Auteur Topic: Playforyourclub  (gelezen 22568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Playforyourclub
« Reactie #120 Gepost op: maart 29, 2009, 11:42:19 pm »
Ela, Caesar, whatever - rustig man. Niet iedereen ziet het plezante in van dat spelletje, ik ook niet. Om daarom mensen te gaan uitmaken, allemaal niet nodig. Veel plezier ermee en als iemand er goesting in heeft, dan zullen ze hier wel komen posten.

All?? how, zij nu toch ne keer serieus...wie heb ik wat uitgemaakt ZONDER eerst uitgemaakt te zijn voor het vuil/stront van de straat?

Ik dacht van hier nu een bloemlezing te houden maar ik zal het maar zo laten..

Wat hebben jullie toch in godsnaam tegen het feit dat enkele mensen PFYC spelen ten voordele van Essev??...wat is daar nu verkeerd mee...waarom moeten wij, als PFYC-spelers voor Essev??, hier als een bende randdebielen uitgemaakt en uitgescholden worden terwijl we in een particuliere h??l druk bezocht voetbalspel als PFYC de kleuren van Essev?? waarnemen...

Pffff...ik snap er GEEN KLOTEN MEER VAN...echt niet...terwijl dit in gans Europa 1000den aanhangers heeft..Google maar eens "PFYC"...Zijn dat nu allemaal psychopaten/randdebielen...ik merk toch wel een beke meer respect van clubs als Moengengladbach, Marseille, Hull enz.... ?

Maar bon, doe maar wat je niet laten kunt...




je wordt toch nergens uitgemaakt voor randdebiel of idioot of psychiatrisch gestoord hoor, dat maak jij ervan .

jij vindt het blijkbaar een enorme erezaak om ervoor te zorgen dat " Essev?? " het heel ver brengt in pfyc , wel ik vind dit niet , en vele andere mensen ook niet ; dat jij en mensen in duitsland of engeland doen wat jullie willen in jullie vrije tijd , maar mij interesseert het geen bal.  het kan mij dus inderdaad "geen kloten schelen" hoeveel of hoe weinig Essev?? hier iedere dag of iedere week haalt , ik vind andere zaken v??l interessanter en boeiender, maar iedereen zijn eigen hobbys en bezigheden.  :)

blijkbaar kan jij niet vatten dat er mensen zijn die open durven verklaren dat ze pfyc niet interessant vinden , wel leer ermee leven, er zijn veel mensen die dit denken.

Crudo

  • Gast
Re: Playforyourclub
« Reactie #121 Gepost op: maart 30, 2009, 12:36:28 am »

pedro

  • Gast
Re: Playforyourclub
« Reactie #122 Gepost op: januari 05, 2010, 12:40:06 pm »
Hey jrr zie dat je het spelletje terug gevonden hebt ;) Ik speel onder pdd maar van de week stop ik ermee heb er wat genoeg van,volgende week speel ik terug .Grtz

Offline arneke123

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Playforyourclub
« Reactie #123 Gepost op: juni 21, 2010, 09:56:54 pm »
Hey,

Vanaf vandaag 21/06/10 heb ik vakantie. Daarom zou ik graag willen om nog meer mensne te vinden om tegen vrijdag toch in de top 4 te eindigen. AA Gent heeft nu 684.500 punten en Essevee heeft er 633.150.
Ik ben wel niet zo goed want ik kan maar maximum 100.000 punten ineens halen. Daarom vraag ik of er nog kandidaten zijn om te spelen op http://classic.playforyourclub.com/play.php

MVG,

Arneke123    

Offline mvt

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Playforyourclub
« Reactie #124 Gepost op: september 24, 2010, 03:35:10 pm »
deze namiddag zijn we met paar mensen bezig aan het spelen op play for your club, zoals het er nu naar uitziet zullen we straks de halve finale spelen(vanaf 17u) nu zijn we bezig tegen zaragoza.
mensen die zin hebben mogen gerust meehelpen.