Auteur Topic: [NB] Charleroi - SVZW  (gelezen 7381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #40 Gepost op: april 27, 2009, 11:10:49 pm »
Even sensatie zoeken: volgens mij hing er een geurtje aan deze wedstrijd. Geen kansen, makkelijk laten scoren en in de laatste minuten. En dan nog Makiese lopen hebben en Charleroi dat moet winnen om zekerheid te verwerven.

Soit, ik ben vast parano?de.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #41 Gepost op: april 28, 2009, 12:04:07 am »
Even sensatie zoeken: volgens mij hing er een geurtje aan deze wedstrijd. Geen kansen, makkelijk laten scoren en in de laatste minuten. En dan nog Makiese lopen hebben en Charleroi dat moet winnen om zekerheid te verwerven.

Soit, ik ben vast parano?de.

Wellicht.  8)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #42 Gepost op: april 28, 2009, 05:48:53 pm »
Strontmatch op een strontplein tegen een strontploeg in een strontstad...  :(
Met 0-0 zou ik kunnen leven hebben gezien de zwakke prestatie van onze ploeg.
Onbegrijpelijk dat Gr?goire daar zomaar op wandel mag van op het middenveld tot diep in de carr? zonder dat er iemand ingrijpt. 1 man passeren tot daar aan toe, maar bij den tweeden moet ie gestopt worden ( liefst juust buiten de grote rechthoek )!
Enige lichtpunten voor mij : Minne en onze keeper ( alweer );
Gewoon : Taravel en Nfor;
Minder : Colpaert en Berrier
Ronduit zwakke prestaties van D'haene, Buysse, Hyland, Roelandts en Makiese.
Ons zo geroemde middenveld was onzichtbaar, onze spitsen waren teveel uit op eigen succes en er werd af en toe wel heel slap verdedigd.
En laat het nu voor iedereen duidelijk zijn dat we op links echt wel iemand moeten bijhebben voor volgend seizoen als Meert en Matton gekwetst zijn en dat we dringend op zoek moeten naar een ECHTE vervanger voor Leye ( een scorende spits dus ).

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #43 Gepost op: april 28, 2009, 08:39:30 pm »
volgens vind het bestuur om nog eens europees te spelen beetje te vroeg want anders zou ik nie weten hoe het komt dat als er zoveel op het spel staat je tegen zo een zwakke, slechte, zielig ploeg verliest met 1-0  :-\

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #44 Gepost op: april 28, 2009, 08:49:41 pm »
volgens vind het bestuur om nog eens europees te spelen beetje te vroeg want anders zou ik nie weten hoe het komt dat als er zoveel op het spel staat je tegen zo een zwakke, slechte, zielig ploeg verliest met 1-0  :-\


Kan je iets duidelijker zijn in uw post aub? kan uw zinnen er niet correct uithalen.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #45 Gepost op: april 28, 2009, 08:54:07 pm »
We waren misschien met niet zoveel...
wie w?l bij ons zat was Thomas Matton.  De man die we zaterdag volgens mij mss wel het meest gemist hebben in die zandbak.

Thomas Matton is een technische speler dus volgens mij zou hij ook niet veel klaargemaakt hebben op dat rotveld

Ben er toch van overtuigd dat ook Berrier m?t Matton beter uit de verf zou komen.  Die 2 switchen vaak van kant en zorgen vaak voor verwarring zo...
Denk ik h?

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #46 Gepost op: april 29, 2009, 09:42:29 am »
Het is wel raar dat die zondagskrant (die krant dat je gratis bij de bakker kan terugvinden) Khaleem Hyland als man van de match zet, terwijl er hier toch veel mensen hem niet zo goed vonden.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #47 Gepost op: april 29, 2009, 05:18:57 pm »
Het is wel raar dat die zondagskrant (die krant dat je gratis bij de bakker kan terugvinden) Khaleem Hyland als man van de match zet, terwijl er hier toch veel mensen hem niet zo goed vonden.
Tja, gewone gazetteklap is zo al niet te vertrouwen, laat staan gratis gazetteklap...  ::)
Trust me, ie was geen kloten weird.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #48 Gepost op: april 29, 2009, 08:45:33 pm »
Het is wel raar dat die zondagskrant (die krant dat je gratis bij de bakker kan terugvinden) Khaleem Hyland als man van de match zet, terwijl er hier toch veel mensen hem niet zo goed vonden.

In HNB kreeg ie zowat de laagste score..
-SVZW Forever-