Auteur Topic: [VB] Essevee - Lierse  (gelezen 11539 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #20 Gepost op: december 15, 2013, 12:20:04 pm »
Ik wil hier zeker niet de boeman spelen, maar laat ons maar eerst voorbij Lierse proberen te raken.  Ben echt benieuwd welke ploeg Dury gaat opstellen en vooral vooraan, maar ben ook benieuwd hoe Essevee zal reageren op de uitschakeling Europees.

Ik vraag me trouwens af of Verboom niet beter de plaats terug inneemt van Duplus. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.263
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #21 Gepost op: december 15, 2013, 01:10:29 pm »
Ik wil hier zeker niet de boeman spelen, maar laat ons maar eerst voorbij Lierse proberen te raken.  Ben echt benieuwd welke ploeg Dury gaat opstellen en vooral vooraan, maar ben ook benieuwd hoe Essevee zal reageren op de uitschakeling Europees.

Ik vraag me trouwens af of Verboom niet beter de plaats terug inneemt van Duplus.

Ik denk vooral dat Verboom beter speelt met een Delaplace in de ploeg.
Jo kuiste veel op in de rug van Bryan. Die kon zich dan aanvallend meer uitleven.
Kums speelt nog te veel op z'n Hollands en volgt soms te veel zijn man, terwijl wij in zone spelen.

Wat Dury vooraan zal doen weet ik ook niet.
Zijn Naessens en Habibou fit? Zoja, alle 2 in de basis droppen en Cont? op de bank, want die speelde de laatste tijd als een slappe vod.

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #22 Gepost op: december 15, 2013, 03:15:37 pm »
Ik verwacht vandaag geen Duplus aan de aftrap..Gisteren op training was er een hele discussie tussen Duplus en Dury,Duplus verliet daarna al knarsetanden vroegtijdig de training..

Je moet het wel vertellen zoals het was h? en niet ??n zinnetje zeggen dat erg suggestief klinkt: Duplus was samen met de spelers die donderdag ook zowat de hele match gespeeld hadden al vroeger gestopt om te stretchen, terwijl de rest  nog een wedstrijdje afwerkte (de jongste weken een normale manier van werken in deze drukke periode). Al die spelers die donderdag hadden gespeeld, verlieten 'vroegtijdig' de training terwijl Duplus na het stretchen inderdaad nog even bij Dury moest gaan voor een (uitgebreide) babbel. Dat hij er nadien niet te vrolijk uit zag klopt wel dus het zou kunnen dat hij niet speelt. Evengoed trekt hij zich zijn foutje van donderdag erg aan en wilde Dury hem toch nog eens moed inspreken want er kwam ook meer dan ??n schouderklopje aan te pas.

Colpaert was er niet (en Ceetje deed weer of zijn neus bloedde) dus misschien speelt Duplus dan wel weer centraal als Steve niet fit is/raakt.

Voor de rest deden Habibou en Naessens alles mee tot het eind dus komen die hopelijk terug in aanmerking voor de basiself.
« Laatst bewerkt op: december 15, 2013, 05:27:02 pm door Vincent »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #23 Gepost op: december 15, 2013, 03:24:59 pm »
Je moet het wel vertellen zoals het was h? en niet ??n zinnetje zeggen dat erg suggestief klinkt: Duplus was samen met de spelers die donderdag ook zowat de hele match gespeeld hadden al vroeger gestopt om te stretchen, terwijl de rest  nog een wedstrijdje afwerkte (de jongste weken een normale manier van werken in deze drukke periode). Al die spelers die donderdag hadden gespeeld, verlieten 'vroegtijdig' de training terwijl Duplus na het stretchen inderdaad nog even bij Dury moest gaan voor een (uitgebreide) babbel. Dat hij er nadien niet te vrolijk uitzag klopt wel dus het zou kunnen dat hij niet speelt. Evengoed trekt hij zich zijn foutje van donderdag erg aan en wilde Dury hem toch nog eens moed inspreken want er kwam ook meer dan ??n schouderklopje aan te pas.

Colpaert was er niet (en Ceetje deed weer of zijn neus bloedde) dus misschien speelt Duplus dan wel weer centraal als Steve niet fit is/raakt.

Voor de rest deden Habibou en Naessens alles mee tot het eind dus komen die hopelijk terug in aanmerking voor de basiself.

Dit is toch een veel mooiere analyse!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #24 Gepost op: december 15, 2013, 05:00:26 pm »
Dit is nogmaals het bewijs dat je alleen maar van iets 100% zeker kan zijn wanneer je het met je eigen ogen gezien hebt !

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #25 Gepost op: december 15, 2013, 05:36:05 pm »
Als Colpaert er niet is, veronderstel ik dat Godeau centraal staat?

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #26 Gepost op: december 15, 2013, 05:58:19 pm »
Als Colpaert er niet is, veronderstel ik dat Godeau centraal staat?
Inderdaad , dat denk ik ook .

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #27 Gepost op: december 15, 2013, 08:47:48 pm »
Naeeessseeeens  :D

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 553
  • Superboeren
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #28 Gepost op: december 15, 2013, 11:43:49 pm »
Rapha?l Cac?r?s oh oh ooh.  :-X  :-X :-X  :-X

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #29 Gepost op: december 16, 2013, 12:50:11 am »
Als Colpaert er niet is, veronderstel ik dat Godeau centraal staat?

 ::)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #30 Gepost op: december 16, 2013, 01:00:06 am »
Rapha?l Cac?r?s oh oh ooh.  :-X  :-X :-X  :-X

Thaha, maakt mss 2 goals maar verder is die vent toch een kleine ramp op een voetbalveld.

Malanda ook weer nergens in de verdediging, dat Dury hem daar nu weer zet na die eerdere mislukte poging tegen de vuilkarre...Waar zit Colpaert trouwens?

Buiten de eerste 20 minuten, een matige bedoening. Doelpunten vallen snel en de goesting was precies direkt over, gelukkig hebben ze bij Lierse geen deftige afwerker.

Soit, 3 punten zijn binnen, op naar de volgende zeker..

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #31 Gepost op: december 16, 2013, 01:13:35 am »
Thaha, maakt mss 2 goals maar verder is die vent toch een kleine ramp op een voetbalveld.

Malanda ook weer nergens in de verdediging, dat Dury hem daar nu weer zet na die eerdere mislukte poging tegen de vuilkarre...Waar zit Colpaert trouwens?

Buiten de eerste 20 minuten, een matige bedoening. Doelpunten vallen snel en de goesting was precies direkt over, gelukkig hebben ze bij Lierse geen deftige afwerker.

Soit, 3 punten zijn binnen, op naar de volgende zeker..

kunnen we misschien ook nog eens iets positiefs zeggen over onze ploeg?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #32 Gepost op: december 16, 2013, 01:48:40 am »
kunnen we misschien ook nog eens iets positiefs zeggen over onze ploeg?

Dat ze vandaag met de rem opspeelden mag toch wel duidelijk zijn? D'Haene gaf dat ook geriefelijk toe. Maar ja we zijn te verwend zeker  8)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #33 Gepost op: december 16, 2013, 06:17:59 am »
Ik hoop dat er woensdag of volgende zaterdag terug iemand anders in het punt staat hoor. Caceres is gewoon ne spits van den Aldi! Die heeft geen vijf duels gewonnen, loopt bijna altijd verkeerd en laat de ploeg dus niet opschuiven of beter spelen... Dat hij twee goals maakt vandaag is ook het enige dat er van hem gezegd kan worden

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #34 Gepost op: december 16, 2013, 08:26:05 am »
Ik vond hem toch al beter sinds dat ie ier aankwam . Is gewoon veel beter als ze hem in de grond aanspelen . Gaf het ook enkele malen aan bij verboom dat hij de voorzetten liever wat lager heeft . Je ziet gewoon dat hij zich beter voelt als er over de grond wordt gespeeld . Gaf het ook eens aan in een interview dat koppen niet zijn sterkste punt is . En van Bongonda hebben we ook het laatste niet gezie  mijn gedacht . Kwam met heel veem lef het veld op .

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #35 Gepost op: december 16, 2013, 08:27:01 am »
Ik hoop dat er woensdag of volgende zaterdag terug iemand anders in het punt staat hoor. Caceres is gewoon ne spits van den Aldi! Die heeft geen vijf duels gewonnen, loopt bijna altijd verkeerd en laat de ploeg dus niet opschuiven of beter spelen... Dat hij twee goals maakt vandaag is ook het enige dat er van hem gezegd kan worden

Een 8 in HNB vandaag  ???
Sammy ook. Wat moet een keeper doen om een 9 te krijgen of een 10 ?

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #36 Gepost op: december 16, 2013, 08:30:36 am »
Malanda nam ook z'n 5d gele kaart en is dus geschorst tegen oostende .

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 748
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #37 Gepost op: december 16, 2013, 08:36:07 am »
Een 8 in HNB vandaag  ???
Sammy ook. Wat moet een keeper doen om een 9 te krijgen of een 10 ?
in een schietkraam staan en alles pakken  :)

Ik vond Cac?r?s zijn beste match spelen voor ons tot nu toe, en zijn 2de goal was echt wel een beauty.  Maar desalniettemin vind ik hem als speler te licht uitvallen. 

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 553
  • Superboeren
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #38 Gepost op: december 16, 2013, 08:50:53 am »
Leg mij nu keer uit wat een diepe spits meer moet doen dan scoren? Hij zit ondertussen al aan drie goals btw. Wat verwachten jullie? Dat hij nog eens in de goal gaat gaan staan, de corners gaat geven, een goal maken van de middenlijn?

Sommige supporters krijgen sterallures mijn gedacht.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.612
Re: [VB] Essevee - Lierse
« Reactie #39 Gepost op: december 16, 2013, 09:20:49 am »
de 2 slechtste spelers scoren , die 2 kunnen toch echt niets ( lopen altijd verkeerd , kunnen geen bal stoppen , hoe naessens een voorzet trapt versta ik niet ,precies iemand die nog nooit op een bal heeft getrapt.
en als je malanda achteraan zet is dat gewoon om problemen vragen