Auteur Topic: [VB] Essevee - AA GENT  (gelezen 7134 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #40 Gepost op: september 26, 2009, 08:57:31 am »
1) Censuur is wat mij betreft NOOIT een goeie zaak.
2) Ik ken superjood niet, maar een supporter van ( het huidige ) Essevee is hij in ieder geval niet. Op geen enkel moment heeft ie ook maar 1 positief punt kunnen geven over onze ploeg. ( Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit ??n van de weinig overgeblevenen van KSVW is die de fusie nu nog niet verteerd heeft. Sorry hoor, maar ook ik hield zielsveel van KSVW en heb moeten leren leven met de nieuwe situatie. )
Soit, genoeg over superjood, ik ga hem in geen geval missen hier op 't forum.
Terug naar de match tegen Gent nu.
Gent gaat hier met 1 op 9 in de laatste 3 matchen allerminst open kaart komen spelen, bijgevolg zie ik het somber in, in het beste geval een drawke vrees ik...
1-1.

real-ist

  • Gast
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #41 Gepost op: september 26, 2009, 09:01:41 am »
Niet eens zo slecht dat Superjood Bram geband werd. Nu heeft hij ongetwijfeld meer tijd voor Ajax waar hij toch zo mee dweept ;D
Wat vanavond betreft: hoop op een  2-1!

Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #42 Gepost op: september 26, 2009, 09:28:47 am »
ik zie geen verbetering, 1-2  :-\

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #43 Gepost op: september 26, 2009, 09:34:58 am »
vanavond geen winst,dan zie ik het seizoen somber in,waar zit onze ploeg van vorig jaar ? komaan essevee geef er ne lap op ,wij zullen dit doen vanop de tribunes !

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #44 Gepost op: september 26, 2009, 09:41:10 am »
Ik zie ze spijtig genoeg ook niet winnen vanavond. Hopen op een gelijkspel, maar vrees dat het 1-3 wordt.  :-\

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #45 Gepost op: september 26, 2009, 11:47:35 am »
Dienen superjood, was hij woensdag in Brugge aanwezig met een Ajax trainingske??

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #46 Gepost op: september 26, 2009, 11:52:02 am »
er zijn wel meer essevee supporters die al eens een training of zo aanhebben van ajax , maar zij zijn niet tegen alle andere supporters , spelers, sponsors, trainers, bestuur , stadion, ...


nu maar hopen op een overwinning, gent is in principe ook niet meer zo sterk ...

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #47 Gepost op: september 26, 2009, 12:13:31 pm »
ge bedoelde toch een own doelpunt van buysse ???

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #48 Gepost op: september 26, 2009, 12:23:28 pm »
kwestie van Buysse wa positief te stimuleren:
de ex-jeudginternational heeft zich blijkbaar in de anonimiteit gevoetbald volgens hnb...

VOETBAL 1STE KLASSE ZULTE WAREGEM - AA GENT Bart Buysse blijft met zijn ploeggenoten van Essevee zoeken naar vertrouwensboost
'We missen de nodige lef'


Bart Buysse (rechts), in duel met Ronald Vargas van Club Brugge: 'We hebben het moeilijk om een voorsprong vast te houden.
 
Zulte Waregem won voor het eerst en het laatst in Jan Breydel in het eerste seizoen bij de elite. Ruim vier jaar geleden zette Essevee Cercle opzij met 2-4. Met Club als gastheer lukte het nog nooit om de volle buit te pakken. Ook woensdag niet.

Chris Makiese leek woensdagavond met een ijzig kalm afgewerkte schuiver voor een ommezwaai te zorgen in die statistieken. Bart Buysse zorgde voor het voorbereidende werk van de vroege voorsprong. 'Dat was eigenlijk onze eerste en jammer genoeg bijna enige ?chte kans. Van dan af heeft Club ons beetje bij beetje bij de keel gegrepen. Ze waren op alle vlakken beter en bij ons begon de twijfel weer toe te slaan. We hebben het moeilijk om een voorsprong vast te houden. Het doelpunt van Geraerts is mijn fout, dus ik heb ook mijn aandeel in het verlies', geeft de linksback toe.

'We hebben ondertussen aan den lijve ondervonden dat de voorbereiding iets totaal anders is dan de competitie. Er wordt uiteraard veel harder gespeeld en veel tactischer als het er echt om gaat. We missen lef op momenten dat het nodig is. Of we een smeerlapke nodig hebben? Daar heb ik nog niet over nagedacht, maar misschien wel. Alhoewel, Van Nieuwenhuyze durft ons wel eens serieus toe te snauwen als het nodig is', denkt de 23-jarige Beernemnaar luidop.

'We spelen met bijna dezelfde ploeg als vorig jaar. Dat heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. De tegenstander kent ons nu beter en stemt zijn spel af op ons. Vorig jaar konden we ploegen verrassen, nu blijkt dat steeds moeilijker. Het is nu aan ons om daar telkens opnieuw een goed antwoord op te verzinnen', stelt Buysse.

Twijfel en onzekerheid zijn twee termen die telkens terugkomen als we de laatste weken spelers van Essevee na een wedstrijd om een analyse vragen. 'De enige manier om dat weg te krijgen is winnen', meent Buysse. 'Na Kortrijk hadden we een heel lang groepsgesprek. Eerst zonder trainer, dan met coach en psycholoog. Iedereen heeft zijn gedacht gezegd en dat heeft de groep deugd gedaan. Nu zitten we meer op dezelfde golflengte. Het komt erop aan ons zo snel mogelijk terug goed in ons vel te voelen, met een goede overwinning.'

Vanavond ontvangt Zulte Waregem Gent, alweer een harde noot om kraken. 'We moeten er, zoals altijd, alles aan doen om te winnen. Dan kan het rap gaan. Een vlotte winst boeken en we zijn vertrokken. Daar ben ik zeker van.'

De wedstrijd tussen Essevee en Gent wordt een weerzien met Mbaye Leye.

De Senegalese spits, goed voor vier rozen in drie partijen, is de man in vorm bij de Buffalo's.

'Voor mij is het een match als de andere. Ik heb daar veel bijgeleerd. Ik verdedig nu de kleuren van Gent en we gaan voor de drie punten. We moeten ons herpakken na het verlies tegen Westerlo', laat de 26-jarige aanvaller noteren op zijn offici?le site www.mbayeleye.com.

Yopa is speelgerechtigd

Trainer Francky Dury gaf Sadik het vertrouwen tegen Club Brugge, maar het is maar de vraag of de oefenmeester dat opnieuw zal doen. De jonge Fin, die tegen blauw-zwart vrij onzichtbaar was, zal waarschijnlijk plaats moeten ruimen voor N'For. Meert (ontsteking aanhechting mediale band knie) is nog een tweetal weken out. Ernemann (overbelasting) en Lebbihi (enkel) revalideren volop verder. De Kameroener Yopa is speelgerechtigd.


 Cedric Tack (-> wordt het niet tijd om de 'content' te controleren alvorens publicatie, of is het FL die u dit lapt?)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #49 Gepost op: september 26, 2009, 12:44:27 pm »
FLutske had deze week een artikel over Messoudi waarbij een foto stond van tegen Essevee. Enige randopmerking: Messoudi deed nie mee tegen ons... Ik denk dat het vooral de lay-outers van HNB zijn die er weinig van kennen.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #50 Gepost op: september 26, 2009, 01:23:32 pm »
Leye zal niet op applaus getrakteerd worden van mijnen kant. Ik ben nog steeds niet opgezet hoe hij ons verlaten heeft.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #51 Gepost op: september 26, 2009, 01:29:02 pm »
Tackie toch :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #52 Gepost op: september 26, 2009, 02:10:22 pm »
2-1 !  Met z'n allen achter essevee en we komen er wel.  Ik zie ons groeien in de wedstrijd. 
Probeen druk zetten op Suler, want dat vind ik veruit de zwakste buffalo. 

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #53 Gepost op: september 26, 2009, 02:17:03 pm »
Leye zal niet op applaus getrakteerd worden van mijnen kant. Ik ben nog steeds niet opgezet hoe hij ons verlaten heeft.

Agree!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Kendyman

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #54 Gepost op: september 26, 2009, 04:26:07 pm »
Gasten kheb zin om es te komen kijken vanavond.
Weet er iemand of er nog kaarten overzijn? Loketten?
Liefst vak O.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #55 Gepost op: september 26, 2009, 04:41:55 pm »
Jep er zijn nog kaarten. Geen idee natuurlijk voor welke vakken, maar ik denk wel dat het moet lukken.

Offline Kendyman

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #56 Gepost op: september 26, 2009, 04:48:28 pm »
Jep er zijn nog kaarten. Geen idee natuurlijk voor welke vakken, maar ik denk wel dat het moet lukken.

Iz nice...
On-topic: 1-0 voor essevee vanavond.
(hopelijk want woon aan 't Ottenstadion en als we verliezen hebk een half jaar gezeik aan menne kop van die margi's)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #57 Gepost op: september 26, 2009, 06:20:09 pm »
Leye zal niet op applaus getrakteerd worden van mijnen kant. Ik ben nog steeds niet opgezet hoe hij ons verlaten heeft.

Agree!
Een applaus moet hij van mij ook niet verwachten, maar uitfluiten ga ik wel niet doen.
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #58 Gepost op: september 26, 2009, 07:12:01 pm »
k Vrees dervoor dat we opnieuw niet gaan kunnen winnen vnvd.
Ik denk/vrees voor 1-3.

pedro

  • Gast
Re: [VB] Essevee - AA GENT
« Reactie #59 Gepost op: september 26, 2009, 10:11:46 pm »
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<yepla 3-1  ;D  ;D  ;D  :D