Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 164696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #500 Gepost op: januari 20, 2012, 02:27:02 pm »
Dat wel, maar die jongen verdiend wel 7500 euro per maand bruto h?

Voor een beetje bij de beloften te spelen, allez de helft gaat nr zijne manager, maar toch...

Voor iemand die dt-fouten schrijft, ben jij wel h??l goed ingelicht over de het loon van iemand anders...
« Laatst bewerkt op: januari 20, 2012, 02:41:40 pm door Wouter »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #501 Gepost op: januari 20, 2012, 05:03:23 pm »
Ge moogt mij zeggen wat ge wilt van Sivakov,maar gebrek aan inzet kunt ge hem niet verwijten !
Meer nog als ge hem inbrengt (vb tegen Genk bij 1-0) ipv Pino of Trajkovski en ge zet hem voor de defensie zal hij niet of nauwelijks gepasseerd worden...risico op een (rode) kaart neemt ge er maar bij.

Persoonlijk vind ik Sivakov een verschrikkelijke speler om naar te kijken. Inzet... Maakt constant fouten omdat hij gene stap mee kan. Als fouten maken voor u gelijk staat aan inzet, kan ik wel begrijpen waarom je vindt dat hij zich inzet... Het is ook iemand die veel rode kaarten zou pakken mocht hij constant spelen. Kortom, ge zijt daar niets mee !!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #502 Gepost op: januari 20, 2012, 05:16:50 pm »
Ge moogt mij zeggen wat ge wilt van Sivakov,maar gebrek aan inzet kunt ge hem niet verwijten !
Meer nog als ge hem inbrengt (vb tegen Genk bij 1-0) ipv Pino of Trajkovski en ge zet hem voor de defensie zal hij niet of nauwelijks gepasseerd worden...risico op een (rode) kaart neemt ge er maar bij.

Persoonlijk vind ik Sivakov een verschrikkelijke speler om naar te kijken. Inzet... Maakt constant fouten omdat hij gene stap mee kan. Als fouten maken voor u gelijk staat aan inzet, kan ik wel begrijpen waarom je vindt dat hij zich inzet... Het is ook iemand die veel rode kaarten zou pakken mocht hij constant spelen. Kortom, ge zijt daar niets mee !!
Geen basisspeler neen, maar een wissel tegen Genk had misschien wel beter geweest. zoals hier boven al meerdere malen uitvoerig uitgelegd. Al is hij inderdaad (nog?) wat te plat om echt een meerwaarde te zijn..
One Essevee!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #503 Gepost op: januari 25, 2012, 06:14:10 pm »
Mooi interview met Dury vandaag in SVM !!

Offline Rik de Flik

  • Leden
  • Berichten: 36
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #504 Gepost op: februari 02, 2012, 06:11:52 pm »
Heb het niet kunnen lezen, wat stond er precies in?

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #505 Gepost op: februari 03, 2012, 04:42:22 pm »
deze week trouwens doorgevraagd met Jens Naessens :)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #506 Gepost op: maart 14, 2012, 12:18:16 pm »
Artikel in HNB over Beerschot. Vermelding van partijdigheid door S/VMagazine:

Beerschot is boos: 'Rode kaarten voor de pers'

Sport/Voetbal Magazine en Gazet van Antwerpen zijn voorlopig niet meer welkom bij Beerschot. ?Sommige media schrijven uitsluitend negatief over ons, ongeacht wat we doen', meldt voorzitter Patrick Vanoppen in een persmededeling. .......

Sport/Voetbal Magazine is tot eind april niet meer welkom, behalve op wedstrijddagen. Waarom? ?Ik noem dat het G5-magazine,? zegt Vanoppen. ?De grote ploegen komen daarin positief in het nieuws, alle andere clubs niet, waarbij ze het dit seizoen systematisch gemunt hebben op clubs als Zulte-Waregem en ons.? .....

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #507 Gepost op: maart 14, 2012, 01:27:15 pm »
Artikel in HNB over Beerschot. Vermelding van partijdigheid door S/VMagazine:

Beerschot is boos: 'Rode kaarten voor de pers'

Sport/Voetbal Magazine en Gazet van Antwerpen zijn voorlopig niet meer welkom bij Beerschot. ?Sommige media schrijven uitsluitend negatief over ons, ongeacht wat we doen', meldt voorzitter Patrick Vanoppen in een persmededeling. .......

Sport/Voetbal Magazine is tot eind april niet meer welkom, behalve op wedstrijddagen. Waarom? ?Ik noem dat het G5-magazine,? zegt Vanoppen. ?De grote ploegen komen daarin positief in het nieuws, alle andere clubs niet, waarbij ze het dit seizoen systematisch gemunt hebben op clubs als Zulte-Waregem en ons.? .....

Klopt op 't eerste zicht!

Aan de andere kant ook niet onlogisch:

- als ze bloed geroken hebben bij een ploeg waar iets niet vlot draait, springen ze daar op. Zie teloorgang SV Waregem destijds met Demey, Zaak Y?, Beerschot, nu verhaal van PDC, enz. Miserie van een ander verkoopt nu eenmaal beter.
- Aangename verrassingen kunnen ze dan wel opkloppen. Zie Kortijk/Cercle nu, en wij destijds in ons eerste boerenjaar in eerste.
- Logisch dat ze grote ploegen vaker vermelden of op de cover zetten. Ook hier tellen alleen de verkoopcijfers.

Conclusie: niet bleiten en voortdoen, en ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk vuile was IS, dan komt ze ook niet naar buiten...

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #508 Gepost op: april 25, 2012, 11:40:15 am »
Vechtscheiding tussen Kalezic en Zulte Waregem

 woensdag 25 april 2012 om 08u08

Vier maanden na het ontslag van de Bosnisch-Nederlandse trainer is zijn driejarig contract bij Zulte Waregem nog altijd niet officieel ontbonden.




 ? IMAGEGLOBE



SV Zulte Waregem en Darije Kalezic zijn in een vechtscheiding verwikkeld. Ondanks lovende commentaren van CEO Patrick Decuyper werd de Bosnisch-Nederlandse trainer op 27 december 2011 na een teleurstellende 15 op 57 de laan uitgestuurd, maar vier maanden later is het driejarig contract nog altijd niet officieel ontbonden.

Beide partijen hebben immers nog geen overeenkomst bereikt over de ontslagpremie die in het contract was vastgelegd. Die bedroeg volgens goed geplaatste insiders minstens ?een paar honderdduizend euro? en dat bedrag weigert Decuyper nu op te hoesten.
 
Hij zou naar verluidt Kalezic voorgesteld hebben om diens loon verder uit te betalen tot die een nieuwe club vond, maar daar ging de ex-voetballer niet mee akkoord, ook niet toen Decuyper daarna een derde van de ontslagpremie wilde uitkeren. De onderhandelingen tussen de advocaten van beide partijen zijn nu nog altijd aan de gang.
 
Reactie Kalezic
 
?Zulte Waregem weigert zich te houden aan een waterdicht contract?, bevestigt Darije Kalezic het verhaal. ?Verder wil ik daar op dit moment niet veel uitlatingen over doen. Hopelijk komen onze advocaten eerstdaags tot een vergelijk. Ik heb altijd gedacht dat we er als volwassen en verstandige mensen uit zouden raken, maar als dat niet lukt, dan zal ik verdere stappen moeten ondernemen.?
 
Reactie Zulte Waregem
 
Patrick Decuyper wilde geen commentaar kwijt, maar Zulte Waregemwoordvoerder Bart Vandesompele ontkent niet dat de club nog altijd aan het onderhandelen is met Kalezic.
 
?Zulke discussies verlopen niet altijd even vlot, want zoiets wordt tactisch gespeeld?, aldus Vandesompele. ?Als Kalezic beweert dat zijn contract met bijhorende ontslagpremie waterdicht is, dan is dat zijn standpunt, maar wij zijn van mening dat een minnelijke schikking moet volstaan.? (JC)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #509 Gepost op: mei 09, 2012, 06:10:24 pm »
Mboyo van Gent is ,in een intervieuw,ontgoocheld in Dury."Ik heb hem gezegd dat hij een leugenaar is","hij zei me hoe je je moest kleden of je haren knippen"...."hij kon me niets bijbrengen".

M.a.w vergeet het maar dat hij naar hier komt  :-\

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #510 Gepost op: mei 09, 2012, 06:57:43 pm »
Mboyo van Gent is ,in een intervieuw,ontgoocheld in Dury."Ik heb hem gezegd dat hij een leugenaar is","hij zei me hoe je je moest kleden of je haren knippen"...."hij kon me niets bijbrengen".

M.a.w vergeet het maar dat hij naar hier komt  :-\

Tis niet Mboyo maar Cont? die ze graag zouden halen h?.. en die zou het wel zien zitten (aldus zijn manager)

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #511 Gepost op: mei 16, 2012, 04:32:35 pm »
In de Sport/Voetbalmagazine van vandaag staat er reeds een voorlopige oefenkalender.
We treden al aan op de Rassing op donderdag de 21e juni, eerste kennismaking op voetbalvlak met onze ploeg voor volgend seizoen ! 

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.913
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #512 Gepost op: mei 20, 2012, 07:04:32 pm »
Tegen wie spelen we nog?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #513 Gepost op: mei 20, 2012, 09:54:25 pm »
Tegen wie spelen we nog?

In ronse, roeselare, valenciennes en Waasland-Beveren. Hopelijk wordt er ook nog thuis een oefenmatch gespeeld.

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #514 Gepost op: mei 21, 2012, 02:48:46 pm »
is er ergens sprake van de match die je gratis kunt bijwonen als abonnee ?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #515 Gepost op: augustus 29, 2012, 05:31:50 pm »
Dury vandaag in SVM !!! Het gaat over hoe hij 'veranderd' is...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #516 Gepost op: oktober 17, 2012, 10:25:30 am »
Vandaag reportage over Essevee.
"Zulte Waregem, de toekomst"

Over hoe we willen zijn als opleidingsclub.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #517 Gepost op: oktober 18, 2012, 11:01:06 am »
wat een verschil met vorig jaar...hoeveel positiever dat we in het nieuws komen en er wordt ook meer aandacht aan ons besteed...mooi mooi

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #518 Gepost op: oktober 18, 2012, 03:29:19 pm »
wat een verschil met vorig jaar...hoeveel positiever dat we in het nieuws komen en er wordt ook meer aandacht aan ons besteed...mooi mooi

Alles staat of valt met resultaten he.


Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #519 Gepost op: oktober 19, 2012, 07:31:15 pm »
wat een verschil met vorig jaar...hoeveel positiever dat we in het nieuws komen en er wordt ook meer aandacht aan ons besteed...mooi mooi

Alles staat of valt met resultaten he.

Krijg wel koude rillingen als ik Decuyper hoor zeggen "liever tiende met jonge gasten, dan zesde met routiniers".