Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165323 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #140 Gepost op: mei 23, 2007, 08:57:00 pm »
Dosunmu vind ik toch niet de flop ze... Mrdja had daar beter gepast...

Qua verwachtingspatroon en geleverde prestaties is Dosunmu echt wel de flop van het jaar he!

JANSSENS is de flop van het jaar.
niet met akkoord als je ziet wat hij in lierse doet dan zie je wat vertrouwen kan doen!!!

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #141 Gepost op: mei 24, 2007, 05:47:59 pm »
Dosunmu vind ik toch niet de flop ze... Mrdja had daar beter gepast...

Qua verwachtingspatroon en geleverde prestaties is Dosunmu echt wel de flop van het jaar he!

JANSSENS is de flop van het jaar.
sluit ik me volledig bij aan!

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #142 Gepost op: mei 24, 2007, 07:14:58 pm »
Dosunmu vind ik toch niet de flop ze... Mrdja had daar beter gepast...

Qua verwachtingspatroon en geleverde prestaties is Dosunmu echt wel de flop van het jaar he!

JANSSENS is de flop van het jaar.
Voor Essevee is ?cht wel Janssens de allergrootste flop sinds ik supporter ben!
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline sv zw

  • Leden
  • Berichten: 131
  • Al wie da nie springt is ...
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #143 Gepost op: mei 24, 2007, 09:11:18 pm »
Dosunmu vind ik toch niet de flop ze... Mrdja had daar beter gepast...

stelt u voor mrdja flop bij zowel lierse als bij svzw   ;D

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #144 Gepost op: mei 24, 2007, 10:18:27 pm »
JANSSENS is de flop van het jaar.
niet met akkoord als je ziet wat hij in lierse doet dan zie je wat vertrouwen kan doen!!!
Of anders gezegd,bij ons had janssens een ferm gebrek aan inzet.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #145 Gepost op: mei 25, 2007, 12:40:46 pm »
JANSSENS is de flop van het jaar.
niet met akkoord als je ziet wat hij in lierse doet dan zie je wat vertrouwen kan doen!!!
Of anders gezegd,bij ons had janssens een ferm gebrek aan inzet.
Juist ! Ruziestoker eerste klas...
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #146 Gepost op: mei 25, 2007, 07:38:46 pm »
Wat ik wel nog raar vind in die analyse is dat het toeschouwersaantal is gestegen. Niet dat dit niet waar is, maar dat we vorig seizoen amper voor 2100 toeschouwers gemiddeld speelden, da kan ik amper geloven. ???

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #147 Gepost op: mei 25, 2007, 07:43:49 pm »
Der staat bijvoorbeeld ook dat Dosunmu enkel de netten vond tegen Anderlecht, Standard en Brugge. Dit is echter een grove overschatting van Tosin. Hij scoorde enkel tegen Gent en FCB.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #148 Gepost op: mei 25, 2007, 09:50:27 pm »
Jep, viel me ook direct op.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #149 Gepost op: mei 25, 2007, 09:51:41 pm »
Wat ik wel nog raar vind in die analyse is dat het toeschouwersaantal is gestegen. Niet dat dit niet waar is, maar dat we vorig seizoen amper voor 2100 toeschouwers gemiddeld speelden, da kan ik amper geloven. ???
huh staat dat er in ?
wat een amateurisme. Kbetwijfel het trouwens hoor als het aantal toeschouwers is gestegen ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #150 Gepost op: mei 26, 2007, 12:26:07 am »
ik zou mailtjes sturen naar dat blad dan , of naar de journalisten in kwestie als je flagrant verkeerde zaken opmerkt.

als daar ergens 2100 toeschouwers voor svzw instaat, zal dat nog ergens van tweede klasse zijn.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #151 Gepost op: mei 26, 2007, 12:59:36 pm »
Wat ik wel nog raar vind in die analyse is dat het toeschouwersaantal is gestegen. Niet dat dit niet waar is, maar dat we vorig seizoen amper voor 2100 toeschouwers gemiddeld speelden, da kan ik amper geloven. ???
huh staat dat er in ?
wat een amateurisme. Kbetwijfel het trouwens hoor als het aantal toeschouwers is gestegen ...

Er stond paar dagen geleden in het nieuwsblad dat we dit jaar voor gemiddeld 7000 man speelden.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #152 Gepost op: mei 26, 2007, 01:04:29 pm »
Toch zeker en vast nie slecht ...
Wat ik wel nog raar vind in die analyse is dat het toeschouwersaantal is gestegen. Niet dat dit niet waar is, maar dat we vorig seizoen amper voor 2100 toeschouwers gemiddeld speelden, da kan ik amper geloven. ???
huh staat dat er in ?
wat een amateurisme. Kbetwijfel het trouwens hoor als het aantal toeschouwers is gestegen ...

Er stond paar dagen geleden in het nieuwsblad dat we dit jaar voor gemiddeld 7000 man speelden.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #153 Gepost op: mei 26, 2007, 02:24:49 pm »
kunnen we dat niet eens vragen aan de club zelf ?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #154 Gepost op: mei 26, 2007, 02:35:15 pm »
k denk dat 6500 ? 7000 toch een redelijk correcte weergave is; bovenring hoofdtribune bijna elke match volledig vol, onderring hoofdtribune en nieuwe tribune waren toch ook goed gevuld...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #155 Gepost op: mei 26, 2007, 09:30:44 pm »
Ik denk dat de supportersaantallen gestag zullen stijgen de komende jaren als de club wat groeit en zeker en vast als er nog eens een superjaar komt zoals vorig jaar of een nieuw stadion of zo.
Kdenk dat we binnen een jaar of 5 toch ook voor gemiddeld meer dan 10000 man spelen hoor.

sv74

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #156 Gepost op: mei 27, 2007, 11:39:18 am »
Ik denk dat de supportersaantallen gestag zullen stijgen de komende jaren als de club wat groeit en zeker en vast als er nog eens een superjaar komt zoals vorig jaar of een nieuw stadion of zo.
Kdenk dat we binnen een jaar of 5 toch ook voor gemiddeld meer dan 10000 man spelen hoor.


Ik denk dat 10000 wat te hoog gegrepen is voor essevee, tenzij we meerdere jaren meedraaien in de top en vooral wat goedkopere plaatsen hebben in het stadion.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #157 Gepost op: mei 27, 2007, 01:23:46 pm »
Er is een studie gedaan en wij kunnen naar Max 9000 abbonementen gaan in 5 jaar of langer. Om nog hoger te kunnen gaan is het bijna onmogelijk of zouden we opeens een topper moeten zijn.

Dus volgens de studie zijn wedstrijden van meer of 10000 man niet onbestaande. Nu hopen dat de studie goed gedaan is :)
essevee till i die!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #158 Gepost op: juni 04, 2007, 11:14:21 am »
Ik denk dat de supportersaantallen gestag zullen stijgen de komende jaren als de club wat groeit en zeker en vast als er nog eens een superjaar komt zoals vorig jaar of een nieuw stadion of zo.
Kdenk dat we binnen een jaar of 5 toch ook voor gemiddeld meer dan 10000 man spelen hoor.


Ik denk dat 10000 wat te hoog gegrepen is voor essevee, tenzij we meerdere jaren meedraaien in de top en vooral wat goedkopere plaatsen hebben in het stadion.

als we blijven groeien en ambitie tonen, en het nieuw stadion er komt of de goede verbouwing, en kortrijk ng uit eerste blijft, gaan we zeker naar een aantal van tss de 10 a 14 000 wat ook de doelstellingen zijn van de club en bestuur...DE ploeg van de streek worden en dan strijden ieder jaar vr een top 6 a 7 plaats of hoger, komt al goed.

Essevee !

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #159 Gepost op: juni 04, 2007, 01:03:21 pm »
Ik denk dat de supportersaantallen gestag zullen stijgen de komende jaren als de club wat groeit en zeker en vast als er nog eens een superjaar komt zoals vorig jaar of een nieuw stadion of zo.
Kdenk dat we binnen een jaar of 5 toch ook voor gemiddeld meer dan 10000 man spelen hoor.


Ik denk dat 10000 wat te hoog gegrepen is voor essevee, tenzij we meerdere jaren meedraaien in de top en vooral wat goedkopere plaatsen hebben in het stadion.

als we blijven groeien en ambitie tonen, en het nieuw stadion er komt of de goede verbouwing, en kortrijk ng uit eerste blijft, gaan we zeker naar een aantal van tss de 10 a 14 000 wat ook de doelstellingen zijn van de club en bestuur...DE ploeg van de streek worden en dan strijden ieder jaar vr een top 6 a 7 plaats of hoger, komt al goed.

Maar kijk jij niet ietwat teveel in het verleden? Vroeger was 10000 man misschien een normale zaak (voor Sv Waregem), maar voor Zulte Waregem? 'Makkelijk tussen de 10 en 14000 man halen'? Ik heb toch mijn twijfels hoor. We hebben Brugge, waar vele van onze ex-'fans' naartoe zijn getrokken - en er nu wel zullen blijven, dan heb je Roeselare en Gent dicht bij de deur, ook Moeskroen die toch wel wat volk trekken. Kortrijk dat ambities toont, zelfs Anderlecht trekt volk van in onze streek. Dan heb je ook nog eens dure abo's en het 'gemak' van Belgacom Tv daar tegenover.

De ploeg van de streek worden, dat wordt al niet makkelijk. Dat we ambities tonen, schitterend, het nieuwe stadion, subtopper worden, dat is wat een fan wil horen. Maar toch, 14000 man? Gent speelt al jaren subtop, is een grote stad, maar zelfs zij halen met moeite 10000 man in gewone wedstrijden. Beerschot, idem. Het is makkelijk (en leuk) om naar succesverhalen te kijken zoals in Nl met AZ en dergelijke, maar ik blijf liever met de voeten toch ietwat meer op de grond.