Auteur Topic: [NB] Essevee - Roeselare  (gelezen 9622 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #60 Gepost op: maart 16, 2009, 10:34:49 am »
Je moet mij niet begrijpen, even goede vrienden.

Je moet niks van voetbal begrijpen, even goede vrienden.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #61 Gepost op: maart 16, 2009, 10:35:02 am »
Allez, van een overdreven hoezee-stemming twee weken geleden naar een overdreven negativisme. Het kan snel gaan in het voetbal. Ik geef toe dat ik twee ? drie weken geleden ook stiekem hoopte om nog eens Europa in te gaan, maar de realist in mezelf zei direct dat dit via de reguliere competitie HEEL moeilijk is. Ik vind dat we dit seizoen al enorm verwend geweest zijn: we hebben onze kast vol scalpen al mogen vervangen door een grotere, dus ik zie niet in waarom we 'kwaliteitsinjecties' moeten krijgen. Daar waar Berrier na Tubize al bij Man Utd mocht gaan spelen voor sommige, mag hij nu bij Deerlijk Sport gaan spelen. Vind ik een beetje kortzichtig. Het klopt dat Franck zaterdag een enorm zwakke match speelde, maar maakt Nfor de open kans af, dan heeft Berrier w?l een assist op zijn naam en is hij voor diezelfde mensen weer plotseling de held.
Wat ik wel zeggen is: leer nuanceren mensen. Het is niet de ene week zwart en de andere week helder wit, het kan gerust eens grijs zijn...
Inderdaad waar het optimisme 2 weken geleden overdreven groot was (sommigen hadden het al over europees) is het negativisme ook nu overdreven. Wat ik al weken zeg is helaas ook uitgekomen. Roeselare beschikt sinds de winterstop over een goede ploeg. Als je ziet wat die Mc Donald allemaal doet: snelheid, vista, techniek,...En gelukkig speelde Minne nog een behoorlijke partij. Spijtig genoeg zal aan Mc donald een duur prijskaatje hangen anders zou ik het wel weten.
Alles bij mekaar nog geluk gehad dat Bossut top is en toch ook een pluim voor Buysse. Heeft hier al veel kritiek gekregen maar mede door zijn goede mentaliteit liep hij er nog 2 ballen uit. Bracht zaterdag veel meer bij dan bv een Matton.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #62 Gepost op: maart 16, 2009, 10:55:47 am »
2 reacties

@ Geert ; inderdaad, maar niet alle twee de spotters zijn arrogant, slechts die ?ne, nieuw is ook dat die spotters recent fotomateriaal meehebben (zelf gezien)
op die foto staan een paar mensen aangeduid als 'In het oog te houden'
de arrogante met het kinderbaardje vond niet direct een passende match en bleef maar de tribune afzoeken naar geseindde mensen, heel maar dan ook heel vervelend en vooral weer die uitdagende houding
gewoonweg zielig en vooral, we zijn gewaarschuwd, we worden meer dan ooit in de gaten gehouden, we zijn nochtans bij de braafsten van het land.

@ Pring ; ook inderdaad, ik ken iemand die al jaren wedstrijden gaat bekijken zonder daar 1 ploeg voor uit te kiezen. Heeft ondertrussen een abo bij ons (voor het 3de jaar op rij) en verwonderd (of liever vind hetverbijsterend) dat eigen supporters zo op onze spelers kunnen kakken. Bijna op het ongelofelijke na wat sommigen zeggen vanop de tribunes naar de spelers toe
Volledig akkoord, als het niet goed is dat er al eens een naam gescandeerd word, maar er zijn grenzen.

ik vond onze wedstrijd een 'GiantKiller' onwaardig
Roeselare verdiende te winnen

Jah, we zijn alleszins braver dan in de tijd van sv waregem.  Maar zij denken blijkbaar dat dat nog zo is.  Alhoewel wat in kortrijk gebeurd is allemaal, was niet in ons voordeel natuurlijk.

Maar soit, het zijn inderdaad zieligaards.  Die geen plezier vinden in hun job, net als de meeste flikken.  En dan maar wat hun macht gebruiken (want ??nmaal zonder hun uniform zijn ze meestal niets meer).  Voor het belachelijkste, en het minste mensen laten betalen en viseren en bemerkingen geven.  En een zeer arrogante houding aannemen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #63 Gepost op: maart 16, 2009, 11:27:34 am »
Allez, van een overdreven hoezee-stemming twee weken geleden naar een overdreven negativisme. Het kan snel gaan in het voetbal. Ik geef toe dat ik twee ? drie weken geleden ook stiekem hoopte om nog eens Europa in te gaan, maar de realist in mezelf zei direct dat dit via de reguliere competitie HEEL moeilijk is. Ik vind dat we dit seizoen al enorm verwend geweest zijn: we hebben onze kast vol scalpen al mogen vervangen door een grotere, dus ik zie niet in waarom we 'kwaliteitsinjecties' moeten krijgen. Daar waar Berrier na Tubize al bij Man Utd mocht gaan spelen voor sommige, mag hij nu bij Deerlijk Sport gaan spelen. Vind ik een beetje kortzichtig. Het klopt dat Franck zaterdag een enorm zwakke match speelde, maar maakt Nfor de open kans af, dan heeft Berrier w?l een assist op zijn naam en is hij voor diezelfde mensen weer plotseling de held.
Wat ik wel zeggen is: leer nuanceren mensen. Het is niet de ene week zwart en de andere week helder wit, het kan gerust eens grijs zijn...

Couldn't agree more. Herinner u wanneer we daar een weekje 5e stonden? Toen probeerde ik hier een heleboel mensen duidelijk te maken dat een Beerschot (dat ondertussen genaderd is tot op 3 punten) minstens onze evenknie is, een Gent volgens mij een heel stuk beter is - maar het mocht allemaal niet zijn, het was allemaal niet waar, want de 5e plaats in het klassement was correct volgens onze waarde, zo klonk het, en we konden zeker Europa in. Ik zei toen dat we binnen een paar weken opnieuw zouden spreken. Wel, ik hoop dat die mensen nu terug met de voetjes op de grond staan. Nu moeten we naar Gent, daarna thuis tegen Cercle, naar Beerschot, thuis tegen Scum City, naar Charleroi, thuis tegen Standard - makkelijk is toch anders me dunkt.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #64 Gepost op: maart 16, 2009, 12:10:43 pm »
Allez, van een overdreven hoezee-stemming twee weken geleden naar een overdreven negativisme. Het kan snel gaan in het voetbal. Ik geef toe dat ik twee ? drie weken geleden ook stiekem hoopte om nog eens Europa in te gaan, maar de realist in mezelf zei direct dat dit via de reguliere competitie HEEL moeilijk is. Ik vind dat we dit seizoen al enorm verwend geweest zijn: we hebben onze kast vol scalpen al mogen vervangen door een grotere, dus ik zie niet in waarom we 'kwaliteitsinjecties' moeten krijgen. Daar waar Berrier na Tubize al bij Man Utd mocht gaan spelen voor sommige, mag hij nu bij Deerlijk Sport gaan spelen. Vind ik een beetje kortzichtig. Het klopt dat Franck zaterdag een enorm zwakke match speelde, maar maakt Nfor de open kans af, dan heeft Berrier w?l een assist op zijn naam en is hij voor diezelfde mensen weer plotseling de held.
Wat ik wel zeggen is: leer nuanceren mensen. Het is niet de ene week zwart en de andere week helder wit, het kan gerust eens grijs zijn...

Voor mij moeten ze maar 1 wedstrijd meer winnen: thuis tegen tscum!

Couldn't agree more. Herinner u wanneer we daar een weekje 5e stonden? Toen probeerde ik hier een heleboel mensen duidelijk te maken dat een Beerschot (dat ondertussen genaderd is tot op 3 punten) minstens onze evenknie is, een Gent volgens mij een heel stuk beter is - maar het mocht allemaal niet zijn, het was allemaal niet waar, want de 5e plaats in het klassement was correct volgens onze waarde, zo klonk het, en we konden zeker Europa in. Ik zei toen dat we binnen een paar weken opnieuw zouden spreken. Wel, ik hoop dat die mensen nu terug met de voetjes op de grond staan. Nu moeten we naar Gent, daarna thuis tegen Cercle, naar Beerschot, thuis tegen Scum City, naar Charleroi, thuis tegen Standard - makkelijk is toch anders me dunkt.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

caruso

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #65 Gepost op: maart 16, 2009, 07:17:16 pm »
Je moet mij niet begrijpen, even goede vrienden.

Je moet niks van voetbal begrijpen, even goede vrienden.

Juist, ja!

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #66 Gepost op: maart 16, 2009, 07:26:21 pm »
Wat ik niet snap ge speelt thuis in 4-5-1, tegen Roeselare!! Nfor stond er heel alleen voor. Minstens met 2 spelen. Had mijn twijfels bij Dury zijn wissels, liever Reina ook op het plein + iets dat mij al heel het seizoen opvalt ze durven niet meer naar de goal schieten, afleggen en weg kans en bij corner voor tegenpartij niemand van ons vanvoor om rap om te schakelen, maja wie ben ik :o



fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #67 Gepost op: maart 16, 2009, 07:31:04 pm »
Wat ik niet snap ge speelt thuis in 4-5-1, tegen Roeselare!! Nfor stond er heel alleen voor. Minstens met 2 spelen. Had mijn twijfels bij Dury zijn wissels, liever Reina ook op het plein + iets dat mij al heel het seizoen opvalt ze durven niet meer naar de goal schieten, afleggen en weg kans en bij corner voor tegenpartij niemand van ons vanvoor om rap om te schakelen, maja wie ben ik :o

Ik vond ook wel dat Dury 4-4-2 mocht spelen. Zet desnoods Roelandts in de spits samen met Nfor. iets wat hij zeker aankan (zie zijn goeie periode bij Club).  Ook Reina mag er van mij terug op staan want Buysse doet zijn verdedigende werk echt niet goed genoeg.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #68 Gepost op: maart 16, 2009, 07:53:08 pm »
Als je ziet wat Roeselare aan talent nog kan halen bij de jaarwisseling, jammer dat wij dat met een Est en een Fin moeten doen.

Realiseer jij je wel dat die 2 talenten die Roeselare nu misschien nog van het einde kunnen redden er straks niet meer zijn ??  Ze kosten hen handen vol geld en het zal nog altijd van een sterke eindronde afhangen dat ze niet voor de bijl gaan.   Ik heb liever de aanpak van essevee die betaalbare talenten probeert aan te trekken, niet voor een paar maand maar voor een paar jaar.  Af en toe een gratis talent van Portsmouth kan natuurlijk wel. 

Mc Donald en Perisic kosten ons NIETS, nul, nada. Zelfs geen winstpremie.
Tja maar heel wss zijde ze toch kwijt hoor en zeker als ge in 2de klasse gaat rondhangen.

Offline tranti

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #69 Gepost op: maart 16, 2009, 10:45:51 pm »
Ik vond ook wel dat Dury 4-4-2 mocht spelen. Zet desnoods Roelandts in de spits samen met Nfor. iets wat hij zeker aankan (zie zijn goeie periode bij Club).  Ook Reina mag er van mij terug op staan want Buysse doet zijn verdedigende werk echt niet goed genoeg.

Het viel mij nochtans op dat Roelandts tegen Roeselare v??l hoger speelde dan gewoonlijk, af en toe zelfs op dezelfde hoogte als Nfor (en ik vermoed dat hij hiertoe opdracht gekregen had aangezien dit al vanaf minuut 1 het geval was)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #70 Gepost op: maart 16, 2009, 11:08:31 pm »
2 reacties

@ Geert ; inderdaad, maar niet alle twee de spotters zijn arrogant, slechts die ?ne, nieuw is ook dat die spotters recent fotomateriaal meehebben (zelf gezien)
op die foto staan een paar mensen aangeduid als 'In het oog te houden'
de arrogante met het kinderbaardje vond niet direct een passende match en bleef maar de tribune afzoeken naar geseindde mensen, heel maar dan ook heel vervelend en vooral weer die uitdagende houding
gewoonweg zielig en vooral, we zijn gewaarschuwd, we worden meer dan ooit in de gaten gehouden, we zijn nochtans bij de braafsten van het land.

@ Pring ; ook inderdaad, ik ken iemand die al jaren wedstrijden gaat bekijken zonder daar 1 ploeg voor uit te kiezen. Heeft ondertrussen een abo bij ons (voor het 3de jaar op rij) en verwonderd (of liever vind hetverbijsterend) dat eigen supporters zo op onze spelers kunnen kakken. Bijna op het ongelofelijke na wat sommigen zeggen vanop de tribunes naar de spelers toe
Volledig akkoord, als het niet goed is dat er al eens een naam gescandeerd word, maar er zijn grenzen.

ik vond onze wedstrijd een 'GiantKiller' onwaardig
Roeselare verdiende te winnen

Jah, we zijn alleszins braver dan in de tijd van sv waregem.  Maar zij denken blijkbaar dat dat nog zo is.  Alhoewel wat in kortrijk gebeurd is allemaal, was niet in ons voordeel natuurlijk.

Maar soit, het zijn inderdaad zieligaards.  Die geen plezier vinden in hun job, net als de meeste flikken.  En dan maar wat hun macht gebruiken (want ??nmaal zonder hun uniform zijn ze meestal niets meer).  Voor het belachelijkste, en het minste mensen laten betalen en viseren en bemerkingen geven.  En een zeer arrogante houding aannemen.

bij een volgend optreden / verschijning van deze mannekes zou er toch ietske massaler worden gereageerd met evergreen-songs zoals :
" wa doen die flikken hier "

indien andere ideetjes : vooral niet inhouden  :)



Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #71 Gepost op: maart 16, 2009, 11:37:36 pm »
Als je ziet wat Roeselare aan talent nog kan halen bij de jaarwisseling, jammer dat wij dat met een Est en een Fin moeten doen.

Realiseer jij je wel dat die 2 talenten die Roeselare nu misschien nog van het einde kunnen redden er straks niet meer zijn ??  Ze kosten hen handen vol geld en het zal nog altijd van een sterke eindronde afhangen dat ze niet voor de bijl gaan.   Ik heb liever de aanpak van essevee die betaalbare talenten probeert aan te trekken, niet voor een paar maand maar voor een paar jaar.  Af en toe een gratis talent van Portsmouth kan natuurlijk wel. 

Mc Donald en Perisic kosten ons NIETS, nul, nada. Zelfs geen winstpremie.
Tja maar heel wss zijde ze toch kwijt hoor en zeker als ge in 2de klasse gaat rondhangen.

En het punt is?

Nee, het is niet op lange termijn, klopt. Het was ook ooit anders bij ons. Maar als je na een heenronde troosteloos laatste staat met 10 punten, telt er maar ??n iets en dat is overleven. Punt.

Wat heeft men dus gedaan; 7 spelers aangetrokken waarvan 6 met een huurcontract. Resultaat: mits degradatie geen finan. putten doordat men allerlei risico's neemt om er ten koste van alles in te blijven ?n men grijpt ondertussen op sportief vlak in. En aangezien alle transfers momenteel spelen (behalve de geblesseerde Gommans en Benjelloun) lijkt me dat toch een correcte keuze geweest te zijn. Zeker als je weet dat men vrij mooie overeenkomsten heeft kunnen bekomen met zelfs een doorverkooppercentage voor KSVR. Als pakweg een Perisic op die manier kan blijven doorspelen, zou zoiets daarbovenop nog eens een finan. opsteker kunnen zijn.

We gaan zien als het op het einde van de rit zal volstaan.


Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #72 Gepost op: maart 17, 2009, 06:37:56 am »
Resultaat: mits degradatie geen finan. putten doordat men allerlei risico's neemt om er ten koste van alles in te blijven ?n men grijpt ondertussen op sportief vlak in. En aangezien alle transfers momenteel spelen (behalve de geblesseerde Gommans en Benjelloun) lijkt me dat toch een correcte keuze geweest te zijn. Zeker als je weet dat men vrij mooie overeenkomsten heeft kunnen bekomen met zelfs een doorverkooppercentage voor KSVR. Als pakweg een Perisic op die manier kan blijven doorspelen, zou zoiets daarbovenop nog eens een finan. opsteker kunnen zijn.

maar ik denk nie da die gasten voor een appel en ei komen spelen hoor...
en trouwens de financi?le putten zijn er al vanaf roulers in 1stes kwam. weddes van tanghe, vdh, devleeshauwer, betrimmieux,... die noch wij nog de vk konden neertellen. een waar mouscron-scenario doemt op.

heb wel respect voor het bescheidener karakter voor roulers.
maar denise van wijck mag van mijn part per direct met zijn kolonialistisch spelstijl naar 'de broese'. zijn spelstijl (not style) is geen haar (lol) veranderd. stamp den bal naar voor en laat de 'zwartjes' er maar achterhollen ip den counter. met nr 10 als toonbeeld, kan op geen vort ei stampen (ook cynisch: nr 10 speelt linksback....).
denkt men dat men met zo'n -bij ons noorderburen verguisd-figuur het belgisch voetbal dichterbij het hogere nederlands voetbal komt????

In Waregem houden we van voetbal; niet van een spelersveiling LOL. ;-)

sv74

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #73 Gepost op: maart 17, 2009, 09:11:33 am »
2 reacties

@ Geert ; inderdaad, maar niet alle twee de spotters zijn arrogant, slechts die ?ne, nieuw is ook dat die spotters recent fotomateriaal meehebben (zelf gezien)
op die foto staan een paar mensen aangeduid als 'In het oog te houden'
de arrogante met het kinderbaardje vond niet direct een passende match en bleef maar de tribune afzoeken naar geseindde mensen, heel maar dan ook heel vervelend en vooral weer die uitdagende houding
gewoonweg zielig en vooral, we zijn gewaarschuwd, we worden meer dan ooit in de gaten gehouden, we zijn nochtans bij de braafsten van het land.

@ Pring ; ook inderdaad, ik ken iemand die al jaren wedstrijden gaat bekijken zonder daar 1 ploeg voor uit te kiezen. Heeft ondertrussen een abo bij ons (voor het 3de jaar op rij) en verwonderd (of liever vind hetverbijsterend) dat eigen supporters zo op onze spelers kunnen kakken. Bijna op het ongelofelijke na wat sommigen zeggen vanop de tribunes naar de spelers toe
Volledig akkoord, als het niet goed is dat er al eens een naam gescandeerd word, maar er zijn grenzen.

ik vond onze wedstrijd een 'GiantKiller' onwaardig
Roeselare verdiende te winnen

Jah, we zijn alleszins braver dan in de tijd van sv waregem.  Maar zij denken blijkbaar dat dat nog zo is.  Alhoewel wat in kortrijk gebeurd is allemaal, was niet in ons voordeel natuurlijk.

Maar soit, het zijn inderdaad zieligaards.  Die geen plezier vinden in hun job, net als de meeste flikken.  En dan maar wat hun macht gebruiken (want ??nmaal zonder hun uniform zijn ze meestal niets meer).  Voor het belachelijkste, en het minste mensen laten betalen en viseren en bemerkingen geven.  En een zeer arrogante houding aannemen.

bij een volgend optreden / verschijning van deze mannekes zou er toch ietske massaler worden gereageerd met evergreen-songs zoals :
" wa doen die flikken hier "

indien andere ideetjes : vooral niet inhouden  :)



Spotters aan den dop!

sv74

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #74 Gepost op: maart 17, 2009, 09:13:12 am »
Als je ziet wat Roeselare aan talent nog kan halen bij de jaarwisseling, jammer dat wij dat met een Est en een Fin moeten doen.

Realiseer jij je wel dat die 2 talenten die Roeselare nu misschien nog van het einde kunnen redden er straks niet meer zijn ??  Ze kosten hen handen vol geld en het zal nog altijd van een sterke eindronde afhangen dat ze niet voor de bijl gaan.   Ik heb liever de aanpak van essevee die betaalbare talenten probeert aan te trekken, niet voor een paar maand maar voor een paar jaar.  Af en toe een gratis talent van Portsmouth kan natuurlijk wel. 

Mc Donald en Perisic kosten ons NIETS, nul, nada. Zelfs geen winstpremie.
Tja maar heel wss zijde ze toch kwijt hoor en zeker als ge in 2de klasse gaat rondhangen.

En het punt is?

Nee, het is niet op lange termijn, klopt. Het was ook ooit anders bij ons. Maar als je na een heenronde troosteloos laatste staat met 10 punten, telt er maar ??n iets en dat is overleven. Punt.

Wat heeft men dus gedaan; 7 spelers aangetrokken waarvan 6 met een huurcontract. Resultaat: mits degradatie geen finan. putten doordat men allerlei risico's neemt om er ten koste van alles in te blijven ?n men grijpt ondertussen op sportief vlak in. En aangezien alle transfers momenteel spelen (behalve de geblesseerde Gommans en Benjelloun) lijkt me dat toch een correcte keuze geweest te zijn. Zeker als je weet dat men vrij mooie overeenkomsten heeft kunnen bekomen met zelfs een doorverkooppercentage voor KSVR. Als pakweg een Perisic op die manier kan blijven doorspelen, zou zoiets daarbovenop nog eens een finan. opsteker kunnen zijn.

We gaan zien als het op het einde van de rit zal volstaan.



In ieder geval ik denk dat jullie niet zullen zakken, daarvoor spelen jullie te goed.  Hopelijk halen jullie Kutrijk nog in!

sv74

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #75 Gepost op: maart 17, 2009, 09:52:19 am »
Iedereen zit hier ook te kakken op Nfor.  Inderdaad hij speelde niet goed,miste een grote kans, viel constant na contact, maar gaf toch een paar voorzetten in de 16 meter waar normaal gezien Roelandts altijd moet zijn!
Nfor is een spits die het best speelt in een 4-4-2.
Wat Minne betreft, men zal maar beseffen wat hij waard is wanneer hij hier niet meer is.  Voor een ploeg als essevee is hij van onschatbare waarde. 

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #76 Gepost op: maart 17, 2009, 11:54:34 am »
Khoop ook dat Roeselare niet zakt en dat ze Krotrijk inhalen.
Zoals ze bezig zijn zie ik ze zich ook redden.  Niet zoals ze speelden bij ons want
daar schoot er ook niet veel over.  Ze berusten teveel in het feit "wij moeten hier niks".
Wij van onze kant konden het spel niet maken door ondermaatse prestatie van heel
ons middenveld (behalve Hyland die we dan ook nog vervangen).
Soit, aan al die van Roeselare: hopelijk tot volgend jaar in 1ste.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #77 Gepost op: maart 17, 2009, 03:53:51 pm »
Maar soit, het zijn inderdaad zieligaards.  Die geen plezier vinden in hun job, net als de meeste flikken.  En dan maar wat hun macht gebruiken (want ??nmaal zonder hun uniform zijn ze meestal niets meer).  Voor het belachelijkste, en het minste mensen laten betalen en viseren en bemerkingen geven.  En een zeer arrogante houding aannemen.
[/quote]

bij een volgend optreden / verschijning van deze mannekes zou er toch ietske massaler worden gereageerd met evergreen-songs zoals :
" wa doen die flikken hier "


Zou leuk zijn !
Nu was ik zowat de enige die reageerde, met bijna fataal gevolg...

[/quote]