Auteur Topic: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)  (gelezen 56831 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #760 Gepost op: februari 23, 2024, 08:52:15 pm »
NIEMAND uit Kortrijk komt bij jullie kijken, en vice versa ook niet... en de randvoorwaarden is voor de kleuters, dat pakt nergens (zo'n naïeviteit kan ik zelfs jou niet van verdenken)... maw, we zijn veroordeelt om elk apart de heersende storm te overwinnen, of ten onder te gaan... whatever comes first.

PS: en zelfs bij een faillissement van 1 van ons beide en de andere niet, dan nog zal de andere er geen voordeel aan doen... geld van Kortrijk gaat dan bvb naar de basket of andere zaken, supporters zullen niet volgen...
Wij hangen vast aan Stadion hier
Verbouwingen hier waren onder voorwaarde
dater hier gespeeld wordt, whatever comes…

Mss wel een samenwerking zoals in de basket
en komen die van Kortrijk dan ni kijken
tjah
zit nu ook volk ier e…
fusie van 1+1 zal et nooit worden
ma alst voor de buren ni leefbaar is
wa moede dan doen…

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #761 Gepost op: februari 23, 2024, 10:57:26 pm »
NIEMAND uit Kortrijk komt bij jullie kijken, en vice versa ook niet... en de randvoorwaarden is voor de kleuters, dat pakt nergens (zo'n naïeviteit kan ik zelfs jou niet van verdenken)... maw, we zijn veroordeelt om elk apart de heersende storm te overwinnen, of ten onder te gaan... whatever comes first.

PS: en zelfs bij een faillissement van 1 van ons beide en de andere niet, dan nog zal de andere er geen voordeel aan doen... geld van Kortrijk gaat dan bvb naar de basket of andere zaken, supporters zullen niet volgen...
Wij hangen vast aan Stadion hier
Verbouwingen hier waren onder voorwaarde
dater hier gespeeld wordt, whatever comes…

Mss wel een samenwerking zoals in de basket
en komen die van Kortrijk dan ni kijken
tjah
zit nu ook volk ier e…
fusie van 1+1 zal et nooit worden
ma alst voor de buren ni leefbaar is
wa moede dan doen…
Gewoon de toestand aanvaarden.  Is het dan terug 3de klasse, dan is het maar zo.
Fusioneren is sowieso 2 clubs kapot maken, toestand zoals de basket gaat ook niet lang duren hoor, en maar
terecht ook.
En denken jullie echt dat een fusie zomaar kan?  Dan gaan er hier dingen gebeuren die niet fraai zullen zijn. 
Fusie,overname van de ene club en al die onzin gaat hier niet gebeuren.  Is geen oplossing want de club verdwijnt dan.

Offline Wen ma dadde

  • Leden
  • Berichten: 40
  • Waregemse Ridder
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #762 Gepost op: februari 23, 2024, 11:05:35 pm »
NIEMAND uit Kortrijk komt bij jullie kijken, en vice versa ook niet... en de randvoorwaarden is voor de kleuters, dat pakt nergens (zo'n naïeviteit kan ik zelfs jou niet van verdenken)... maw, we zijn veroordeelt om elk apart de heersende storm te overwinnen, of ten onder te gaan... whatever comes first.

PS: en zelfs bij een faillissement van 1 van ons beide en de andere niet, dan nog zal de andere er geen voordeel aan doen... geld van Kortrijk gaat dan bvb naar de basket of andere zaken, supporters zullen niet volgen...
is het zo saai ip jullie forumpje dat je naar hier komt?  Ik kan u 1 iets beloven dat ik zal huilen van contement als jullie ploegje en kerels zakken! En hoop dat het voetbal daar volledig verdwijnt, nu zeg eerlijk gaje echt graag gaan kijken in zo'n stadion? Dat jullie niet zonder ons kunnen weten we al lang. Heel hun leven gespeeld voor niets, ge zijt niet eens verder gegaan dan de Belgische grens haha. Zou het niet gewoon beter zijn dat je dan stopt?  :D

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 272
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #763 Gepost op: februari 24, 2024, 06:00:40 pm »
NIEMAND uit Kortrijk komt bij jullie kijken, en vice versa ook niet... en de randvoorwaarden is voor de kleuters, dat pakt nergens (zo'n naïeviteit kan ik zelfs jou niet van verdenken)... maw, we zijn veroordeelt om elk apart de heersende storm te overwinnen, of ten onder te gaan... whatever comes first.

PS: en zelfs bij een faillissement van 1 van ons beide en de andere niet, dan nog zal de andere er geen voordeel aan doen... geld van Kortrijk gaat dan bvb naar de basket of andere zaken, supporters zullen niet volgen...
Als Heulenaar zal ik u tegenspreken. Al sinds klein kwam ik naar Essevee en heb ik een abonnement. Ik kan u verzekeren dat heel wat van mijn vrienden uit Kortrijk/Izegem dat ook hebben. Verder zijn er heel wat andere mensen uit Izegem/Kuurne/Harelbeke/Kortrijk die nu al naar Essevee komen.