Auteur Topic: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 21526 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.644
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #60 Gepost op: november 08, 2019, 11:39:45 pm »
Tes maar van horen zeggen vandaag op de match: we moete Berahino niet verwachten vóór nieuwjaar ? Iemand op de hoogte?

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #61 Gepost op: november 08, 2019, 11:41:12 pm »
Misschien is dit een dom idee, maar ik zou eens Soisalo opnieuw proberen. Zeker niet slechter dan Bruno op de flank.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #62 Gepost op: november 09, 2019, 12:03:56 am »
Tes maar van horen zeggen vandaag op de match: we moete Berahino niet verwachten vóór nieuwjaar ? Iemand op de hoogte?
de knie kan nooit genezen zijn in 4 a 6 weken, lijkt me realistisch. Ah ja geen excuses we mogen niet van 1 speler afhangen. Er is in totaal nog te weinig kwaliteit om bij de top te horen. Nogmaals wij zijn een pure midden motor en that’s it.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #63 Gepost op: november 09, 2019, 12:35:50 am »
Niet te vatten hoe Dury begint, Oberlin toonde in de vorige matchen al hoe lamlendig en hoe dom hij staat te voetballen, en wat doet Dury? Wat heeft Zarandia misdaan?  En het is fantastisch om met Van Hecke te beginnen?  Nee, niet echt, zeker niet tegen een Anderlecht, wanneer een zo'n zwak Anderlecht hier komt spelen, en we maar een kans of 2,3 hebben, dan is het voor mij duidelijk, de coach, de ploeg is niet bekwaam om voor die PO-1 te gaan, ik verwachte ook dat we gingen verliezen, omdat ik dacht dat Anderlecht beter zou spelen, dan zou ik het kunnen aanvaarden, maar nu, met zo'n cadeau van Anderlecht(die goal) dan nog zo ZIELLOOS verliezen( Deschacht speelde goed, maar die tweede goal is deels te wijten aan hem en natuurlijk ook die domme Mensah!),nee.  Die Mensah kan, of wil niet samenspelen met Zarandia, stond 3,4 keer vrij, en Mensah gaat naar binnen en wil de bal niet geven aan Zarandia, het tandem Burki-Zarandia deed het goed,maar Dury wil dit niet zien, heel raar of niet?  Nee, het is duidelijk, Mensah moet spelen,zelf wanneer dat niet goed is voor de ploeg.
Onze enige flankspeler mag praktisch niet spelen, terwijl er twee zuivere spitsen op de flanken staan,NIET TE BEGRIJPEN, maar zal wel weer niet de fout van de trainer zijn.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #64 Gepost op: november 09, 2019, 01:41:47 am »
Snertmatch van 2 kanten. Geen van deze ploegen heeft zijn plaats in PO1.
Chadli was de allerenigste op een treffelijk niveau (en dan nog enkel de eerste helft). Al de rest was matig tot ronduit slecht.
Ik zag bij onze ploeg met veel goeie wil 3 spelers die boven de grauwe middelmaat uitstaken en dat waren Larin en Deschacht (zoals gewoonlijk) en deze keer ook Pletinckx vind ik (Deed eindelijk eens wat ik van hem verwacht: zat er iedere keer gepast tussen en speelde de bal dan eenvoudig naar de vrije man naast hem, zonder moeilijke diepe ballen te willen geven. Top!).
Heb me daarnaast (alweer) mateloos geërgerd aan Bruno en Mensah. Wil onzen T1 het niet zien of wat is da nu?
En sorry hoor, maar Vanhecke onze sterkste man??? Komaan hé, die gaat nog veel boterhammekes mogen eten alvorens hij zijn plaats verdient in eender welke eersteklasse ploeg. 20 cm te Klein en 20 kg te licht.
We missen nen 10, echte flankspelers, goeie backs en voetballend vermogen om op meer dan de middenmoot te mogen hopen.
Hopen dat Berahino snel terug komt, maar ik vrees ervoor.
En verder alles op den beker zetten, de kortste weg naar Europa, want via de competitie zal't moeilijk worden...
« Laatst bewerkt op: november 09, 2019, 01:43:26 am door die hard esseveeër »

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #65 Gepost op: november 09, 2019, 03:04:14 am »
Naast het feit dat je inderdaad absoluut een nummer 10 mist, mis je ook gewoon een spelmaker voor de defensie. We konden een aantal keer met simpele driehoekjes de voorste 3 spelers van Anderlecht uitschakelen maar door de statische Seck en Sissako kom je amper aan voetballen toe. Sissako werd de voorbije weken positief geprezen op dit forum maar ik ben absoluut niet overtuigd van zijn meerwaarde op die positie. Geeft in mijn ogen te veel ballen breed of naar achteren en beweegt te weinig zonder bal wanneer onze defensie de bal heeft. Maar we hebben in mijn ogen ook niet iemand die dat kan veranderen. Verwacht dat trouwens niet van Seck want hij heeft duidelijk een andere taak. Berainho zorgde met zijn posities als ''losse 10'' er vaak voor dat ze achterin meteen de oplossing naar hem konden vinden. Nu hij er niet is wordt dit probleem ook heel duidelijk. De keuze van Mensah vind ik opnieuw onbegrijpelijk, Burki is veel stabieler en hoort daar opnieuw te spelen. Bruno was net zoals tegen Oostende en Beveren enorm onzeker. Een aantal schoten op doel die absoluut zonder overtuiging werden getrapt, weglopen van de bal ipv hem te vragen, een beetje er bij lopen omdat je er bij bent. Een wereld van verschil als je kijkt hoe Deschacht zelf met momenten het initiatief zonder bal neemt om de flank eens te doen, wat is hij al heel het seizoen een voorbeeld van hoe het moet qua inzet en instelling. Ook Ewoud en Sammy krijgen een eervolle vermelding. Oberlin is een moeilijke zaak ah worden vrees ik. Larin werkt enorm hard, laat wel met momenten heel snel zijn kopje hangen en loopt dan ook volledig uit positie waardoor hij in de eventuele 2de fase niet meer aanspeelbaar is. Het is inderdaad, weliswaar al langer dan vandaag, duidelijk dat wij absoluut niks te zoeken hebben in po1, maar zolang we er dicht bij staan moeten we strijden en blijven gaan, met het gedacht te hopen dat er in nieuwjaar een aantal gerichte versterkingen komen. Over Van Hecke trouwens, heeft goede voetjes, maar is heel licht, kan ik nog geen conclusie over maken, speelde absoluut verdienstelijk.
Zarandia viel snedig in, maar dit moet hij eens gaan tonen als basisspeler, concurreer Zarandia met Mensah op die linksvoor aub!

Complimenten ook aan Tappi, fijn dat je terug bent, hou dat ook zo. Sfeer was prima met vooral in de tweede helft een aantal keren dat het ganse stadion weer mee deed. We kunnen het dus nog  ;)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #66 Gepost op: november 09, 2019, 07:26:23 am »
Dury met de fantastische opstelling,
Oberlin met fantastische pass voor de 0-1,
En Bruno voor zijn schijtmatch..

Bedankt hiervoor..

Had Zarandia gespeeld zoals Bruno, Dury had hem al staan uitkafferen! Nu geen 1 keer.. Duidelijk wie de chouchou is..

Chapeau voor van hecke
Van Hecke was ons beste man.

Ik hoop dat jij Van Hecke zijn broer, zus, neef of nichtje ben...want anders scheelt er toch iets in de bovenkamer.

Van Hecke heeft pakweg 10 keer aan de bal geweest op 70 min en is er toch wel in geslaagd 3 goeie passes te geven, denk ik.
Waarschijnlijk te kort door de bocht, maar het zal niet veel schelen.

Ondanks er bij de tegenstanders er ook 4 mini-spelers liepen, was hij in duel 0,0!

Mogen we jeugdspelers bij een eerste match afbranden? Nee!
Maar ophemelen moeten we ook niet doen, terwijl hij gisteren gewoon bijzonder zwak was.

Zo iemand een centrale rol toewijzen, in een vergissing.
« Laatst bewerkt op: november 09, 2019, 07:32:09 am door Ranter »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #67 Gepost op: november 09, 2019, 07:39:47 am »
Er zit gewoon niets extra in deze ploeg zonder Berahino!
Kunnen we iets forceren op snelheid? Nee, Oberlin zou het moeten kunnen, maar die presteert al slecht vanaf zijn 1ste match!
Kunnen we iets op techniek? Zeker niet.
Met mannen als Bruno en opnieuw Oberlin gaat dit niet. Die kunnen gewoon niet voetballen he. Hoe verschrikkelijk is dat. Die hebben zelfs de basistechniek niet.
Govea en Zarandia zouden het moeten kunnen maar vallen uit de gratie van Dury en staan niet met volle goesting op het veld

Kunnen we dan wat in de combinatie? Ook niet. Larin denkt dat ie zonder Berahino altijd 7 man moet dribbelen. Ik vind Larin trouwens de weken zonder Saido heel slecht spelen. Wil alles alleen forceren.
Ook hier weer kun je dat niet met Oberlin en Bruno, want die kunnen geen aanvallende pass geven. Meestal balletje breed of achteruit.

Dan mss nog een laatste kans door infiltrerend vermogen? Zoiets wat een Delaplace, een Larager, een Sergeant kon? Ook niet. Seck moet dit doen!!! Deed dat bij beveren vroeger en was daar goed.
Hier valt ie gewoon altijd uit tussen Pletinckx en Ollie. Zo laag kan je niets met hem aanvangen.
Laat Walsh als pure 6 fungeren, die rest is op dit moment te min of slecht bezig en laat Seck de 8 bekleden

Deze ploeg is zwakker dan die van vorig seizoen. (Zonder Berahino wel te verstaan)
Alleen heb je nu een Bossut op niveau, en een Olivier Deschacht die veel oplost, maar nu toch ook wel weer een goal op z’n naam mag schrijven, net als thuis tegen Gent)

Er zit geen schwung in dit elftal, geen spelers met iets extra (zoals ik aanhaalde in wintertransfers)

« Laatst bewerkt op: november 09, 2019, 07:42:25 am door San Iker »

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #68 Gepost op: november 09, 2019, 07:57:49 am »
Inderdaad een vergissing van dury
Zoals zo veel vergissing van dury
Die geeft geluk had dat zijn 2 de vader
Willy naesens is en er een contract van
10 jaar kreeg Waar zou hij zo nog ergens
Mogen prutsen bij al de andere ploegen
Was hij er al lang niet meer
Nog 1 tip voor dury
Zet Deschacht eens op de 10 en Bruno
Centrale verdediger die moet toch altijd
Spelen en larin op de flank en oberlin
Diepe spits die ga dan ook eens op zijn
Positie gespeeld hebben

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #69 Gepost op: november 09, 2019, 09:10:12 am »
Dury met de fantastische opstelling,
Oberlin met fantastische pass voor de 0-1,
En Bruno voor zijn schijtmatch..

Bedankt hiervoor..

Had Zarandia gespeeld zoals Bruno, Dury had hem al staan uitkafferen! Nu geen 1 keer.. Duidelijk wie de chouchou is..

Chapeau voor van hecke
Van Hecke was ons beste man.

Ik hoop dat jij Van Hecke zijn broer, zus, neef of nichtje ben...want anders scheelt er toch iets in de bovenkamer.

Van Hecke heeft pakweg 10 keer aan de bal geweest op 70 min en is er toch wel in geslaagd 3 goeie passes te geven, denk ik.
Waarschijnlijk te kort door de bocht, maar het zal niet veel schelen.

Ondanks er bij de tegenstanders er ook 4 mini-spelers liepen, was hij in duel 0,0!

Mogen we jeugdspelers bij een eerste match afbranden? Nee!
Maar ophemelen moeten we ook niet doen, terwijl hij gisteren gewoon bijzonder zwak was.

Zo iemand een centrale rol toewijzen, in een vergissing.

Een govea die in antwerp playof 1 gespeeld geeft zet ge toch niet op de bank voor een van hecke
Ge kunt hem wel op de bank laten voor berahino
Dury moet eens normaal doen net zoals burki
« Laatst bewerkt op: november 09, 2019, 09:54:51 am door svennay »

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 388
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #70 Gepost op: november 09, 2019, 09:17:55 am »
Bruno is inderdaad totaal geen flank en haalt momenteel absoluut geen niveau.
Bjordal kan de flank ook niet aan.
Oberlin kan vlug lopen,maar dat is het dan ook.
Zarandia wordt hier regelmatig opgehemeld,maar trapt geen gat in een pak boter.Er zijn er hier die zeggen dat hij goed inviel,wel geef me 2 acties die hij gisteren tot een goed einde bracht.
Dit zijn onze flanken die de voorzetten zouden moeten trappen naar onze spits .Larin kan zo nog lang wachten voor er eens een center komt.Natuurlijk doet hij dan soms teveel,want Berahino is er niet.
Zonder goede voorzetten van de flanken lukt het eenvoudig weg niet om beter te spelen en meer kansen te creeeren.


Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.473
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #71 Gepost op: november 09, 2019, 09:22:23 am »
Al die nieuwe spelers zijn eigenlijk niet zo slecht, maar spelen allemaal als eilandjes. Dribbelen tot ze zich vast lopen. Er is geen of weinig interactie tussen de spelers. Ze doen maar wat en hopen dat het eens goed valt. Je ziet totaal geen automatismen. Wat Dury doet is enkel spelers verwisselen, maar qua spel zie ik geen verandering, laat staan verbetering. Er moet op gehamerd worden dat voetbal een PLOEGspel is. Wie zich dar niet aan houdt, moet er maar uit.
Met dit voetbal zie ik ons einde seizoen, eindigen op de dertiende plaats.
Willen we toch hoger mikken, dan zou ik tijdens de winterstop gaan voor slechts 2 nieuwe spelers, nl een echte 10 en een echte leider in het middenveld.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #72 Gepost op: november 09, 2019, 10:32:19 am »
Dury met de fantastische opstelling,
Oberlin met fantastische pass voor de 0-1,
En Bruno voor zijn schijtmatch..

Bedankt hiervoor..

Had Zarandia gespeeld zoals Bruno, Dury had hem al staan uitkafferen! Nu geen 1 keer.. Duidelijk wie de chouchou is..

Chapeau voor van hecke
Van Hecke was ons beste man.

Ik hoop dat jij Van Hecke zijn broer, zus, neef of nichtje ben...want anders scheelt er toch iets in de bovenkamer.

Van Hecke heeft pakweg 10 keer aan de bal geweest op 70 min en is er toch wel in geslaagd 3 goeie passes te geven, denk ik.
Waarschijnlijk te kort door de bocht, maar het zal niet veel schelen.

Ondanks er bij de tegenstanders er ook 4 mini-spelers liepen, was hij in duel 0,0!

Mogen we jeugdspelers bij een eerste match afbranden? Nee!
Maar ophemelen moeten we ook niet doen, terwijl hij gisteren gewoon bijzonder zwak was.

Zo iemand een centrale rol toewijzen, in een vergissing.
Iedereen was niet goed, Van Hecke ook, maar ik vond Van Hecke één van de weinigen die degelijk waren. Misschien niet de beste, maar wie anders kon spelen gisteren? Deschacht, wie anders?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.118
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #73 Gepost op: november 09, 2019, 10:47:20 am »
Waarom Burki niet meer mag starten begrijp ik totaal niet die Mensah is ramp ! Zarandia moet ook altijd in de basis staan ! Was de kans om dit rsca te kloppen helaas ....

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #74 Gepost op: november 09, 2019, 10:55:50 am »
Waarom Burki niet meer mag starten begrijp ik totaal niet die Mensah is ramp ! Zarandia moet ook altijd in de basis staan ! Was de kans om dit rsca te kloppen helaas ....
2

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #75 Gepost op: november 09, 2019, 11:05:36 am »
Onze beste matchen waren met burki en
Zarandia op de linker flank
Mencha doet het niet goed daar verdedigend
Niet en aanvallend niet altijd balverlies
Of loopt zich vast we hebben 22 punten
Dat is zeer goed maar hoe komt dat nu
Er is blijkbaar niemand niet meer goed
Probleem in de kleedkamer begin ik te
Denken oberlin govea burki zarandia in
Begin allemaal goed Nu zijn dit allemaal
Bankzitters voor andere die het nog
Slechter doen

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.644
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #76 Gepost op: november 09, 2019, 11:27:14 am »
Dury met de fantastische opstelling,
Oberlin met fantastische pass voor de 0-1,
En Bruno voor zijn schijtmatch..

Bedankt hiervoor..

Had Zarandia gespeeld zoals Bruno, Dury had hem al staan uitkafferen! Nu geen 1 keer.. Duidelijk wie de chouchou is..

Chapeau voor van hecke
Van Hecke was ons beste man.

Ik hoop dat jij Van Hecke zijn broer, zus, neef of nichtje ben...want anders scheelt er toch iets in de bovenkamer.

Van Hecke heeft pakweg 10 keer aan de bal geweest op 70 min en is er toch wel in geslaagd 3 goeie passes te geven, denk ik.
Waarschijnlijk te kort door de bocht, maar het zal niet veel schelen.

Ondanks er bij de tegenstanders er ook 4 mini-spelers liepen, was hij in duel 0,0!

Mogen we jeugdspelers bij een eerste match afbranden? Nee!
Maar ophemelen moeten we ook niet doen, terwijl hij gisteren gewoon bijzonder zwak was.

Zo iemand een centrale rol toewijzen, in een vergissing.
Iedereen was niet goed, Van Hecke ook, maar ik vond Van Hecke één van de weinigen die degelijk waren. Misschien niet de beste, maar wie anders kon spelen gisteren? Deschacht, wie anders?
je houd Govea,Burki,Zarandia enz.toch niet op de bank voor Van Hecke?Kon op GEEN ENKEL MOMENT overtuigen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #77 Gepost op: november 09, 2019, 11:30:25 am »
Ik ben eigenlijk niet ontgoocheld dat we verloren hebben. (had dit eigenlijk ingecalculeerd)
Maar ben wel ontgoocheld dat we de 1-1 niet konden aanhouden het laatste kwartier incl. extra time.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.658
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #78 Gepost op: november 09, 2019, 11:31:08 am »
Waarom Burki niet meer mag starten begrijp ik totaal niet die Mensah is ramp ! Zarandia moet ook altijd in de basis staan ! Was de kans om dit rsca te kloppen helaas ....

Ik vond Mensah in de eerste helft nog bij de betere. Wat je wel hebt bij hem is dat er altijd een risico in zijn spel zit.

Heel opvallend was de weinig beweging voor de bal. Werkelijk iedereen stond stil. Niet verwonderlijk dat je dan amper aan kansen komt.

Ik hoor Deschacht op de radio dan zeggen: we hebben een hele week getraind op centers trappen. Dan moet je mij toch eens gaan zeggen wie in onze ploeg die centers zou moeten trappen?

We zeggen het hier al jaren. Spitsen op de flank, dat marcheert niet. Maar het is onbegrijpelijk dat we dat keer op keer doen he. Vetokele, Bruno, Oberlin. Ik kan nog zo wel even doorgaan.

Jammer, echt een gemiste kans. Want dit Anderlecht, laat ons eerlijk zijn, is helemaal niets. Ze konden geen 3 passes geven...

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 129
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 08/11/2019 - 20.30u : Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #79 Gepost op: november 09, 2019, 11:37:46 am »
De 3 B's terug in de ploeg na de interlandbreak (indien fit natuurlijk)
Baudry, Burki, Berahino erin. Bruno, Van Hecke, Oberlin en  Pletinckx eruit. Mensah een rij hoger op links en Zarandia rechts plaatsen.
Dit is volgens mij het team wat momenteel het best aan voetballen zal toekomen met echte flankspelers en meer defensieve stabiliteit.