Auteur Topic: [xx] MüHREN Robert  (gelezen 4409 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
[xx] MüHREN Robert
« Gepost op: september 19, 2019, 09:25:19 pm »
"Als Zulte Waregem me niet meer wil: het zij zo, ik vind het prima"
19 September 2019 13:02 bron: Voetbalzone via voetbalnieuws.be

Zulte Waregem ging deze zomer met de grove borstel door zijn spelerskern. Daarbij  haalde het een pak nieuwe spelers binnen en probeerde het ook van zoveel mogelijk overbodige jongens verlost te raken. Zo mocht Robert Mühren alweer andere oorden opzoeken. De Nederlandse spits werd al voor de derde keer verhuurd, deze keer aan Cambuur.

En daar had Mühren allerminst een probleem mee. Er werd me verteld dat er naar een oplossing gezocht zou gaan worden. Dat halfjaar dat ik in België heb gespeeld, is me eigenlijk wel prima bevallen. Natuurlijk ga je er met hele andere verwachtingen heen dan hoe het uitgepakt heeft, maar dat sluit je op gegeven moment ook weer af. Als ze je niet meer willen: het zij zo, dan gaan we weer verder kijken. Het is zoals het is en ik vind het prima zo", vertelt hij nuchter aan Voetbalzone.

"Het was ook een uitgemaakte zaak dat ik opnieuw op huurbasis naar Nederland zou gaan. Ik zie geen reden om naar zo'n gek land te gaan, als het niet hoeft. Voor mij is dit het beste, ik sta onder contract in België en kan voetballen in Nederland. Ik kan bij mijn familie zijn, het is een ideaal plaatje eigenlijk."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/445585/als-zulte-waregem-me-niet-meer-wil-het-zij-zo-ik-vind-het-prima