Auteur Topic: [VB] GBA - SVZW  (gelezen 8420 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #40 Gepost op: april 10, 2009, 10:52:57 pm »
Ik hoop da ze der de laatste 6matchen ne keer uldere kop gaan voorleggen.
We kunnen nog schone zaken doen in het klassement.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #41 Gepost op: april 10, 2009, 11:09:50 pm »
Colpaert is gekomen voor Dury en hij zal vertrekken door Dury.
vb.CHAPI,MUTOMBO,NEUMAYER ETC...

Huh ?  :D  Ze zijn dan toch nog niet allemaal uitgestorven...  Of is er eentje opgestaan uit zijn graf.  't Is tenslotte bijna Pasen...

Serieus nu, lees ik het goed op de site van SVZW dat de loketten niet opengaan in Beerschot ???? Waar is dat nu goed voor?  Dus als we per auto willen gaan mogen we eerst nog vooraf tickets kopen ?  Als dit klopt kunnen ze hun z.k opblazen!

Is dit de mentaliteit van de nieuwe essevee-supporter?  Moeilijk ? een kaartje op voorhand halen...  ::)

En als ik meneer vertel dat ik 49km van Waregem woon ?  Denk misschien eerst eens na alvorens domme commentaar te geven!

Kzal eens wa zeggen e mijn beste.  Ik ben absoluut ook geen voorstander van het feit dat er kaarten op voorhand moeten gekocht worden, maar de bobo's beslissen nu eenmaal alles.  Het is vooral JOU commentaar (hun *** opblazen) die nergens op slaat.  Ik heb alle respect voor het feit dat je zo "ver" woont, maar als je jezelf in de categorie van trouwe essevee-supporter wilt plaatsen zal je je ingesteldheid dringend moeten veranderen.  Wie supporter wil zijn van een profclub zal nu eenmaal met al zo een ongemakken rekening moeten leren houden.  Als ik vroeger voor mijn club een ticket voor Beerschot-uit zou moeten gaan halen zijn (bij wijze van spreken e) in Parijs, ik zou het nog gedaan hebben.  Dat was echte clubliefde, altijd en overal in gelijk welke omstandigheden bij je cluppie willen zijn.  Dan deed ik die extra kilometers met heel veel plezier alsof het een bijkomende uitstap was (bij jou lijkt het eerder op een extra last), in de wetenschap dat ik het a.s. weekend terug bij mijn cluppie kon zijn.  Maarja, tijden vergaan...

heel leuk voor jou... en respect daarvoor, maar een beetje gezond verstand verteld me niet aan alles mijn geld uit te geven, dat bij mij schaars is (als student zijnde) Voor die die het kunnen veroorloven en die er tijd voor hebben enzo tja dan is het niet zo een last.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #42 Gepost op: april 11, 2009, 10:05:02 am »
GBA mist wat spelers maar ik vrees voor nederlaag, zij spelen thuis (gelijk voor ons thuis tegen GBA winst ook een logisch resultaat is), maar gelukkig is er altijd de uitzondering.
We zien wel, maar 1 of 3 punten zou schitterend zijn.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #43 Gepost op: april 11, 2009, 12:18:44 pm »
Wat ik niet versta, is dat Dheedene voor zijn (direct) rode kaart al tegen geel had aangelopen. Dit was zijn 3e gele kaart!
Als we kijken op de site van de KBVB, staat er nergens vermelding van die gele kaart, terwijl elke site (germinalbeerschot.be, sporza.be, sport.be, ...) die kaart wel aangeven.
Ik kan niet geloven dat 3 aparte verslaggevers fout zijn en , volgens mij, heft die rode kaart de gele kaart toch niet op ???
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #44 Gepost op: april 11, 2009, 02:56:18 pm »
Interessant weekend. Racing Genk verliest en AA Gent moet tegen Westerlo.

Stel dat we de volle buit zouden kunnen rapen op Beerschot (wat zeer moeilijk zal zijn), dan kunnen we bij een gelijkspel van Gent en Westerlo, een schitterende zaak doen.

Als dat geen motivatie is voor vanavond...
« Laatst bewerkt op: april 11, 2009, 02:59:37 pm door Thraso »

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #45 Gepost op: april 11, 2009, 09:09:58 pm »
0-1 Taravel!
en Kortrijk achter  :D

Offline crayetalk

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #46 Gepost op: april 11, 2009, 09:38:39 pm »
 ::)
alles loopt goe tot nu toe, volgende week, kortrijk den boot in

0-1 Taravel!
en Kortrijk achter  :D
::)

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #47 Gepost op: april 11, 2009, 09:40:23 pm »
1-1
Munyaneza

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] GBA - SVZW
« Reactie #48 Gepost op: april 11, 2009, 09:47:46 pm »
1-2 Nfor