Auteur Topic: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)  (gelezen 24354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #20 Gepost op: september 23, 2015, 11:32:30 pm »
Zalig  :D  :D

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #21 Gepost op: september 23, 2015, 11:43:23 pm »
Goh ja dicht bij huis, liever gent dan brugge of rsca away

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #22 Gepost op: september 24, 2015, 08:12:11 am »
Enige vereiste was een thuismatch.  Niet dus.  Spijtig !

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #23 Gepost op: september 24, 2015, 08:24:38 am »
is da nu gedeelde recette?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #24 Gepost op: september 24, 2015, 12:00:43 pm »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #25 Gepost op: september 24, 2015, 02:41:54 pm »
los van het sportieve....daardoor dat ik antwerp niet pers? in 1ste klasse wil terug zien.
een grote groep antwerpse supporters blijven nu s marginaal, met een enorme arrogantie en houden zich nooit in...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #26 Gepost op: september 24, 2015, 02:44:47 pm »
Is voor mij net een reden om die w?l terug in 1e te zien.

Geef mij maar Antwerp ipv Westerlo of Moeskroen.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #27 Gepost op: september 24, 2015, 02:55:35 pm »
Is voor mij net een reden om die w?l terug in 1e te zien.

Geef mij maar Antwerp ipv Westerlo of Moeskroen.

Laat ze voor mij maar zitten waar ze zitten, kut supporters met het verstand van nen ezel, ze hebben een 16de finale match gewonnen en worden nu al gevolgd door pers alsof ze kampioen zijn en gaan zelf uitroepen dat ze tot de finale willen gaan tegen Brugge of Anderlecht. Moeten weer eens dringen op under plaats gezet worden. Hopelijk kan westerlo die klus klaren.

Alleen al maar voor de dikke nekken uit antwerpen tegen te houden zouden ze nooit in eerste mogen spelen. Kunnen ze van extra time gewoon de titel veranderen naar Brugge-anderlecht-antwerpen Time.

En niet vergeten dat Decuyper daar nu ook zit met zijn ploeg. Hopelijk laat em daar ook een kerkhof aan putten achter.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #28 Gepost op: september 24, 2015, 03:35:38 pm »
Laat ze voor mij maar zitten waar ze zitten, kut supporters met het verstand van nen ezel, ze hebben een 16de finale match gewonnen en worden nu al gevolgd door pers alsof ze kampioen zijn en gaan zelf uitroepen dat ze tot de finale willen gaan tegen Brugge of Anderlecht. Moeten weer eens dringen op under plaats gezet worden. Hopelijk kan westerlo die klus klaren.

Alleen al maar voor de dikke nekken uit antwerpen tegen te houden zouden ze nooit in eerste mogen spelen. Kunnen ze van extra time gewoon de titel veranderen naar Brugge-anderlecht-antwerpen Time.

En niet vergeten dat Decuyper daar nu ook zit met zijn ploeg. Hopelijk laat em daar ook een kerkhof aan putten achter.
Zet daartegenover het gehypete KVO van die mediageile clown Marc Coucke. Die mag/mocht ook wel 's op zijn plaats gezet worden, niet? In dat opzicht vind 'k het schitterend dat KVO eruit ligt.
Ik heb het niet zo begrepen op KVO 2.0, dat plots ten hemel geschoten wordt door zo'n excentrieke kwal, waar het gros ?n de voltallige persmeute achteraan gaat omdat hij een pak geld heeft.

Dat menig Antwerp-supp. zich in de thuisvakken ging nestelen, vind ik not done... MAAR: Dit komt gewoon als een boemerang terug: in de 'slechte' tijden van KVO keek zo goed als niemand naar KVO om, ook voorgenoemde Marc Coucke niet.
En d?n waren de uit-supps in grote getale welkom, om toch een deftig supportersaantal in hun stadion te bekomen. Nu het KVO door serieuze financi?le steun voor de wind gaat, is iedereen plots (succes)supporter & reduceert men de capaciteit van het bezoekersvak sterk...
Beetje belachelijk, niet? ::)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #29 Gepost op: september 24, 2015, 05:57:32 pm »
Laat ze voor mij maar zitten waar ze zitten, kut supporters met het verstand van nen ezel, ze hebben een 16de finale match gewonnen en worden nu al gevolgd door pers alsof ze kampioen zijn en gaan zelf uitroepen dat ze tot de finale willen gaan tegen Brugge of Anderlecht. Moeten weer eens dringen op under plaats gezet worden. Hopelijk kan westerlo die klus klaren.

Alleen al maar voor de dikke nekken uit antwerpen tegen te houden zouden ze nooit in eerste mogen spelen. Kunnen ze van extra time gewoon de titel veranderen naar Brugge-anderlecht-antwerpen Time.

En niet vergeten dat Decuyper daar nu ook zit met zijn ploeg. Hopelijk laat em daar ook een kerkhof aan putten achter.
ahja Anwerp zal mss nog,winnen tegen westerlo, maar daarna :)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #30 Gepost op: september 24, 2015, 06:07:59 pm »
Antwerpen is in Belgi? de enige club waar er nog een ziel & passie in zit zoals 20 jaar terug. Geen club die een winstgevend bedrijf moet worden. Supporters die voor hun club zouden sterven...
Zou een verademing zijn als die terug in 1ste komen!
South Lane Crew.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #31 Gepost op: september 24, 2015, 06:11:04 pm »
Laat ze voor mij maar zitten waar ze zitten, kut supporters met het verstand van nen ezel, ze hebben een 16de finale match gewonnen en worden nu al gevolgd door pers alsof ze kampioen zijn en gaan zelf uitroepen dat ze tot de finale willen gaan tegen Brugge of Anderlecht. Moeten weer eens dringen op under plaats gezet worden. Hopelijk kan westerlo die klus klaren.

Alleen al maar voor de dikke nekken uit antwerpen tegen te houden zouden ze nooit in eerste mogen spelen. Kunnen ze van extra time gewoon de titel veranderen naar Brugge-anderlecht-antwerpen Time.

En niet vergeten dat Decuyper daar nu ook zit met zijn ploeg. Hopelijk laat em daar ook een kerkhof aan putten achter.

Ongelofelijk mooie achterban, en de oudste club van het land. Horen sowieso, altijd, in eerste klasse thuis.

Jammer genoeg zal het hen mogelijk nooit lukken, maar dat heeft dan weer alles met hun afkomst ('t stad) te maken.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #32 Gepost op: september 24, 2015, 06:20:18 pm »
Antwerpen is in Belgi? de enige club waar er nog een ziel & passie in zit zoals 20 jaar terug. Geen club die een winstgevend bedrijf moet worden. Supporters die voor hun club zouden sterven...
Zou een verademing zijn als die terug in 1ste komen!
en die ook overal de boel afbreken, overal dingen doen waar andere stadionverbod zouden voor krijgen. laten rotten in de hel van 2de.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #33 Gepost op: september 24, 2015, 06:55:27 pm »
en die ook overal de boel afbreken, overal dingen doen waar andere stadionverbod zouden voor krijgen. laten rotten in de hel van 2de.
En je denkt dat zij geen sv's krijgen? Komt gewoon niet in de media...
Ze breken nie meer boel af dan de jongens van standard/charleroi/club/...
South Lane Crew.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #34 Gepost op: september 24, 2015, 09:52:49 pm »
En je denkt dat zij geen sv's krijgen? Komt gewoon niet in de media...
Ze breken nie meer boel af dan de jongens van standard/charleroi/club/...


Vind Antwerp 'n fantastische club, met supporters die er gewoonweg altijd st??n! ! 

Echter, ik gun ze niks, momenteel.  PDC mag de boel daar ook es verkl*ten. We hebben ook genoeg lijken mogen opruimen.
-SVZW Forever-

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #35 Gepost op: september 24, 2015, 10:04:22 pm »
Ze hebben hier in Waregem nog dn boel afgebroken.

Moesten ze dit achterwege kunnen laten zijn ze van mij meer dan welkom, alleen al voor hun sfeer.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #36 Gepost op: september 24, 2015, 10:06:13 pm »
Kvo moet ook zo dom niet doen ivm hun bezoeksvak,wanneer ze tegen Club gaan spelen zal het ook 'coeckenbak' zijn.
Antwerpen moet hopen dat ze het einde van seizoen te halen en kampioen te spelen,zoniet is het einde verhaal.  PDC heeft niks,enkel wat afspraken met bond en andere schuldeisers om tegen een bepaalde datum die bedragen te betalen,PDC zal proberen om die datums te doen opschuiven,deed dit hier ook.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #37 Gepost op: september 25, 2015, 08:43:54 am »
Ze hebben hier in Waregem nog dn boel afgebroken.

Moesten ze dit achterwege kunnen laten zijn ze van mij meer dan welkom, alleen al voor hun sfeer.

Onze kampioenenmatch van 11 jaar geleden inderdaad. Hun Chinees (Dong?) speelde onze zatte verdediging toen volledig op een hoopje :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #38 Gepost op: september 25, 2015, 10:39:16 am »
Is voor mij net een reden om die w?l terug in 1e te zien.
Geef mij maar Antwerp ipv Westerlo of Moeskroen.

Hun schorremorrie-gehalte is van een iets te hoog gehalte !!  Ik denk niet dat er iemand in Belgie is die die mannen graag ziet komen.  Overal geweld - arrogant gedrag - scheldpartijen - bedreigingen !!
Laat ze maar lekker in 2de klasse !! 

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Crocky Cup (in plaats van Beker van Belgi?)
« Reactie #39 Gepost op: september 25, 2015, 02:48:12 pm »
Ik heb het meer voor supporters die een positieve meerwaarde betekenen. Van dat Antwerpkrapuul kan je dat alles behalve zeggen.