Auteur Topic: voetbalkrant.com  (gelezen 41496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #80 Gepost op: maart 23, 2010, 10:57:07 am »
Zulte Waregem mikt op vierde plaatsZulte Waregem wist zich maar op het nippertje te plaatsen voor play-off 1. De ambitie van de club eindigt echter niet daar. De vierde plaats en de strijd om het Europese ticket is nu het volgende doel.

?Dit is een enorme opluchting?, zegt voorzitter Willy Naessens in de kranten. ?'We hebben voor het seizoen onze ambities uitgesproken. Achteraf gezien is dit een fout. Maar goed, dat maakt deel uit van ons groeiproces.?

?We hadden ook een grote dosis pech de laatste weken. Maar dat zal ons op termijn sterker maken. Iedereen heeft er veel uit geleerd. Door de deelname aan Play-off 1 kunnen we het budget optrekken naar acht miljoen euro.?

Zulte Waregem opent op het veld van Anderlecht. ?Dat deert me niet. Ik heb er vertrouwen in dat we ons oude, normale spel snel gaan terugvinden. We kunnen Kortrijk en Sint-Truiden inhalen. We mikken op de vierde plaats.?



Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #81 Gepost op: maart 23, 2010, 10:58:42 am »
Dury: "Geen zin in 2 maand Club en 4 maand Anderlecht

"Francky Dury parkeerde Zulte Waregem bij de top-zes en veroverde zo een ticket voor
play-off 1. De gewezen politieman droomt echter niet van een job bij Club Brugge of Anderlecht.


?Anderlecht en Racing Genk waren al ge?nteresseerd, maar ik heb gezegd: ?Ik ben gecharmeerd maar niet a priori ge?nteresseerd??, zegt Dury in een interview op manoeuvre.be. ?Ik ben iemand die van dag op dag leeft en amuseer mij hier rot.?

?Ik ben ook een realist en ben niet van plan hier alles op te geven wat ik heb opgebouwd sinds derde provinciale. Ik heb geen zin om twee maanden in Club Brugge te coachen, dan vier maanden in Anderlecht en daarna twee maanden in Griekenland, daar begin ik niet aan.?

De kloof is nog groot, maar Dury hoopt stiekem van een titel in de toekomst. ?We hebben vandaag 6,5 miljoen budget. Ik ben er zeker van dat we het budget naar ? 10-12 miljoen kunnen krijgen indien we een nieuw stadion kunnen bouwen. Dan pas kunnen we misschien eens meedoen voor de titel.? (AN) (KH)



Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #82 Gepost op: maart 25, 2010, 07:41:04 pm »
Zo hoor ik het graag!! Wat een ambitie

Trouwens, we weten allemaal hoe het met Heintje verlopen is ?  ;)
Ik denk dat dit een voorbeeld is  voor trainers als Dury, Maes, Brepoels, Leek... ahnee :D

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #83 Gepost op: maart 29, 2010, 11:33:44 am »
Zo hoor ik het graag!! Wat een ambitie

Trouwens, we weten allemaal hoe het met Heintje verlopen is ?  ;)
Ik denk dat dit een voorbeeld is  voor trainers als Dury, Maes, Brepoels, Leek... ahnee :D
Oe, da was opt nipperke  ;D

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #84 Gepost op: april 12, 2010, 09:40:33 am »
Alcoholtests bij Zulte Waregem positief

Na de nederlaag tegen AA Gent legde Zulte Waregem bloedtests af bij spelers. Daaruit bleek dat enkele spelers alcohol in het bloed hadden. Zij zitten op de wip bij de West-Vlaamse club.


Zulte Waregem verkeert in crisis. In play-off I kon het nog geen enkele keer winnen. Bovendien bleek uit alcoholtests tijdens de hersteltraining na de nederlaag tegen AA Gent dat enkele spelers alcohol in het bloed hadden. Namen werden niet genoemd, maar die spelers mogen allicht een kruis maken over een verdere carri?re bij de club. Zulte Waregem is de eerste club in Belgi? die zo'n tests aflegt.

Training Franky Dury was ongemeen hard voor zijn spelersgroep. "In wat nu gebeurt draag ook ik verantwoordelijkheid. We komen hier sterker uit, maar niet met dezelfde spelers. We hebben als groep verantwoordelijkheden tegenover de sponsors."

Volgens Dury zijn de successen enkele spelers naar het hoofd gestegen. "Voor het bereiken van play-off I heb ik ze weken geleden gefeliciteerd, dat is voorbij. Ze denken dat alles nu binnen is en dat ze plots spelers voor Real Madrid of Manchester United geworden zijn."

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #85 Gepost op: april 12, 2010, 09:42:35 am »
Alcoholtests bij Zulte Waregem positief

Na de nederlaag tegen AA Gent legde Zulte Waregem bloedtests af bij spelers. Daaruit bleek dat enkele spelers alcohol in het bloed hadden. Zij zitten op de wip bij de West-Vlaamse club.


Zulte Waregem verkeert in crisis. In play-off I kon het nog geen enkele keer winnen. Bovendien bleek uit alcoholtests tijdens de hersteltraining na de nederlaag tegen AA Gent dat enkele spelers alcohol in het bloed hadden. Namen werden niet genoemd, maar die spelers mogen allicht een kruis maken over een verdere carri?re bij de club. Zulte Waregem is de eerste club in Belgi? die zo'n tests aflegt.

Training Franky Dury was ongemeen hard voor zijn spelersgroep. "In wat nu gebeurt draag ook ik verantwoordelijkheid. We komen hier sterker uit, maar niet met dezelfde spelers. We hebben als groep verantwoordelijkheden tegenover de sponsors."

Volgens Dury zijn de successen enkele spelers naar het hoofd gestegen. "Voor het bereiken van play-off I heb ik ze weken geleden gefeliciteerd, dat is voorbij. Ze denken dat alles nu binnen is en dat ze plots spelers voor Real Madrid of Manchester United geworden zijn."


 :o  :'( triestig

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #86 Gepost op: april 12, 2010, 10:40:36 am »
Namen als Roelandts, Buysse, Meert, Hyland zijn de eerste die in mij opkomen

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #87 Gepost op: april 12, 2010, 10:42:19 am »
De club ontkent formeel dat er testen zijn afgenomen !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #88 Gepost op: april 12, 2010, 10:45:18 am »
ok.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #89 Gepost op: april 12, 2010, 10:46:04 am »
Met verontwaardiging hebben technische staf, medische staf en spelersgroep van SV ZULTE WAREGEM kennis genomen van de berichtgeving vanmorgen in bepaalde kranten waarin melding werd gemaakt van dronkenschap in hoofde van spelers van de club de ochtend na een competitiewedstrijd.

Francky Dury : "Dit is onaanvaardbare journalistiek. Dat er kritiek is op onze prestaties van de laatste weken is terecht, die geef ik zelf ook. Maar indianenverhalen zoals deze zijn slagen onder de gordel.
Ik kan streng zijn voor mijn spelersgroep maar op momenten als deze neem ik ze in bescherming. Dat er spelers dronken op training verschenen ontken ik met klem. Dit is beschadigend, zowel voor mijn spelers, mezelf als de club."
 
SV ZULTE WAREGEM laat weten juridische stappen te overwegen en kondigt aan over dit item op geen enkele manier nog te communiceren teneinde de spelers en de staf toe te laten sereen de thuiswedstrijd tegen Club Brugge op woensdag aanstaande te laten voorbereiden.   
 

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #90 Gepost op: april 12, 2010, 11:16:13 am »
Ik begrijp niet dat De Morgen dit publiceert als ze geen zekerheid daaromtrent hebben. Is niveau van Het Laaste Nieuws achterna...


Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #91 Gepost op: april 12, 2010, 11:16:25 am »
Namen als Roelandts, Buysse, Meert, Hyland zijn de eerste die in mij opkomen

All?, meneer eeft nen glazen bol... Ge zijt al even zielig als de mensen die dergelijke ZEVER verkopen!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #92 Gepost op: april 12, 2010, 11:47:26 am »
Namen als Roelandts, Buysse, Meert, Hyland zijn de eerste die in mij opkomen

All?, meneer eeft nen glazen bol... Ge zijt al even zielig als de mensen die dergelijke ZEVER verkopen!
Niet hypocriet doen,het is wel algemeen geweten dat sommige graag pintje pakken en roken gelijk ne turk, maar das al jaren zo. (Wss ook bij andere clubs)

Das niet de oorzaak dat PO1 niet goed loopt of de start van dat verzonnen verhaal van die bloedcontrole van die strontgazet HLN.

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #93 Gepost op: april 12, 2010, 12:40:24 pm »
ik ben er zelfs zeker van dat het wettelijk niet toegestaan is werknemers dergelijke controle te laten uitvoeren op het werk
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #94 Gepost op: april 12, 2010, 12:43:21 pm »
Namen als Roelandts, Buysse, Meert, Hyland zijn de eerste die in mij opkomen

All?, meneer eeft nen glazen bol... Ge zijt al even zielig als de mensen die dergelijke ZEVER verkopen!
Niet hypocriet doen,het is wel algemeen geweten dat sommige graag pintje pakken en roken gelijk ne turk, maar das al jaren zo. (Wss ook bij andere clubs)

Das niet de oorzaak dat PO1 niet goed loopt of de start van dat verzonnen verhaal van die bloedcontrole van die strontgazet HLN.

Wie drinkt er nu ni graag een pintje? Wie rookt er niet graag een sigaretje? Als dat geen invloed heeft op je professionele prestaties dan mogen ze van mij in hunne vrije tijd zuipen en smoren vant vaderland weg. Zolang ze maar opt plein presteren!!

Als we iedereen die rookt en drinkt over dezelfde kam gaan scheren, dan zijn we ver van huis!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #95 Gepost op: april 12, 2010, 01:08:03 pm »
Namen als Roelandts, Buysse, Meert, Hyland zijn de eerste die in mij opkomen

All?, meneer eeft nen glazen bol... Ge zijt al even zielig als de mensen die dergelijke ZEVER verkopen!
Niet hypocriet doen,het is wel algemeen geweten dat sommige graag pintje pakken en roken gelijk ne turk, maar das al jaren zo. (Wss ook bij andere clubs)

Das niet de oorzaak dat PO1 niet goed loopt of de start van dat verzonnen verhaal van die bloedcontrole van die strontgazet HLN.

Wie drinkt er nu ni graag een pintje? Wie rookt er niet graag een sigaretje? Als dat geen invloed heeft op je professionele prestaties dan mogen ze van mij in hunne vrije tijd zuipen en smoren vant vaderland weg. Zolang ze maar opt plein presteren!!

Als we iedereen die rookt en drinkt over dezelfde kam gaan scheren, dan zijn we ver van huis!
Hier heb ik het toch moeilijk mee. dat ze een pintje drinken na de match, tot daar aan toe maar roken...? Persoonlijk vind ik dat die mannen voldoende centen verdienen om zich als een profsporter te soigneren. Wat voor zin heeft al die begeleiding (ook op vlak van voeding) anders. Voor mij is dit inherent aan het profstatuut. Maar ach we weten ook allemaal dat het er anders aan toe gaat. Daarom neem ik de heren voetballers ook met een korreltje zout.

Waarmee ik evenwel geen links leg met het stukske riooljournalisteiek van deze ochtend. Daarin geef ik onze trainer 100% gelijk.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #96 Gepost op: april 12, 2010, 01:09:35 pm »
Weet er iemand wie dat artikel geschreven heeft?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #97 Gepost op: april 12, 2010, 01:34:01 pm »
er is meschien wel een test geweest. en als je s'avonds laat een pint ga pakken (of meer dan 1) heb je natuurlijk kans dat er nog wat van in je bloed zit maar zonder dat je daar zelf dan last of iets van ondervind. of het nu waar is of niet, veranderd niets aan het feit dat ons voetbal op niets meer trekt de laatste weken. en vraag me af als het geen waar is hoe iemand zo iets in godsnaam kan gaan verzinnen en publiceren in de krant?

real-ist

  • Gast
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #98 Gepost op: april 12, 2010, 02:00:49 pm »
In de gouden jaren '80 van SV Waregem waren heel wat spelers ook gekend om hun liederlijk leven buiten het veld.
Zo herinner ik me levendig nog een interview met Urbain Haesaert waarin bevestigd werd dat heel wat spelers na een Europese kwalificatie beneveld op de training verschenen. Maar de zondag nadien droogden ze wel Waterschei af met 5-0.

Ik vrees dat hier een beetje een stok gezocht wordt om mee te kunnen slaan en zo een reden te vinden waarom bepaalde spelers wegmoeten.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: voetbalkrant.com
« Reactie #99 Gepost op: april 12, 2010, 02:44:26 pm »
Mja, waar rook is is vuur zeker? Er zal allicht wel iets van waar zijn.
Test of geen test, ik denk dat Dury er niet zo blij mee is dat sommige spelers meer bezig zijn met bepaalde pleziertjes dan met hun job.

Allicht is de reactie van 'indianenverhalen' en 'riooljournalistiek' enz ook gewoon een persbeleid.
Dat er mentaliteit problemen zijn is een feit, dat spelers de dag na de wedstrijd niet fris zijn op training omdat ze nog een stapje wilden zetten kan ik mij wel voorstellen.

Hoe dan ook zal dit sereen en binnenskamers opgelost worden. Het handelsmerk van Essevee.