Auteur Topic: [NB] Essevee - Anderlecht  (gelezen 4480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
[NB] Essevee - Anderlecht
« Gepost op: april 30, 2010, 10:34:46 pm »
De wedstrijd eindigde op een 0-0.

Ik vond ons zeer sterk spelen met als absolute uitblinker Hyland. Spijtig dat hij niet de effici?ntste speler op het veld is. Daarnaast waren Bossut, Dachelet (hou die jongen aub!), Lyng, N'For en Ernemann zeer goed.

We verdienden uiteraard de overwinning, maar ons overwicht stopte bij de vervanging van Lyng... Verder een belachelijke penalty voor Anderlecht, een arrogante Boussoufa en een slechte scheids. Die kale lijnrechter zat er ook meestal flagrant naast.

Toch een sterke prestatie met veel inzet. Chapeau!

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #1 Gepost op: mei 01, 2010, 12:16:28 am »
Heel knappe match van essevee, alleen jammer dat de kansen niet werden afgemaakt!
Hyland speelde weer een schitterende partij, net als N'For, Matton en Lutte, die weer bergen werk verzette. De rest van de ploeg was ook meer dan degelijk!


Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #2 Gepost op: mei 01, 2010, 12:28:12 am »
Er zat meer in, hoewel we goed wegkomen bij die penalty!
Chapeau voor onze mannen!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #3 Gepost op: mei 01, 2010, 12:41:38 am »
Verdikke der zaten 3ptn in vanavond.
Die strafschop was een lachertje amai.
Ref fluit nadat Chatelle de bal vastneemt, ervoor reageert hij totaal niet.
Zelf krijgen we er geen na hands van Deschacht en ook Juhaz mocht een kaartje
krijgen voor zijn fout op Hyland.
Zwakke ref al zal de rest van Belgie hier niet over klagen.
Hyland top, Matton wat ongelukkig nu en dan.   Ernemann veel gewerkt zonder op
te vallen, Buysse maakte veel foutjes vandaag (veel passes die te kort waren).
Lyng was beter dan zijn vervanger en Kevin kwam in en daar stopte het.
Was iets minder dan vorige week (vooral veel minder efficient) maar de tegenstand
was er ook naar.  Ze waren mss zwak maar het was niet hun bedoeling te verliezen ook.
Pluim voor die van ons en bedankt Colemont.

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #4 Gepost op: mei 01, 2010, 08:22:05 am »
Ook de verdediging niet vergeten die weer de 0 houden!
Met Dachelet en Colpaert en een prima Bossut! Zou Dachelet wel houden!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #5 Gepost op: mei 01, 2010, 09:46:03 am »
Schitterende match van ons mannen. Ik vond dat er bij anderlecht wel veel inzet was, maar ze kwamen gewoon tekort en overal een stap te laat. Dit was een match die ik wou zien. Tegen club wonnen we door op het randje te spelen. Nu brachten we weer goeie combinaties op de mat. Ons middenveld is zonder Berrier echt wel nog goed. We kunnen op ons beide oren slapen. We hebben enkel nog nood aan een effici?nte spits. Zo simpel is het.

O ja, De scheidsrechter was een grote grote ramp...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #6 Gepost op: mei 01, 2010, 09:54:14 am »
Wel een groot nadeel, het truitje van onze aanvallende middenvelder zal een keer gewassen moeten worden... Wat een match van Hyland! Jammer dat de kers op de taart ontbreekt, zijn vrije kopkans moet wel altijd binnen. Verder ook een zeer sterke Ernemann en Lutte gezien. Een driehoek die werkt op het middenveld! Ik heb hoop voor volgend jaar!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #7 Gepost op: mei 01, 2010, 09:57:07 am »
Enkele vragen..
Is Hyland nog steeds dien dikken met zin sjakosse ? Of nu plots ne goeien ?
Is Nfor nog steeds zo'n zwakke spits ?
Kan Ernemann nog steeds niet mee in eerste ?

Enigste wat mij opviel was: er komen er 3 in en zelf op dat kwartier was het teveel om in balverlies eens te lopen naar achter..
Vooral voor onze "rechter"kant was dit opvallend..

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #8 Gepost op: mei 01, 2010, 10:50:29 am »
Dien dikke met zijn sjakosse begint precies te pieken, man van de match!
Ook N'for en Ernemann top. Matton komt precies soms technisch te kort, afwerken zit er helemaal niet in. Jammer dat de inzet niet beloond werd, ze verdienden 3 punten.
Die scheids Colement, daar krijg je toch instant diaree van? pfff wat een RSCA fluiterke.


Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #9 Gepost op: mei 01, 2010, 11:34:21 am »
DACHELET DIRECT GOEIE CONTRACTVERLENGING AANBIEDEN !!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #10 Gepost op: mei 01, 2010, 12:17:24 pm »
Enkele vragen..
Is Hyland nog steeds dien dikken met zin sjakosse ? Of nu plots ne goeien ?
Is Nfor nog steeds zo'n zwakke spits ?
Kan Ernemann nog steeds niet mee in eerste ?

Enigste wat mij opviel was: er komen er 3 in en zelf op dat kwartier was het teveel om in balverlies eens te lopen naar achter..
Vooral voor onze "rechter"kant was dit opvallend..

Ben ik volledig mee eens! (was ik al van overtuigd van het begin van het seizoen).  Ernemann,Hyland en Nfor waren overal, Ernemann die echt wel de leider aan het worden is, zei hoe iedereen moest spelen en waar, heeft nooit balverlies geleden heeft 1 iets mindere pass gegeven en bij zijn kans kon het ook beter en nog wat werken aan zijn hoekschoppen, maar Ernemann is een klasbak!

Roelandts zal uit zijn sloffen moeten schieten of hij geraakt TERECHT niet meer in de ploeg!

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #11 Gepost op: mei 01, 2010, 12:26:58 pm »
Niet te hoog van stapel lopen. We speelden goed, maar Anderlecht speelde maar op 30% van hun kunnen. Ernemann heeft een heel goede partij gespeeld, maar Anderlecht zette bijna geen druk. Als je veel tijd krijgt om te voetballen is het een heel stuk gemakkelijker.

Hyland is een goudhaantje, en dit zeg ik al van in het begin.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #12 Gepost op: mei 01, 2010, 12:43:21 pm »
Niet te hoog van stapel lopen. We speelden goed, maar Anderlecht speelde maar op 30% van hun kunnen. Ernemann heeft een heel goede partij gespeeld, maar Anderlecht zette bijna geen druk. Als je veel tijd krijgt om te voetballen is het een heel stuk gemakkelijker.

Hyland is een goudhaantje, en dit zeg ik al van in het begin.

Ik vond dat Anderlehct wel druk zetten, maar gewoon niet aan de bal geraakte. Er werd echt rap en vlot gecombineerd. Ik heb juist nog eens op sporza het fragment onieuw bekeken en ook daar ziet ge toch heel wat mooie dingen. Alleen al die gemiste kansen doen zeer aan de ogen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #13 Gepost op: mei 01, 2010, 01:36:48 pm »
Enkele vragen..
Is Hyland nog steeds dien dikken met zin sjakosse ? Of nu plots ne goeien ?
Omdat 1 individu eens zei dat het een dikken is met een sjakosse moet je dit niet steeds opnieuw herhalen.
SV TILL I DIE

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #14 Gepost op: mei 01, 2010, 01:43:33 pm »
mooie match om naar te kijken,jammer dat we niet scoorden,anderlecht wel een klasse beter,dat zie je zo,dit was een oefenmatch voor hen,meer niet !

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #15 Gepost op: mei 01, 2010, 02:04:19 pm »
Volledig akoord. Met een Anderlecht op volle sterkte, hadden we toch in het zand gebeten.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #16 Gepost op: mei 01, 2010, 02:06:20 pm »
dachelet mogen ze van mij ook houden ze.

een goed essevee gezien, een partijdige scheisrechter, jammer dat we inderdaad er niet 1 of zelfs 2 kunnen scoren. maar schollen stond heel sterk te keepen.

verder nog eens een knokpartij gezien in vak Q in de tweede helft   :).

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #17 Gepost op: mei 01, 2010, 02:49:15 pm »
Enkele vragen..
Is Hyland nog steeds dien dikken met zin sjakosse ? Of nu plots ne goeien ?
Omdat 1 individu eens zei dat het een dikken is met een sjakosse moet je dit niet steeds opnieuw herhalen.
Had Chevalier gisteren voorbeeld 3 goals gemaakt, was hij wss weer god.
Spelers worden opgehemeld en afgebroken, het zal er altijd bijhoren.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #18 Gepost op: mei 01, 2010, 03:08:45 pm »
Volledig akoord. Met een Anderlecht op volle sterkte, hadden we toch in het zand gebeten.

Dat is toch altijd zo?  Wij kunnen enkel winnen van topclubs als wij echt top zijn en die topclubs minder gemotiveerd zijn, wat is het verschil anders tussen wij en die topclubs?  We moeten enkel kijken naar onszelf en wij waren heel goed en ook niet op volle sterkte, dus uw stelling is overbodig.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #19 Gepost op: mei 01, 2010, 03:53:03 pm »
Volledig akoord. Met een Anderlecht op volle sterkte, hadden we toch in het zand gebeten.

Dat is toch altijd zo?  Wij kunnen enkel winnen van topclubs als wij echt top zijn en die topclubs minder gemotiveerd zijn, wat is het verschil anders tussen wij en die topclubs?  We moeten enkel kijken naar onszelf en wij waren heel goed en ook niet op volle sterkte, dus uw stelling is overbodig.

Inderdaad, ge kunt trouwens zeggen dat als wij top zijn dat we ook iedereen kunnen verslaan.