Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 15271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #20 Gepost op: november 06, 2011, 07:57:35 am »
Om positief te beginnen: Sivakov vond ik erg sterk, snoepte erg veel ballen af en deed er vaak ook iets goeds mee. Na mijn eerste indruk van Sivakov ben ik toch verrast over zijn voorbije 2 matchen.
Veel inzet bij Naessens, deed het ook verre van slecht, vond ik, maar een afwerker is het (nog) allesbehalve. Ik geloof wel in hem.
Verder ook leuk dat Muyters de nul kan houden. Ok?, niet veel moeten doen, maar wat hij moest doen deed hij goed.
Knappe beweging van Matton ook, als Maazou dan gescoord had ging het een beauty geweest zijn.

Dit is zowat het enige positieve dat ik onthouden heb van de match. Al de rest was archislecht. Colpaert heeft daar den bal toch een paar keer mooi afgegeven ze.  :-\ Ook Mar?val is belange niet de Mar?val meer van voor zijn schorsing, nogthans doet hij ook wel z'n best en lijkt hij er ook ?cht mee in te zitten als we niet winnen, maarja. Dat betert wel weer.

Ik begin toch meer en meer in de trainer te twijfelen.. Ik schrijf hem nog niet af, maar naarmate we de play-offs (PO2) naderen hoop ik toch een ploeg op het veld te zien..


Sivakov was inderdaad in de 2de helft heel sterk, zat wel overal tussen!
Wat Naessens betreft...idd veel inzet, maar wat mij betreft : laat die gast wat rijpen bij de beloften, anderzijds volgens mij te licht voor 1ste klasse.

Mar?val : vond ik uiteindelijk niet slecht, h??l veel inzet die hier en daar wat opbracht. Vooral de 2de helft was hij toch wel sterk hoor in vergelijking met bepaalde anderen

Matton: zeer sterk ingevallen (in vergelijking met zijn vorige matchen)

Maazou : totaal niet in vorm (that's all)

Muyters : al hetgeen hij moest doen, deed hij goed!

De Fauw : zoals altijd, de constante zelve (maw de enige transfer die er BONK opzit)

Brian : rijp voor de bank

Scheidsrechter : op die kan het ook niet gestoken worden, wat weinig op aan te merken.


MAAR : voetbal draait om scoren en laat ons dat nu eenmaal ons probleem zijn  :-[

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #21 Gepost op: november 06, 2011, 07:57:38 am »
De degradatietopper heeft een muis gebaard. Het wordt harken om PO2 te halen.

Voor deze speeldag nog 8 degradatiekandidaten. Nu nog 6.  Volgende topper Mechelen - SVZW binnen 2 weken.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #22 Gepost op: november 06, 2011, 09:13:07 am »
Die fase van onze afgekeurde goal.  Op de Live van Btv maar 1x gezien zonder herhaling.
Iemand enig idee?

Tscheelt niet alleen aan onze afwerking.
Gisteren wast tegen nen dubbele muur die TOTAAL nie wou voetballen.
Ons middenveld heeft nood aan een goeie spelverdeler (inzicht, snelheid, techniek).
Duidelijk te zien in 2e helft toen Mareval die taak op zich kreeg.
Deed het als verdediger niet mis op die nieuwe plaats.

« Laatst bewerkt op: november 06, 2011, 09:16:01 am door Boer Boerie »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #23 Gepost op: november 06, 2011, 09:17:33 am »
1ste klasse onwaardig mijn gedacht.
En gasten die zeggen, het is nog maar het begin?? We zitten bijna aan de helft van de reguliere competitie e.

Dit SV is enkel rijp voor PO3!

Wat Kalezic betreft, haal je uit de volgende match 0 punten, dan moogt ge van mijn part coach gaan worden in Bosnische 3deklasse.

En stoppen me diene zever, we zijn in opbouw. Al die andere ploegen ebben dienen opbouw wel nie nodig!!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #24 Gepost op: november 06, 2011, 09:34:23 am »
Triestig, thuis 1/6 tegen Lierse en STVV. 11 goals in 13 matchen ::)
Mar?val voor mij slechtsten opt plein, hoeveel slechte passes die wel niet gegeven heeft... waar is die Mar?val van de eerste speeldagen naartoe? Idem Hamalainen.
Muyters dan weer goed en Sivakov ook.

Maazou nog niet afschrijven! Sivakov werd hier na zijn eerste match ook al teruggestuurd door velen.

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #25 Gepost op: november 06, 2011, 09:38:31 am »
Triestig, thuis 1/6 tegen Lierse en STVV. 11 goals in 13 matchen ::)
Mar?val voor mij slechtsten opt plein, hoeveel slechte passes die wel niet gegeven heeft... waar is die Mar?val van de eerste speeldagen naartoe? Idem Hamalainen.
Muyters dan weer goed en Sivakov ook.

Maazou nog niet afschrijven! Sivakov werd hier na zijn eerste match ook al teruggestuurd door velen.
?

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #26 Gepost op: november 06, 2011, 09:57:23 am »
Gisteren kregen we een wedstrijd te zien uit de middenmoot van 2de klasse.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #27 Gepost op: november 06, 2011, 10:47:45 am »
Als er hier nu nog enen afkomt dat Naessens ne goeie speler is,is hij rijp voor het zothuis :) Maar we moeten het niet alleen op hem draaien.Dit was toch regelrecht voetbal van 2de klasseniveau...We hebben gewoon een heel matige,zwakke kern....

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #28 Gepost op: november 06, 2011, 10:53:55 am »
Ik zal ook maar efkes mijn mening geven.

Serwy was vandaag onzichtbaar in die eerste helft op ??n fase na. Geen idee wat daarmee aan de hand was.

Sivakov vond ik eigenlijk goed. Die vocht voor elke bal, maakte deze niet al die fouten, gaf goeie passes, draait zich vaak slim weg. Ja, die is er echt wel op vooruit gegaan. Mag voor mij de volgende keer mee doen.

Delaplace was zoals altijd weer hardwerkend op het middenveld. Niks op aan te merken.

De fauw idem. Bij hem vind je de ervaring terug. Zo erger ik mij aan het feit dat spelers het veld niet breed trekken. Ze staan allemaal op een kluitje en de volledige linkerflank lag vaak helemaal open. Als bv Dhaene of Mar?val met de bal staan te kijken zou Hamalainen tegen zijn linkerflank moeten staan en liefst ook al wat meer naar voor. De Fauw, die blijft tegen de flank. Zo cre?r je ruimte om naar voor te gaan en een voorzet te geven. Nu ja, misschien is het omdat ik zelf altijd op de flank sta dat mij dat opvalt, maar andere ploegen dat toch ook. Waarom wij dan niet?

Aansluitend op het vorige: Hamalainen vond ik barslecht. Die gast durft geen initiatief nemen. Hij krijgt zo vaak de bal, terwijl de volledige linkerflank open ligt, een ganse boulevard, en dan geeft hij hem gewoon terug naar achter naar Mar?val. Dat gaat er bij mij echt niet in. Als Buysse zoveel ruimte krijgt, dan loopt hij direct die hele flank af en geeft die voorzet. En ik kan echt niet geloven dat Kalezic gevraagd heeft aan Brian om vooral geen passes vooruit te geven. Voor mij was dit de grootste ontgoocheling van gisteren.

Colpaert vind ik ook niet zo goed. Ook hij was benauwd om een pas naar voor te geven. Het was een uitstekend idee van Kalezic om Mar?val en Colpaert om te wisselen na de rust. Er was plots meer diepgang.

Mar?val toonde gisteren 2 kanten. Enerzijds ging hij goed in duel en vocht hij voor de ballen. Anderzijds waren zijn diepe ballen allemaal veel te hard en onbereikbaar voor de aanvallers. Heel jammer, want het waren op zich veelbelovende acties.

Maazou dan, die leek me enorm vertraagd ivm zijn tijd in Lokeren. Dat viel erg tegen, maar... naar het einde van de match toe leek dat plots erg veel te verbeteren. Plots zag ik hem wel werken, ballen recupereren en sterker worden. Misschien moet hij eens een paar matchen staan om terug op niveau te geraken. Hij moest natuurlijk ook rap en onverwachts invallen. Misschien dat dat een rol speelde. Geen idee. Heel jammer van zijn kopbal die tegen de onderkant van de lat botste. Ik denk dat Maazou een doelpunt nodig heeft om te ontbolsteren. Het zou hem deugd gedaan hebben en het zou het mooiste doelpunt van het weekend geweest zijn door de actie van Matton.

Matton heeft dan weer een goede invalbeurt gemaakt. Typisch natuurlijk. Eerst goed invallen, de weken erop een goede match spelen en dan weer onzichtbaar worden. Hij is toch zo wisselvallig.

Verder nog 1 algemeen punt wat me tegenvalt. De meeste ballen worden altijd rechtstreeks naar de persoon getrapt en niet in de diepte. Indien je spelers hebt die een mannetje voorbij kunnen, dan is dat geen probleem, maar onze spelers durven geen mannetje voorbij te gaan, dus dan moet je die bal in de leegte trappen. Er is 1 aanvallende speler die dat wel duidelijk maakt en dat is Serwy. Bij die ene actie deed hij teken naar Hamalainen dat de bal achter de verdediger moest komen, zodat hij er naartoe kon snellen. Het feit dat Serwy dat met een overduidelijk wijzende arm moest tonen vind ik schrijnend. Mar?val is een speler die dat zelf wel nog doorheeft, maar bv Hamalainen zal zelf niet rap op dat idee komen. Op die manier bekom je een veel te statisch voetbal met een bal die van de ene voet naar de andere gaat. Ik vind dat de bal constant onderweg moet zijn en dat er gelopen moet worden naar een bewegende bal. Maar ja, wie ben ik natuurlijk. ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #29 Gepost op: november 06, 2011, 10:58:26 am »
Als er hier nu nog enen afkomt dat Naessens ne goeie speler is,is hij rijp voor het zothuis :) Maar we moeten het niet alleen op hem draaien.Dit was toch regelrecht voetbal van 2de klasseniveau...We hebben gewoon een heel matige,zwakke kern....

Ik vond Naessens wel ??n van de betere hoor. Hij zette vaak druk en won veel duels. Ik vind dat hij veel slimmer geworden is en dat hij verbetert door te spelen. Je kan hem misschien verwijten dat hij die ene kans in het zijnet trapte, maar goed, in vergelijking met een aantal andere spelers vond ik hem een van de betere. Ook gaat hij nu niet meer zo onder de bal door zoals vorig jaar. Zijn timing is een stuk beter geworden. De meeste kopduels won hij toch. Zo, stuur me nu maar naar het zothuis. ;) Dat maakt Naessens natuurlijk geen topspits en het is ondermeer door het algemeen lage niveau van gisteren dat hij er voor mij goed uitkwam. Bij een goeie match zou hij er misschien wel negatief uitkomen, maar als er van ??n niet te klagen viel gisteren, dan was het wel van hem vond ik.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #30 Gepost op: november 06, 2011, 10:58:29 am »
Thuis nog niet kunnen winnen tegen de laatsten... conclusie: GEEN KWALITEIT
Dat middenveld...Sivakov en Delaplace als flankspelers ? :-[
Amai als Mar?val gaat weggaan tijdens de winterstop... Hij moet alles doen: verdedigen, spel verdelen, binnenkort gaat hij nog de goalen moeten maken ook...
Met zo'n materiaal valt gewoon niets aan te vangen. En onzen besten middenvelder zit dan nog op de bank: STERKCX
Maazou duidelijk zijn lesje niet geleerd (terwijl zijn medespelers staan te wachten om de 2e helft op gang te trappen, komt meneerke op zijn duizendste gemakske de spelerstunnel uitgeslofd...)
Naessens heeft weer goed gespeeld zeker ? Ah ja, hij heeft weer veel gelopen, hoor !  ;D ;D
Transferbeleid heeft gefaald. Waarom altijd in die vreemde landen gaan zoeken?
Het wordt skarten voor der in te blijven !
Thuis tegen Lierse, Cercle Brugge en STVV moet je toch altijd 9/9 halen. Toch ? Hoeveel halen we? 2/9
Voorts versta ik waarom STVV altijd zoveel tegengoals krijgt. Met CV's als Euvrard en Buysens... Ge vindt beter in 3e klasse. En daar nog niet tegen kunnen scoren.
Wat voor zwakke ploegen hier eigenlijk al niet over de vloer gepasseerd zijn... OHL, Kortrijk (enkel hier zwak blijkbaar...), Lierse, Cercle, STVV. En daar nog niet de 3 punten kunnen tegen pakken. Dan kom je alleen maar tot de conclusie dat je zelf h??l zwak bent !!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #31 Gepost op: november 06, 2011, 10:59:15 am »
Ik was er sinds lang eens niet bij gisteren en dat spijt me niet, afgaande op de commentaren.
1 oplossing: Mar?val op links zetten, Colpaert centraal achterin en Skulason (waar iedereen zo vol van is) of Sterckx op de 6. Met een ruit op het middenveld heb je goed voetballende backs nodig en dat is Brian helaas totaal niet...

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #32 Gepost op: november 06, 2011, 11:02:29 am »

Verder nog 1 algemeen punt wat me tegenvalt. De meeste ballen worden altijd rechtstreeks naar de persoon getrapt en niet in de diepte. Indien je spelers hebt die een mannetje voorbij kunnen, dan is dat geen probleem, maar onze spelers durven geen mannetje voorbij te gaan, dus dan moet je die bal in de leegte trappen. Er is 1 aanvallende speler die dat wel duidelijk maakt en dat is Serwy. Bij die ene actie deed hij teken naar Hamalainen dat de bal achter de verdediger moest komen, zodat hij er naartoe kon snellen. Het feit dat Serwy dat met een overduidelijk wijzende arm moest tonen vind ik schrijnend. Mar?val is een speler die dat zelf wel nog doorheeft, maar bv Hamalainen zal zelf niet rap op dat idee komen. Op die manier bekom je een veel te statisch voetbal met een bal die van de ene voet naar de andere gaat. Ik vind dat de bal constant onderweg moet zijn en dat er gelopen moet worden naar een bewegende bal. Maar ja, wie ben ik natuurlijk. ;)

NAGEL OP DE KOP.   Ik erger mij hier al maanden aan, al van v??r Kalezic, eigenlijk al van de laatste maanden van Dury.
Ik wil er nog dit aan toevoegen : de aanvaller bepaalt waar de bal komt en niet de aangever.
Op de tribunes hoor je de meeste mensen daar toch anders tegenaan kijken : er wordt vaak geopperd dat we niet kunnen scoren maar de oorzaak ligt evenzeer bij ons middenveld die veel te weinig inspelen zoals het hoort. 

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #33 Gepost op: november 06, 2011, 11:07:53 am »
Eerste helft... triestig spel...
Tweede helft, goed geknokt, maar wij kunnen geen goal maken!
Maazou gezien na de match, heb hem getrakteerd op een applaus! Onze "ster", mijn ***
Man, wat gaan wij Mar?val missen als hij gaat weggaan in de winterstop, wat een tweede helft!
En laat Naessens maar veel meedoen, die komt er wel!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #34 Gepost op: november 06, 2011, 11:16:13 am »
Balboa, het transferbeleid heeft gefaald? Iedereen was het er mee eens dat Maazou halen een toptransfer was. Op papier is dat een goeie transfer. Ge weet alleen nooit hoe een speler zich hier ontwikkelt.

Iedereen was weer aan het lachen met de transfer van Serwy, dat dat een beloftespeler zou zijn, maar de voorbije matchen verraste hij wel, dus dat is een goede transfer. Enkel gisteren was hij nergens te bespeuren, complete offday. De Fauw was een uitstekende transfer en haalt het niveau echt wel. Sivakov komt er nu ook door vind ik. De eerste matchen waren heel vreemd, maar gisteren haalde die wel een goed niveau. Skulasson moeten we nog afwachten en de jonge gasten uit het Oostblok zijn niet gehaald om dit jaar door te breken. Ik verwijs naar de esseveefan talk, waar Kalezic dit aanhaalt en zegt dat ze in het begin van het seizoen speelden omdat andere spelers op die positie geblesseerd waren enz. Ik zie op zich geen problemen in het transferbeleid, wel een aantal spelers die ons onverwachts negatief verrast hebben, maar zeg nu zelf, als je de kans hebt om Maazou te halen zou iedereen hier dit gedaan hebben.

Tegen OHL en Kortrijk hebben we trouwens wel de punten gehaald. Lierse speelde hier met een inzet die ik in hun andere matchen nooit terugvond. Ondanks die inzet moesten ze 2-0 achterstaan en waren ze klaar voor de slachtbank, zoals tegen anderlecht. Echter kregen ze weer directe hulp van de arbiter, die hun hoop gaf voor een punt, waarop ze er zelfs nog meer uithaalden. En goed ja, Cercle, daar hebben al veel ploegen van verloren ondanks hun slechte spel. Zijn al die andere ploegen dan nog slechter dan ons?

Wat ik zie is een ploeg met 0,0 vertrouwen. Spelers die bang worden om een actie te maken. Diezelfde spelers speelden in Genk, tegen Brugge enz echte topmatchen. Supporters van die ploegen zeiden me dat ze ons europees voetbal zouden zien halen, maar dan ontbreken er een aantal overwinningen en zie je dat ons spelpeil (sterke punt) match na match naar beneden gaat en dat is voor mij men grootste zorg, dat het in de kopjes begint te kruipen. Anders gaan we effectief evolueren naar het spel van ploegen zoals OHL, Lierse, Westerlo, STVV, Germinal Beerschot enz... De komende matchen moeten er gewoonweg overwinningen volgen of er komt een echt probleem op ons af.

De ploeg heeft ons nu nodig mensen! We zitten in de hoek waar de klappen vallen. We moeten hopen op een vertrouwensboost en een beetje minder pech en dan kan het rap gaan, want als je inderdaad het niveau bekijkt van een ploeg als GB (die 3 punten halen door een maar een paar keer voor doel te komen en een heelk laag spelpeil hebben), dan kan de minste verbetering al voor een heuse kanteling zorgen. En er zijn effectief heel wat van die ploegen, zoals hier boven vermeld. Alleen hebben die soms zoveel geluk, waardoor ze een paar keer de 3 punten onterecht meepakken, wij ze al een paar keer onterecht bestolen zijn en je op die manier een volledig verkeerd klassement verkrijgt.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #35 Gepost op: november 06, 2011, 11:21:32 am »
Zet uwen bril af, er is te weinig kwaliteit, denk je nu echt dat we volgende week op KV Mechelen gaan winnen? en dan tegen Anderlecht, die gaan ons thuis voetbal lesgeven.

De punten moesten er komen tegen Cercle,STVV en Lierse thuis!!!
Maar ben wel met 1 ding akkoord, wij moeten ze blijven steunen anders is ons 2de klasse vonnis een feit.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #36 Gepost op: november 06, 2011, 11:30:22 am »
... Het was een uitstekend idee van Kalezic om Mar?val en Colpaert om te wisselen na de rust. Er was plots meer diepgang.

Waar een fan-talk al niet goed voor is... ;)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #37 Gepost op: november 06, 2011, 11:57:04 am »
Het wordt echt een lang seizoen, niet vergeten dat we nu al thuis tegen leuven, lierse en sint-truiden gespeeld hebben. Dat worden nog zware uitmatchen in de 2de helft van het seizoen...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #38 Gepost op: november 06, 2011, 12:09:45 pm »
Balboa, het transferbeleid heeft gefaald? Iedereen was het er mee eens dat Maazou halen een toptransfer was. Op papier is dat een goeie transfer. Ge weet alleen nooit hoe een speler zich hier ontwikkelt.

Iedereen was weer aan het lachen met de transfer van Serwy, dat dat een beloftespeler zou zijn, maar de voorbije matchen verraste hij wel, dus dat is een goede transfer. Enkel gisteren was hij nergens te bespeuren, complete offday. De Fauw was een uitstekende transfer en haalt het niveau echt wel. Sivakov komt er nu ook door vind ik. De eerste matchen waren heel vreemd, maar gisteren haalde die wel een goed niveau. Skulasson moeten we nog afwachten en de jonge gasten uit het Oostblok zijn niet gehaald om dit jaar door te breken. Ik verwijs naar de esseveefan talk, waar Kalezic dit aanhaalt en zegt dat ze in het begin van het seizoen speelden omdat andere spelers op die positie geblesseerd waren enz. Ik zie op zich geen problemen in het transferbeleid, wel een aantal spelers die ons onverwachts negatief verrast hebben, maar zeg nu zelf, als je de kans hebt om Maazou te halen zou iedereen hier dit gedaan hebben.

Tegen OHL en Kortrijk hebben we trouwens wel de punten gehaald. Lierse speelde hier met een inzet die ik in hun andere matchen nooit terugvond. Ondanks die inzet moesten ze 2-0 achterstaan en waren ze klaar voor de slachtbank, zoals tegen anderlecht. Echter kregen ze weer directe hulp van de arbiter, die hun hoop gaf voor een punt, waarop ze er zelfs nog meer uithaalden. En goed ja, Cercle, daar hebben al veel ploegen van verloren ondanks hun slechte spel. Zijn al die andere ploegen dan nog slechter dan ons?

Wat ik zie is een ploeg met 0,0 vertrouwen. Spelers die bang worden om een actie te maken. Diezelfde spelers speelden in Genk, tegen Brugge enz echte topmatchen. Supporters van die ploegen zeiden me dat ze ons europees voetbal zouden zien halen, maar dan ontbreken er een aantal overwinningen en zie je dat ons spelpeil (sterke punt) match na match naar beneden gaat en dat is voor mij men grootste zorg, dat het in de kopjes begint te kruipen. Anders gaan we effectief evolueren naar het spel van ploegen zoals OHL, Lierse, Westerlo, STVV, Germinal Beerschot enz... De komende matchen moeten er gewoonweg overwinningen volgen of er komt een echt probleem op ons af.

De ploeg heeft ons nu nodig mensen! We zitten in de hoek waar de klappen vallen. We moeten hopen op een vertrouwensboost en een beetje minder pech en dan kan het rap gaan, want als je inderdaad het niveau bekijkt van een ploeg als GB (die 3 punten halen door een maar een paar keer voor doel te komen en een heelk laag spelpeil hebben), dan kan de minste verbetering al voor een heuse kanteling zorgen. En er zijn effectief heel wat van die ploegen, zoals hier boven vermeld. Alleen hebben die soms zoveel geluk, waardoor ze een paar keer de 3 punten onterecht meepakken, wij ze al een paar keer onterecht bestolen zijn en je op die manier een volledig verkeerd klassement verkrijgt.

De grootste blunder van het transferbeleid is Nfor laten vertrekken.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #39 Gepost op: november 06, 2011, 12:10:45 pm »
N'for speelde hier als een draak, normaal dat iemand dan weg mag h?.. Er valt niemand iets te verwijten inzake N'for..
One Essevee!