Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 209924 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #20 Gepost op: december 14, 2015, 05:21:08 pm »
Met 55 doelpunten komt hij nog steeds 28 doelpunten te kort om mister essevee te worden! Dat recht behoord nog steeds toe aan richard niederbacher die er bij essevee 83 int mandje heeft gelegd! Use the past, respect the past!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #21 Gepost op: december 14, 2015, 07:42:28 pm »
55 goals bij Zulte Waregem....
heeft niks met verleden te maken
maar met mister essevee (Zulte Waregem)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #22 Gepost op: december 14, 2015, 08:11:51 pm »
55 goals bij Zulte Waregem....
heeft niks met verleden te maken
maar met mister essevee (Zulte Waregem)
Wie het over essevee heeft, heeft het ook over KSV Waregem, en dan hou je daar ook rekening mee!
Wie het niet over essevee heeft, maar enkel over svzw, dan hou je daar geen rekening mee en dan telt mbaye zijn record wel.
Aangezien er sprake is van essevee, kan er dus ook geen sprake zijn van een nieuw record!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #23 Gepost op: december 14, 2015, 08:19:37 pm »
Leye zijn record telt sowieso, aangezien het officieel om een andere club (stamnummer) gaat dan deze waarvoor Niederbacher 85 keer scoorde.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #24 Gepost op: december 14, 2015, 09:52:03 pm »
Essevee is de merknaam van SV Zulte Waregem. Dit is dus wel degelijk een nieuw record.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #25 Gepost op: december 14, 2015, 11:35:48 pm »
Wie het over essevee heeft, heeft het ook over KSV Waregem, en dan hou je daar ook rekening mee!
Wie het niet over essevee heeft, maar enkel over svzw, dan hou je daar geen rekening mee en dan telt mbaye zijn record wel.
Aangezien er sprake is van essevee, kan er dus ook geen sprake zijn van een nieuw record!
wanneer een jongetje van 8j het over essevee heeft vrees ik dat het in merendeel
van de gevallen enkel zal gaan over SV Zulte Waregem

Vindt het wel straf da jij gaat bepalen dat als WIJ het over essevee hebben
WIJ het ook over SV Waregem hebben...

Leye scoorde 55x voor SV Zulte Waregem en dus is dat een clubrecord.
Richard Niederbacher scoorde 83x voor KSV Waregem en hij blijft daar
voor recordhouder.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #26 Gepost op: december 15, 2015, 12:33:22 pm »
Richard Niederbacher was een gentleman op en naast het veld.  Bovendien had hij, als geen ander, een neus voor doelpunten.  Leye zijn presence en prestaties zijn niet min en verdienen respect maar evenaren geenszins die van Richard Niederbacher.  Bovendien hield laatstgenoemde zich niet bezig met het ergeren van ploegmaats, tegenstander en supporters als het eens wat minder liep.  Hij hield zich low profile en sprak met eerst met de voeten, in zijn geval vaak ook met het hoofd.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #27 Gepost op: december 15, 2015, 01:09:41 pm »
Richard Niederbacher was een gentleman op en naast het veld.  Bovendien had hij, als geen ander, een neus voor doelpunten.  Leye zijn presence en prestaties zijn niet min en verdienen respect maar evenaren geenszins die van Richard Niederbacher.  Bovendien hield laatstgenoemde zich niet bezig met het ergeren van ploegmaats, tegenstander en supporters als het eens wat minder liep.  Hij hield zich low profile en sprak met eerst met de voeten, in zijn geval vaak ook met het hoofd.
je kunt ze idd niet vergelijken, zijn 2 veschillende mensen.
Ook opmerken dat ze beiden veel vrouwelijke fans hebben/hadden, nog een gelijkenis erbij :)
Niederbacher had ook een relatie met een miss,
iets wat Leye ook wss al gehad zal hebben :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #28 Gepost op: december 15, 2015, 01:15:12 pm »
je kunt ze idd niet vergelijken, zijn 2 veschillende mensen.
Ook opmerken dat ze beiden veel vrouwelijke fans hebben/hadden, nog een gelijkenis erbij :)
Niederbacher had ook een relatie met een miss,
iets wat Leye ook wss al gehad zal hebben :)

Niederbacher is van voor mijne tijd, dus ik kan hier niets zinnigs op zeggen  ::)

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #29 Gepost op: december 15, 2015, 01:48:23 pm »
Laat ons zeggen dat Leye Mister New Essevee is, en Niederbacher Mister Essevee.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #30 Gepost op: december 15, 2015, 01:50:07 pm »
Laat ons zeggen dat Leye Mister New Essevee is, en Niederbacher Mister Essevee.

Iedereen content :)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #31 Gepost op: december 15, 2015, 02:41:23 pm »
Essevee is de merknaam van SV Zulte Waregem. Dit is dus wel degelijk een nieuw record.
essevee is inderdaad een merknaam en roepnaam! sinds 2009 is het in het bezit van de club, onder dwang dan nog verkregen! essevee was daarvoor een roep en merknaam van fc4451, een groep supporters van den essevee!
Wie de benaming essevee dus bij iets betrekt, betrekt daar dus ook het verleden van die benaming bij, of ge da nu wilt of nie.

Boer uit waregem:
hierbij een artikeltje die de club destijds heeft verkondigd aan de pers... kwestie dak nie alles uit mijnen duim zuig...
http://www.nieuwsblad.be/cnt/blele_20090702_006

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #32 Gepost op: december 17, 2015, 07:19:44 pm »
Leye over toekomst: "Misschien willen ze mij niet meer"
17 December 2015 16:08 via voetbalnieuws.be
 
Mbaye Leye leeft dit seizoen weer helemaal op in loondienst van Zulte Waregem. De Senegalees is er de aanvoerder van het team en bovendien ook de topschutter. Zo zit hij al aan zeven treffers in 17 wedstrijden.

De spits is ondertussen al 33 jaar. Zulte Waregem lijkt zijn laatste club als speler te worden. "Momenteel denk ik niet dat ik nog van club zal veranderen, maar je weet maar nooit. In het voetbal kan het snel gaan. Misschien wil Zulte Waregem mij op het einde van dit seizoen niet meer", zei hij aan Het Laatste Nieuws.

Die kans is zeer klein. Wellicht blijft Leye na zijn spelerscarri?re werkzaam bij Essevee. Een rol als coach moet hem liggen. "Het is wel een ambitie van mij, maar het hoeft nog niet meteen zover te zijn. Iedereen gelooft in zichzelf, en ik geloof er in dat ik spelers als trainer iets kan bijbrengen. Of ik de juiste kwaliteiten heb? Daar moeten anderen maar over oordelen, maar ik geloof persoonlijk dat ik het kan."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/199304/Leye_over_toekomst:_Misschien_willen_ze_mij_niet_meer

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #33 Gepost op: december 17, 2015, 07:20:52 pm »
Leye over toekomst: "Misschien willen ze mij niet meer"
17 December 2015 16:08 via voetbalnieuws.be
 
Mbaye Leye leeft dit seizoen weer helemaal op in loondienst van Zulte Waregem. De Senegalees is er de aanvoerder van het team en bovendien ook de topschutter. Zo zit hij al aan zeven treffers in 17 wedstrijden.

De spits is ondertussen al 33 jaar. Zulte Waregem lijkt zijn laatste club als speler te worden. "Momenteel denk ik niet dat ik nog van club zal veranderen, maar je weet maar nooit. In het voetbal kan het snel gaan. Misschien wil Zulte Waregem mij op het einde van dit seizoen niet meer", zei hij aan Het Laatste Nieuws.

Die kans is zeer klein. Wellicht blijft Leye na zijn spelerscarri?re werkzaam bij Essevee. Een rol als coach moet hem liggen. "Het is wel een ambitie van mij, maar het hoeft nog niet meteen zover te zijn. Iedereen gelooft in zichzelf, en ik geloof er in dat ik spelers als trainer iets kan bijbrengen. Of ik de juiste kwaliteiten heb? Daar moeten anderen maar over oordelen, maar ik geloof persoonlijk dat ik het kan."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/199304/Leye_over_toekomst:_Misschien_willen_ze_mij_niet_meer

7 treffers in 17 wedstrijden. Tsss, say no more...

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #34 Gepost op: december 17, 2015, 08:10:34 pm »
7 treffers in 17 wedstrijden. Tsss, say no more...

Tgaat echt van kwaad naar erger met Voetbalnieuws en Voetbalkrant.
Hebben ze daar eigenlijk een redacteur die artikels naleest?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #35 Gepost op: december 19, 2015, 12:21:38 am »
essevee is inderdaad een merknaam en roepnaam! sinds 2009 is het in het bezit van de club, onder dwang dan nog verkregen! essevee was daarvoor een roep en merknaam van fc4451, een groep supporters van den essevee!
Wie de benaming essevee dus bij iets betrekt, betrekt daar dus ook het verleden van die benaming bij, of ge da nu wilt of nie.

Boer uit waregem:
hierbij een artikeltje die de club destijds heeft verkondigd aan de pers... kwestie dak nie alles uit mijnen duim zuig...
http://www.nieuwsblad.be/cnt/blele_20090702_006
ja en?
was uw punt ivm Leye dan?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #36 Gepost op: december 19, 2015, 10:16:53 am »
ja en?
was uw punt ivm Leye dan?

Dat Leye uiteraard geen Mister Essevee kan zijn aangezien Essevee toebehoord aan het opgedoekte clubje met stamnummer 4451.

Precies veel roodwit gezeik gemist de laatste jaren, Boer uit Waregem?  :P

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #37 Gepost op: december 19, 2015, 10:43:32 am »
Zoals ook veyt ondermeer aanhaalt, als je essevee in een artikel plaatst, hou je ook rekening met ksv waregem, waaraan de naam essevee ook gelinkt was. Als men zegt topschutter van essevee, dan klopt dit niet aangezien er spelers waren die bij essevee nog meer hebben gescoord. Ze hebben het gisteren trouwens voor de match nog mooi recht gezet op proximus tv!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #38 Gepost op: december 19, 2015, 10:46:06 am »
Dat Leye uiteraard geen Mister Essevee kan zijn aangezien Essevee toebehoord aan het opgedoekte clubje met stamnummer 4451.

Precies veel roodwit gezeik gemist de laatste jaren, Boer uit Waregem?  :P
Dit is geen rood/wit gezeik, dit is gewoon een detail die niet klopt!
Kruipt nu maar weer in uwen pamper! Tis vakantie voor u!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #39 Gepost op: december 19, 2015, 11:28:09 am »
pffff ik wordt daar zo moe van ...

komaan gasten, laten we gewoon fier zijn