Auteur Topic: [NB] SVZW - Bergen 3-0  (gelezen 6795 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #20 Gepost op: mei 17, 2009, 04:21:56 pm »
ik denk dat de stadion speaker jan vererfen was, hij deed alleszinds vree raar :p

Over Muinonen vond ik ook wel dat hij hem mocht laten invallen, zowel vorige week als deze week!
Maarja nu ze zeggen dat ze blijven  is het zeker een voordel dat ze de volledige voorbereiding zullen meemaken

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #21 Gepost op: mei 17, 2009, 04:44:28 pm »
Kostet echt krijgen da Neemelo weer nie scoorde. Die gast verdient da wi!
En er mogen eens ander boxen hangen in T, want ge hoort amper iets..

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #22 Gepost op: mei 17, 2009, 08:33:05 pm »
Een jaar van records: punten, plaats... en Dury heeft z'n record glimlachen gevestigd ! Heb hem zelden zo uitbundig gezien. Het is hem gegund, hij kreeg erkenning van het publiek en verdient dat.

Ook zeer goede match van Colpaert (gans de match ? 100%) en Buysse. Sinds ze ingevallen zijn aan de rust tegen Cercle, is het elftal gevormd.


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #23 Gepost op: mei 17, 2009, 11:34:24 pm »
3-0 mooie en duidelijke overwinning , ik kreeg bijna compassie met bergen. laatste wedstrijd in eerste, met 9 man moeten spelen, bijna geen kansen gekregen.

het kon (moest) eigenlijk 5-0 geweest zijn ma bon ja .


jammer dat neemelo niet kon scoren het zat er gisteren echt in.


5e plaats, 55 punten , 55 doelpunten .

hopelijk kunnen we dat nog herhalen  :)

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #24 Gepost op: mei 18, 2009, 01:29:03 am »
3-0 mooie en duidelijke overwinning , ik kreeg bijna compassie met bergen. laatste wedstrijd in eerste, met 9 man moeten spelen, bijna geen kansen gekregen.

het kon (moest) eigenlijk 5-0 geweest zijn ma bon ja .


jammer dat neemelo niet kon scoren het zat er gisteren echt in.


5e plaats, 55 punten , 55 doelpunten .

hopelijk kunnen we dat nog herhalen  :)
... en 5-1 tegen kortrijk... it's a sign!!  :o

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #25 Gepost op: mei 18, 2009, 09:38:56 am »
Overbodige wedstrijd waarin de klasse van Roelandts nog maar eens het verschil maakte.

Verder vond ik opmerkelijk de rode kaart op Buysse. Bart is duidelijk aangesproken na het gevalletje met Jovanovic: "Volgende keer Bart ga je als een stervende zwaan tegen de vlakte"

Dat heet ervaring.

Alleszins nen dikke proficiat aan iedereen want een 5e plaats is een grootse prestatie. Merci Essevee

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #26 Gepost op: mei 18, 2009, 09:52:14 am »
Overbodige wedstrijd waarin de klasse van Roelandts nog maar eens het verschil maakte.

Verder vond ik opmerkelijk de rode kaart op Buysse. Bart is duidelijk aangesproken na het gevalletje met Jovanovic: "Volgende keer Bart ga je als een stervende zwaan tegen de vlakte"

Dat heet ervaring.

Alleszins nen dikke proficiat aan iedereen want een 5e plaats is een grootse prestatie. Merci Essevee

Bart is niet eens neergegaan. Hij krijgt een duw in zijn gezicht en hij staat gewoon rustig recht om verder te voetballen. Ondertussen stond die lijnrechter als een bezetene met zijn vlagje te zwaaien.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #27 Gepost op: mei 18, 2009, 10:19:46 am »
Overbodige wedstrijd waarin de klasse van Roelandts nog maar eens het verschil maakte.

Verder vond ik opmerkelijk de rode kaart op Buysse. Bart is duidelijk aangesproken na het gevalletje met Jovanovic: "Volgende keer Bart ga je als een stervende zwaan tegen de vlakte"

Dat heet ervaring.

Alleszins nen dikke proficiat aan iedereen want een 5e plaats is een grootse prestatie. Merci Essevee

Bart is niet eens neergegaan. Hij krijgt een duw in zijn gezicht en hij staat gewoon rustig recht om verder te voetballen. Ondertussen stond die lijnrechter als een bezetene met zijn vlagje te zwaaien.
Is dat zo? Was nog al een warrige fase dus mss was ik voorbarig al vind ik wel als er nagetrapt, geklopt of gebeten wordt je best tegen de vlakte gaat om de scheids een handje te helpen.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #28 Gepost op: mei 18, 2009, 12:39:21 pm »
Ik vond dat Essevee op een volwassen manier heeft gespeeld, met respect voor de tegenstander. Als ze echt hadden doorgeduwd was het misschien 8 of 9-0 geworden, maar ik vind dat je in de gegeven omstandigheden je tegenstander niet tot op het bot moet vernederen en hem in zijn waardigheid moet laten. 3-0 was ook voor Bergen nog een aanvaardbare score.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #29 Gepost op: mei 18, 2009, 02:14:24 pm »
Weet er iemand van wie de assist kwam voor de derde goal?

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #30 Gepost op: mei 18, 2009, 02:23:56 pm »
meert of roelandts...

claeys

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #31 Gepost op: mei 18, 2009, 03:56:45 pm »
was het niet Buysse ? want in mijn gouden 11 ploeg kreeg Buysse 5 punten 3 voor de clean sheet en dan moet hij ergens een assist gegeven hebben...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #32 Gepost op: mei 18, 2009, 04:49:02 pm »
Tenzij je bij Gouden 11 ook punten krijgt voor "incasseren van slagen en verwondingen"? ;)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #33 Gepost op: mei 18, 2009, 05:09:52 pm »
Assists waren respectievelijk van Hyland, Berrier en Buysse.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #34 Gepost op: mei 18, 2009, 06:38:30 pm »
Assists waren respectievelijk van Hyland, Berrier en Buysse.

Ah, ik vermoedde al dat het Buysse was. Merci ( voor mijn statistieken bij te houden)

svzwdeerlijk

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #35 Gepost op: mei 19, 2009, 09:47:10 pm »
Wie eeft er ammul een truitje of iets dergelijks kunnen bemachtigen?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #36 Gepost op: mei 20, 2009, 08:22:39 am »
Wie eeft er ammul een truitje of iets dergelijks kunnen bemachtigen?
Mijne kleinen heeft de handschoenen van Bossut gekregen.
Ie eeft er wel heel 't seizoen achter iedere match moeten voor gaan zagen bij Sammy, maar ie kwam verre zot toen bleek dat ie 't niet vergeten was en dat ie ze nog gesigneerd had ook. Respect veur Sammy!!!  :D

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #37 Gepost op: mei 20, 2009, 12:23:56 pm »
Wie eeft er ammul een truitje of iets dergelijks kunnen bemachtigen?
Mijne kleinen heeft de handschoenen van Bossut gekregen.
Ie eeft er wel heel 't seizoen achter iedere match moeten voor gaan zagen bij Sammy, maar ie kwam verre zot toen bleek dat ie 't niet vergeten was en dat ie ze nog gesigneerd had ook. Respect veur Sammy!!!  :D

Zou u nen kleinen het zien zitten om ze terug te geven indien Sammy het wat minder doet volgend jaar :-)?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #38 Gepost op: mei 20, 2009, 05:30:52 pm »
Wie eeft er ammul een truitje of iets dergelijks kunnen bemachtigen?
Mijne kleinen heeft de handschoenen van Bossut gekregen.
Ie eeft er wel heel 't seizoen achter iedere match moeten voor gaan zagen bij Sammy, maar ie kwam verre zot toen bleek dat ie 't niet vergeten was en dat ie ze nog gesigneerd had ook. Respect veur Sammy!!!  :D

Zou u nen kleinen het zien zitten om ze terug te geven indien Sammy het wat minder doet volgend jaar :-)?
Forget it! Ie ister b?re preus mee. Da geeft ie van zijn leven niemer af. En by the way, no chance da Bossut volgend jaar minder is, die kerel gaat rechte naar den top. Binnen een paar jaar gegarandeerd nationale ploeg. Mark my words. De ogen van al die zogezegde voetbalkenners zullen vroeg of laat toch ook wel ne keer opengaan zeker.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Bergen 3-0
« Reactie #39 Gepost op: mei 20, 2009, 07:13:51 pm »
Wie eeft er ammul een truitje of iets dergelijks kunnen bemachtigen?
Mijne kleinen heeft de handschoenen van Bossut gekregen.
Ie eeft er wel heel 't seizoen achter iedere match moeten voor gaan zagen bij Sammy, maar ie kwam verre zot toen bleek dat ie 't niet vergeten was en dat ie ze nog gesigneerd had ook. Respect veur Sammy!!!  :D

Zou u nen kleinen het zien zitten om ze terug te geven indien Sammy het wat minder doet volgend jaar :-)?
Forget it! Ie ister b?re preus mee. Da geeft ie van zijn leven niemer af. En by the way, no chance da Bossut volgend jaar minder is, die kerel gaat rechte naar den top. Binnen een paar jaar gegarandeerd nationale ploeg. Mark my words. De ogen van al die zogezegde voetbalkenners zullen vroeg of laat toch ook wel ne keer opengaan zeker.

mooi gedaan van sammy , onze spelers hebben tenminste nog (af en toe) contact met de supporters !