Auteur Topic: Play-offs goed voor het Belgische voetbal? Jullie mening?  (gelezen 3387 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Magikarp

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Play-offs goed voor het Belgische voetbal? Jullie mening?
« Gepost op: maart 04, 2015, 11:43:29 pm »
Hey!

Ik ben een student Handelsingenieur en zit momenteel in mijn 3e bachelor. Het onderwerp van mijn bachelorproef zijn de play-offs in de Belgische eerste klasse van het voetbal. Hierbij ligt mijn focus voornamelijk op hoe de supporter dit alles ervaart. Zijn de play-offs nu goed of slecht voor het Belgische voetbal? Elke supporter heeft er wel zijn eigen mening over.

Als jullie deze korte enqu?te zouden invullen, dan helpen jullie mij enorm vooruit! De enqu?te is volledig anoniem en duurt maximum 5 minuten om in te vullen. Elke ingevulde enqu?te draagt zijn steentje bij!

De enqu?te is voornamelijk bedoeld om een beeld te schetsen wat d? supporter nu werkelijk denkt over de play-offs. Hoe meer resultaten, hoe representatiever het onderzoek over de play-offs! En hoe verschillen de meningen tussen supporters van verscheidene clubs, etc.

Wanneer u een e-mail adres opgeeft, volledig optioneel, dan maakt u kans op 2 tickets voor Belgi? - Cyprus!

http://goo.gl/forms/8chNrCVfcW

Dank bij voorbaat
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2015, 11:58:15 am door digifredje »

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Play-offs goed voor het Belgische voetbal? Jullie mening?
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2015, 11:58:27 am »
Even de link aanklikbaar gemaakt.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Play-offs goed voor het Belgische voetbal? Jullie mening?
« Reactie #2 Gepost op: maart 06, 2015, 03:48:15 am »
Ingevuld