Auteur Topic: De eindeloze, nutteloze discussie...  (gelezen 34330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
De eindeloze, nutteloze discussie...
« Gepost op: oktober 06, 2008, 12:07:39 pm »
dury moet buiten als we zw nog willen redden. er is geen enkele ploeg in eerste klasse die nog zolang met de zelfde trainer speelt. dury kan gewoon geen ploeg opstellen, en iedere voetbalkenner zal zich daar bij aansluiten. sorry maar tis gewoon zo. doe jullie ogen open en je zal me gelijk geven. ;)
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2009, 04:05:56 pm door SV5381.be »

fox

  • Gast
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #1 Gepost op: oktober 06, 2008, 12:14:09 pm »
dury moet buiten als we zw nog willen redden. er is geen enkele ploeg in eerste klasse die nog zolang met de zelfde trainer speelt. dury kan gewoon geen ploeg opstellen, en iedere voetbalkenner zal zich daar bij aansluiten. sorry maar tis gewoon zo. doe jullie ogen open en je zal me gelijk geven. ;)

1. Geen enkele ploeg speelt zolang met dezelfde trainer. Qua non argument kan deze wel tellen. Het is net een voorbeeld voor elke ploeg als je zolang met dezelfde trainer kan spelen. Het getuigt van standvastigheid en goed bestuur en het bewijst des te meer wat voor een klassetrainer het is! Zegt de naam Alex Ferguson je trouwens iets?

2. Dury kan geen ploeg opstellen. Qua non argument kan deze eigenlijk nog meer tellen. Als je geen ploeg kan opstellen dan win je de beker van Belgie niet met spelers van een bescheiden niveau en kan je al zeker niet Europees overwinteren.

Tot slot is het hier weer typisch dat bepaalde sujetten een ontslag eisen na enkele pechwedstrijden en nu recent de eerste wedstrijd van het seizoen waar ze verdient verloren hebben. Te gek voor woorden. Hebben jullie het nu nog niet door dat jullie rijk van clowneske en anti slogans reeds lang verleden tijd is?

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #2 Gepost op: oktober 06, 2008, 01:16:53 pm »
In zijn berichten zegt hij nochtans dat hij al 21 jaar een abonnement heeft.

Hij zegt er wel niet bij van welke ploeg.  :D

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #3 Gepost op: oktober 06, 2008, 01:23:06 pm »
waarom bannen? omdat zijn mening is dat dury geen goede trainer is?  :-\
dury is geen goede trainer heeft gewoon het geluk gehad met de spelers en de inzet het eerste jaar!!!
zit hier al veel te lang tijd voor vernieuwing want als hij zo goed is als jullie beweren waarom zit hij dan
na al die jaren nog steeds bij essevee?? zoals de witte zij van gent dury? daar vind je er 100 van in 2 en 3 klasse gaje hun ook bannen omdat ze zeggen dat hij geen goede trainer is??

mister f groot gelijk dury buiten tijd voor verfrissende wind op die trainers bank!!!!

en als je me wilt bannen omdat het jullie mening niet is dan vraag ik me af wat voor forum dit is?
een vriendjes forum? of een forum waar iedereen zijn eerlijke mening mag zeggen??  ;)

fox

  • Gast
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #4 Gepost op: oktober 06, 2008, 02:07:25 pm »
waarom bannen? omdat zijn mening is dat dury geen goede trainer is?  :-\
dury is geen goede trainer heeft gewoon het geluk gehad met de spelers en de inzet het eerste jaar!!!
zit hier al veel te lang tijd voor vernieuwing want als hij zo goed is als jullie beweren waarom zit hij dan
na al die jaren nog steeds bij essevee?? zoals de witte zij van gent dury? daar vind je er 100 van in 2 en 3 klasse gaje hun ook bannen omdat ze zeggen dat hij geen goede trainer is??

mister f groot gelijk dury buiten tijd voor verfrissende wind op die trainers bank!!!!

en als je me wilt bannen omdat het jullie mening niet is dan vraag ik me af wat voor forum dit is?
een vriendjes forum? of een forum waar iedereen zijn eerlijke mening mag zeggen??  ;)

Geluk gehad met de spelers? Spelers met beperkte mogelijkheden is nu al geluk hebben. Daaruit het allerbeste naar boven halen is geluk hebben? Qua non argument kan ook deze wel weer tellen.

Frisse wint laten waaien? Wat wille deze inhoudsloze dooddoener eigenlijk zeggen?  We verliezen dit seizoen voor de eerste keer verdiend en er moet een frisse waaien?  Welke frisse wind?  Wat betekent die frisse wind? Zou een andere trainer het dan zo anders aanpakken misschien? En wat nog belangrijker is, zou een andere trainer het zoveel beter doen misschien?  Het palmares van Dury met ZW is ronduit indrukwekkend en hem buitenwensen is gewoonweg belachelijk want jaar na jaar is de eindbalans van het seizoen al positief geweest. Het feit dat niemand ook maar 1 valabel argument naar voor kan brengen en enkel en alleen met non argumenten naar buiten kan komen, ondersteunt dat volledig.

Voor het geval je je het niet meer kan herinneren
2004-2005: Kampioen 2e klasse
2005-2006: 7e plaats en winst beker van belgie
2006-2007:13e plaats en overwinteren in Europa
2007-2008: 7e plaats

En dat elke keer met beperkt talent ten opzichte van de ploegen waarmee we kunnen concurreren. Het Dury effect is onmiskenbaar en toch willen jullie hem buiten na 1 slechte wedstrijd dit seizoen en een prachtig palmares in de vorige vier seizoenen. Te gek voor woorden.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #5 Gepost op: oktober 06, 2008, 02:53:53 pm »
fox je begrijpt het echt niet he. we zullen eens verder spreken op het einde van het seizoen.kijken of je me nog zo ga afbreken. ???

fox

  • Gast
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #6 Gepost op: oktober 06, 2008, 03:02:48 pm »
fox je begrijpt het echt niet he. we zullen eens verder spreken op het einde van het seizoen.kijken of je me nog zo ga afbreken. ???

Ik denk eerder dat jij het niet begrijpt. En ja no matter what op het einde van het seizoen zal ik nog altijd UW STANDPUNT afbreken (let goed op deze nuance, ik breek u niet af, waarom zou ik ook?)

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #7 Gepost op: oktober 06, 2008, 03:10:01 pm »
nav
2006-2007:13e plaats en overwinteren in Europa
2007-2008: 7e plaats
+ alle andere berichten dat we goed bezig zijn

vermeld dan ineens maar, in a nutshell ...

- dat sedert begin 2006 dit hoofdzakelijk gebeurd is met non-voetbal, een uitschieter niet te na gesproken.   goed voetbal zien we al 2 jaar niet meer.

- dat er de laatste twee jaar quasi geen rendement gehaald is op de inkomende transfers.

- dat het enthousiasme in de spelersgroep nergens meer te bekennen valt na seizoen 1 in eerste.  vermoedelijk werkt de factor Dury en zijn alombekende omgang met mensen hier zelfs remmend.

- het voorgaande zich stilaan geprojecteerd heeft op de supporters

- dat ons bestuur uitblinkt in desinformatie, omhoog gevallen is en tijdens het (over)professionaliseren ??n ding vergeten is te professionaliseren : onze trainer.

- dit seizoensbegin de spiraal-van-alle-voorgaande-items waarin we beland zijn alleen maar bevestigt.

- een neergaande spiraal alleen doorbroken wordt door gerichte actie.

- dit een objectieve post is van een die-hard svw'er en svzw'er (abbo sedert begin jaren 80) die zich wars van alle emotie (wat men ons gegeven heeft is schitterend maar daar koop je in de toekomst niets mee tenzij de ambities lager zijn ?) terecht zorgen maakt in zijn club.

grtz,
Jimme

fox

  • Gast
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #8 Gepost op: oktober 06, 2008, 03:27:02 pm »

Citaat
- dat sedert begin 2006 dit hoofdzakelijk gebeurd is met non-voetbal, een uitschieter niet te na gesproken.   goed voetbal zien we al 2 jaar niet meer.

Ten opzichte van de andere ploegen in de jupiler liga valt dat behoorlijk goed mee. Haal die paardekleppen van uw ogen en ga elk weekend naar de premier league kijken als je echt voetbal wil zien. Dit is nu eenmaal het niveau van de jupiler liga.

Non argument 1

Citaat
- dat er de laatste twee jaar quasi geen rendement gehaald is op de inkomende transfers.

Alweer, ten opzichte van het andere ploegen halen we net heel veel rendement. Het is nu eenmaal eigen aan voetbal dat meer transfer mislukken dan wel lukken en dan vooral als je heel goedkoop moet shoppen.

Leye, D'haene, Matton, Colpaert, Roelandts zijn niet echt mislukkingen te noemen. Hoe verklaar je trouwens dat we nu kwalitatief de sterkste kern hebben sinds we in eerste spelen en dat met relatief weinig kosten?  Door elk jaar floptransfers te doen bekom je dat niet. Non argument 2

Citaat
- dat het enthousiasme in de spelersgroep nergens meer te bekennen valt na seizoen 1 in eerste.  vermoedelijk werkt de factor Dury en zijn alombekende omgang met mensen hier zelfs remmend.

Moest je het nog niet weten, ook bij spelers treedt gewenning op en dit heeft dus niks met Dury of Zulte Waregem te maken. Dit is zo bij elke ploeg waar ook ter wereld. Kijk maar naar Cercle dit jaar, ook daar treedt de gewenning van het succes op en gaat men alles als zelfsprekend beschouwen net zoals dit het geval is bij supporters en pers.

Non argument 3

Citaat
- het voorgaande zich stilaan geprojecteerd heeft op de supporters

Vooral op degene die niet verder kunnen of willen kijken dan hun neus lang is. Domme supporters zijn nu niet direct wat ik een sterk argument noem.

Non argument 4

Citaat
- dat ons bestuur uitblinkt in desinformatie, omhoog gevallen is en tijdens het (over)professionaliseren ??n ding vergeten is te professionaliseren : onze trainer.

Welke desinformatie?
Ook enigszins een argument waarom onze trainer niet professioneel is? Ik heb anders argumenten genoeg die het tegendeel bewijzen

1. hij tracht zichzelf continu bij te scholen en op te steken van trainers met grote naam en faam
2. hij heeft zijn job opgegeven om professioneel trainer te zijn van svzw
3. hij heeft reeds JAREN zijn pro licentie

Non argument 5

Citaat
- dit seizoensbegin de spiraal-van-alle-voorgaande-items waarin we beland zijn alleen maar bevestigt.

- een neergaande spiraal alleen doorbroken wordt door gerichte actie.

Welke spiraal?  Is die 7e plaats van vorig jaar een neerwaartse spiraal? Strange het lijkt me nochtans zo dat dit exact dezelfde plaats is die we hebben gehaald in ons eerste jaar?  Of bedoel je die enorme neerwaartse spiraal in ocharme de eerste 6 wedstrijden van het seizoen waarin we 2 maal ten onrechte hebben verloren?

Citaat
- dit een objectieve post is van een die-hard svw'er en svzw'er (abbo sedert begin jaren 80) die zich wars van alle emotie (wat men ons gegeven heeft is schitterend maar daar koop je in de toekomst niets mee tenzij de ambities lager zijn ?) terecht zorgen maakt in zijn club.

Rare definitie van objectiviteit heb jij

Grtz,
Fox
« Laatst bewerkt op: oktober 06, 2008, 03:29:52 pm door fox »

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #9 Gepost op: oktober 06, 2008, 03:45:18 pm »
De volle 100% akkoord met Fox. Ongelofelijk - zoals Fox aanhaalt - dat na een paar pechwedstrijden ?n een eerste (verdiende) nederlaag het Dury-gedoe weer begint. Werkelijk onbegrijpelijk.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #10 Gepost op: oktober 06, 2008, 03:52:58 pm »
Het eerste jaar in eerste afdeling had Dury het geluk dat hij met dezelfde ploeg kon doorgaan mits enkele versterkingen met ervaring, De Brul, Verschuere en met Salou, en heeft hij onmiddellijk een type-elftal kunnen vormen met de juiste speler op de juiste plaats en met een bepaalde tactiek, wat tot goed voetbal heeft geleidt. Van dat alles blijft er heden niet veel meer over. De basisspelers die daarna vertrokken zijn werden niet door evenwaardige spelers  vervangen, het is sindsdien een zoeken en tasten geweest om een typeploeg te vormen waarin hij tot op heden niet in geslaagd is en van een bepaalde tactiek is er ook geen sprake. Ik denk niet dat hij een goed psycholoog is en dat hij zijn spelers meer demotiveert dan motiveert. Ik hoop dat we niet in de degradatiezone terechtkomen, want dan wordt het knokken tot het bittere einde en ik denk niet dat we het met onze groep jonge spelers redden. Hij kan natuurlijk maar roeien met de spelers die hij heeft maar ik denk toch dat er uit deze groep meer te halen is dan dat  we tot op heden gezien hebben. Het is aan Dury om het te bewijzen en zijn spelers te motiveren, want met ongemotiveerde spelers gaat het niet. Ik tracht hier een objectief beeld te brengen van de feiten.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #11 Gepost op: oktober 06, 2008, 05:57:09 pm »
Wie is de analist the fox? Hij is gelijk the Stig? Onbekend en bedeesd maar de beheerlijke svzw fan die altijd de nagel op de kop slaat en toont dat hij over een grote voetbal intelligentie beschikt.

U hebt een fan bij fox.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #12 Gepost op: oktober 06, 2008, 06:28:41 pm »
Eerst even off topic betreffende dienen bull-shit over Dury:
Wat een gezwets hier allemaal...  ::)
Nee, Dury is absoluut niet mijn beste vriend, maar ik moet eerlijk toegeven dat ie jaar na jaar het maximum uit de groep gehaald heeft...
En voor wie het vergeten mocht zijn, ook de jaren v??r we in eerste zaten:
2001-2002 : kampioen in derde
2002-2003 : eindronde in ons eerste jaar in tweede
2003-2004 : na een ongelooflijk pechseizoen nipt naast de eindronde gegrepen
2004-2005 : kampioen in tweede
2006-2006 : 7de + BvB
2006-2007 : prachtige Europese campagne en zonder problemen erin gebleven
2007-2008 : 7de
En neen, ik volg hem al helemaal niet in al zijn gedachten en beslissingen.
Zo zou ik al v?????l langer Minne terug in de ploeg gezien willen hebben; begreep ik ook al helemaal niet waarom Meert vorige week uit de ploeg moest; zie ik niet in waarom Neumayr eruit moest; zou ik Barrios eind vorig seizoen nooit gehouden hebben;... enz. enz. enz.
Maar feit is, dat HIJ die beslissingen moet nemen en niet ik en dat ik op 't einde van het seizoen nog nooit bedrogen ben uitgekomen.
ON TOPIC:
Spijtige nederlaag, we hadden zeker een puntje kunnen en misschien wel moeten pakken als je een dik kwartier voor tijd nog 1-2 voor staat.
O.K., over de 90 minuten was Westel beter, maar we hebben de kansen gehad en slikken 2, misschien wel 3 te vermijden goals.
We hebben dit seizoen echt nog geen enkel punt cadeau gehad...
Verder vond ik dat we eindigden met de ploeg die wat mij betreft had mogen starten: Minne i.p.v. VZ (al was ie ook niet echt je dat zaterdag, maar wat wil je als je na zijn nochtans prima voorbereiding op de bank verzeilt... ), Neumayr i.p.v. Barrios en Berrier op rechts en Matton centraal in plaats van een blijkbaar toch niet zo fitte Roelandts.
Ja, dus toch maar met 1 spits en 5 man op het middenveld, want daar wrong het schoentje zaterdagavond als ge't mij vraagt.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #13 Gepost op: oktober 06, 2008, 08:06:16 pm »
Tjah, wat valt er nog te zeggen op dit topic...
Er zijn ieder jaar wel een paar mensen die schreeuwen 'dury buiten', maar als we dan kijken naar het uiteindelijke resultaat piepen ze meestal wel anders.

Offline mvt

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #14 Gepost op: oktober 06, 2008, 10:58:46 pm »
als we verliezen is het altijd hetzelfde.trainer moet buiten.
waar zijn de mensen die twee spitsen wilden zien?nu waren ze er in Westerlo en is het terug niet goed.
jongens toch.
als je ziet dat we met een ongelukkige kopbal van D'haene terug Westerlo in de match brachten, anders hadden we zeker minstens een punt meegenomen.
mensen die naar Westerlo geweest zijn zullen wel gezien hebben dat Minne aan het opwarmen was voor den time.
Ik denk dat dury dacht dat het 0-1 zou blijven tot aan de rust en dan BVZ zou wisselen met Minne.
Maar zo was het dus niet.
Ik geef nog alle krediet aan spelers en trainers.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #15 Gepost op: oktober 06, 2008, 11:25:53 pm »

Citaat
- dat sedert begin 2006 dit hoofdzakelijk gebeurd is met non-voetbal, een uitschieter niet te na gesproken.   goed voetbal zien we al 2 jaar niet meer.

Ten opzichte van de andere ploegen in de jupiler liga valt dat behoorlijk goed mee. Haal die paardekleppen van uw ogen en ga elk weekend naar de premier league kijken als je echt voetbal wil zien. Dit is nu eenmaal het niveau van de jupiler liga.

Non argument 1

u breekt dus wel standpunten af door appels met peren te vergelijken, ik vergeleek ons voetbal van de laatste twee jaar met dat van de jaren daarvoor.  andere ploegen interesseren mij niet, ik heb abbo op svzw

Citaat
- dat er de laatste twee jaar quasi geen rendement gehaald is op de inkomende transfers.

Alweer, ten opzichte van het andere ploegen halen we net heel veel rendement. Het is nu eenmaal eigen aan voetbal dat meer transfer mislukken dan wel lukken en dan vooral als je heel goedkoop moet shoppen.

Leye, D'haene, Matton, Colpaert, Roelandts zijn niet echt mislukkingen te noemen. Hoe verklaar je trouwens dat we nu kwalitatief de sterkste kern hebben sinds we in eerste spelen en dat met relatief weinig kosten?  Door elk jaar floptransfers te doen bekom je dat niet. Non argument 2

dat is het hem net.  vlgs mij hebben we idd de kwalitatief sterkste kern maar het komt er niet uit ... wie is daar verantwoordelijk voor ?  je hebt het over 4 spelers op ... op ... seizoenen ? en moet overhead niet sneller doorgestuurd worden ?

Citaat
- dat het enthousiasme in de spelersgroep nergens meer te bekennen valt na seizoen 1 in eerste.  vermoedelijk werkt de factor Dury en zijn alombekende omgang met mensen hier zelfs remmend.

Moest je het nog niet weten, ook bij spelers treedt gewenning op en dit heeft dus niks met Dury of Zulte Waregem te maken. Dit is zo bij elke ploeg waar ook ter wereld. Kijk maar naar Cercle dit jaar, ook daar treedt de gewenning van het succes op en gaat men alles als zelfsprekend beschouwen net zoals dit het geval is bij supporters en pers.

Non argument 3

het is net de taak van de trainer(s) om die gewenning en vanzelfsprekenheid te doorbreken.  opnieuw bevestig je mijn analyse.  non-bedankt

Citaat
- het voorgaande zich stilaan geprojecteerd heeft op de supporters

Vooral op degene die niet verder kunnen of willen kijken dan hun neus lang is. Domme supporters zijn nu niet direct wat ik een sterk argument noem.

Non argument 4

spreek voor uzelf - ik verwijt mijn collega supporters niet voor domoren, maar gelatenheid is het ordewoord bij veel vaste bezoekers van essevee. dat is gewoon een vaststelling.  wat mij persoonlijk betreft : ik kijk wel degelijk verder dan mijn neus lang is, zie mijn betoog : ik hekel geen details, ga niet over ??n nacht ijs : het is een objectieve vaststelling van feiten die zich de laatste 2 jaar voordoen en waar je niet omheen kan.

Citaat
- dat ons bestuur uitblinkt in desinformatie, omhoog gevallen is en tijdens het (over)professionaliseren ??n ding vergeten is te professionaliseren : onze trainer.

Welke desinformatie?
Ook enigszins een argument waarom onze trainer niet professioneel is? Ik heb anders argumenten genoeg die het tegendeel bewijzen

1. hij tracht zichzelf continu bij te scholen en op te steken van trainers met grote naam en faam
2. hij heeft zijn job opgegeven om professioneel trainer te zijn van svzw
3. hij heeft reeds JAREN zijn pro licentie

Non argument 5

desinformatie = geen informatie.  ja, welke zou dat dan zijn ?  wat onze trainer betreft : het is niet omdat je dweept met milan lab, hier en daar een bezoekje brengt en beschikt over een diploma dat je weet waar de klepel hangt.  nope, het is niet deze frisse wind die veel mensen graag door onze ploeg zouden zien waaien ...
de mens heeft nooit top gespeeld dus daar kan het ook al niet van komen.  hun hebben talent maar niet de finesse en zeker niet de menselijkheid.


Citaat
- dit seizoensbegin de spiraal-van-alle-voorgaande-items waarin we beland zijn alleen maar bevestigt.

- een neergaande spiraal alleen doorbroken wordt door gerichte actie.

Welke spiraal?  Is die 7e plaats van vorig jaar een neerwaartse spiraal? Strange het lijkt me nochtans zo dat dit exact dezelfde plaats is die we hebben gehaald in ons eerste jaar?  Of bedoel je die enorme neerwaartse spiraal in ocharme de eerste 6 wedstrijden van het seizoen waarin we 2 maal ten onrechte hebben verloren?

die 7de plaats is niet de weergave van ons seizoen en werd middels een ultieme jump eerder toevallig behaald.  dat weet iedereen die de wedstrijden van essevee vorig jaar gevolgd heeft.  ik vreesde op het einde van het seizoen al voor dergelijke reacties naar een superbelangrijk seizoen met die reeorganisatie voor ogen, toe.  objectief blijven aub.

Citaat
- dit een objectieve post is van een die-hard svw'er en svzw'er (abbo sedert begin jaren 80) die zich wars van alle emotie (wat men ons gegeven heeft is schitterend maar daar koop je in de toekomst niets mee tenzij de ambities lager zijn ?) terecht zorgen maakt in zijn club.

Rare definitie van objectiviteit heb jij

bekijk het eens vanop afstand, gooi uw juk van fanatisme af en bekijk de statistieken en het geleverde spel van de laatste twee jaar eens wat dieper.  het zijn trouwens die cijfers, veel enthousiasme en degelijk voetbal die dit seizoen gaan bepalen wie mag blijven in eerste.  geen emoties.

Grtz,
Fox

no hard feelings, grtz, Jimme



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #16 Gepost op: oktober 07, 2008, 08:57:47 am »
Er kunnen geen betere trainer hebben dan Dury!!
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #17 Gepost op: oktober 07, 2008, 11:03:01 am »
fox je begrijpt het echt niet he. we zullen eens verder spreken op het einde van het seizoen.kijken of je me nog zo ga afbreken. ???

Mister F, jij bent een voetbalkenner man.

All?, bij dit bedoel ik dat je er noppes van kent.

Onze ambitie is om telke male voor die top 7 te spelen, en dat lukt ons aardig, + een beker erbij en een europese overwintering.  Dit in 3 jaar tijd.  Vele ploegen, zoals vb een kortrijk enz... hebben dit in hun volledige bestaan nog niet verwezenlijkt wat dury in 3 jaar tijd deed.

Onze trainer en bestuur stralen ambitie uit.  En we zullen er geraken als een vaste waarde in die top 7(8) met af en toe uitschieters.  Dury pleit vb ook vr nieuw stadion, gaat naar het medisch lab van ac milaan, gaat naar az voor het stadion te bekijken en de trainingen enz... .

Ik denk moest dury weg gaan, dat vele ploegen staan te springen om zo een trainer te krijgen.

knip* gelieve niet op de man te spelen
« Laatst bewerkt op: oktober 07, 2008, 11:14:52 am door fox »

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #18 Gepost op: oktober 07, 2008, 11:43:12 am »
Het heeft weer lang geduurd vooraleer het 'Dury buiten'-gezever weer begon. Het record van vorig seizoen is volgens mij aan diggelen geslagen, nu is het na 6 speeldagen al van dadde. Naievelingen !! Kan iemand deze topic ier sluiten ?

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Dury en de nutteloze discussie
« Reactie #19 Gepost op: oktober 07, 2008, 01:27:48 pm »
ik denk,dat je aan de spelers moest vragen,of zij een andere trainer willen,je zou verschieten hoevelen hem beu zijn,en daarmee bedoel ik niet dat dury het niet kan,zeker niet,hij is op en top prof,weet precies waar hij mee bezig is,maar denk dat er veel schrik hebben van hem(zowel spelers als bestuur),dury zwaait hier met de scepter,dat kan niemand ontkennen,en alleen daarom zou verandering misschien eens goed doen,ik denk dat er velen zouden voor open staan,eens ander bloed doet goed,maar voor mij moet hij niet buiten hoor,de dag dat dury een topaanbieding krijgt,is hij weg hoor,hij zal niet blijven voor ons of voor de spelers,maar wel aan zijne portemonnee denken...klikt het  iet zo goed met naessens dan was hij misschien al weg...al?,tijd geeft raad en ik hoop dat hij hier nog  mooie resultaten boekt met het huidige team,dat wij,de supporters er nog veel plezier aan beleven ;)