Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 262055 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #280 Gepost op: oktober 10, 2007, 03:07:43 pm »
vorig weekend in Nederland : Heerenveen - Heracles : 9-0

Met 7 doelpunten van Alves in 17 minuten :P niet slecht eh das ongeveer 1 goal per 2 minuten :D

3 goals tussen minuut 9 en 17
4 goals tussen minuut 67 en 76

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #281 Gepost op: oktober 10, 2007, 05:17:27 pm »
Zotjes ee!  :D

Das mooi voor die speler ma geeft ook tniveau aan vant Nederlands voetbal, da ligt zo ver nie bovent onze  :)

Kijk maar naar Europa  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #282 Gepost op: oktober 10, 2007, 06:28:45 pm »
hetniveau van nederland ligt toch de laatste jaren een stuk boven dat van belgi? hoor , kijk maar wat de laatste jaren de nederlandse ploegen in cl- en uefa cup (en de nationale ploeg) als resultaten behaald hebben , en vergelijk dan met de belgische ploegen in cl-en uefa (en onze nationale ploeg)


Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #284 Gepost op: oktober 30, 2007, 08:41:55 pm »
Lazio en Valencia... wawawiwa !!

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #285 Gepost op: oktober 30, 2007, 08:59:06 pm »
er zittn pareltjes tussen  :o

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #286 Gepost op: november 09, 2007, 02:35:10 pm »
Anderlecht was gisterenavond weer huilen met de pet op. Het niveau van die wedstrijd oversteeg dat niet van een gemiddelde Union-Tubeke. Echt zielig om te zien dat vetbetaalde 'vedetten' zoals Polak, Frutos en Hassan geen twee deftige passen na elkaar kunnen geven. En dan te weten dat Legear meer dan 80 minuten op de bank bleef zitten.

fox

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #287 Gepost op: november 09, 2007, 06:03:13 pm »

Rafa

  • Gast

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #289 Gepost op: november 11, 2007, 03:47:35 pm »
Het gaat er momenteel weer fel aan toe in Italie.

Bij geweld tussen Italiaanse voetbalsupporters is in het Toscaanse Arezzo een persoon om het leven gekomen.
'Een persoon is gestorven op een parkeerterrein naast de autosnelweg', meldde de wegpolitie van Arezzo, die verder geen details wilde geven.

Volgens het Italiaanse agentschap Ansa gaat het om een supporter van Lazio Rome die zou zijn neergeschoten door een aanhanger van Juventus Turijn. ( De supporter van Lazio Is volgens andere bronnen neergeschoten door een politieagent!!)

Vandaag speelt Lazio in Milaan tegen Inter, Juventus ontmoet Parma op verplaatsing.

De match Inter - lazio is afgelast. Andere matchen starten met 10 minuten vertraging!

Zware Incidenten in Bergamo, waar Atalanta en Milan de handen in elkaar geslagen hebben en overeengekomen zijn om tesamen tegen de politie te vechten!

Ook aan San siro zijn inter en lazio fans tesamen aan het protesteren vlak voor het stadion! De spanning is daar momenteel te snijden

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #290 Gepost op: november 11, 2007, 03:53:16 pm »
Momenteel is ook de match tussen Atalanta en Milan stopgezet wegens hevige rellen!!
Nadat vernomen is dat de lazio supporter door een agent is neergeschoten zullen er overal in italie zware rellen uitbreken tegen de politie.

http://www.repubblica.it/gallerie/index.html
foto's vallen hier te bewonderen   :)
« Laatst bewerkt op: november 11, 2007, 04:03:19 pm door CB06_boy »

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #291 Gepost op: november 11, 2007, 04:41:22 pm »
Spel zit serieus op de wagen daar in Itali?..
AC Milan, Inter Milan en Lazio Roma fans hebben samen een mars door Milaan gehouden en hebben een politiestation met stenen en brandbommen bestookt...

Ook in 3de klasse Itali? spannen verschillende ploegen samen tegen de politie..

LIBERTI PER GLI ULTRA !!

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #292 Gepost op: november 11, 2007, 04:45:52 pm »

Rafa

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #293 Gepost op: november 11, 2007, 05:47:39 pm »
En dat juist op de dag van Wapenstilstand  :-[ :-[

Tja, kga et niet opnemen voor de een of de andere partij... Feiten zijn :
Er waren rellen tussen supporters dus moet de politie ingrijpen, ?n het was een verdwaalde kogel.

CB06_boy

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #294 Gepost op: november 11, 2007, 09:24:36 pm »
Zware Rellen uitgebroken in Rome. Roma Ultras raken slaags met politie, zeker 10 gewonde flikken. 2 ultras momenteel opgepakt.







Ook in het noorden van Italie is het blijkbaar nog niet over, daar zouden de ultras van inter, milan, brescia, atalanta, varese het ook bont aan het maken zijn tegen de carabinieri!!
« Laatst bewerkt op: november 11, 2007, 09:27:49 pm door CB06_boy »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #295 Gepost op: november 12, 2007, 11:36:52 am »
Wie denken die hools wel dat ze zijn? Regels zijn er om te respecteren. Wie dat niet kan, opkrassen! Het is ronduit belachelijk dat ze eerst elkaars kop willen inslaan en als er dan enen geraakt wordt; dan is het de politie die de schuldige is. Ik vermoed dat die flik niet met zijn revolver tegen het hoofd van die Lazio-supporter gestaan heeft, hem bedreigd heeft en droogweg afgeknald heeft. Reactie van die 'supporters' is dus dik overdreven en vierkant belachelijk!
Ik heb gesproken :)

Crudo

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #296 Gepost op: november 12, 2007, 11:55:38 am »
das toch ook niet meer normaal daar  :o

probleem is dat ze dit in Belgi? ook gezien hebben, en de veiligheidsnormen zo nooit gaan dalen hier (terwijl onze supporters vergeleken daarmee gewoon engeltjes zijn)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #297 Gepost op: november 12, 2007, 12:09:58 pm »
Wie denken die hools wel dat ze zijn? Regels zijn er om te respecteren. Wie dat niet kan, opkrassen! Het is ronduit belachelijk dat ze eerst elkaars kop willen inslaan en als er dan enen geraakt wordt; dan is het de politie die de schuldige is. Ik vermoed dat die flik niet met zijn revolver tegen het hoofd van die Lazio-supporter gestaan heeft, hem bedreigd heeft en droogweg afgeknald heeft. Reactie van die 'supporters' is dus dik overdreven en vierkant belachelijk!
Ik heb gesproken :)

:-X

Misschien even duidelijk maken dat het slachtoffer (een twintiger trouwens) gedood/vermoord is zonder ook maar ?nige reden, of bedoel je dat het leven van een agent meer waard is dan dat van een fan van Lazio, of eender welke voetbalfan? Er was een klein relletje tussen twee wagens op die parking - ??n auto met Laziofans, de andere met Juventusfans. De eigenaar van het tankstation zag het gebeuren en greep niet in omdat dit voor hem 'wekelijkse kost' is, het is een parking die veel gebruikt wordt door reizende voetbalfans. Er was helemaal geen sprake van rellen, of afgesproken veldslagen. Gabriele Sandri, het slachtoffer, zat al in zijn auto toen hij in de nek geraakt werd door een 'waarschuwingsschot'. De agent schoot twee keer, ??n keer in de lucht, en om een of andere reden ??n keer horizontaal, wat meteen het einde betekende voor deze jonge kerel, geliefd door vriend en vijand, bevriend met enkele Laziospelers, een van de beste en bekendste DJ's van Rome. Dat men besliste om de wedstrijden te laten doorgaan getuigt voor mij van nul komma nul respect. Toen die politieman gedood werd in Catania werd alles meteen stilgelegd (uiteraard met reden), maar wanneer een politieman een onschuldige jongeman vermoordt door pure onkunde (of slechte wil, wie zal het zeggen) dan moeten ze dat maar aanvaarden. Ik vind de reactie van de 'ultras' schitterend. Begrijp me niet verkeerd, het geweld is niet goed te keuren, en ik zou ook minder content zijn moest het mijn auto zijn die ze omdraaien en in brand steken in, maar dat al deze fans hun diepe haat, hun enorme rivaliteit vergeten en samen, hand in hand dit onrecht bestrijden verdient gewoon respect - ik zie het in Belgi? nog niet te rap gebeuren.

Foto's van vrienden en familie op de plaats van de moord:

http://www.repubblica.it/2006/05/gallerie/cronaca/tifoso-ucciso-dolore/5.html

Myspace van het slachtoffer:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=181839228

Rest in peace, je zal maar aan je einde komen op weg naar een voetbalmatch van je geliefde club. :'(


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #298 Gepost op: november 12, 2007, 03:12:11 pm »
Daar zeg je het, een verdwaalde kogel. Ik ga zeker die flik niet goedpraten omdat hij tweemaal geschoten heeft (al zal het waarschijnlijk wel niet zijn intentie geweest zijn iemand goedsmoeds te doden, maar bon; ik snap je punt daar wel) maar moet je daarom alle flikken collectief gaan aanvallen? Ik dacht het niet. Zo'n reacties zijn zielig en getuigen van weinig intelligentie (hetgeen ik hools sowieso niet echt toeschrijf...) Wat is het volgende? En inval in Polen omdat Marius O. Van Holsbeek neerstak? Walen collectief gaan afrossen omwille van Dutroux? De reden waarom die agent schoot was trouwens... inderdaad: relletjes tussen 'supporters'

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Europees voetbal topic
« Reactie #299 Gepost op: november 12, 2007, 05:31:21 pm »
Daar zeg je het, een verdwaalde kogel. Ik ga zeker die flik niet goedpraten omdat hij tweemaal geschoten heeft (al zal het waarschijnlijk wel niet zijn intentie geweest zijn iemand goedsmoeds te doden, maar bon; ik snap je punt daar wel) maar moet je daarom alle flikken collectief gaan aanvallen? Ik dacht het niet. Zo'n reacties zijn zielig en getuigen van weinig intelligentie (hetgeen ik hools sowieso niet echt toeschrijf...) Wat is het volgende? En inval in Polen omdat Marius O. Van Holsbeek neerstak? Walen collectief gaan afrossen omwille van Dutroux? De reden waarom die agent schoot was trouwens... inderdaad: relletjes tussen 'supporters'

Verdwaalde kogel of niet, het is onbegrijpelijk dat een agent het vuur opent wanneer twee auto's (twee!) een onderonsje hebben, althans dat vind ik. De kogel die Gabriele in de nek trof werd trouwens gevuurd wanneer de schermutseling al gedaan was, de jongeman lag te slapen in zijn auto. Gabriele was bovendien goed bevriend met enkele Laziospelers en had voor zijn dood verdediger De Silvestri nog een berichtje gestuurd dat hij tot 6u 's ochtends had gedraaid (DJ) maar er toch alles aan had gedaan om naar Milaan te reizen, voor Lazio. :'(

Het geweld, uiteraard niet goed te praten, maar ergens begrijp ik het wel. Toen Raciti (de agent die in Catania aan zijn einde kwam) werd alles meteen wekenlang stilgelegd, wanneer een voetbalfan wordt gedood (door een agent) dan draagt men rouwbandjes en wacht men tien minuten om de matchen te starten. Weinig respectvol vind ik, sommigen gaven trouwens al toe dat ze een fout gemaakt hebben door de matchen te laten doorgaan. Er wordt trouwens een onderzoek gestart tegen de agent. Hij zal zich moeten verantwoorden voor onvrijwillige doodslag. (HLN)