Auteur Topic: kalender volgend seizoen  (gelezen 10742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
kalender volgend seizoen
« Gepost op: juni 02, 2009, 05:43:40 pm »
Yep ;

Weet er iemand onder jullie wanneer de nieuwe kalender bekend gemaakt wordt ??

Kwestie van de zaterdagen of zondagen reeds vast te leggen op de almanak !!!


Dankt U

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #1 Gepost op: juni 02, 2009, 08:25:33 pm »
Yep ;

Weet er iemand onder jullie wanneer de nieuwe kalender bekend gemaakt wordt ??

Kwestie van de zaterdagen of zondagen reeds vast te leggen op de almanak !!!


Dankt U

Ge denkt toch nie van aan het begin van het seizoen al je dagen vast te leggen.  Tegen de winterstop zult ge al goe aan het zweten zijn dan, en dan hebben we het nog niet over de afgelaste wedstrijden en het midweekvoetbal...  ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #2 Gepost op: juni 02, 2009, 10:49:34 pm »
wedstrijden worden inderdaad vaak (door belgacom tv ) verplaatst, dus met een beetje geluk weet je wel in welk weekend een bepaalde wedstrijd zal doorgaan, en dat is dan meestal op zaterdag- of zondagavond  :)

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #3 Gepost op: juni 02, 2009, 11:14:58 pm »
Ik ben ook aan het wachten om mijn verlof te boeken tot de kalender van de eerste 4 speeldagen bekend is, kwestie van geen thuismatch te moeten missen. 

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #4 Gepost op: juni 03, 2009, 09:32:26 am »
Ik ben ook aan het wachten om mijn verlof te boeken tot de kalender van de eerste 4 speeldagen bekend is, kwestie van geen thuismatch te moeten missen. 

vorig jaar de eerste 2 thuismatchen zo gemist. Ook nu hebk terug mijn verlof al moeten inplannen. Het is een weekje in juli en een weekje in augustus voorlopig. Misschien ook nog een weekje in September. Voor die laatste week kan ik wel de kalender afwachten. Voor de eerste 2 weken is het hopen e ;)

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #5 Gepost op: juni 15, 2009, 01:40:13 pm »
natuurlijk lekt er altijd de eerste speeldag ergens uit
volgens een goede bron

kv mechelen-svzw
anderlecht-roeselare
kortrijk-genk
gba-gent
stvv-standard
club brugge-westerlo
charleroi-lokeren
cercle-moeskroen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #6 Gepost op: juni 15, 2009, 04:33:31 pm »
Dikke Hein mag al derect weer naar krotrijk  ;D
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #7 Gepost op: juni 15, 2009, 05:38:35 pm »
Tweede match van het nieuwe seizoen : Kluup - Essevee ! (bron: Kluupzot)
'T zou mij toch wreed verwonderen dat we de competitie beginnen met 2 uitmatchen op rij...

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #8 Gepost op: juni 15, 2009, 05:42:42 pm »
natuurlijk lekt er altijd de eerste speeldag ergens uit
volgens een goede bron

kv mechelen-svzw
anderlecht-roeselare
kortrijk-genk
gba-gent
stvv-standard
club brugge-westerlo
charleroi-lokeren
cercle-moeskroen
tis westerlo- club brugge

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #9 Gepost op: juni 15, 2009, 07:15:48 pm »
Tweede match van het nieuwe seizoen : Kluup - Essevee ! (bron: Kluupzot)
'T zou mij toch wreed verwonderen dat we de competitie beginnen met 2 uitmatchen op rij...

3 uitmatchen, 15 augustus (Natalia) ook...  Weet wel ?  ;D ;D

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #10 Gepost op: juni 18, 2009, 11:47:00 am »
wat een zever is dat hier weer. er is nog niets uitgekomen van de nieuwe voetbalkalender. :(

Vincent

  • Gast
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #11 Gepost op: juni 18, 2009, 12:45:34 pm »
Inderdaad, van mijne maat (die de kalender mee helpt maken, zie topic over oefenprogramma) heb ik nog niets gehoord dus kan ik nog niets bevestigen of ontkennen (voorzover hij al iets mag loslaten). Dat het een moeilijke bevalling zou worden, dat had hij wel al laten weten en dat werd dus maandag bevestigd. Je vraagt je af met hoeveel overleg er eigenlijk over die hervorming is beslist: aan de toestand van de velden was blijkbaar niet meteen gedacht, eventuele moeilijkheden met de kalender werden over het hoofd gezien en wat bleek vorige week: de overgrote meerderheid van de spelers ziet het helemaal niet zitten. En dan De Witte die beweert dat de blijkbaar toegenomen abonnementenverkoop te danken is aan de nieuwe competitieformule. We zullen eens zien na de winterstop, wat er dan nog van overschiet (in Nederland is het kerstvoetbal intussen ook alweer afgevoerd ... ).

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #12 Gepost op: juni 18, 2009, 01:39:42 pm »
uwe moat is da landsheere junior niet die een postje kreeg ip den bond via papa ?

sv74

  • Gast
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #13 Gepost op: juni 18, 2009, 10:50:34 pm »
uwe moat is da landsheere junior niet die een postje kreeg ip den bond via papa ?

Zielige reactie.  Iedereen die Koen Landsheere kent weet dat hij genoeg kwaliteiten bezit om zonder zijn pa die job uit te oefenen.   Maar ja, het is natuurlijk leuker om iemand zwart te maken.

Vincent

  • Gast
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #14 Gepost op: juni 19, 2009, 12:16:22 pm »
uwe moat is da landsheere junior niet die een postje kreeg ip den bond via papa ?

Nee, diegene waar ik het over heb werkt niet bij de bond, maar aan de unief van Leuven. Hij is zelf een paar jaar geleden naar de bond gestapt met een voorstel om dat kalendergedoe eens wat beter aan te pakken. Dat werkte de voorbije jaren prima maar nu met die hervorming blijken de eisen van de diverse betrokkenen (overheden, clubs, Belgacom TV) zover uit elkaar te liggen dat zelfs een degelijke kalender maken een probleem wordt. Zoals ik al zei, er werd duidelijk vooraf grondig over nagedacht ...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #15 Gepost op: juni 19, 2009, 02:22:58 pm »
uwe moat is da landsheere junior niet die een postje kreeg ip den bond via papa ?

Zielige reactie.  Iedereen die Koen Landsheere kent weet dat hij genoeg kwaliteiten bezit om zonder zijn pa die job uit te oefenen.   Maar ja, het is natuurlijk leuker om iemand zwart te maken.
Uitoefenen misschien wel ja, maar zo kan ik er nog wel een ganse reeks opnoemen. Vraag is hoe toevallig juist hij, de zoon van, aan da postje geraakt is...
Juist, ja.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #16 Gepost op: juni 19, 2009, 10:52:23 pm »
uwe moat is da landsheere junior niet die een postje kreeg ip den bond via papa ?

Zielige reactie.  Iedereen die Koen Landsheere kent weet dat hij genoeg kwaliteiten bezit om zonder zijn pa die job uit te oefenen.   Maar ja, het is natuurlijk leuker om iemand zwart te maken.
Uitoefenen misschien wel ja, maar zo kan ik er nog wel een ganse reeks opnoemen. Vraag is hoe toevallig juist hij, de zoon van, aan da postje geraakt is...
Juist, ja.

en wat vind je dan van die zoon van de bakker die de bakkerij overnemen ? de zoon van de slager die de slagerij overneemt ? de zoon van de dokter die dokter wordt ? de dochter van de kapster die kapster wordt ? ook profiteurs ?

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #17 Gepost op: juni 19, 2009, 11:41:39 pm »
Who the hell cares..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Real-ist

  • Gast
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #18 Gepost op: juni 20, 2009, 09:10:29 am »
On topic:
Eerste twee matchen zouden zijn:
weekend 1/8/09: KVMechelen - Essevee
weekend 8/8/09: Essevee - KV Kortrijk

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: kalender volgend seizoen
« Reactie #19 Gepost op: juni 20, 2009, 09:26:18 am »
On topic:
Eerste twee matchen zouden zijn:
weekend 1/8/09: KVMechelen - Essevee
weekend 8/8/09: Essevee - KV Kortrijk


Wachten tot maandag, alles ervoor is roddelklap!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"