Auteur Topic: [NB] Essevee - Krc Genk  (gelezen 15293 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sv74

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #20 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:08:57 am »
Ja die kans van Nfor  :-\ Ma voor de rest wel een goeie match van hem vond ik

Ik vond ons heel goe spelen, alleen bij 2-1 wil iedereen plots een wereldgoal maken, allemaal vluchtschoten en weet ik wat allemaal. gewoon uittikken en tis 3-1 verdomme

Dan komt Genk terug door die schijtpenalty, maarja, voor de rest kregen ze ook nog kansen dus tligt daar niet aan.

De gemiste kans van Nfor is gewoon dikke pech, niets meer en niets minder.  We speelden goed maar we moesten inderdaad doortrekken na de 2-1, jammer.  
 Als die scheids nu nog in eerste mag fluiten(of 2de,of 3de,of 4de of...) dan weet ik het niet meer.  Remember ook de wedstrijd tegen Standard het eerste seizoen en ook de wedstrijd tegen en in Roeselare van twee seizoenen terug.
Maar laten we positief blijven, we hebben al twee punten meer dan verleden seizoen tegen dezelfde ploegen, we staan gelijk met Standard en voor kutrijk.
Wat studio 1 betreft, triestig verslag, ze tonen nog de helft niet van de kansen (zeker die van ons niet,maar ook 1 van Genk niet!).

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #21 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:09:50 am »
Mijn analyse: hele sterke wedstrijd van onze mannen die eigenlijk wel hadden moeten uitlopen na de 2-1.
Onsportief doorspelen van Genk met de 2-2 tot gevolg na volgens mij een terechte penalty.
We konden voorlopig 2e staan maar dit is het niet dus moeten we er niet over zagen.


 :o Meen je dat nu ?cht?

sv74

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #22 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:11:13 am »
Mijn analyse: hele sterke wedstrijd van onze mannen die eigenlijk wel hadden moeten uitlopen na de 2-1.
Onsportief doorspelen van Genk met de 2-2 tot gevolg na volgens mij een terechte penalty.
We konden voorlopig 2e staan maar dit is het niet dus moeten we er niet over zagen.

Zeker geen penalty!

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #23 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:15:19 am »
Zal wel een typfout zijn zeker...

trouwens dat doorspelen van Genk, zolang de scheidsrechter niets zegt is daar niets onsportiefs aan, dat zijn nu eenmaal de regels

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #24 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:20:37 am »
foutje op de website momenteel :

SV Zulte Waregem - RC Genk: 0-0
08/08/2009

Tweede gelijkspel voor Essevee.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #25 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:21:58 am »
Pierre Denier (hulpcoach RC Genk, Hein
 Vanhaezebrouck wilde niet reageren):   
 "Hij zou te veel domme dingen kunnen   
 zeggen.
We zijn al bij al tevreden met
 een punt, het is ook de juiste uitslag.
 Het zag er bij de rust nochtans niet   
 goed uit, maar de tien spelers die op 
 het veld stonden na rust toonden       
 karakter. En we waren af en toe ook   
 de betere ploeg."

Da's een feit.

 Francky Dury (coach Zulte Waregem): "We
 hadden de wedstrijd in handen, maar ik
 had liever tegen elf Genkenaars blijven
 spelen. Door het mannetje minder gingen
 ze laag verdedigen. Ik wil nu weleens 
 tegen een ploeg spelen die aanvalt. We
 proberen al twee matchen het spel te   
 maken, maar worden niet beloond."

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #26 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:23:06 am »
ik heb hem de laatste 2 jaar niet anders weten zeggen dan stomme dingen. vraag is waarom hij die nu niet meer voor tv wil zeggen ?

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #27 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:24:00 am »
man van de match: minne.
meest opvallende persoon: ref breda.
meest afwezige persoon: dikke hein, vond het vandaag eens NIET nodig om te klagen over onterechte penatlys ..
;)


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #28 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:25:31 am »
Hein zou wel iets gezegt hebben van: Wij krijgen (on)terechte penalty, maar waregem kreeg bij die eerste goal toch een beetje hulp van de lijnrechter die blind is.  ::)
SV TILL I DIE

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #29 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:26:06 am »
ik heb hem de laatste 2 jaar niet anders weten zeggen dan stomme dingen. vraag is waarom hij die nu niet meer voor tv wil zeggen ?
de hamvraag is, wil hij niet, of mag hij niet  :P

echt veel te klagen heeft ie nu toch niet
wij kregen een corner cadeau, zij ne penalty...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #30 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:26:36 am »



WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #31 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:31:45 am »
Zulte Waregem heerst maar Genk pakt toch punt

Scheidsrechter St?phane Breda zorgde een week na zijn drie rode kaarten voor Charleroi weer voor opschudding met een rode kaart voor Joao Carlos en een omstreden strafschop voor Genk. Zulte Waregem was baas, maar ook Genk kreeg heel wat kansen. Gevolg: 2-2.

Na de nederlaag en tegenvallende prestatie van vorige week tegen Moeskroen gooide Hein Vanhaezebrouck op enkele kilometers van zijn woonplaats zijn team bij Genk door elkaar. De geblesseerde Huysegems werd vervangen door Koita. Matoukou en Cornelis verdwenen naar de bank. Hubert en Anele zakten naar de verdediging en werden op het middenveld vervangen door Toth en Daeseleire. Zelfs Camus, tegen Moeskroen nog een van de beteren, moest plaats ruimen voor youngster De Bruyne.

Maar beterschap? Neen, dat bracht het niet. Zulte Waregem was het meest aan de bal en zorgde op het middenveld voor de combinaties.

Toch kwam Genk op voorsprong: een vrije trap van T?zser week licht af in de muur en verdween naast Bossut in doel voor de 0-1. Het was echter Essevee dat de baas bleef in het spel.

Niet dat er veel doelkansen uit kwamen. In de beslissende fase was het altijd iets te slordig. Op een stilliggende fase viel dan toch de verdiende gelijkmaker. D'Haene kopte een hoekschop van Berrier in doel. Berrier was in het spel echter vaak ook te onzorgvuldig in zijn passing. Voor Zulte Waregem waren er nog kleine kansjes voor Nfor en Chevalier, Barda prikte eens tegen.

Dom rood Carlos

Toen leek Genk zichzelf echter de das om te doen. Joao Carlos, normaal de sterkhouder bij Genk, pakte geel nadat hij bij een tackle de bal en de enkel van Nfor raakte. De Braziliaan bleef maar woedend protesteren bij ref Breda. De arbiter die vorige week drie spelers van Charleroi uitsloot, trok ook voor Carlos een tweede gele en dus rode kaart. Bijzonder dom van Carlos, mogelijk ingegeven door frustratie omdat het niet liep bij Genk.

Uitblinker Chevalier scoort

Vreemd genoeg begon Genk met een man minder iets beter te combineren. Taravel kopte een schot van Tozser over doel en Koita miste van dichtbij onbegrijpelijk een enorme kopkans. Aan de overkant duwde Verhulst een schot van Chevalier in hoekschop.

Bij het begin van de tweede helft bracht Vanhaezebrouck Matoukou in de ploeg voor Barda om achterin het verdwijnen van Carlos te herstellen. Door het verdwijnen van Barda was het balbezit nog meer voor Zulte Waregem.

Dat werd al snel uitgespeeld: Roelandts tikte de bal naar Chevalier. De Franse uitblinker, vorig jaar bij Boussu Dour in derde klasse, vlamde fraai in de winkelhaak de 2-1 binnen. Zulte Waregem controleerde. Hyland trapte een keer over en een keer naast. Aan de overkant stuurde Koita de ingevallen Vossen het straatje in, maar die trapte ruim naast doel.

Omstreden strafschop

Genk kwam beetje bij beetje terug en na een niet gefloten fout op Minne flitste Koita weg. Hij ging neer na een duel met Bossut. Ref Breda floot een twijfelachtige strafschop. Na Charleroi - Club eiste de Waal dus weer een hoofdrol op. T?zser trapte via de hand van Bossut de elfmeter in doel.

Zulte Waregem drong in een zinderende slotfase aan maar aan de overzijde strandde een kopbal van Koita op de lat. Ook Zulte Waregem stuitte op het doelhout. Makiese werd doorgestuurd. Verhulst zat nog net bij zijn poging en de glijdende Nfor duwde tegen de buitenkant van de paal. Op een goede counter hield Bossut Vossen van de 2-3.

Hoewel Zulte Waregem de match grotendeels controleerde, waren er dus toch ook heel wat kansen voor Genk, zodat beide ploegen een slecht gevoel overhielden aan het punt.

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #32 Gepost op: augustus 09, 2009, 12:48:54 am »
Sorry ze, maar de fout die vooraf ging aan de vrije trap van genk was ook maar licht gefloten en moest de ref niet in de weg lopen ging het zelfs nooit tot een fout gekomen zijn. Ik vond koita ook niet overtuigend, ben zelfs blij dat hij nooit naar waregem is gekomen. We zijn veel beter af met chevalier. Daar gaan we nog plezier aan beleven, mark my words.

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #33 Gepost op: augustus 09, 2009, 01:25:00 am »
De linkerflank met Buysse en Meert hadden het wat moeilijk vandaag. Ook Hyland vond ik voor de 2de keer op rij redelijk tegenvallen. Voor de rest vond ik ons eigenlijk niet slecht spelen. Vooral Chevalier, Roelandts, Berrier & Minne waren sterk!
Bij Genk vond ik die Koita eigenlijk best wel goed. Lijkt me beetje een type Salou.
Jammer van die onterechte penalty, want we verdienden de overwinning!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #34 Gepost op: augustus 09, 2009, 01:28:08 am »
Zeer ontgoocheld... met dank aan diene kloot Breda. (linkerflankBuysse-Meert was zeer zwak)
Vooral we moeten naar Cercle (op verplaatsing winnen niet makkelijk, Cercle 0/6 moet punten pakken) en dan thuis tegen RSCA (die jammer genoeg op dreef is) zouden we wel eens onderaan kunnen bengelen.

ps:Koita gemiste kans, wat een beer van een speler en wendbaar, idd type Salou.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #35 Gepost op: augustus 09, 2009, 01:31:53 am »
Webn goe gespeeld, ma moeten ook blijven verdedigen.

En als je al geen zwaaiende gebaren meer mag maken naar de uitsupporters dan vinneket maar zeer ver gaan ze  :o

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #36 Gepost op: augustus 09, 2009, 04:40:01 am »
t'is juist wat  ge zegt sv74 triestig verslag van studio 1 maar eigenlijk maken ze meestal triestige verslagen als onze ploeg speelt,ge moet eens kijken en vergelijken met de beelden die ze uitzenden op rtbf1 het verschil is enorm betreffende spelmomenten dat zij wel tonen;studio 1 kan z'n anti essevee gevoel niet wegsteken, trouwens het begin van de samenvatting met de ploegopstelling was ook een hilarisch staaltje van hun amateurisme >:           
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2009, 04:56:44 am door velociraptor »

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #37 Gepost op: augustus 09, 2009, 05:26:55 am »
wij kunnen N'for niets kwalijk nemen want met de 'efforkes' die hij per match levert is het wel normaal dat er al eens een onzuivere balbehandeling is en verder was de penalty onterecht want bossut duwde de bal met beide handen weg zonder de speler te raken

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #38 Gepost op: augustus 09, 2009, 08:39:12 am »
Pfff, kloteweekend dus.
Hyland is goed in de recuperatie maar opbouw langs hem verloopt volgens mij te traag.
Buysse zijn passen komen er totaal niet uit en Meert werkt veel mo brengt nog niet veel op.
T ergste is dat het steeds langs links loopt.
Der zit muziek in zulle, kga ni zeggen da ze niks kunnen, mo tmag er weer beginnen uitkomen.
Kheb het gevoel da ze spelen lijk dat al allemaal in kannen en kruiken is.
Als we 6de willen eindigen wordet tijd dawe keer 3 punten gaan behalen.
Want een 0 op 6 zit er ook dik in, volgende week Cercle dat al in puntennood zit
en de week erna tegen een ploeg in topvorm.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] Essevee - Krc Genk
« Reactie #39 Gepost op: augustus 09, 2009, 10:00:26 am »
Hyland zwak :o Hoe die de duels wint. Is een blok beton. Over de opbouw die traag verloopt, hij past tenminste in de voeten. Heb je liever een berrier die telkens dat hij de bal kreeg rond de middencirkel, hem dropte naar de zestien. Met onze voorhoede zijn dit nutteloze ballen.