.  Maar om daardoor de hele ploeg af te schieten, het zijn na amper drie gespeelde wedstrijden (waarin we nt verloren hebben) weeral slechte spelers.  Het is frustrerend, maar dat is gewoon voetbal.  Leer er mee leven.
Ik onthou dat we weeral de betere ploeg waren, dat we de capaciteiten hebben om het spel zelf te maken, dat de tegenstrever dat nu ook weet en defensiever speelt tegen ons, dat we nu al drie punten meer hebben dan vorig jaar tegen dezelfde ploegen, het komt allemaal goed, enkel nog wat details en we zijn weg!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:05:18 pm »
Echt zielig hoe sommige na 3 wedstrijden alweer op Dury zijn kap zitten.
Volgens mij gaan er dit jaar enorm veel "esseveefans" ontgoocheld zijn, de lat ligt bij sommige iets te hoog gegrepen waarbij de druk en verwachtingen daardoor niet altijd kunnen worden ingelost. Ik vond dat het niveau van gans de wedstrijd zeker niet slecht was, hadden we die zeer lichte penalty niet tegengekregen dan waren de 3 punten binnen.
Niet vergeten: we hebben nog niet verloren dit seizoen!! De vorige seizoenen zijn we ook gestart met een 3/9

en wie heeft die lat hier zo hoog gelegd bij aanvang van het seizoen??

ik merk dat er een paar in andere topics een goed nieuwshow (would be pr-managers) zitten te verkopen. ik stel vast dat pr, communicatie, pub, persrelaties,... op niets trekken.
Dury: niet zo heel veel volk? wie zijn schuld is da? geen lengte? jah....

Maar laat ons het positief eindigen: balbezit begint eindelijk duidelijk te worden bij de pers; noeste arbeid zal wel resultaat opleveren....

fox

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:07:36 pm »
Zulte Waregem krijgt een penalty niet die ze verdienen, Viaene moet altijd rood krijgen en Buffel moet geel krijgen voor een Schwalbe. 2 dingen waar het team en Dury geen enkele controle over hebben en samen met de imaginaire penalty van vorige week, de enige reden dat we geen 7 op 9 halen.

chapeau voor het voetbal dat we al mogen aanschouwen hebben de laatste 2 wedstrijden en verder maak er geen woorden meer aan vuil. Behalve nog eentje misschien: SCHANDALIG

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:12:07 pm »
Ben er van overtuigd dat mocht hetgene wat ons gisteren overkomen is gebeuren bij 1 vd grote ploegen, meneerke Jeurissen al zijn ongenoegen over zijn arbiters zou laten blijken in de kranten. Tis ook maar zo'n pipo da ge ziet en hoort als er iet gebeurt tegen de grote ploegen.

Meneer Jeurissen: Doe waarvoor je betaald wordt en kuis eens uwe smerigen boel bij de scheidsrechters op. Net zoals het niveau van het belgisch voetbal gaat ook jullie niveau er razendsnel op achteruit.

Voetbalbond = Maffia!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:16:03 pm »
voor hetzelfde geld halen we zelfs 9/9, 2 keer een uur tegen 10 man en nu volledig 75' de baas op cercle, als je er bij nadenkt had het met nog meer pech, bal op de lat koita, kans van vossen, kopbalkans lokeren toen het nog 1-0 was, gerust 1/9 kunnen zijn ook

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:24:22 pm »
Iemand gelet op Roelandts en Berrier tijdens de opwarming?  ::)
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:33:07 pm »
Iemand gelet op Roelandts en Berrier tijdens de opwarming?  ::)
Wat was er wel??

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:44:55 pm »
Iemand gelet op Roelandts en Berrier tijdens de opwarming?  ::)
Wat was er wel??
Ze liepen er niet met 'goesting', als de spelers oefeningen moesten doen zoals sprintje trekken of hielen op het gat of door de knieen gaan dan deden ze niet mee en liepen ze er gewoon achter.
SV TILL I DIE

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: augustus 16, 2009, 01:01:20 pm »
Ik vond het eerlijkgezegd vooral van Roelandts tijdens de match ook van dat

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: augustus 16, 2009, 01:21:43 pm »
Iemand gelet op Roelandts en Berrier tijdens de opwarming?  ::)
Wat was er wel??
Ze liepen er niet met 'goesting', als de spelers oefeningen moesten doen zoals sprintje trekken of hielen op het gat of door de knieen gaan dan deden ze niet mee en liepen ze er gewoon achter.

Ja en na de match was Berrier ook ni bepaald kalm tegen Buffel! :p

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: augustus 16, 2009, 01:33:06 pm »
Wisselen ????? Wie moest erin ???? Waeghe, Dachelet ???? Arbitrage m'n kloten. Incompetentie troef zeg !

Toch enen die klaar ziet hier! Trouwens als je wisselt wordt zowiezo nog tijd bijgeteld per wissel!Hoe ontgoocheld je ook bent, doe zoals Dury en laat je er niet toe leiden stomme dingen te vertellen.  Schitterend zijn reactie op TV!!  Je moet het maar doen.  Op 2 matchen 4 punten worden bestolen en toch nog ludiek antwoorden.
Is het jongetje vergeten dat dat in blessuretijd niet het geval is?

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: augustus 16, 2009, 01:40:27 pm »
Ik vond het eerlijkgezegd vooral van Roelandts tijdens de match ook van dat

Roelandts heeft geen meter gelopen en als hij dan al eens "loopt" noem ik dat snelwandelen