Auteur Topic: [OEF] Essevee - Moeskroen  (gelezen 10239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fie

  • Leden
  • Berichten: 258
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #40 Gepost op: juli 08, 2009, 08:35:00 pm »
Ziet er op de beelden (behalve die misser ;-)) nog ne goeien uit..

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #41 Gepost op: juli 08, 2009, 08:36:23 pm »

Hands buysse, pen 2-2
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #42 Gepost op: juli 08, 2009, 08:37:34 pm »
jammer
hoe speelt essevee eigenlijk?

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #43 Gepost op: juli 08, 2009, 08:52:42 pm »
2-2 eindstand

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #44 Gepost op: juli 08, 2009, 08:54:50 pm »

Minne zag er inderdaad niet goed uit ...
Allee dat belooft... pff blessures op de flanken in de verdediging kunnen we missen.
« Laatst bewerkt op: juli 08, 2009, 08:56:43 pm door Soulscream »

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #45 Gepost op: juli 08, 2009, 09:11:43 pm »

Minne zag er inderdaad niet goed uit ...
Allee dat belooft... pff blessures op de flanken in de verdediging kunnen we missen.

Helaas spreken ze bij het bestuur over maanden. Alles lijkt op dezelfde blessure als vorige keer. (enorme zwelling en voet staat niet meer 100% recht)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #46 Gepost op: juli 08, 2009, 09:13:29 pm »
Over 'maanden' spreken is nog voorbarig. Ze wachten zelf nog op resultaten van het hospitaal.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #47 Gepost op: juli 08, 2009, 09:16:48 pm »
Dan zijn we gescheten, Van Zundert is een magere vervanger.

Van Zundert Dhaene Taravel Buysse

Als er nog blessures of schorsingen vallen, hebben we enkel Dachelet en Colpaert als backup (en die laatste speelde nu zo goed maar dan op't middenveld) Beide zijn dan nog geen mannen voor op de flank..

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #48 Gepost op: juli 08, 2009, 09:21:32 pm »
Leuke wedstrijd met slecht scheids.
Moeskroen better dan verwacht achter toch een kleine leeg loop.
We spelen soms te snel naar voren zodat we spelen zonder systeem. (Zeker zonder Hyland, hinder aan de knie)

Positief opgevallen: Lutte; loopt minder maar kan het zeker nog als verdedigende middenvelder + Teddy; zeer snel en niet te vertrouwen als verdediger.

De tester hebben we niet gezien. Kon geen kans afdwingen maar werd niet deftige aangespeeld.

En de ene Bart is de andere niet op den rechts achter. (Ps aan de goal was weinig te doen. Als Bart hem niet maakt, stonden er twee van Moeskroen klaar)

De match werd opgenomen, maar ik denk door iemand van Moeskroen.

vervaecke

  • Gast
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #49 Gepost op: juli 08, 2009, 09:21:47 pm »
die tester kan nog minder dan neemelo afvoeren zou ik zeggen

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #50 Gepost op: juli 08, 2009, 09:34:33 pm »
Net terug van de match:

Dit is zeer jammer wat er met minne is, en idd het ziet er niet zo goed uit.

Volgens mij was de beste man op het veld Roelandts, al kreeg hij het wel aan de stuk met de scheidsrechter.
Die laatste was niet 100% maar uiteindelijk zijn we niet anders gewend tegenwoordig (de arbitrage dus). Berrier speelde redelijk en stuurde enkele zeer goeie passes zoals gewente. Voor de reste geen echte uitschieters. Of toch, chevalier beloofd wel, geeft maar 1 kans in de nek om gedraaid, de andere kansen deed hij echt wel zijn best en het zag er allemaal zeer degelijk uit.

De tester: nja heeft niet overdreven veel getoond, heeft wel een goeie balcontrole.
Over tarmo: essevee heeft al meer bewezen een degelijke scouting te hebben, en wat hij presteerde tot nu toe kan echt niet doorslaggevend geweest zijn om hem te halen. Naar mijn eerlijke mening schuilt er veel meer in deze speler. En ik weet dat er velen zijn met een andere mening en deze respecteer ik ook, maar hem weg doen zou geen goeie keuze zijn, mits we een andere "targetman" vinden.  

Citaat
The centre forward is often a tall player, typically known as a target man, who is used to win long balls or receive passes and "hold up" the ball as team-mates advance, to help teammates score by providing a pass ('through ball' into the box), or to score himself; the latter variation usually requiring quicker pace. Some forwards operate on the wings of the field and work their way goalward.

Eigenschappen targetman (volgens FM, en ik denk dat dit relatief juist is)
tarmo:
- Koppen  ja
- Kracht   ja
- Springen   ja
- Anticipatie   redelijk
- Zonder bal   minder

en het is idd wel stuntel werk

mijn conclusie , er is veel werk aan, dat is zeker, maar we hebben geen andere zo een type spelers. En de goal van ,nfor zou er niet geweest zijn moest tarmo de al niet doorkopen, hij is een aanspeelpunt, maar zijn passing moet beter. Ik geloof absoluut niet dat tarmo een gok is na het jelavic gedoe...

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #51 Gepost op: juli 08, 2009, 09:37:14 pm »
Zoals Chevalier momenteel staat te voetballen is hij toch wel een basisplaats waard........... maar ik weet het is nog wat vroeg . Bart (Buysse) vond ik een goed tweede helft spelen en wat Neemelo betreft vind ik hem telkens een ietsje verbeteren...

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #52 Gepost op: juli 08, 2009, 09:41:06 pm »
Degelijke pot voetbal van beide kanten met een logisch gelijkspel tot gevolg als je 't mij vraagt. Jammer voor Minne die al na 5min vlak voor onze neus door Sishuba werd neergemaaid. Ik vond Eetu weer goed spelen. Ook Lutte,  Roelandts en Chevalier waren sterk. Waeghe (ingevallen na ongeveer een uur voor Berrier) kan echt bitter weinig met een bal.  Die tester verdween in het niks naast een sterke Makiese (met roze schoentjeeees).

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #53 Gepost op: juli 08, 2009, 09:43:30 pm »
De tester: nja heeft niet overdreven veel getoond, heeft wel een goeie balcontrole.

Wij hebben blijkbaar een andere tester gezien. De zwarte nr 12 die ik gezien heb kon namelijk nauwelijks een bal controleren en leek me nog zwakker dan Neemelo.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #54 Gepost op: juli 08, 2009, 09:48:54 pm »
De tester: nja heeft niet overdreven veel getoond, heeft wel een goeie balcontrole.

Wij hebben blijkbaar een andere tester gezien. De zwarte nr 12 die ik gezien heb kon namelijk nauwelijks een bal controleren en leek me nog zwakker dan Neemelo.
je moet ook kijken naar de pas dat hij krijgt e ... als je naar 5 fases kijkt en hij krijgt 4 ondankbare pases....

ik heb hem enkele keren gezien, controleerde de bal, maar deed er dan uiteindelijk weinig mee, dan is het meer de creativiteit dat laag ligt niet? en op dat punt ben ik het met U eens

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #55 Gepost op: juli 08, 2009, 09:49:17 pm »
Ok afvoeren die jongen dus.  En kanu moeten ze voor mij ook niet halen.  Ik zou er niets meer bijhalen in het aanvallend compartiment en niemand meer laten vertrekken.  Mss zou het, de blessure van minne indachtig, wel verstandig zijn om eens rond te kijken naar een polyvalente verdediger/rechtsachter

Boer Boerie

  • Gast
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #56 Gepost op: juli 08, 2009, 09:56:08 pm »
Mja 1ste helft was degelijk.  Schone combinaties met Chevalier die verdikke rap is.
Roelandts beste van het veld vond ik en de Lutte als zwakste schakel.
VanZundert is gene verdediger, ze gingen er zo over.  Op een bepaald moment
gingen alle aanvallen over zijne kant want ze gingen er over lijk ne miniem.
Etu vind ik aardig voetballen eigenlijk, zou die zeker niet wegdoen.

2de helft was heeeeel wa minder.  Middenveld helemaal verbouwt.
Makiese speelde bvb linksmidden en Berrier centraal midden.
De tester kon niet overtuigen maar het spel in totaal trok nergens meer op
dus vind ik da we niet kunnen oordelen over hem.

Iedereen vraagt nog ne spits maar ik zou toch graag nog wa op de flanken zien bijkomen
want Van Zundert als verdediger is dikke nul.

Minne zag er zeker ni goe uit.  Dit samen met de 2de helft is echt een domper op
mijnen avond voetbal.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #57 Gepost op: juli 08, 2009, 09:59:14 pm »
Ok afvoeren die jongen dus.  En kanu moeten ze voor mij ook niet halen.  Ik zou er niets meer bijhalen in het aanvallend compartiment en niemand meer laten vertrekken.  Mss zou het, de blessure van minne indachtig, wel verstandig zijn om eens rond te kijken naar een polyvalente verdediger/rechtsachter

Da is iets wat ik al sinds enkele maanden zeg... Een doublure voor Minne is er niet, raar dat niemand dat beseft of beseft heeft...  In de aanval zou ik er persoonlijk ook niemand meer bijnemen, wel zou ik nog Neemelo zo rap als mogelijk van de hand doen, desnoods voor ne twix of nen snicker  :)
Wat die tester betreft: kan idd. geen bal controleren, en liep bovendien ook continu op de verkeerde plaats, een beetje ? la Nemo.
Verder vind ik het raar te lezen dat iedereen dit een goeie match vond... Ik persoonlijk heb alle oefenmachten al gezien en ik vond dit de minste tot nu toe. Enfin ja, dat maar rap terug voor echt is.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #58 Gepost op: juli 08, 2009, 10:12:04 pm »
ik denk niet dat de jongens hun nog kunnen oppeppen voor een oefenmatch, er zijn er gewoon al teveel geweest

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [OEF] Essevee - Moeskroen
« Reactie #59 Gepost op: juli 08, 2009, 10:14:14 pm »
Nummer 12 heet Harrie Tester. Uit h??l goeie bron ! :D

Verder kan je kort zijn van de match: veel te potig Moeskroen, zwakke leiding (die lijnrechter heeft het mogen horen...), weinig gedrevenheid aan beide kanten.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje