Auteur Topic: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)  (gelezen 13107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #40 Gepost op: maart 16, 2009, 09:23:01 pm »
Leye: doe alsof hij niet bestaat

Opstelling:

                                     Bossut
Minne             Dhaene                  Taravel          Reina

                                      Hyland               
Nfor                        Berrier      Roelandts        Meert

                                Makiese

Nfor: te licht om alleen in de spits te spelen
Berrier: beter centraal (Matton ook)
Roelandts: gekwetst? Was toch aan het trekkebenen zaterdag
Buysse was beter dan de afgelopen weken, maar ik zou toch kiezen voor Reina
Geen nieuws over Roelandts? idd dat zag er niet goed uit zaterdag, zou wel eens kunnen dat hij er niet bij zal zijn. Lutte geschorst? Webmaster SVZW geen nieuwtjes? We zullen de underdog zijn op Gent, maak me niet veel illusies, maar je weet nooit h?. Allen naar Gentbrugge!
Awel Soulscream, DAT noem ik nog eens een type-elftal !! Z? wil ik ze dus ook zien spelen: met Nfor op recht ipv heel alleen zonder steun in de punt! Jammer voor Matton, maar Meert staat daar beter op zijn plaats.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #41 Gepost op: maart 16, 2009, 09:39:02 pm »
Iemand een idee of er kaarten voor de bezoekers aan de kassa kunnen gekocht worden? Of moet men deze op voorhand in waregem halen?
add de kassa in Gent zal ook kunnen, tis geen geen combiregeling
als hun belachelijke printers aan het lokket het werk tenminste aankunnen.....

over leye: beter spandoek hangen in de zin van:
- "Ici des boers avec de la classe, Leye."
- "Essevee = equipe ≠ fabrique de foot"
Gans den tijd uitfluiten vind ik erover.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #42 Gepost op: maart 16, 2009, 10:04:52 pm »
Stef Wils, Roy Myrie en Zlatan Ljubijankic liepen tegen Club Brugge tegen hun derde gele kaart van het seizoen aan. ?En ook Custovic, Thijs, Olufade en Duarte zullen er niet bij zijn?, onderstreept Preud?homme. ?Maar dat is het moment voor de andere jongens om zich te bewijzen.?

Smolders treedt zijn trainer bij: ?Daar lig ik niet wakker van. We hebben voldoende kwaliteit in de ploeg om dat op te vangen.?


Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #43 Gepost op: maart 16, 2009, 10:05:45 pm »
Iemand een idee of er kaarten voor de bezoekers aan de kassa kunnen gekocht worden? Of moet men deze op voorhand in waregem halen?
add de kassa in Gent zal ook kunnen, tis geen geen combiregeling
Ik ben als lid naar mijn supporterslokaal geweest en het was niet nodig er daar te kopen want de loketten zijn open in Gent!Geen probleem dus voor kaarten

sv74

  • Gast
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #44 Gepost op: maart 17, 2009, 09:43:29 am »
Leye uitfluiten zou ik niet doen, maar enkel en alleen maar omdat hij dan nog meer zijn best zal doen om ons te nekken.  Voor de rest; hij had de kans om in schoonheid te eindigen, maar nee, meneer vond het niet nodig om de supporters te groeten tegen KVM.  Als je zijn afscheid vergelijkt met die van Tim Mathijs...  En om ons nu nog te paaien met dat gevlei op de Klauwaertsite, pff, zielig van hem.
Maar ik blijf hem een heel goede speler vinden, tenminste als hijzelf wil, die getoond heeft hoe hij is, arrogant en zelfvoldaan.

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #45 Gepost op: maart 17, 2009, 04:54:56 pm »
ik fluit hem ook niet uit, of kheb weer een brief in de bus  ::)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #46 Gepost op: maart 17, 2009, 06:27:13 pm »
Gewoon niets doen, wie weet komt hij ons wel eerst groeten..
Vanaf welk uur zijn de loketten al open? :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #47 Gepost op: maart 17, 2009, 07:21:37 pm »
Gewoon niets doen, wie weet komt hij ons wel eerst groeten..
Vanaf welk uur zijn de loketten al open? :)

wel beetje vijgen na pasen vinde ni?


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #48 Gepost op: maart 17, 2009, 07:35:17 pm »
leye zal ons niet komen groeten. tenzij wij zijn naam schanderen na de macht.(wat ik toch zeker niet zou doen na al hetgeen ik in de krant gelezen heb) het zal wel niet allemaal waar zijn wat in de krant staat maar het zullen ook niet allemaal leugens zijn.
als hij de bal raakt zou ik meschien toch durven fluiten want hij heeft totaal geen band met essevee, leye geeft niets om ons wij zijn voor hem gewoon een boereploegske dat niet bij de top hoord!!

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #49 Gepost op: maart 17, 2009, 08:38:28 pm »
leye zal ons niet komen groeten. tenzij wij zijn naam schanderen na de macht.(wat ik toch zeker niet zou doen na al hetgeen ik in de krant gelezen heb) het zal wel niet allemaal waar zijn wat in de krant staat maar het zullen ook niet allemaal leugens zijn.
als hij de bal raakt zou ik meschien toch durven fluiten want hij heeft totaal geen band met essevee, leye geeft niets om ons wij zijn voor hem gewoon een boereploegske dat niet bij de top hoord!!
Tja...
Leye heeft niet echt mooi gedaan tegenover ons maar hij bewees ons in het verleden wel mooie diensten! Al z'n goals vergeten? Uitfluiten heel de match erover, laten merken dat we ontevreden zijn over de manier waarop mag wel vind ik

Offline Buffalo_Tim

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #50 Gepost op: maart 17, 2009, 09:15:39 pm »
Goeie avond allemaal,

Zoals jullie dus ook al weten zijn er heel wat geschorsten bij Gent voor dit weekend. Dus eerlijkgezegd vrees ik er zelf een beetje voor. Maar ja, je weet natuurlijk nooit dat de bankzitters zich zullen tonen. Ik denk trouwens dat Jorgacevic niet geschorst zal zijn tegen jullie. Ik blijf dus hopen op een overwinning voor ons, want dan doen we een goede zaak. Maar het zal zeker niet evident worden.

Ik hoop op een mooie wedstrijd voor beide partijen.

Sportieve groeten uit Gent :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #51 Gepost op: maart 18, 2009, 08:56:59 am »
leye zal ons niet komen groeten. tenzij wij zijn naam schanderen na de macht.(wat ik toch zeker niet zou doen na al hetgeen ik in de krant gelezen heb) het zal wel niet allemaal waar zijn wat in de krant staat maar het zullen ook niet allemaal leugens zijn.
als hij de bal raakt zou ik meschien toch durven fluiten want hij heeft totaal geen band met essevee, leye geeft niets om ons wij zijn voor hem gewoon een boereploegske dat niet bij de top hoord!!
Tja...
Leye heeft niet echt mooi gedaan tegenover ons maar hij bewees ons in het verleden wel mooie diensten! Al z'n goals vergeten? Uitfluiten heel de match erover, laten merken dat we ontevreden zijn over de manier waarop mag wel vind ik

Ik zou eerder neutraal blijven. Het is niet dat Leye niets om ons geeft denk ik. De overgang naar Gent is blijkbaar op een nogal onorthodxe manier gebeurd maar kheb de indruk dat hij ons niet zomaar vergeten is en dat hij het beste voor heeft met Zulte Waregem. Zo herinner ik mij net nadat hij naar Gent vertrok dat een reporter hem iets vroeg over de match tegen Genk en dat hij begon over de match van Essevee tegen Genk en dat hij misschien wel ging gaan kijken terwijl de reporter het eigenlijk had over de match van Gent tegen Genk.
Ik denk dat hij essevee wel nog volgt. Hij weet dat hij hier de kans gehad heeft zich te ontplooien.

Enfin khoop op een schone match met een schone overwinning :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #52 Gepost op: maart 18, 2009, 09:51:21 am »
leye zal ons niet komen groeten. tenzij wij zijn naam schanderen na de macht.(wat ik toch zeker niet zou doen na al hetgeen ik in de krant gelezen heb) het zal wel niet allemaal waar zijn wat in de krant staat maar het zullen ook niet allemaal leugens zijn.
als hij de bal raakt zou ik meschien toch durven fluiten want hij heeft totaal geen band met essevee, leye geeft niets om ons wij zijn voor hem gewoon een boereploegske dat niet bij de top hoord!!

Nog eens.  Dat denkt hij zeker niet.  Maar hij is ook veel gedaald bij mij sowieso.  Maar in plaats van uitfluiten, breng een goede sfeer en hopelijk essevee een goede match met winst ofzo, en op het einde van de rit boven gent staan.  En Nfor die een doelpunt maakt zondag als kers op de taart.

Denk dat je dan leye, veel meer van een antwoord dient, en zal hij veel meer aan essevee denken.  Zeker als hij vb zal zien dat we europees spelen en zijn gent niet.

Uitfluiten is alleen maar in zijn voordeel.  Geloof me. Uitfluiten. doe je bij luc dhaenens en dhr de witte.  Dat zijn de kiekens van heel de zaak.  En je kan daar nog altijd een spandoek voor maken waar we op wijzen dat we niet akkoord gaan met de manier waarop heel de transfer doorging.  Uitfluiten is voor een bende kiekens zonder kop, en maak je alleen essevee belachelijk mee.  Pak het dus slimmer aan.  Zoals ik hierboven dus zeg, en hopelijk helpt het team daar ook in.  Want ook al door gefluit, laten we de steun voor ons team vertroebelen.
« Laatst bewerkt op: maart 18, 2009, 09:55:49 am door essevee007 »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #53 Gepost op: maart 18, 2009, 10:11:45 am »
we mogen Leye eigenlijk dankbaar zijn voor het goeie spel dat hij bij ons gespeeld heeft.
en Leye heeft wel respect tov de supporters.. na de wedstrijd was hij voor supporters altijd aanspreekbaar.
heb liever dat essevee positief in het nieuws komt dan het uitfluiten van een speler. ben er ook van overtuigd dat Leye dan nog beter zou spelen! zou zelf goed applaudiseren voor hem uit respect...want hij kon op het einde van het jaar ook al weg

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #54 Gepost op: maart 18, 2009, 11:36:17 am »
Wat Leye betreft zou ik gewoon niets doen. Noch applaudiseren noch uitfluiten. Het hoofdstuk Leye is immers afgesloten en we moeten ons proberen op een positieve manier te focussen op onze eigen ploeg. Voor Nfor is het bv. ook een speciale match. Was wat ongelukkig de laatste weken maar mss heeft hij iets moois in petto.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #55 Gepost op: maart 18, 2009, 11:58:48 am »
we mogen Leye eigenlijk dankbaar zijn voor het goeie spel dat hij bij ons gespeeld heeft.
en Leye heeft wel respect tov de supporters.. na de wedstrijd was hij voor supporters altijd aanspreekbaar.
heb liever dat essevee positief in het nieuws komt dan het uitfluiten van een speler. ben er ook van overtuigd dat Leye dan nog beter zou spelen! zou zelf goed applaudiseren voor hem uit respect...want hij kon op het einde van het jaar ook al weg

uitfluiten nie, maar toch een signaal geven:
ik vind het raar dat ?n Sergeant, ?n Mathys ?n Leye achteraf met modder gooien.
Is het niet een signaal naar hen, dan is het 1 naar ons bestuur.
=> Spandoek.

Leye was wel sympathiek; maar in zijn laatste match tegen mechelen vluchtte hij de kleedkamer binnen zonder de supporters te groeten...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #56 Gepost op: maart 18, 2009, 03:50:18 pm »
we mogen Leye eigenlijk dankbaar zijn voor het goeie spel dat hij bij ons gespeeld heeft.
en Leye heeft wel respect tov de supporters.. na de wedstrijd was hij voor supporters altijd aanspreekbaar.
heb liever dat essevee positief in het nieuws komt dan het uitfluiten van een speler. ben er ook van overtuigd dat Leye dan nog beter zou spelen! zou zelf goed applaudiseren voor hem uit respect...want hij kon op het einde van het jaar ook al weg

uitfluiten nie, maar toch een signaal geven:
ik vind het raar dat ?n Sergeant, ?n Mathys ?n Leye achteraf met modder gooien.
Is het niet een signaal naar hen, dan is het 1 naar ons bestuur.
=> Spandoek.

Leye was wel sympathiek; maar in zijn laatste match tegen mechelen vluchtte hij de kleedkamer binnen zonder de supporters te groeten...

Modder van Sergeant en Matthys ? Waar slaat dat nu weer op?
Dat Leye met modder gooit wisten we.  Dat we het niet pikken wat hij uitkraamt weten we ook!  Maar bepaalden schijnen dat hem hier gemakkelijk te vergeven en in zijn charmeoffensief via klauwaert te trappen.

Neen, verre van.  Vroeger had ik 100% respect vr hem, nu is hij niet tot 0 gedaald, maar tot 60%.  Maar ik trap niet in zijn charmeoffensief.  Lees mijn post van hier boven.  Uitfluiten help je niemand mee, is alleen in ons nadeel.  Wel helpen we door ons team een supersfeer te geven (dat leye ook opvalt) en dat nfor scoort, en essevee wint, en essevee boven gent komt.  Resultaat: leye zal meer terugdenken aan dat.  Dan een fluitconcert dat hij een uur zal onthouden en erna goed zal lachen als gent boven ons eindigt en hij scoort.  + uitfluiten help je ook onze spelers niet mee.  Steun je ploeg.  En doe niet als kortrijkje.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #57 Gepost op: maart 18, 2009, 05:37:25 pm »
we mogen inderdaad niet zo laag vallen als kvk supporters versus meert.

al zal het bij ons natuurlijk nooit zo ver komen tov ex-spelers  :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #58 Gepost op: maart 18, 2009, 06:01:31 pm »
Modder van Sergeant en Matthys ? Waar slaat dat nu weer op?
Dat Leye met modder gooit wisten we.  Dat we het niet pikken wat hij uitkraamt weten we ook!  Maar bepaalden schijnen dat hem hier gemakkelijk te vergeven en in zijn charmeoffensief via klauwaert te trappen.

geen gazette gelezen zeker???
Sergeant-> wekelijks nieuws van een tijd geleden; 'tussen sv en mij komt het nie meer goe' of toch iets in die trand.
Matthys -> hnb dinsdag: "ik kom nooit terug naar SVZW; de afkoopsom die het bestuur voor mij vraagt getuigt van weinig respect....."

(biensur ut de gazet, zet dit gewoon hierop om het standpunt van anderen te weten; de waarheid heb ik nie in pacht)
« Laatst bewerkt op: maart 18, 2009, 06:03:09 pm door gunther »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] AA Gent - SVZW (zon 18u)
« Reactie #59 Gepost op: maart 18, 2009, 07:51:51 pm »
Heb een vraagje past wel nie echt in dit topic maar toch
Wanneer spelen wij tegen onze buren is dit op zaterdag 20u of is het gewijzigd ???