Auteur Topic: [VB] Essevee - Lierse  (gelezen 11500 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #60 Gepost op: december 16, 2013, 05:10:48 pm »
Kerel San Iker, Kums was gisteren de beste spelers. Hoeveel ballen die niet afgepakt heeft ook. Echt sterke match van hem hoor.

Ik zag het, en velen rondom mij ook, anders!

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #61 Gepost op: december 16, 2013, 05:30:55 pm »
Ik zag het, en velen rondom mij ook, anders!
Speelde voor mij ??n van zijn beste wedstrijden gisteren  :-\

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #62 Gepost op: december 16, 2013, 05:55:22 pm »
Speelde voor mij ??n van zijn beste wedstrijden gisteren  :-\
Idd,hij speelde beter en beter naar mate dat de match vorderde.

Offline Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #63 Gepost op: december 16, 2013, 06:19:08 pm »
Ik vond kums ook sterk. Echt veel ballen zien afpakken en zelf geen verliezen

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 553
  • Superboeren
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #64 Gepost op: december 16, 2013, 06:23:50 pm »
Sommigen zitten te zagen over de KVK supps, terwijl ze eigenlijk echt nie veel beter zijn. Tzal maar goed zijn als we kampioen zijn met tien punten voorsprong en et jaar daarop de finale van de CL halen zeker?
Kijkt keer goed en beseft keer dat we alweer een prachtig seizoen beleven, ipv de ploeg af te breken na ee, 3-0 en 28/30 thuis. Zieligaards.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #65 Gepost op: december 16, 2013, 07:03:36 pm »
Niemand die zich afvraagt hoe het komt dat we zo slecht speelden na onze voorsprong?

Caceres won geen enkel duel, kon dus ook de bal nooit bijhouden en liet ons zo niet opschuiven waardoor w enooit uit de lichte druk van lierse kwamen...

Dat hij twee keer scoort ok, maar hij speelde gewoon barslecht...

Als je dan Sylla ziet spelen tegen die kanjers van Kazan is dat toch een verschil. Die won praktisch elk duel en hield de bal bij... Sylla is voor mij een type Salou, de enige keer dat Caceres een duel won kopte hij hem door terwijl hij diepste spits was en er dus niemand achter hem... Hij staat ook meer aan de cornervlag dan voor doel., Een diepe spits moet voor doel komen en niet in de ruimte tussen de voorzet en de goal waar hij ALTIJD naar toe loopt...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #66 Gepost op: december 16, 2013, 08:41:59 pm »
Waar zat Sylla trouwens? en Godeau ?, Colpaert is tijdje ziek.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #67 Gepost op: december 16, 2013, 08:59:51 pm »
Niemand die zich afvraagt hoe het komt dat we zo slecht speelden na onze voorsprong?

Caceres won geen enkel duel, kon dus ook de bal nooit bijhouden en liet ons zo niet opschuiven waardoor we nooit uit de lichte druk van lierse kwamen...

Dus het lag enkel en alleen maar aan Caceres dat we plots niet meer aan voetballen toe kwamen? Das wel heel kort door de bocht!
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #68 Gepost op: december 16, 2013, 09:05:03 pm »
Sommigen zitten te zagen over de KVK supps, terwijl ze eigenlijk echt nie veel beter zijn. Tzal maar goed zijn als we kampioen zijn met tien punten voorsprong en et jaar daarop de finale van de CL halen zeker?
Kijkt keer goed en beseft keer dat we alweer een prachtig seizoen beleven, ipv de ploeg af te breken na ee, 3-0 en 28/30 thuis. Zieligaards.

Och ja, je hebt ook zo van die gasten (zoals jij wss) die alles van de club goed vinden. Ook al zouden ze 5 weken op rij verliezen...
Je moet eens durven zeggen dat het slecht was, en gisteren was het slecht, of toch zeker niet goed.
Of mag je dat als supporters van Essevee niet zeggen mss?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #69 Gepost op: december 16, 2013, 09:08:01 pm »
Och ja, je hebt ook zo van die gasten (zoals jij wss) die alles van de club goed vinden. Ook al zouden ze 5 weken op rij verliezen...
Je moet eens durven zeggen dat het slecht was, en gisteren was het slecht, of toch zeker niet goed.
Of mag je dat als supporters van Essevee niet zeggen mss?

Tuurlijk wel. Het was niet dat gisteren. Waarom zouden we inderdaad niet de zwakke punten van ons voetbal niet mogen blootleggen?

Tuurlijk, die meningsverschillen zijn ook te begrijpen uiteraard. Essevee maakt een dynamische periode mee in zijn bestaan en velen weten eigenlijk niet goed hoe te reageren. Zo was ik vorig week erg teleurgesteld bij het 1-1 op Mons, maar later op de avond stond ik er even bij stil hoe ongelofelijk het wel niet is dat ik (/we) verwachten alles te winnen op een goed voetballende manier. We moeten deze tijden koesteren!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #70 Gepost op: december 16, 2013, 09:55:18 pm »
Tuurlijk wel. Het was niet dat gisteren. Waarom zouden we inderdaad niet de zwakke punten van ons voetbal niet mogen blootleggen?

Tuurlijk, die meningsverschillen zijn ook te begrijpen uiteraard. Essevee maakt een dynamische periode mee in zijn bestaan en velen weten eigenlijk niet goed hoe te reageren. Zo was ik vorig week erg teleurgesteld bij het 1-1 op Mons, maar later op de avond stond ik er even bij stil hoe ongelofelijk het wel niet is dat ik (/we) verwachten alles te winnen op een goed voetballende manier. We moeten deze tijden koesteren!

Naar buiten toe zijn de spelers ook zo, spreken altijd maar over "rechtzetten volgende week" (wat zo ook altijd doen) Maar binnenin zijn die mannen nog meer ontgoocheld dan wij.

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #71 Gepost op: december 16, 2013, 11:25:07 pm »
En de discussie over Kums is het beste bewijs dat je, zelfs als je het met je eigen ogen gezien hebt, nog niet 100% zeker kunt zijn ;). Kums speelde goed gisteren wat mij betreft.

Wat Koenie betreft, ik kan het toch niet laten. Misschien doe je het met opzet en hoop je alleen maar op reacties als die van Levi of die van mij ofwel weet je gewoon niet beter maar goed, in beide gevallen wil ik nog wel eens ??n keer iets vragen om nadien, als het niveau van je posts even grenzeloos negatief zou blijven, alleen maar meer meewarig het hoofd te schudden en verder te scrollen.

Cac?res en Naessens kunnen dus echt niks en lopen altijd verkeerd. Zowel bij de 1-0 als de 2-0 leken ze me echter redelijk goed te lopen, in functie van de beweging van de hele ploeg. En bij de 3-0 wist Cac?res zich toch vrij goed te plaatsen (en beheerst af te ronden, waar een ander misschien in het wilde weg over of naast gevlamd zou hebben). Maar bon, ze lopen dus ?ltijd verkeerd. Mag ik daar dan uit afleiden dat jij weet hoe ze dan w?l zouden moeten lopen? Misschien dat je dan wel eens met ons wilt delen, zodat we nog iets kunnen bijleren?

Ik weet alleen dat wat ik op de training zie, regelmatig ook in de wedstrijd te zien is (en ook opbrengt, zelfs met die twee muppets die ?ltijd verkeerd lopen, kan je je dat voorstellen?). Het loopt natuurlijk ook vaak fout want tegen de poppetjes of kegeltjes op training is het net iets makkelijker dan in een echte match.

Maar goed, ik hoor dus graag waar ze dan wel zouden moeten lopen, dan kan ik de volgende keer tegen mijn buurman in de tribune ook eens iets vernuftigs zeggen ...
« Laatst bewerkt op: december 16, 2013, 11:27:50 pm door Vincent »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #72 Gepost op: december 17, 2013, 11:33:53 am »
Ik hoorde dat Colpaert de windpokken had.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #73 Gepost op: december 17, 2013, 12:32:27 pm »
Ik hoorde dat Colpaert de windpokken had.
Is geen lachertje om als volwassene te krijgen.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #74 Gepost op: december 17, 2013, 06:18:42 pm »
Ik hoorde dat Colpaert de windpokken had.
Hij heeft inderdaad de windpokken.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #75 Gepost op: december 17, 2013, 06:44:48 pm »
Hij heeft inderdaad de windpokken.

Oei...da's een week of 4 van de plank (als volwassene..)
-SVZW Forever-

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #76 Gepost op: december 17, 2013, 07:26:46 pm »
Oei...da's een week of 4 van de plank (als volwassene..)

Maar hij was wel mee op ziekenhuisbezoek gisteren, volgens de site toch.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #77 Gepost op: december 17, 2013, 07:37:42 pm »
Maar hij was wel mee op ziekenhuisbezoek gisteren, volgens de site toch.

de site i een slechte bron van informatie imo  :-[