Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 164634 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #360 Gepost op: augustus 20, 2009, 08:32:34 pm »
idd, en waarom een medefan geen 5 EUR laten uitsparen die hij kan investeren in x aantal pinten in onze caf?(s)? nee, liever die 5 eur investeren in een sponsor van lokeren?! yeah right...

Wa nen bullshit !  ;D
Ga jij eerder naar St.-Christophe dan naar Quick omwille van de ploegen die ze sponsoren ?  ;D Ga jij naar GIKS achter je kledij ? Koop jij nu geen Jupiler meer omdat Bavik grote sponsor is ? Of heb je alle caf?s die Jupiler schenken al gebannen ofzo ?

Soit, wie het artikel ?cht wil lezen koopt gewoon een boekje... @bloempot: weet niet waar je een SVM kan kopen in Frankrijk, maar weet wel dat je 0032 moet voordraaien om hem langs de kant te laten leggen...

Euhm, voor ge dingen in het belachelijke trekt, best even nadenken. Er zijn inderdaad sponsors en essevee-supporters die elkaar moedwillig vinden. Getuige daarvan de speciale essevee-chip-kaart die kortingen verleend bij sponsors.

Dat forum hier begint meer en meer te gelijken op een scheldforum onder essevee-supporters. Is dat echt nodig? Beetje respect voor elkaar mag ook wel. :-x

Ik heb respect voor iedere mening, zelf superjood zegt meestal dingen die kloppen (als het niet over Dury gaat is hij meestal objectief).

Maar zeggen dat je geen 5 euro geeft voor SVM omdat er borden in Lokeren hangen ? Daar heeft die Essevee4U-kaart niets mee te maken. Je hebt de lokale handel steunen (Platteau, zelfs Vererfven...) en je hebt nonsens (een nationaal blad niet kopen omdat ze een plakkaat staan hebben bij een andere ploeg.

Ik vraag me af bij welke bank de 'gunther' aangesloten is... Fortis/BNP Paribas & Dexia zullen het alvast niet zijn, of hij schijt in zijn eigen rapen. ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #361 Gepost op: augustus 20, 2009, 09:32:53 pm »
jongens toch tzitten er ier soms ?cht die nie tussen de regels kunnen lezen.

en ja ik betrek in sommige "consumptiebeslissingen" het al dan niet sponsoren van essevee er bij.
oh ja, vind je mij hierdoor belachelijk. soit, who cares. (tja bvb bij restaurantkeuzes, why not?) ik gun een sponsor van sv meer mijn geld dan ?nen van de vk. Trouwens hiermee trek je ?lke sponsor van sv in't belachelijke. proficiat.

met het aanstippen van VMmagazine als sponsor van lokeren, wil ik de belangvermenging aantonen van sommige media in clubs...

het respect voor anders mening, is bij sommigen omgekeerd evenredig met hun "denkbeeldig IQniveau".... soit doe zo voort, en binnenkort is dit forum een praatbarak voor ingebeelde wijsneuzen. of ligt het aan de warmte misschiens of examenstress?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #362 Gepost op: augustus 20, 2009, 11:02:29 pm »
jongens toch tzitten er ier soms ?cht die nie tussen de regels kunnen lezen.

en ja ik betrek in sommige "consumptiebeslissingen" het al dan niet sponsoren van essevee er bij.
oh ja, vind je mij hierdoor belachelijk. soit, who cares. (tja bvb bij restaurantkeuzes, why not?) ik gun een sponsor van sv meer mijn geld dan ?nen van de vk. Trouwens hiermee trek je ?lke sponsor van sv in't belachelijke. proficiat.

met het aanstippen van VMmagazine als sponsor van lokeren, wil ik de belangvermenging aantonen van sommige media in clubs...

het respect voor anders mening, is bij sommigen omgekeerd evenredig met hun "denkbeeldig IQniveau".... soit doe zo voort, en binnenkort is dit forum een praatbarak voor ingebeelde wijsneuzen. of ligt het aan de warmte misschiens of examenstress?

Geen last van examenstress, in tegenstelling tot vele vriendjes hier.  :)
Ik trek zeker niet alle sponsors van SV in 't belachelijke, ik vind jouw opvatting gewoon bizar. Alsof de oplage van SVM invloed heeft op het geld dat eventueel naar een club vloeit... SVM is trouwens actief bij zowat elke voetbalclub, soms visueel en soms achter de schermen. Belangenvermenging is er trouwens allerminst bij Lokeren, maar daarvoor moet je al enige kennis hebben in het medialandschap. Ga er niet dieper op ingaan, maar ik heb zo mijn redenen om te geloven dat bepaalde ploegen net ietsje meer bevoordeeld zijn door hun contacten met bepaalde bladen... ::)

En ik hang niet graag de wise guy af, maar jouw mening vond ik echt te mooi om niet op in te gaan.  :-[
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #363 Gepost op: augustus 21, 2009, 01:12:38 am »
Een artikel is geschreven door een journalist.
Een journalist kost geld.
Ergo :  een artikel kost geld !

Wil je het lezen, koop je het artikel.
Wil je het niet lezen, koop het niet.

Iedereen moet zijnen boterham verdienen h?, of werkt hier iemand voor niets ??? Anders, let me know, ik kan zo enen gebruiken !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #364 Gepost op: augustus 21, 2009, 09:19:28 am »
jongens toch, ik post hier geregeld artikels uit min gazette zodat medesupporters ook weten wat er daar in staat, zonder daarvoor om diverse redenen te moeten naar de gazettewinkel te terten. misschien moet je dit maar gaan klikken naar desbetreffend gazette/journalist h?.... lol.
soit bloempot illustreerde zo'n reden...
soit doe zo voort.....

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #365 Gepost op: augustus 21, 2009, 02:21:16 pm »
jongens toch tzitten er ier soms ?cht die nie tussen de regels kunnen lezen.

en ja ik betrek in sommige "consumptiebeslissingen" het al dan niet sponsoren van essevee er bij.
oh ja, vind je mij hierdoor belachelijk. soit, who cares. (tja bvb bij restaurantkeuzes, why not?) ik gun een sponsor van sv meer mijn geld dan ?nen van de vk. Trouwens hiermee trek je ?lke sponsor van sv in't belachelijke. proficiat.

met het aanstippen van VMmagazine als sponsor van lokeren, wil ik de belangvermenging aantonen van sommige media in clubs...

het respect voor anders mening, is bij sommigen omgekeerd evenredig met hun "denkbeeldig IQniveau".... soit doe zo voort, en binnenkort is dit forum een praatbarak voor ingebeelde wijsneuzen. of ligt het aan de warmte misschiens of examenstress?

Geen last van examenstress, in tegenstelling tot vele vriendjes hier.  :)
Ik trek zeker niet alle sponsors van SV in 't belachelijke, ik vind jouw opvatting gewoon bizar. Alsof de oplage van SVM invloed heeft op het geld dat eventueel naar een club vloeit... SVM is trouwens actief bij zowat elke voetbalclub, soms visueel en soms achter de schermen. Belangenvermenging is er trouwens allerminst bij Lokeren, maar daarvoor moet je al enige kennis hebben in het medialandschap. Ga er niet dieper op ingaan, maar ik heb zo mijn redenen om te geloven dat bepaalde ploegen net ietsje meer bevoordeeld zijn door hun contacten met bepaalde bladen... ::)

En ik hang niet graag de wise guy af, maar jouw mening vond ik echt te mooi om niet op in te gaan.  :-[


 ;D ;D

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #366 Gepost op: augustus 21, 2009, 03:40:59 pm »
Blykbaar heeft mijn post (ongewild) veel reactie veroorzaakt...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #367 Gepost op: augustus 26, 2009, 06:01:20 pm »
deze week in voetbalmagazine:

ZULTE WAREGEM - ANDERLECHT
Countervoetbal rendeert weer niet.

de titel zegt weeral genoeg  ::)


Crudo

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #368 Gepost op: augustus 26, 2009, 06:12:12 pm »
 ::)

wa nen brol is dat toch ook

fox

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #369 Gepost op: augustus 26, 2009, 06:44:31 pm »
deze week in voetbalmagazine:

ZULTE WAREGEM - ANDERLECHT
Countervoetbal rendeert weer niet.

de titel zegt weeral genoeg  ::)



Lol, Anderlecht heeft nochtans 2 keer gescoord op de counter.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #370 Gepost op: augustus 27, 2009, 05:14:01 am »
deze week in voetbalmagazine:

ZULTE WAREGEM - ANDERLECHT
Countervoetbal rendeert weer niet.

de titel zegt weeral genoeg  ::)



Weer niet ? We hebben 2x in 3 jaar thuis gewonnen van Anderlecht ...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #371 Gepost op: augustus 27, 2009, 10:47:52 am »
deze week in voetbalmagazine:

ZULTE WAREGEM - ANDERLECHT
Countervoetbal rendeert weer niet.

de titel zegt weeral genoeg  ::)



Weer niet ? We hebben 2x in 3 jaar thuis gewonnen van Anderlecht ...

Idd. k Ben er zeker van, moesten we met dezelfde opstelling enzo gewonnen hebben met bvb 2-1 fzo kregen we zeker weten een artikel met de titel 'Reuzendoder doet het weer' of 'Anderlecht verliest opnieuw tegen zwart beest' of 'anderlecht in crisis' of ...

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #372 Gepost op: augustus 27, 2009, 06:09:44 pm »
deze week in voetbalmagazine:

ZULTE WAREGEM - ANDERLECHT
Countervoetbal rendeert weer niet.

de titel zegt weeral genoeg  ::)



Weer niet ? We hebben 2x in 3 jaar thuis gewonnen van Anderlecht ...
Feit is dat Dury die wedstrijd als een bange haas aangevat heeft.

En wat zegt het spreekwoord? wie bang is....

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #373 Gepost op: augustus 27, 2009, 06:50:14 pm »
Feit is dat enkele spelers opgelapd werden voor de partij. Nfor was niet fit.
Wat moet je trouwens doen tegen een sterk RSCA. starten met 3 spitsen ???? Dit is nu eenmaals ons systeem en als bepalende spelers een offday kennen, sta je blok.

Enfin, de beste scheepslui staan weer aan wal zeker ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #374 Gepost op: augustus 27, 2009, 07:07:35 pm »
Feit is dat enkele spelers opgelapd werden voor de partij. Nfor was niet fit.
Wat moet je trouwens doen tegen een sterk RSCA. starten met 3 spitsen ???? Dit is nu eenmaals ons systeem en als bepalende spelers een offday kennen, sta je blok.

Enfin, de beste scheepslui staan weer aan wal zeker ...

? stopt es me zagen over dury, Tga s weer wat minder goed en ze zijn ier were e
waar waarde vorige jaar opt einde vant seizoen?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #375 Gepost op: augustus 28, 2009, 11:42:49 am »
deze week in voetbalmagazine:

ZULTE WAREGEM - ANDERLECHT
Countervoetbal rendeert weer niet.

de titel zegt weeral genoeg  ::)



Weer niet ? We hebben 2x in 3 jaar thuis gewonnen van Anderlecht ...


Inderdaad, zielig hoe ze allemaal een stijve krijgen van onze zogezegde topclubjes of plaatselijk een orgasme krijgen als ze de naam anderlecht horen.  Hadden we voor de zoveelste keer gewonnen tegen dit anderlechtje. Dan stond er niets in.  Of iets van anderlecht vermoeid, anderlecht heel zwak, anderlecht zwakste match in jaren, of anderlecht in crisis.  ONGELOOFELIJK.  Van ons zetten ze wel niet dat het ??n van ons zwakste matchen was in die 5 jaar eerste klasse. Neen, wel een domme titel.  Countervoetbal rendeert weer niet.  ZIELIG hier in belgie.  Hoe ze de gatlikkers zijn van onze topclubJES.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #376 Gepost op: augustus 28, 2009, 12:37:39 pm »
Countervoetbal rendeert weer niet... Rare titel als je weet dat Anderlecht twee keer op de counter scoort.
Heb het artikel ook gelezen, staan echt rare dingen in. Riooljournalist zou ik zeggen, maar dacht dat het van Jan Hauspie kwam?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #377 Gepost op: september 25, 2009, 03:38:19 pm »
Interview van 2 pag. met Nfor deze week! Is vooral een carri?reschets, die kennelijk zelfs tot in Griekenland leidt.

Verder vermeldt Ernest ook dat hij weet dat Essevee nog niet op niveau is dit jaar, en dat hij zelf nog over geen enkele wedstrijd van zichzelf tevreden is, maar hij maakt zich wel sterk dat de goeie vorm spoedig zal terugkeren...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #378 Gepost op: december 09, 2009, 03:20:51 pm »
Niet minder dan 4 blz. over Chevalier deze week!

Verder ook een klein stukje over Dury, en zijn geloof in de "wetenschap in de sport".

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #379 Gepost op: december 08, 2010, 11:33:16 am »
Deze week een mooi en uitgebreid artikel over de historische wedstrijd tussen AC Milan - SV Waregem...