Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 106948 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #80 Gepost op: november 18, 2008, 07:41:09 pm »
Geen goesting. Ze moeten trainen! Wij hebben ook niet te kiezen. Ze zijn er royaal voor betaald. Wij hebben een abbo gepakt om hun truitje te zien nat maken en niet te voetballen als een bende mietjes!



Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #81 Gepost op: november 18, 2008, 07:44:33 pm »
Ik moet zeggen dat ik spijtig genoeg niet kan kijken en dat ik redelijk kwaad ben dat een deel van de mensen die mee gaan supporters zijn die enkel nu mee gaan. Het is niet omdat ik niet aangesloten ben bij een supporterslokaal dat ik dan geen recht heb op een ticket. Ik zal genoodzaakt zijn om deze match te missen en dat vindt ik zeer jmr want ik miste nog maar 3 wedstrijden (uit en thuis samen) waarvan ik dan nog ??n moest missen omdat ik op krukken liepen en een andere omdat ik herexamens had. Ik vindt dat er wel eens iets mag worden voorzien voor mensen die niet zijn aangesloten bij een supporterslokaal want al die mensen die ??nmalig meegaan op verplaatsing vind ik maar belachelijk.

Maar goed ik heb wel het gevoel dat ze kunnen winnen alleen vrees ik dat het niet zo leeft bij de spelers als bij de supporters. Het is aan Meert en Lutte om de rest ervoor warm te krijgen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #82 Gepost op: november 18, 2008, 07:46:56 pm »
Ik moet zeggen dat ik spijtig genoeg niet kan kijken en dat ik redelijk kwaad ben dat een deel van de mensen die mee gaan supporters zijn die enkel nu mee gaan. Het is niet omdat ik niet aangesloten ben bij een supporterslokaal dat ik dan geen recht heb op een ticket. Ik zal genoodzaakt zijn om deze match te missen en dat vindt ik zeer jmr want ik miste nog maar 3 wedstrijden (uit en thuis samen) waarvan ik dan nog ??n moest missen omdat ik op krukken liepen en een andere omdat ik herexamens had. Ik vindt dat er wel eens iets mag worden voorzien voor mensen die niet zijn aangesloten bij een supporterslokaal want al die mensen die ??nmalig meegaan op verplaatsing vind ik maar belachelijk.

Maar goed ik heb wel het gevoel dat ze kunnen winnen alleen vrees ik dat het niet zo leeft bij de spelers als bij de supporters. Het is aan Meert en Lutte om de rest ervoor warm te krijgen.

1 oplossing : lid worden van een supportersclub (kost slechts 5 euro)

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #83 Gepost op: november 18, 2008, 07:51:04 pm »
Heb gehoord van de fitness coach, dat de spelers van waregem niet invorm zijn en dat ze niet zo gemotiveerd zijn, vandaag in de fitness wou er niemand trainen. Volgens hem gaan ze zwaar de boot ingaan.

Da is nu keer zever ?. Volgens mij zijn ze maar wat gemotiveerd, maar steken ze het weg om zo de geliefkoosde underdogpositie te nemen...
Denk dat de spelers nu maar al te goed weten wat deze wedstrijd voor de supporters betekent en dat zullen de jongens van vorig jaar en Dury zeker benadrukken.
Dat niemand wil trainen kan ik me ook niet voorstellen bij Dury, training is training en trainen zullen ze doen. Ze worden er nog steeds voor betaald ook!
Hohja, dury zit niet in de fitness ?, dat is alleen met de fitness coach bart coussement. En als ze moesten lopen op de band ofzo deden ze hun best niet, ze waren al zogezegd moe enz... IK weet het ook niet zeker maar mijn moeder doet ook training bij hem en hij heeft dat gezegd. Nuja laten we hopen dat het geen waar is. En als onze speler minder invorm zijn kunnen we nog winnen van kvk als ze hun maar inzetten.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #84 Gepost op: november 18, 2008, 07:55:49 pm »
De Kutrijksupporters geven hun mening:

http://www.kvkortrijk.be/cms/detail.asp?type=news&langue=nl&news=68

Hilarische reacties tussen, zelfs een 'fan' die de namen van z'n eigen spelers ni weet...

Tis ook het kennerspubliekske zenne

Supporter nr 3 (dame): "Ik ken ni echt veel van voetbal zenne" --> She is on the right place!  ;D ;D
« Laatst bewerkt op: november 18, 2008, 08:02:01 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #85 Gepost op: november 18, 2008, 07:57:43 pm »
als dat "fitnessgate" verhaal waar is , is er wel een verschil tussen "niet in vorm zijn"  en "vermoeid zijn"  en "geen goesting hebben om te fitnessen".

dat is bovendien nog totaal anders dan "geen motivatie voor de derby"

nu ja ze zullen wel motivatie genoeg hebben, ze zullen de reacties van vorig jaar nog niet vergeten zijn.

Offline Kvkforeversvzwgay

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #86 Gepost op: november 18, 2008, 08:02:19 pm »
Vulie boeren kortrijk wint!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #87 Gepost op: november 18, 2008, 08:02:52 pm »
Vulie boeren kortrijk wint!

Marginaliteit ol? ol?

Perfecte profiel van een KKV supporter: een zin van 4 woorden en dan nog typfouten  ;D ;D
« Laatst bewerkt op: november 18, 2008, 08:07:11 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #88 Gepost op: november 18, 2008, 08:09:46 pm »
Mannen, vant weekend wordt het b?reweer. Match op KKV wordt afgelast: Boeren teveel in het voordeel op krotrijkse akker  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

sv74

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #89 Gepost op: november 18, 2008, 08:15:33 pm »
Vulie boeren kortrijk wint!

de kvkforevers-vzw-gay dus, altijd al gedacht dat het een bende flikkers waren.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #90 Gepost op: november 18, 2008, 08:34:47 pm »
Niet op ingaan, ondertussen is hij al verleden tijd... :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #91 Gepost op: november 18, 2008, 08:45:12 pm »
Niet op ingaan, ondertussen is hij al verleden tijd... :)

 :'(     ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Rafa

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #92 Gepost op: november 18, 2008, 09:02:07 pm »
De Kutrijksupporters geven hun mening:

http://www.kvkortrijk.be/cms/detail.asp?type=news&langue=nl&news=68

Hilarische reacties tussen, zelfs een 'fan' die de namen van z'n eigen spelers ni weet...

Tis ook het kennerspubliekske zenne

Supporter nr 3 (dame): "Ik ken ni echt veel van voetbal zenne" --> She is on the right place!  ;D ;D

" Ik denk dat we Barbosa gaan zien ontploffen. " ;D

Hein en Barbosa staan allebei op ontploffen, moet nogal nen buis geven in dat stadion mochten ze hun moment gekozen hebben...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #93 Gepost op: november 18, 2008, 09:19:05 pm »
Mannen, vant weekend wordt het b?reweer. Match op KKV wordt afgelast: Boeren teveel in het voordeel op krotrijkse akker  ;)

Ik lees hier op teletekst zelfs sneeuw, amai :o

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #94 Gepost op: november 18, 2008, 10:11:25 pm »
Vulie boeren kortrijk wint!

 Dag KV Kortrijk-supporter, ben zelf ook KV Kortrijk-supporter en zou toch willen vragen om niet te beginnen beledigen. Het is, volgens mij, beter voor de eigen ploeg te supporteren en deze aan te moedigen  :) dan beledigingen te beginnen maken. Kan verstaan dat er een zekere rivaliteit is, maar zou sjiek zijn moesten we als KV Kortrijk-supporters kunnen tonen dat we een sportieve ingesteldheid hebben!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #95 Gepost op: november 18, 2008, 10:20:18 pm »
Heb gehoord van de fitness coach, dat de spelers van waregem niet invorm zijn en dat ze niet zo gemotiveerd zijn, vandaag in de fitness wou er niemand trainen. Volgens hem gaan ze zwaar de boot ingaan.

Da is nu keer zever ?. Volgens mij zijn ze maar wat gemotiveerd, maar steken ze het weg om zo de geliefkoosde underdogpositie te nemen...
Denk dat de spelers nu maar al te goed weten wat deze wedstrijd voor de supporters betekent en dat zullen de jongens van vorig jaar en Dury zeker benadrukken.
Dat niemand wil trainen kan ik me ook niet voorstellen bij Dury, training is training en trainen zullen ze doen. Ze worden er nog steeds voor betaald ook!

Nou nou, dan hoop ik maar dat dit niet op het veld te zien zal zijn. Anders moeten ze achteraf niet komen mekkeren dat we hen de volgende drie, vier, vijf maanden nog herinneren aan de match van komende zondag (cfr. vorig jaar...).
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #96 Gepost op: november 18, 2008, 10:21:17 pm »
Vulie boeren kortrijk wint!

Het orakel van Delphi is ook neergestreken...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Tamboe

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #97 Gepost op: november 18, 2008, 10:50:20 pm »
Citaat
Supporter nr 3 (dame): "Ik ken ni echt veel van voetbal zenne" --> She is on the right place!

Toevallig, ken iemand die al lange tijd gaat gaan kijken bij jullie en die nog steeds niet weet dat 1 helft 45 minuten duurt...vreemd  :o

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #98 Gepost op: november 19, 2008, 08:25:38 am »
Citaat
Supporter nr 3 (dame): "Ik ken ni echt veel van voetbal zenne" --> She is on the right place!

Toevallig, ken iemand die al lange tijd gaat gaan kijken bij jullie en die nog steeds niet weet dat 1 helft 45 minuten duurt...vreemd  :o
Komt door die verwarrende blessuretijd   8)

Niet gemotiveerd? Geloof er niets van

fox

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #99 Gepost op: november 19, 2008, 09:26:12 am »
Citaat
Supporter nr 3 (dame): "Ik ken ni echt veel van voetbal zenne" --> She is on the right place!

Toevallig, ken iemand die al lange tijd gaat gaan kijken bij jullie en die nog steeds niet weet dat 1 helft 45 minuten duurt...vreemd  :o

Een helft duurt geen 45 minuten. Het is altijd net iets meer. Hoeveel meer, hangt af van het aantal onderbrekingen tijdens de eerste 45 minuten van zo een helft.