Auteur Topic: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC  (gelezen 17837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #80 Gepost op: januari 20, 2019, 11:56:40 am »
Kan Forza Essevee volledig volgen, behalve bij Sammy "Speelt bij gebrek aan beter volgens mij".
Bansen gezien eerste helft tegen Hannover?
Ik heb Bansen inderdaad bezig gezien tegen Hannover. Moet voor mij altijd de voorkeur krijgen, zonder twijfel  :) ! In geen enkele andere ploeg in eerste klasse kan een keeper zo klungelen en blijven staan zoals Sammy dat momenteel doet. Die 'gebrek aan beter' bedoelde ik ietwat sarcastisch, omdat Dury hem er toch nooit zal naast zetten  ::). Wees nu eerlijk, welke zichzelf respecterende coach laat zijn doelman zo prutsen zonder de alternatieven eens een kans te geven ? Wat moet Bansen nu niet denken? Wat moet er gebeuren vooraleer die jongen eens zijn kans krijgt?! Geen mens die het snapt  ::). Het logische gevolg zal zijn dat de jonge en beloftevolle Bansen volgend seizoen bij een ander team het goede weer zal maken (zoals bvb. Steppe) en binnen hier en 3 jaar met een meerwaarde verkocht zal worden door de club waar hij zal spelen. Want ook op langere termijn heb je met hem veel meer mogelijkheden om er financieel iets uit te halen.

Het probleem bij Sammy is dat hij dikwijls verkeerd opgesteld staat en één kant laat open staan en dat hij dan niet meer bij de bal kan of ernaast slaat en zijn reactiesnelheid is ook niet meer van dat.
Die bal van Rafaelov was niet hard, niet diep EN in de hoek die hij moet afdekken. Zoveelste blunder dit seizoen. In het topic van Standard Away maakte ik een oplijsting van al zijn blunders dit seizoen en deze kan hij er gerust bij noteren. Kost ons al heel wat punten dit seizoen. 
Kan Forza Essevee volledig volgen, behalve bij Sammy "Speelt bij gebrek aan beter volgens mij".
Bansen gezien eerste helft tegen Hannover?
Ik heb Bansen inderdaad bezig gezien tegen Hannover. Moet voor mij altijd de voorkeur krijgen, zonder twijfel  :) ! In geen enkele andere ploeg in eerste klasse kan een keeper zo klungelen en blijven staan zoals Sammy dat momenteel doet. Die 'gebrek aan beter' bedoelde ik ietwat sarcastisch, omdat Dury hem er toch nooit zal naast zetten  ::). Wees nu eerlijk, welke zichzelf respecterende coach laat zijn doelman zo prutsen zonder de alternatieven eens een kans te geven ? Wat moet Bansen nu niet denken? Wat moet er gebeuren vooraleer die jongen eens zijn kans krijgt?! Geen mens die het snapt  ::). Het logische gevolg zal zijn dat de jonge en beloftevolle Bansen volgend seizoen bij een ander team het goede weer zal maken (zoals bvb. Steppe) en binnen hier en 3 jaar met een meerwaarde verkocht zal worden door de club waar hij zal spelen. Want ook op langere termijn heb je met hem veel meer mogelijkheden om er financieel iets uit te halen.

Het probleem bij Sammy is dat hij dikwijls verkeerd opgesteld staat en één kant laat open staan en dat hij dan niet meer bij de bal kan of ernaast slaat en zijn reactiesnelheid is ook niet meer van dat.
Het probleem is dat hij net zoals De Fauw niet meer op niveau geraakt,ik ben het meer dan volledig eens met Forza Essevee en boer van Waregem.  Hoe is het mogelijk dat een ervaren coach zoals Dury niet ziet hoe slecht die 2 acteren?  Die 2 zouden de ploeg moeten dragen,motiveren,maar doen dit niet.  We hebben links een probleem,maar ook dat is een probleem die volledig te wijten is aan Dury.  Wie kan er links spelen bij ons? Demir(te zwak) Burki(deed het goed,beter dan een Walsh ) en dan heb je nog een Madu(verdedigend minder maar aanvallend beter) en Verboom(waarom vist hij Heylen op en Verboom niet?). Waarom Burki niet speelde op links tegen KVK en tegen Antwerp,dit kan je met de beste wil niet verdedigen, ook het negeren van Verboom en Madu is schandalig.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #81 Gepost op: januari 20, 2019, 12:22:52 pm »
"We scoorden ook zo,op vrijschop, in een oefenmatch in Spanje "....dat staat dan niet in Eddy zijn farde ofwa ? Hoe ist mogelijk dat dit kan? Wij zijn 0,000000 op zulke fases,triestig!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #82 Gepost op: januari 20, 2019, 12:32:06 pm »
Bon, ik ben dus de enige die het niet zo slecht vond...

Bolat man van de match...

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #83 Gepost op: januari 20, 2019, 12:44:28 pm »
Bjordal was op kortrijk onze beste speler,waarom mag hij niet starten ?
met een deftige keeper en een trainer die niet naar namen kijkt waren we al lang gered
neem nu Verboom dat kan toch niet dat hij alles verleerd is,voor mij is dat nog altijd de beste optie
voor de linsachter.
en dat er geen kwaliteit is vind ik grote zever,alles begint met te willen winnen
Merci Franky en Sammy voor de mooie jaren en de 2 bekers maar op is op

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #84 Gepost op: januari 20, 2019, 12:48:59 pm »
Bordal was gisteren ook goed .

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #85 Gepost op: januari 20, 2019, 02:08:50 pm »
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, maar ik hecht eerlijk gezegd weinig belang aan de match van gisteren.

Men kan moeilijk verwachten dat we de pannen van het dak zouden spelen tegen de geoliede én versterkte machine van Antwerp. Wij moesten 4 nieuwe spelers inpassen. Antwerp staat niet voor niets op de 3e plek!

Laat ons de waarde meten tegen gelijke tegenstanders ...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #86 Gepost op: januari 20, 2019, 02:27:20 pm »
lokeren zou solied ontslaan hebben
Glenn deboeck neemt daar over

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #87 Gepost op: januari 20, 2019, 02:39:48 pm »
lokeren zou solied ontslaan hebben
Glenn deboeck neemt daar over
De carlsberg was op.

Wat soissalo betreft, we hebben gisteren kunnen zien waarom die jongen niet meer kansen krijgt. Akkoord hij is snel en gemotiveerd maar nog groen achter de oren en technisch niet verfijnd.
De Fauw vind ik zeker voetballend niet de zwakste en idd hij maakt zich druk omdat die voor hem niet de juiste loopacties maken om de bal te kunnen doorsteken. Dat Davy geen Jelle van Damme is in de duels ,is altijd al zo geweest.
Tis idd een raadsel waarom Burki niet in de ploeg stond.
Sammy 1 op 1 van de beste keepers maar al de rest...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #88 Gepost op: januari 20, 2019, 02:48:51 pm »
lokeren zou solied ontslaan hebben
Glenn deboeck neemt daar over
De carlsberg was op.

Wat soissalo betreft, we hebben gisteren kunnen zien waarom die jongen niet meer kansen krijgt. Akkoord hij is snel en gemotiveerd maar nog groen achter de oren en technisch niet verfijnd.
De Fauw vind ik zeker voetballend niet de zwakste en idd hij maakt zich druk omdat die voor hem niet de juiste loopacties maken om de bal te kunnen doorsteken. Dat Davy geen Jelle van Damme is in de duels ,is altijd al zo geweest.
Tis idd een raadsel waarom Burki niet in de ploeg stond.
Sammy 1 op 1 van de beste keepers maar al de rest...

Ivm Soissalo..het viel me gisteren ook op. Die 5 min invallen waren telkens geslaagd, maar gisteren zag je dat ie verzoop.
-SVZW Forever-

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #89 Gepost op: januari 20, 2019, 04:19:39 pm »
Ik snap het commentaar op Soisalo niet...

Om te beginnen zag je dat quasi alles langs Theo gaat of moest gaan.
De momenten dat Mikael de bal kreeg ging hij toch meermaals goed zijn man voorbij en zijn voorzetten waren ook goed. Had M. Sylla beter afgewerkt dan kon Mikael een assist toevoegen aan zijn statistieken.

Je kan ook niet verwachten dat een jongen van 20 jaar vanaf zijn invalbeurt heel het spel naar zich toe gaat trekken en alles even gaat omkeren...
Matchritme heeft die jongen tenslotte ook niet met die invalbeurtjes van 5 à 10 minuten.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #90 Gepost op: januari 20, 2019, 05:21:54 pm »
Toen Soissala inviel werd onze ploeg veel gevaarlijker en sneller. Voor mij mag hij erin blijven en je zal zien dat hij nog veel groeimarge heeft. Heeft ook goed zicht op het spel, waarmee ik bedoel dat hij nauwelijks blind een pas zal weggeven.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #91 Gepost op: januari 20, 2019, 06:15:45 pm »
Bjordal was deze week ziek waardoor hij gisteren niet startte.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #92 Gepost op: januari 20, 2019, 06:58:32 pm »
Los vh resultaat...de sfee bij ons was alweer dramatisch. Respect voor SLC, echt waar. Een Tappi die er al zijn energie inpompt om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen. Maar nogmaals...dat centrale deel is voor de helft gevuld met pubers die wiet smoren, naar elkaar berichten staan te sturen, maar allesbehalve sfeer maken. Bij een achterstand eens ons team vooruitjagen...het gebeurt gewoon nooit. En ja...nu ist hardst nodig! Echt jammer. Essevee wordt op verplaatsing  het hardst gesteund door zijn fans. Alleen geraken we er vocaal vaak niet over, omdat de thuisploeg dan, logisch gezien, maar steun krijgt. Pffff...ik overweeg volgend seizoen met mijn zoon tribune 4. Gezellig, comfortabel en sfeer van ons uitvak. En begin niet over te groot, en akoestiek aub...het is de mentaliteit, niks meer, niks minder ! Maar, again, onze sfeergroep,doet mijns inziens zijn uiterste best !. .

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #93 Gepost op: januari 20, 2019, 08:06:05 pm »
Gewoon tegen Lokeren niet verliezen en die springen volgens mij niet meer over ons.
Winnen of een punt rapen was volgens mij moeilijk
Reden:
- de pauw was volgens mij niet 100procent fit
- Sylla was conditioneel niet fit en miste matchritme
- Walsh staat niet op zijn plaats....
Ja,dan wordt het moeilijk e
Pletinckx vond ik niet slecht...deed me van stijl aan D'Haene denken...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #94 Gepost op: januari 20, 2019, 08:23:15 pm »
Gewoon tegen Lokeren niet verliezen en die springen volgens mij niet meer over ons.
Winnen of een punt rapen was volgens mij moeilijk
Reden:
- de pauw was volgens mij niet 100procent fit
- Sylla was conditioneel niet fit en miste matchritme
- Walsh staat niet op zijn plaats....
Ja,dan wordt het moeilijk e
Pletinckx vond ik niet slecht...deed me van stijl aan D'Haene denken...
Ja, Pletinckx deed mij ook denken aan D'Haene, ik hoop op een even mooie carriere voor hem.  En ik hoop dat hij hem laat staan volgende week en Burki op links zet en Walsh op rechts.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #95 Gepost op: januari 20, 2019, 08:28:56 pm »
Ik snap het commentaar op Soisalo niet...

Om te beginnen zag je dat quasi alles langs Theo gaat of moest gaan.
De momenten dat Mikael de bal kreeg ging hij toch meermaals goed zijn man voorbij en zijn voorzetten waren ook goed. Had M. Sylla beter afgewerkt dan kon Mikael een assist toevoegen aan zijn statistieken.

Je kan ook niet verwachten dat een jongen van 20 jaar vanaf zijn invalbeurt heel het spel naar zich toe gaat trekken en alles even gaat omkeren...
Matchritme heeft die jongen tenslotte ook niet met die invalbeurtjes van 5 à 10 minuten.
Ben ik volledig mee eens, hij krijgt enkele minuten, doet 4 of 5 acties waarvan 1 die niet lukt en dan is hij te groen en onervaren,tja.   Soisalo moest altijd al eens echt zijn kans(en) krijgen, vanaf het begin van de match. 

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #96 Gepost op: januari 21, 2019, 11:59:17 am »
Ik ben dan de enige die vind dat Bossut niet in de fout gaat bij de 0-2. 
Dit was een ingestudeerd nummertje.  Bossut kan die bal nooit zien en verwacht een bal over de muur naar de andere hoek. 
Hoogstens kun je hem aanwrijven dat hij te rap weg was naar de andere hoek. 
De trap was misschien niet hard, maar wel per-fect in de hoek geplaatst. 

Ik had het moeilijk met de wissel van Tardieu.  Ik vond hem heel degelijk spelen naast Seck. 
Ik weet niet waarom Dury Walsh linksachter zet en niet Bürki.  Dit is Walsh zijn positie niet en dat was er aan te zien, Bongonda moest veel te diep terugzakken om een bal te raken. 
In de 2 de helft speelde Bongonda meer centraal waar alles sowieso op slot zat.  Dat vond ik een tactische fout.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #97 Gepost op: januari 21, 2019, 12:17:06 pm »
Los vh resultaat...de sfee bij ons was alweer dramatisch. Respect voor SLC, echt waar. Een Tappi die er al zijn energie inpompt om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen. Maar nogmaals...dat centrale deel is voor de helft gevuld met pubers die wiet smoren, naar elkaar berichten staan te sturen, maar allesbehalve sfeer maken. Bij een achterstand eens ons team vooruitjagen...het gebeurt gewoon nooit. En ja...nu ist hardst nodig! Echt jammer. Essevee wordt op verplaatsing  het hardst gesteund door zijn fans. Alleen geraken we er vocaal vaak niet over, omdat de thuisploeg dan, logisch gezien, maar steun krijgt. Pffff...ik overweeg volgend seizoen met mijn zoon tribune 4. Gezellig, comfortabel en sfeer van ons uitvak. En begin niet over te groot, en akoestiek aub...het is de mentaliteit, niks meer, niks minder ! Maar, again, onze sfeergroep,doet mijns inziens zijn uiterste best !. .
Ja de sfeer laat te wensen over. Zeker door het grote deel pubers in de tribune. Maar de hele 2e helft hebben we geen enkel gevaarlijke actie voor ons neus gezien. Moesten de spelers hun kop ervoor smijten dan zouden de supporters rapper eens hun keel openzetten. Het ligt aan de pubers maar ook aan de mannen die op het veld staan.
SV TILL I DIE

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 22 : 19/01/2019 - 20.30u : Essevee - Royal Antwerp FC
« Reactie #98 Gepost op: januari 22, 2019, 09:08:31 am »
Vergeet vooral niet de aanleiding van de 0-2, de totaal onnodige fout van Seck terwijl de speler van Antwerp weg van de goal loopt met de bal. Het ingestudeerd nummertje werd eerder gedaan tijdens een oefenmatch, videoanalyse nog in winterslaap (want beelden bestaan blijkbaar zag ik in extra time) of gewoon zeer slecht verdedigd (niemand die bij die 2 van Antwerp staat in de muur) en ook niet super gekeept uiteindelijk.
Voor Sylla was dit duidelijk nog de match te vroeg, zeer statisch. Corners (behalve die 1e) waren ondermaats van Peeters (en anderen), en zo creëer je veel te weinig na een nochtans degelijk begin.
Vond Peeters dan ook veel te weinig te bal opeisen, stond wel vaak dicht bij Sylla maar bv Theo wordt nooit een optie gegeven te kaatsen (en dan verwijt iedereen hem natuurlijk dat hij de alweer de dribbel inzet, maar je kan die bal niet altijd breed of achter leggen).
Bon op naar Lokeren. Benieuwd of Dury naar 442 gaat met Sylla en Harbaoui of Sylla naar bank zal verhuizen.