Auteur Topic: Extra time  (gelezen 195631 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1220 Gepost op: maart 20, 2017, 01:41:04 pm »
alstie in form is zijn zijn stekskes ook altyd fenomenaal
Balboa, lanceer je weer een checklist met slagzinnekes die zeker passeren?
Vorige keer zat je er ook boenk op...  :D

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Extra time
« Reactie #1221 Gepost op: maart 20, 2017, 02:44:08 pm »
Alvast een poging gedaan:

'Wij hebben een identiteit opgebouwd en die zullen we ook in Play-offS 1 tonen'
'Mijn team is mentaal enorm sterk'
'Sander is enorm gegroeid en heeft zijn waarde bewezen in de beker'
'Ik heb heel veel respect voor het werk van Devroe/Coucke/kvo'
'Wij moeten durven investeren als we ook de komende jaren Play-offS 1 willen spelen'
'Ik ben fier op mijn team'

En zeker ook hier en daar wat woordjes in het Engels zoals: mentaliy, good focus, mind,...


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1222 Gepost op: maart 20, 2017, 03:02:38 pm »
Wat moet je ook tijdens zo'n programma zitten zeggen natuurlijk, dat is gewoon ??n groot clich?. Niet zo moeilijk te voorspellen allemaal.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1223 Gepost op: maart 20, 2017, 05:11:54 pm »
Ik mis competitief zijn in play offS 1

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1224 Gepost op: maart 20, 2017, 06:55:56 pm »
Balboa weet het wel :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1225 Gepost op: maart 20, 2017, 07:52:24 pm »
alstie in form is zijn zijn stekskes ook altyd fenomenaal
Die Dury gaan we niet zien vanavond.

Zal vooral een zeer breed glimlachende Dury zijn die z'n tanden zal blootlachen.
Een Dury die wint is een gelukkige Dury.

Voor de rest:
"Dit is mijn mooiste moment ooit bij Zulte Waregem."
"We moeten correct zijn tegenover de andere teams." (over POI)
"Ik heb veel respect voor de prestaties van de Belgische ploegen in Europa. Wij willen daar ook geen slecht figuur slaan. We hebben de eer van ons land te verdedigen."
"Momenteel hebben we niet de kern om Europa en de nationale competitie te combineren."
"Als je tegen Dimata en Musona speelt, heb je communicatie en organisatie nodig." (argumentering waarom hij besloot Derijck op te stellen)
"Ik heb er nu veel meer van genoten dan in 2006. Toen kon ik er niet van genieten, het was te onverwacht."

"Ach, ik begrijp Yves, ik heb het ook meegemaakt 3 jaar geleden. Als je een finale wint, loop je dagen gelukkig rond. Als je ze verliest, dagen ongelukkig. Ik denk dat ik wel 100 keer die goal van Scholz gezien heb."

"Volgend seizoen wordt heel zwaar. Het wordt ??n van mijn grootste uitdagingen ooit."
"Ik zou dolgraag Sander nog een seizoen huren, maar we moeten afwachten wat de plannen van Club Brugge zijn. Idem met Gueye."
Uitleg over Noorse psycholoog. (na vraag van Raes daarover)
Joos refereert misschien naar 'mislukken' van Vetokele en Oulare.

Zijn moment van de week? Ofwel winnende penalty van Hamalainen en daaropvolgende vreugduitbarsting, ofwel huldiging in Zulte en Waregem waar hij lof zwaait naar de supporters.

Moeilijkste voorspelling:
Heel misschien tonen ze ook beelden van Mourinho die op zijn knie?n gleed in zijn Porto-periode (of niet, kost te veel geld wrsch die beelden) (of Guardiola afgelopen weekend ook eens op de knie?n, zal tijdens Moment vd Week zijn (van Filip Joos, die voor Man City-Liverpool zal kiezen) )
« Laatst bewerkt op: maart 20, 2017, 07:54:39 pm door balboa »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Extra time
« Reactie #1226 Gepost op: maart 20, 2017, 08:00:32 pm »
alstie in form is zijn zijn stekskes ook altyd fenomenaal
Die Dury gaan we niet zien vanavond.

Zal vooral een zeer breed glimlachende Dury zijn die z'n tanden zal blootlachen.
Een Dury die wint is een gelukkige Dury.

Voor de rest:
"Dit is mijn mooiste moment ooit bij Zulte Waregem."
"We moeten correct zijn tegenover de andere teams." (over POI)
"Ik heb veel respect voor de prestaties van de Belgische ploegen in Europa. Wij willen daar ook geen slecht figuur slaan. We hebben de eer van ons land te verdedigen."
"Momenteel hebben we niet de kern om Europa en de nationale competitie te combineren."
"Als je tegen Dimata en Musona speelt, heb je communicatie en organisatie nodig." (argumentering waarom hij besloot Derijck op te stellen)
"Ik heb er nu veel meer van genoten dan in 2006. Toen kon ik er niet van genieten, het was te onverwacht."

"Ach, ik begrijp Yves, ik heb het ook meegemaakt 3 jaar geleden. Als je een finale wint, loop je dagen gelukkig rond. Als je ze verliest, dagen ongelukkig. Ik denk dat ik wel 100 keer die goal van Scholz gezien heb."

"Volgend seizoen wordt heel zwaar. Het wordt ??n van mijn grootste uitdagingen ooit."
"Ik zou dolgraag Sander nog een seizoen huren, maar we moeten afwachten wat de plannen van Club Brugge zijn. Idem met Gueye."
Uitleg over Noorse psycholoog. (na vraag van Raes daarover)
Joos refereert misschien naar 'mislukken' van Vetokele en Oulare.

Zijn moment van de week? Ofwel winnende penalty van Hamalainen en daaropvolgende vreugduitbarsting, ofwel huldiging in Zulte en Waregem waar hij lof zwaait naar de supporters.

Moeilijkste voorspelling:
Heel misschien tonen ze ook beelden van Mourinho die op zijn knie?n gleed in zijn Porto-periode (of niet, kost te veel geld wrsch die beelden) (of Guardiola afgelopen weekend ook eens op de knie?n, zal tijdens Moment vd Week zijn (van Filip Joos, die voor Man City-Liverpool zal kiezen) )

Schitterend ;D, ge gaat er bij een paar bonk op zitten

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1227 Gepost op: maart 20, 2017, 08:00:47 pm »
alstie in form is zijn zijn stekskes ook altyd fenomenaal
Die Dury gaan we niet zien vanavond.

Zal vooral een zeer breed glimlachende Dury zijn die z'n tanden zal blootlachen.
Een Dury die wint is een gelukkige Dury.

Voor de rest:
"Dit is mijn mooiste moment ooit bij Zulte Waregem."
"We moeten correct zijn tegenover de andere teams." (over POI)
"Ik heb veel respect voor de prestaties van de Belgische ploegen in Europa. Wij willen daar ook geen slecht figuur slaan. We hebben de eer van ons land te verdedigen."
"Momenteel hebben we niet de kern om Europa en de nationale competitie te combineren."
"Als je tegen Dimata en Musona speelt, heb je communicatie en organisatie nodig." (argumentering waarom hij besloot Derijck op te stellen)
"Ik heb er nu veel meer van genoten dan in 2006. Toen kon ik er niet van genieten, het was te onverwacht."

"Ach, ik begrijp Yves, ik heb het ook meegemaakt 3 jaar geleden. Als je een finale wint, loop je dagen gelukkig rond. Als je ze verliest, dagen ongelukkig. Ik denk dat ik wel 100 keer die goal van Scholz gezien heb."

"Volgend seizoen wordt heel zwaar. Het wordt ??n van mijn grootste uitdagingen ooit."
"Ik zou dolgraag Sander nog een seizoen huren, maar we moeten afwachten wat de plannen van Club Brugge zijn. Idem met Gueye."
Uitleg over Noorse psycholoog. (na vraag van Raes daarover)
Joos refereert misschien naar 'mislukken' van Vetokele en Oulare.

Zijn moment van de week? Ofwel winnende penalty van Hamalainen en daaropvolgende vreugduitbarsting, ofwel huldiging in Zulte en Waregem waar hij lof zwaait naar de supporters.

Moeilijkste voorspelling:
Heel misschien tonen ze ook beelden van Mourinho die op zijn knie?n gleed in zijn Porto-periode (of niet, kost te veel geld wrsch die beelden) (of Guardiola afgelopen weekend ook eens op de knie?n, zal tijdens Moment vd Week zijn (van Filip Joos, die voor Man City-Liverpool zal kiezen) )

Over wat zou hij het anders hebben ? Zijn vrouw ? Zijn tuin ? Ik merk dat je na 1 dag alweer je kritische zelf bent geworden. Ach ja, als we hadden verloren zat Yves daar en die zou hetzelfde vertellen😄😄

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1228 Gepost op: maart 20, 2017, 08:19:51 pm »
Over wat zou hij het anders hebben ? Zijn vrouw ? Zijn tuin ? Ik merk dat je na 1 dag alweer je kritische zelf bent geworden. Ach ja, als we hadden verloren zat Yves daar en die zou hetzelfde vertellen😄😄
Is geen kritiek hoor. Is meer een boutade.

Ik hoor Dury graag bezig hoor. Daar niet van. Was op zijn best toen hij in zijn beginperiode jonge reporters minachtend toesprak met: "Luister, jongeman,.."
Maar is natuurlijk een meester in het 100 keer herhalen van zaken.

Hoeveel keer heeft in een bepaalde periode bijvoorbeeld niet gezegd van: "Ik ben in de loop der jaren ge?volueerd van trainer naar coach.", "identiteit", "goed gevoel", "ik ben fier op mijn team" en dit jaar is het van "competitief zijn in Play Offs 1"

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1229 Gepost op: maart 20, 2017, 08:29:40 pm »
Over wat zou hij het anders hebben ? Zijn vrouw ? Zijn tuin ? Ik merk dat je na 1 dag alweer je kritische zelf bent geworden. Ach ja, als we hadden verloren zat Yves daar en die zou hetzelfde vertellen😄😄
Is geen kritiek hoor. Is meer een boutade.

Ik hoor Dury graag bezig hoor. Daar niet van. Was op zijn best toen hij in zijn beginperiode jonge reporters minachtend toesprak met: "Luister, jongeman,.."
Maar is natuurlijk een meester in het 100 keer herhalen van zaken.

Hoeveel keer heeft in een bepaalde periode bijvoorbeeld niet gezegd van: "Ik ben in de loop der jaren ge?volueerd van trainer naar coach.", "identiteit", "goed gevoel", "ik ben fier op mijn team" en dit jaar is het van "competitief zijn in Play Offs 1"
Daar heb je gelijk in maar zo zijn de meeste trainers natuurlijk. Dat van die luister jongeman in zijn beginperiode was er soms over.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #1230 Gepost op: maart 20, 2017, 08:31:58 pm »
Over wat zou hij het anders hebben ? Zijn vrouw ? Zijn tuin ? Ik merk dat je na 1 dag alweer je kritische zelf bent geworden. Ach ja, als we hadden verloren zat Yves daar en die zou hetzelfde vertellen😄😄
Is geen kritiek hoor. Is meer een boutade.

Ik hoor Dury graag bezig hoor. Daar niet van. Was op zijn best toen hij in zijn beginperiode jonge reporters minachtend toesprak met: "Luister, jongeman,.."
Maar is natuurlijk een meester in het 100 keer herhalen van zaken.

Hoeveel keer heeft in een bepaalde periode bijvoorbeeld niet gezegd van: "Ik ben in de loop der jaren ge?volueerd van trainer naar coach.", "identiteit", "goed gevoel", "ik ben fier op mijn team" en dit jaar is het van "competitief zijn in Play Offs 1"

Balboa, vent. Ik ben een fan!

Geniaal. :)
-SVZW Forever-

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1231 Gepost op: maart 20, 2017, 08:58:48 pm »
Balboa, vent. Ik ben een fan!

Geniaal. :)

samenraapsel van interviews die gisteren en vandaag verschenen zijn ;)

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Extra time
« Reactie #1232 Gepost op: maart 20, 2017, 09:40:26 pm »
Mijn moment zou in ieder geval de penalty van Meit? zijn. En vooral waar de camera inzoemt op zijn gezicht. Voer voor sport psychologen.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #1233 Gepost op: maart 20, 2017, 11:29:55 pm »
 :)
Mijn moment zou in ieder geval de penalty van Meit? zijn. En vooral waar de camera inzoemt op zijn gezicht. Voer voor sport psychologen.

Idd, met zo'n micro-glimlachje. :)

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #1234 Gepost op: maart 21, 2017, 05:07:40 am »
Blijft een bedroevend niveau, met als dieptepunt het moment van de week van Jan Mulder. Je ziet Dury zo denken van "wat doe ik hier toch". Gelukkig was Vandenbempt er ook.

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Extra time
« Reactie #1235 Gepost op: maart 21, 2017, 07:14:36 am »
Blijft een bedroevend niveau, met als dieptepunt het moment van de week van Jan Mulder. Je ziet Dury zo denken van "wat doe ik hier toch". Gelukkig was Vandenbempt er ook.
"Is dat hier een huwelijksbureau?"

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Extra time
« Reactie #1236 Gepost op: maart 21, 2017, 08:42:33 am »
Blijft een bedroevend niveau, met als dieptepunt het moment van de week van Jan Mulder. Je ziet Dury zo denken van "wat doe ik hier toch". Gelukkig was Vandenbempt er ook.

Dit is en blijft een ondermaats programma !  Inderdaad, Mulder moet echt dringend geweerd worden. Die vent is ooit goed geweest, heel even.  Best grappig, goed ter taal... GEWEEST !! Zijn tussenkomsten van gisteren waren nog maar eens beneden alle peil.  Totaal naast de kwestie ; balorig en soms volgt hij totaal het gesprek niet.  En als klap op de vuurpijl zijn belachelijke commentaar over die armbewegingen die een rode kaart hadden moeten zijn.  Iedereen zat hem te bekijken van "jezus, wat zit die Hollander hier eigenlijk te doen ???".   En dan die Raes, Jezus, kan die vent echt niet met pensioen ??

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #1237 Gepost op: maart 21, 2017, 10:12:09 am »
Joos was anders ook wel raar bezig. Wou precies Mulder beschermen tegen zichzelf of zo...

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1238 Gepost op: maart 21, 2017, 10:37:51 am »
Tenenkrullend programma!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1239 Gepost op: maart 21, 2017, 11:15:26 am »
Gewoon zo triestig slecht.