Auteur Topic: [VB] Essevee - Moeskroen  (gelezen 8476 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #40 Gepost op: september 18, 2009, 07:20:31 am »
Lutte viel goed in. Ik vind niet dat je daar commentaar kan op hebben.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #41 Gepost op: september 18, 2009, 08:12:06 am »
Het wordt een moeilijke wedstrijd tegen Moeskroen 1-1 of 1-2 . ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #42 Gepost op: september 18, 2009, 09:43:58 am »
Waarom werdt Colpaert  vervangen tegen Kortrijk hij was toch goed aan spelen, ik zou Meert vervangen hebben te veel balverlies.
 ;)
Meert was al vervangen op dat moment. Colpaert heeft een paar keer de vrijheid gehad om aan te leggen maar zijn schoten gingen ver over. Dury moet gedacht hebben dat Lutte in die situatie met zijn schot misschien meer kon doen. Helaas heeft dit niets opgeleverd. Ik denk dus dat Colpaert vervangen werd uit tactische overwegingen.
Tactische wissel? positie voor positie? is voor mij geen tactische wissel!
Hij wou Lutte in de ploeg brengen! (vriendendienst).
Zie hem nog in de basis staan tegen Moeskroen!

Ik vond Lutte uitstekend spelen.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #43 Gepost op: september 18, 2009, 11:13:07 am »
Waarom werdt Colpaert  vervangen tegen Kortrijk hij was toch goed aan spelen, ik zou Meert vervangen hebben te veel balverlies.
 ;)
Meert was al vervangen op dat moment. Colpaert heeft een paar keer de vrijheid gehad om aan te leggen maar zijn schoten gingen ver over. Dury moet gedacht hebben dat Lutte in die situatie met zijn schot misschien meer kon doen. Helaas heeft dit niets opgeleverd. Ik denk dus dat Colpaert vervangen werd uit tactische overwegingen.
Tactische wissel? positie voor positie? is voor mij geen tactische wissel!
Hij wou Lutte in de ploeg brengen! (vriendendienst).
Zie hem nog in de basis staan tegen Moeskroen!

Ik vond Lutte uitstekend spelen.
Laat Lutte nu idd maar spelen. Haal daar verdomme die Fransmans keer uit. Berrier, zwaar ondermaats; Nfor/Makiese, nie gezien en ga zo maar door. Moet es kijken naar onze ploeg nu, er zijn groepjes en dat merk je ook op het plein. Ge ziet Nfor meer rondrijden met zijn witte audi of da ge em op het plein ziet laatste dagen. En das deels Dury zijn fout ook. Het gaat slecht sinds hij daar met die pottestampers uit Brussel bezig is. Geen verwijt naar iets of iemand toe, zijn gewoon de feiten!

sv74

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #44 Gepost op: september 18, 2009, 11:24:18 am »
Waarom werdt Colpaert  vervangen tegen Kortrijk hij was toch goed aan spelen, ik zou Meert vervangen hebben te veel balverlies.
 ;)
Meert was al vervangen op dat moment. Colpaert heeft een paar keer de vrijheid gehad om aan te leggen maar zijn schoten gingen ver over. Dury moet gedacht hebben dat Lutte in die situatie met zijn schot misschien meer kon doen. Helaas heeft dit niets opgeleverd. Ik denk dus dat Colpaert vervangen werd uit tactische overwegingen.
Tactische wissel? positie voor positie? is voor mij geen tactische wissel!
Hij wou Lutte in de ploeg brengen! (vriendendienst).
Zie hem nog in de basis staan tegen Moeskroen!

Ik vond Lutte uitstekend spelen.
Laat Lutte nu idd maar spelen. Haal daar verdomme die Fransmans keer uit. Berrier, zwaar ondermaats; Nfor/Makiese, nie gezien en ga zo maar door. Moet es kijken naar onze ploeg nu, er zijn groepjes en dat merk je ook op het plein. Ge ziet Nfor meer rondrijden met zijn witte audi of da ge em op het plein ziet laatste dagen. En das deels Dury zijn fout ook. Het gaat slecht sinds hij daar met die pottestampers uit Brussel bezig is. Geen verwijt naar iets of iemand toe, zijn gewoon de feiten!

Niet met u eens!  De ploeg vindt geen oplossingen, spelers durven geen initiatief meer nemen, dus geef de bal maar aan Berrier, hij zal het wel oplossen!  En dan verwacht men blijkbaar altijd de perfecte bal!  Berrier is tenminste aan de bal, Roelandts daarentegen!  Nfor is trouwens geen fransman!  Hij is nog  niet in vorm, dat is al.  En ga je Lutte in de spits zetten ter vervanging van Nfor of Makiese?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #45 Gepost op: september 18, 2009, 01:56:43 pm »
idd, dhaene heeft toch ook een aantal keer zwak verdedigd (cfr genk...)
maar soit ie'een (incl top) heeft boter op zijn hoofd, maar het stomme is dat ze er in westel wel voor gingen.
het is treffend dat bij een aantal superbelangrijke matchen voor (blijkbaar een deel van de) supporters (cfr 3 maal kortrik, 1 maal rc mechelen,...), zonder onmiddellijk persoonlijk belang, er ondermaats werd gepresteerd.
like i said, ze kunnen in een week tijd veel recht trekken.... we zullen zien.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #46 Gepost op: september 18, 2009, 03:56:40 pm »
Haal daar verdomme die Fransmans keer uit. Berrier, zwaar ondermaats; Nfor/Makiese, nie gezien en ga zo maar door. Moet es kijken naar onze ploeg nu, er zijn groepjes en dat merk je ook op het plein. Ge ziet Nfor meer rondrijden met zijn witte audi of da ge em op het plein ziet laatste dagen. En das deels Dury zijn fout ook. Het gaat slecht sinds hij daar met die pottestampers uit Brussel bezig is. Geen verwijt naar iets of iemand toe, zijn gewoon de feiten!

booserke, kalm blijven jong... ;)
Berrier en Taravel uit de ploeg zetten is dwaas, terwijl dat Chevalier (ook een Fransman) niet echt bij het kliekje van de Franse spelers zit. Nfor traint even veel als alle andere, dus als hij wil paraderen in zijn witte jeep ga ik hem niet tegenhouden... Als hij de vedette wil uithangen naast het veld moet hij zich maar evenwaardig tonen op het veld. Ik zie niet in wat Dury zijn fout is in het feit dat hij met een witte Audi rijdt... Neumayr en Berrier kwamen hier ook toe in dikke bakken, die laatste is wel min of meer geslaagd hier he?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #47 Gepost op: september 18, 2009, 04:18:38 pm »
Het is simpel. Stel de ploeg van in Westerlo terug op, met Nfor, Makiese en Chevalier in ??n ploeg. Never change a winning team.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #48 Gepost op: september 18, 2009, 05:13:13 pm »
De scheidsrechter van de partij is Christof Virant
Herinnert u zich Standard - GBA van vorig seizoen  ::)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #49 Gepost op: september 18, 2009, 05:40:40 pm »
De scheidsrechter van de partij is Christof Virant
Herinnert u zich Standard - GBA van vorig seizoen  ::)

Wat heeft dat daar nu mee te maken.  ::)  Je kan dan even goed zeggen, we laten zaterdag alle spelers die ondermaats waren langs de kant want herinnert u zich de match tegen Kortrijk.

Ja en woensdag is het Gumienny, en tegen Gent Verbist.  Nog commentaar?

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #50 Gepost op: september 18, 2009, 05:42:44 pm »
Haal daar verdomme die Fransmans keer uit. Berrier, zwaar ondermaats; Nfor/Makiese, nie gezien en ga zo maar door. Moet es kijken naar onze ploeg nu, er zijn groepjes en dat merk je ook op het plein. Ge ziet Nfor meer rondrijden met zijn witte audi of da ge em op het plein ziet laatste dagen. En das deels Dury zijn fout ook. Het gaat slecht sinds hij daar met die pottestampers uit Brussel bezig is. Geen verwijt naar iets of iemand toe, zijn gewoon de feiten!

booserke, kalm blijven jong... ;)
Berrier en Taravel uit de ploeg zetten is dwaas, terwijl dat Chevalier (ook een Fransman) niet echt bij het kliekje van de Franse spelers zit. Nfor traint even veel als alle andere, dus als hij wil paraderen in zijn witte jeep ga ik hem niet tegenhouden... Als hij de vedette wil uithangen naast het veld moet hij zich maar evenwaardig tonen op het veld. Ik zie niet in wat Dury zijn fout is in het feit dat hij met een witte Audi rijdt... Neumayr en Berrier kwamen hier ook toe in dikke bakken, die laatste is wel min of meer geslaagd hier he?

En de voorlaatste heeft geen kans gehad...  ;)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #51 Gepost op: september 18, 2009, 05:54:49 pm »
Waarom werdt Colpaert  vervangen tegen Kortrijk hij was toch goed aan spelen, ik zou Meert vervangen hebben te veel balverlies.
 ;)
Meert was al vervangen op dat moment. Colpaert heeft een paar keer de vrijheid gehad om aan te leggen maar zijn schoten gingen ver over. Dury moet gedacht hebben dat Lutte in die situatie met zijn schot misschien meer kon doen. Helaas heeft dit niets opgeleverd. Ik denk dus dat Colpaert vervangen werd uit tactische overwegingen.
Tactische wissel? positie voor positie? is voor mij geen tactische wissel!
Hij wou Lutte in de ploeg brengen! (vriendendienst).
Zie hem nog in de basis staan tegen Moeskroen!

Ik vond Lutte uitstekend spelen.
Laat Lutte nu idd maar spelen. Haal daar verdomme die Fransmans keer uit. Berrier, zwaar ondermaats; Nfor/Makiese, nie gezien en ga zo maar door. Moet es kijken naar onze ploeg nu, er zijn groepjes en dat merk je ook op het plein. Ge ziet Nfor meer rondrijden met zijn witte audi of da ge em op het plein ziet laatste dagen. En das deels Dury zijn fout ook. Het gaat slecht sinds hij daar met die pottestampers uit Brussel bezig is. Geen verwijt naar iets of iemand toe, zijn gewoon de feiten!

Dus meneer wil Berrier, Taravel, Makiese, Nfor, Chevalier & Lebihi verwijderen ?  En het is alweer Dury zijn fout dat we niet meer punten haalden ?  Wat een gelul hier alweer!  We speelden van de 6 partijen 4 maal goed.  Alles bij mekaar verdienden we 10 punten i.p.v. de 6 van nu. 
Tegen Anderlecht was het inderdaad slecht.  Tegen Kortrijk stonden 3 (de Belgische !) verdedigers bijwijlen ondermaats te acteren en vooraan werd niet gescoord.  Wiens fout is dat dan ? 

Sorry, maar als ik hier de verhalen hoor van in de spelersgroep dan stel ik vast dat F.D. de groep niet echt meer in de hand heeft.  Een gebrek aan motivatie, mentaliteit en discipline kan deels de mindere resultaten rechtvaardigen, en dit valt onder de verantwoordelijkheid van een trainer.  Deels wss te maken met zijn afwezigheid voor een belangrijke competitiewedstrijd.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #52 Gepost op: september 18, 2009, 06:36:48 pm »
De scheidsrechter van de partij is Christof Virant
Herinnert u zich Standard - GBA van vorig seizoen  ::)

Wat heeft dat daar nu mee te maken.  ::)  Je kan dan even goed zeggen, we laten zaterdag alle spelers die ondermaats waren langs de kant want herinnert u zich de match tegen Kortrijk.

Ja en woensdag is het Gumienny, en tegen Gent Verbist.  Nog commentaar?

is inderdaad belachelijk de meeste commentaren op scheidsrechters . de meeste hebben ooit wel al eens een flater begaan (of meerdere zelfs) , sommigen krijgen zelfs de stempel mee "thuisfluiters", behalve als ze bij ons in waregem fluiten  dan worden ze "uitfluiters" of zoiets .  :)

sommigen krijgen dan het etiket mee "fluit in voordeel van de grote ploegen" , maar wat dan gezegd van wedstrijden als lokeren-essevee, cercle-essevee- westerlo-essevee, voor wie moeten ze dan fluiten ?

bij het verschijnen van de naam van de arbiter wordt er al gedacht "die gaat tegen ons fluiten" .

en nee ik herinner mij die wedstrijd niet meer eigenlijk .


nu ja hopelijk winnen we, en hopelijk fluit de scheidsrechter correct  ;)
« Laatst bewerkt op: september 18, 2009, 06:39:44 pm door svzw81 »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #53 Gepost op: september 18, 2009, 07:01:13 pm »

Dus meneer wil Berrier, Taravel, Makiese, Nfor, Chevalier & Lebihi verwijderen ?  En het is alweer Dury zijn fout dat we niet meer punten haalden ?  Wat een gelul hier alweer!  We speelden van de 6 partijen 4 maal goed.  Alles bij mekaar verdienden we 10 punten i.p.v. de 6 van nu. 
Tegen Anderlecht was het inderdaad slecht.  Tegen Kortrijk stonden 3 (de Belgische !) verdedigers bijwijlen ondermaats te acteren en vooraan werd niet gescoord.  Wiens fout is dat dan ? 

Sorry, maar als ik hier de verhalen hoor van in de spelersgroep dan stel ik vast dat F.D. de groep niet echt meer in de hand heeft.  Een gebrek aan motivatie, mentaliteit en discipline kan deels de mindere resultaten rechtvaardigen, en dit valt onder de verantwoordelijkheid van een trainer.  Deels wss te maken met zijn afwezigheid voor een belangrijke competitiewedstrijd.

Ja, inderdaad, iedereen is Dury hier kotsbeu en wil hem weg ::) . Och zwijg toch eens vent, ge maakt uzelf belachelijk met uw posts.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #54 Gepost op: september 19, 2009, 12:04:42 am »
Het is simpel. Stel de ploeg van in Westerlo terug op, met Nfor, Makiese en Chevalier in ??n ploeg. Never change a winning team.
ja makiese heeft zeker een basisplaats verdient op basis van zijn laatste 2 wedstrijden  ::)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #55 Gepost op: september 19, 2009, 09:16:03 am »
Het is simpel. Stel de ploeg van in Westerlo terug op, met Nfor, Makiese en Chevalier in ??n ploeg. Never change a winning team.
ja makiese heeft zeker een basisplaats verdient op basis van zijn laatste 2 wedstrijden  ::)

Ik heb dan nog liever dat Lutte opgesteld wordt samen met Steve ipv Makiese en Makiese dan laten invallen. Op die manier hebben we meer werkkracht op het middenveld en kunnen we indien nodig nog overschakelen op snelheid in de spits tijdens de 2de helft.
ps. Lutte durft wel van ver op doel trappen. Zelfs als ze in de 16 staan willen ze de bal nog naar de doellijn begeleiden.
« Laatst bewerkt op: september 19, 2009, 09:17:39 am door sv_forever »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #56 Gepost op: september 19, 2009, 09:24:22 am »
Hopelijk doen we beter dan de beloften he

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #57 Gepost op: september 19, 2009, 09:34:07 am »
berthelin staat alvast nie in de goal.
al? heeft het zichzelf vergeven (door ?to') godenkind yopa (of yapo volgens reporter) zich nie kunnen bewijzen bij de beloften?

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #58 Gepost op: september 19, 2009, 10:38:59 am »
Tenige da telt vanavond zijn de 3 punten.
Tmoe van mij op gene z** trekken
alster ma gewonnen wordt.

Offline snaare

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [VB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #59 Gepost op: september 19, 2009, 11:56:55 am »
Het is een must voor den essevee vanavond de drie punten te pakken. Al deze negatieve kritiek op dit forum ten spijt heeft het spel van den essevee mij dit seizoen wel bekoord. Ik heb alle matchen gezien en zag hen slechts 1 slechte match spelen: tegen Anderlecht. Akkoord, ze misten dit seizoen te veel kansen. Maar zelfs Barcelona kon deze week in de Campions Leage uit al haar kansen geen enkel doelpunt puren. Vergeet niet dat er in het doel van de tegenstrever altijd een keeper staat en als die puike reddingen in petto heeft, so what?